Het ging er toch om dat 1984 als dooddoener zou worden gebruikt? Om dan vervolgens met de WEF slogan You Will Own Nothing aan te komen als voorbeeld vind ik niet heel sterk.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
De koppeling tussen beide uitdrukkingen.
Die andere is overigens niet van Schwab.
Dat jij het niet wilt begrijpen interesseert me verder nietquote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:56 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Het ging er toch om dat 1984 als dooddoener zou worden gebruikt? Om dan vervolgens met de WEF slogan You Will Own Nothing aan te komen als voorbeeld vind ik niet heel sterk.
In die uitzending die jij postte wordt idd waarschijnlijk een link gelegd tussen het gedachtegoed van Schwab en 1984. Dat is wat anders dan sp3c deed.
Laten we dingen niet onnodig door elkaar gaan halen.
Wat wil ik niet begrijpen?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 16:59 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat jij het niet wilt begrijpen interesseert me verder niet
Nog aan het zoeken? @QAnonnquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:31 schreef Raw85 het volgende:
[..]
quote maar iemand die dat laatste gezegd heeft
Waardoor de argumentatie niet meer klopt. Toch wel weer typerend dit. Er is kritiek dat er geen inhoudelijke reactie komt. Vervolgens duid ik de herkomst van verschillende uitdrukkingen, mede omdat sp3c zelf aangeeft de relevantie niet goed te kunnen bepalen. En door jouw kinderachtige manier van reageren daarop is een inhoudelijke discussie weer gedoemd te mislukken. Doe je dit soms express?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:11 schreef Wantie het volgende:
[..]
Dat mensen verschillende uitdrukkingen combineren.
Sp3c geeft een voorbeeld van hoe dergelijke uitdrukkingen worden gebruikt zonder inhoudelijke kennis.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:40 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waardoor de argumentatie niet meer klopt. Toch wel weer typerend dit. Er is kritiek dat er geen inhoudelijke reactie komt. Vervolgens duid ik de herkomst van verschillende uitdrukkingen, mede omdat sp3c zelf aangeeft de relevantie niet goed te kunnen bepalen. En door jouw kinderachtige manier van reageren daarop is een inhoudelijke discussie weer gedoemd te mislukken. Doe je dit soms express?
En daarom gaf ik er duiding aan. Verder is dit geen antwoord op mijn vraag. Meer een soort poging er weer een semantische discussie van te maken. Maar die trucjes kennen we nu wel van je.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:46 schreef Wantie het volgende:
[..]
Sp3c geeft een voorbeeld van hoe dergelijke uitdrukkingen worden gebruikt zonder inhoudelijke kennis.
Wat begrijp je daar niet aan.
Nee, je wilt het gewoon niet begrijpen, en dus begin je weer te stuiteren.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:55 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En daarom gaf ik er duiding aan. Verder is dit geen antwoord op mijn vraag. Meer een soort poging er weer een semantische discussie van te maken. Maar die trucjes kennen we nu wel van je.
Waarom denk je dat ik hier voor jou ben?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 19:53 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Die indruk wek je wel vaker. Waarom dan toch zo prominent aanwezig zijn hier?
En wederom laat je zien dat je niet normaal antwoord kan geven op een normale vraag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:02 schreef Wantie het volgende:
[..]
Waarom denk je dat ik hier voor jou ben?
Nee, dat is geen normale vraag.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:04 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
En wederom laat je zien dat je niet normaal antwoord kan geven op een normale vraag.
Waarom niet? Je bent een top poster op BNW die tegelijkertijd laat zien geen interesse te hebben in "de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt". Lijkt me heel legitiem je dan naar je beweegredenen te vragen.quote:
Tja, je verzint dus zelf iets bij mijn antwoord.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:19 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Waarom niet? Je bent een top poster op BNW die tegelijkertijd laat zien geen interesse te hebben in "de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt". Lijkt me heel legitiem je dan naar je beweegredenen te vragen.
Nee jij geeft geen antwoord dus ik vraag door. Dat verzinnen en verdraaien is meer jouw ding. Typerend weer hoe jij je eigen gedrag toeschrijft aan een ander. Projectie noemen ze dat ook wel.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Tja, je verzint dus zelf iets bij mijn antwoord.
Typisch...
Verder hoef ik niet bij jou verantwoordelijkheid af te leggen.
Dat is ook zoiets typisch.
quote:Projectie is een term die in de psychologie wordt gebruikt voor het verschijnsel dat iemand het eigen gedrag aan een ander toeschrijft. Men projecteert dus figuurlijk het eigen gedrag op anderen, zoals een filmprojector een beeld op een doek projecteert.
In wezen is projectie een afweermechanisme tegen negatieve emoties. Projectie neemt ongemak weg over eigenschappen die wij liever niet erkennen. Onbewust dichten wij die eigenschappen dan aan anderen toe.
bron: https://www.narcistontmas(...)ctiek-van-narcisten/
Bennie en ik hadden het over een ander boek "Bij Gebrek Aan Beter". Deze hebben we beiden Donderdag binnen gekregen alleen ik ben er nog niet aan begonnen, daarom vroeg ik hem of het wat is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 09:51 schreef theguyver het volgende:
[..]
Als je veel op BNW zit is het zeker boeiend.
Heb zelf maar audioboek geluisterd.
Maar ik vond m niet geweldig en kan er niet helemaal bij waarom dit boek zo ontzettend geprezen word.
Als ik een boek lees en vind m geweldig blijven veel dingen bij..
Had ik niet bij deze..
Animal farm vind ik vele malen beter.
Ik geef aan dat het mij niet interesseert dat jij het niet wilt snappen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:38 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee jij geeft geen antwoord dus ik vraag door. Dat verzinnen en verdraaien is meer jouw ding. Typerend weer hoe jij je eigen gedrag toeschrijft aan een ander. Projectie noemen ze dat ook wel.
[..]
Daar heb ik het over.quote:Je bent een top poster op BNW die tegelijkertijd laat zien geen interesse te hebben in "de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt".
Nou ja, ik lees al heel wat jaartjes meequote:Op zaterdag 30 maart 2024 10:01 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Iedereen? Weet je dat heel zeker. Ik weet dat je vrij nieuw hier bent. Maar als je hier langer mee geleest had. Wist je zelf ook wel dat dit niet waar is.
Zou überhaupt de eerste keer ooit in het topic zijn dat iedereen het eens is
Neehoor ik constateer gewoon dat die desinteresse van jou een terugkerend dingetje is.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik geef aan dat het mij niet interesseert dat jij het niet wilt snappen.
Wat maak jij daarvan?
[..]
Daar heb ik het over.
Jij maakt je eigen verhaal van wat ik heb gezegd.
Dat is verder jouw probleem.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:42 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Neehoor ik constateer gewoon dat die desinteresse van jou een terugkerend dingetje is.
Ik hoef me niet bij je te verantwoorden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 20:56 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Je kunt dus simpelweg niet aangeven wat je motivatie is.
Nogmaals, ik stel je gewoon een vraag. En ik stel vast dat jij daar geen antwoord op kan of wil geven. Wat ik daar van vindt of ik daar problemen mee heb weet jij niet. Je doet dus weer aannames.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:19 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik hoef me niet bij je te verantwoorden.
Dat jij daar problemen mee hebt, niet mijn probleem.
Voor mijn part ga je de hele nacht door; dat verandert niets aan het feit dat ik geen verantwoording bij jou hoef af te leggen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:23 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nogmaals, ik stel je gewoon een vraag. En ik stel vast dat jij daar geen antwoord op kan of wil geven. Wat ik daar van vindt of ik daar problemen mee heb weet jij niet. Je doet dus weer aannames.
Die is gewoon lachwekkend.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:23 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nogmaals, ik stel je gewoon een vraag. En ik stel vast dat jij daar geen antwoord op kan of wil geven. Wat ik daar van vindt of ik daar problemen mee heb weet jij niet. Je doet dus weer aannames.
Zou je me willen quoten waar ik beweerde dat je dat zou moeten? Het blijft uiteindelijk jouw keuze om een simpele vraag niet te beantwoorden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Voor mijn part ga je de hele nacht door; dat verandert niets aan het feit dat ik geen verantwoording bij jou hoef af te leggen.
Dit is daarmee in tegenspraak:quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:36 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zou je me willen quoten waar ik beweerde dat je dat zou moeten? Het blijft uiteindelijk jouw keuze om een simpele vraag niet te beantwoorden.
quote:Nee jij geeft geen antwoord dus ik vraag door.
Zolang ze NAVO ondersteuning krijgen gaat het hele circus nog wel een tijdje door ben ik bang.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:45 schreef loveyoulongtime het volgende:
Las net trouwens dat Rusland een behoorlijk kwantitatief verschil in manschappen en materiaal aan het front opgebouwd heeft, 30k nieuwe aanmeldingen voor leger per maand. Kan de UA dit volhouden vraag ik mij oprecht af.
Jij hebt liever niet dat de Russen Oekraïne verlaten?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:46 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zolang ze NAVO ondersteuning krijgen gaat het hele circus nog wel een tijdje door ben ik bang.
Nou ja, ik weet niet. Ze zeggen nu al dat ze te weinig wapens en munitie hebben. En ook die aanwas van nieuwe aanmeldingen zal wel stoppen. Mijn laatste keer in Thailand op vakantie zat het vol met Russische jonge mannen die zelf ook aangaven daar te zitten om niet meegetrokken te worden in de oorlog (Thailand is 1 van de landen waar Russen nog gewoon heen kunnen). Velen inmiddels zonder geldig visum maar ze willen niet tegen de UA vechten. Dat zegt ook wel een dingetje dat echt niet de hele bevolking erachter staat.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:46 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Zolang ze NAVO ondersteuning krijgen gaat het hele circus nog wel een tijdje door ben ik bang.
Klopt, volgens Bennie hoef je niet te antwoorden, maar als je dat niet doet blijft hij er over doorgaan en vult het antwoord eventueel zelf voor je in...quote:
Ik kan niet voor Bennie antwoorden, maar ik hoop wel dat ze lekker opsodeflikkeren terug naar Mother Russia.. Maar de realiteit is dat ze dat niet gaan doen.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij hebt liever niet dat de Russen Oekraïne verlaten?
Het is maar een vraag he.
Verschilt niet heel veel van jouw retoriek...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:51 schreef Wantie het volgende:
[..]
Klopt, volgens Bennie hoef je niet te antwoorden, maar als je dat niet doet blijft hij er over doorgaan en vult het antwoord eventueel zelf voor je in...
Het is gewoon kolderiek.
Ik vraag aan niemand om aan mij verantwoording af te leggen wat die te zoeken heeft op BNW...quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:53 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Verschilt niet heel veel van jouw retoriek...
Wat men zaait zal men oogsten.
Ik denk dat het nog wel erger gaat worden.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik kan niet voor Bennie antwoorden, maar ik hoop wel dat ze lekker opsodeflikkeren terug naar Mother Russia.. Maar de realiteit is dat ze dat niet gaan doen.
Dat heb ik liever wel. Op een zo vreedzaam mogelijke manier. Dus uitgangspunt zou ontwapening moeten zijn.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 21:50 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij hebt liever niet dat de Russen Oekraïne verlaten?
Het is maar een vraag he.
Dat kan ook aan de manier van je posten liggen natuurlijk, je lokt wel wat uit door je houding in het posten. En dat mag, maar dan ook niet de vermoorde onschuld spelenquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:00 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik vraag aan niemand om aan mij verantwoording af te leggen wat die te zoeken heeft op BNW...
Dat anderen dat stelselmatig aan mij mogen vragen is mij bekend.
Ik ben ook voorstander van ontwapening van Rusland.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:01 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat heb ik liever wel. Op een zo vreedzaam mogelijke manier. Dus uitgangspunt zou ontwapening moeten zijn.
Amen to that.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat kan ook aan de manier van je posten liggen natuurlijk, je lokt wel wat uit door je houding in het posten. En dat mag, maar dan ook niet de vermoorde onschuld spelen
Heeft Rusland niet nog zo'n stukje ingesloten land door Navo landen? Meen ik wat over gezien te hebben, dan zullen ze daar ook wel een weg naar toe willen vinden. Hoe heet dat Kalingrad? Not sure tbh.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik denk dat het nog wel erger gaat worden.
Aangezien Finland en Zweden bij de NAVO zijn gekomen denk ik dat Rusland echt wel gaat proberen om de Baltische staten te destabiliseren.
Vanwege de controle op de Oostzee.
Ik ben ook voorstander van ontwapening van Rusland.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:01 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Dat heb ik liever wel. Op een zo vreedzaam mogelijke manier. Dus uitgangspunt zou ontwapening moeten zijn.
Nee, ik volg zogenaamd het BNW narratief niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:02 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Dat kan ook aan de manier van je posten liggen natuurlijk, je lokt wel wat uit door je houding in het posten. En dat mag, maar dan ook niet de vermoorde onschuld spelen
Klopt.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft Rusland niet nog zo'n stukje ingesloten land door Navo landen? Meen ik wat over gezien te hebben, dan zullen ze daar ook wel een weg naar toe willen vinden. Hoe heet dat Kalingrad? Not sure tbh.
Jullie doen al 2 pagina's precies hetzelfde, actie = reactie. En dat hij dat nu op de manier doet waarop jij ook vaak antwoord is dan ook zijn goed recht toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:05 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben ook voorstander van ontwapening van Rusland.
[..]
Nee, ik volg zogenaamd het BNW narratief niet.
Daarom mag Bennie die dat narratief kennelijk wel volgt, op een bepaalde manier naar mij posten, maar ik andersom niet.
Alleen Rusland? Hoe zie je dat voor je?quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ik ben ook voorstander van ontwapening van Rusland.
Klopt ja, verhalen over een Suwalki corridor gaan ook rond.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:04 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Heeft Rusland niet nog zo'n stukje ingesloten land door Navo landen? Meen ik wat over gezien te hebben, dan zullen ze daar ook wel een weg naar toe willen vinden. Hoe heet dat Kalingrad? Not sure tbh.
Ach als ze met nukes over een weer gaan gooien zijn we toch allemaal fucked welke mening we ook hebben.. En tegen die tijd woon ik al in ZO-Azië en dan gaat China Taiwan verkrachten en krijgen we daar oorlog en ben ik ook fuckedquote:Op zaterdag 30 maart 2024 22:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Klopt ja, verhalen over een Suwalki corridor gaan ook rond.
Al met al verwacht ik voorlopig geen rust en vrede in oost Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |