Ik heb vannacht redelijk doorgeslapen zonder medicatie en voel me redelijk energiek vandaagquote:
Goed, alleen niet zo'n heel lang weekendquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:10 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb vannacht redelijk doorgeslapen zonder medicatie en voel me redelijk energiek vandaagmijn tussenstuk voor het stapelen van droger op wasmachine komt vandaag. Mijn badkamer is al gepoetst. Alleen de keuken nog schrobben en dan heb ik heerlijk lang weekend!
Hoe is het met jou?
Je hebt er ook gegeten dus het telt welquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen zijn we alleen naar het restaurant gelopen, dat telt niet
Waarom heb je niet zo’n lang weekend?quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Goed, alleen niet zo'n heel lang weekend
omdat goede vrijdag geen vrije dag isquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:52 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Waarom heb je niet zo’n lang weekend?
Oh, niet zo’n goede vrijdagquote:Op donderdag 28 maart 2024 10:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
omdat goede vrijdag geen vrije dag is
Wanneer telt het wel?quote:Op donderdag 28 maart 2024 10:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Toen zijn we alleen naar het restaurant gelopen, dat telt niet
*schopje geeftquote:Op donderdag 28 maart 2024 11:54 schreef Sally het volgende:
Kan iemand me even onder de kont schoppen?
Vandaag weer einde-maand administratie. Maar geen zin
Mss dat een koffie zou helpen, maar dat is het ook niet echt - lol.
[crosspost]quote:
[crossreactie]quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:08 schreef Sally het volgende:
[..]
[crosspost]
Ja dank.
De koffie heeft maar zo-zo geholpen, lol.
Mss dat jouw schopje wat extra's toevoegt...!
quote:Op donderdag 28 maart 2024 12:08 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[crossreactie]
Wie weet
Kom op, je kan het.quote:Op donderdag 28 maart 2024 11:54 schreef Sally het volgende:
Kan iemand me even onder de kont schoppen?
Vandaag weer einde-maand administratie. Maar geen zin
Mss dat een koffie zou helpen, maar dat is het ook niet echt - lol.
Gestaag verder aan het ploeteren idd.quote:
Eet smakelijk. Het wordt vanzelf 17 uur.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:16 schreef Sally het volgende:
[..]
Gestaag verder aan het ploeteren idd.
Het is soms wat geestdodend werk
Maar heb een heerlijke lunch voor mn neus staan, met vandaag de maaltijdsalade incl. carpaccio ipv kipfilet, omdat er anders een nieuw pak open gemaakt moest worden.
Niet errûggghhh![]()
Dat is waar, lol.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Eet smakelijk. Het wordt vanzelf 17 uur.
Stel jezelf een beloning in het vooruitzicht als je het redt.quote:Op donderdag 28 maart 2024 13:22 schreef Sally het volgende:
[..]
Dat is waar, lol.
Maar mn werkzaamheden moeten wel af zijn dan
Vanochtend was het er nat.quote:Op donderdag 28 maart 2024 09:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Utrecht
Al kom ik er nooit meer.
Misschien is het tegenwoordig wel Utrecht
Hoezoquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanochtend was het er nat.
Maar ben er alweer onderweg naar de goede kant van de IJssel.
Zometeen biertjes drinken inAlmelo
Zeker wel.quote:Op donderdag 28 maart 2024 15:46 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben je nog nooit in Almelo geweest?
Zo niet, houden zo
Rip aan je nabestaandenquote:Op donderdag 28 maart 2024 15:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vanochtend was het er nat.
Maar ben er alweer onderweg naar de goede kant van de IJssel.
Zometeen biertjes drinken inAlmelo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |