Same to youquote:
Inmiddels niet meer maar zo voelde ik m wel.quote:
Nu heb ik weer een ander dubbel gevoel...quote:Op maandag 25 maart 2024 21:19 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Inmiddels niet meer maar zo voelde ik m wel.
Malle CotS.quote:
Q.quote:
Ik kan daar ook wel wat van gebruikenquote:
Ik maak wel even pakketjes om hier uit te delenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan daar ook wel wat van gebruiken
oew, pakketjes van CotSquote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maak wel even pakketjes om hier uit te delen
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 10:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik maak wel even pakketjes om hier uit te delen
Is het al tijd voor de vrijmibo?quote:
Het enige juiste antwoord.quote:
Hier ook wel!quote:
Best welquote:
quote:
Ik maak me zorgen om julliequote:
Mag het ook een keer goed gaan?quote:
'T was maar een garpjequote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:29 schreef Sally het volgende:
[..]
Mag het ook een keer goed gaan?
Was genoeg te doen de afgelopen tijd, in negatieve zin....
Ik zie hetquote:
Thanksquote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:35 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik zie het![]()
Leuk dat je een andere baan hebtAlleen wel ehm... k*t dat je blijkbaar je vriendin een eind weg moet achterblijven...
ja, vandaar de 'ehm...... k*t.....'quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks
En dat laatste is een understatement. Maar we vinden wel een manier.
Knuffel dat is gewoon heel erg moeilijk...quote:Op dinsdag 26 maart 2024 11:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Thanks
En dat laatste is een understatement. Maar we vinden wel een manier.
Mwah, ik heb een lek in de badkamer en dat moet opgelost worden. Alleen heb ik twee issues:quote:
3 nu verhuizenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een lek in de badkamer en dat moet opgelost worden. Alleen heb ik twee issues:
1. Van bovenaf repareren: betekent de hele douche eruit en opnieuw of een nieuwe erin. En voor de tijd dat ik hier nog woon wil ik daar eigenlijk niet al te veel geld in gaan steken.
2. Van onderen repareren: het plafond moet in de hal ook vervangen worden, maar bij het weghalen van de kapotte gipsplaat zagen we al dat het vrij apart is aangelegd en er flink gehakt moet worden in het beton.
Het kan opgelost worden, de vraag is alleen hoe.
Ja kanquote:
Pur en kit....quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mwah, ik heb een lek in de badkamer en dat moet opgelost worden. Alleen heb ik twee issues:
1. Van bovenaf repareren: betekent de hele douche eruit en opnieuw of een nieuwe erin. En voor de tijd dat ik hier nog woon wil ik daar eigenlijk niet al te veel geld in gaan steken.
2. Van onderen repareren: het plafond moet in de hal ook vervangen worden, maar bij het weghalen van de kapotte gipsplaat zagen we al dat het vrij apart is aangelegd en er flink gehakt moet worden in het beton.
Het kan opgelost worden, de vraag is alleen hoe.
Ja, en dat zat er al flink in ookquote:
En een loodgieter kan niets doen?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:21 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ja, en dat zat er al flink in ook
De persoon die ik heb gevraagd gaat dit bij een loodgieter checken wat er gedaan kan worden. Dus er is wel vooruitgang.quote:
Wel nee stig heeft ook pijpleidingenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]Dan moet zn vriendin even open doen
True. Al denk ik niet dat hij dat waardeert. Maar goed, wie weetquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:37 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Wel nee stig heeft ook pijpleidingen
Soms moet je als man ook gewoon even uit je comfortzone stappenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
True. Al denk ik niet dat hij dat waardeert. Maar goed, wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |