Commissaris Rex is echt goed.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:03 schreef wimderon het volgende:
Intermarché zou kunnen overwegen om het niet stil te laten vallen.
Kopman Mike zal echter met een eigen resultaatje in het hoofd zitten.
Het probleem is dat Milan en Pedersen (en ook Stuyven) niet sterk genoeg zijn om het grote peloton af te houden als ze alleen weg zouden raken.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Lidl doet een mooie poging om Mathieu te slopen, dat moet gezegd.
“Peloton”.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met de versnelling van het peloton richting de Kemmel zal het verschil toch klein zijn.
Binnen 6 kilometer is de Montelberg alweer. En vlak daarna weer de Kemmelerberg.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Met de versnelling van het peloton richting de Kemmel zal het verschil toch klein zijn.
Ja zelf was ik als ik Lidl - Trek was geweest gewoon zijn gaan ronddraaien toen ze drie uit zeven voorop hadden, maar goed.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:08 schreef wimderon het volgende:
[..]
Het probleem is dat Milan en Pedersen (en ook Stuyven) niet sterk genoeg zijn om het grote peloton af te houden als ze alleen weg zouden raken.
Ja, lijkt wat minder scherp dan eergister.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:20 schreef Faraday01 het volgende:
Speelt matje toneel of is het beste er een beetje af? Benieuwd!
Beste is eraf. Te gretig geweest.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:20 schreef Faraday01 het volgende:
Speelt matje toneel of is het beste er een beetje af? Benieuwd!
'Lossen'quote:Op zondag 24 maart 2024 15:22 schreef Bugno3 het volgende:
Wat is dit? Ik zie Dikke Meds Tsjeu lossen. Wat een beflikkering.
Gaarne alleen aan te vallen als Van der Poel daartoe toestemming heeft gegeven.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Gaan aanvallen terwijl Thieu even rustig een gelletje probeert te eten, dan ben je wel een lul.
In drievoud aanvragen.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Gaarne alleen aan te vallen als Van der Poel daartoe toestemming heeft gegeven.
Zo dom zag dat eruitquote:Op zondag 24 maart 2024 15:26 schreef Bugno3 het volgende:
Lekker aan een gebroken schouder gaan sjorren. BELGED
quote:Op zondag 24 maart 2024 15:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Denk niet dat die drie vooraan gaan winnen
Weinig eensgezindheid in het topic.quote:
Ik lees echt bar slecht.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:30 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
[..]
Weinig eensgezindheid in het topic.
Jij hebt dezelfde brillen als Karrel waar de glazen uitvallen?quote:
Mathieu heeft bij de E3 vergeten te eten in de laatste km.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:31 schreef Funzel het volgende:
De tank moet toch wel eens leeg raken bij Matje nu
Jij denkt dat hij toneel speelt?quote:Op zondag 24 maart 2024 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lastig verhaal wel, als Mathieu straks alleen weg zou rijden zit er heel veel Trek klaar om hem op te peuzelen.
Pedersen kan denk ik wel volgen als Mathieu gaatquote:Op zondag 24 maart 2024 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Lastig verhaal wel, als Mathieu straks alleen weg zou rijden zit er heel veel Trek klaar om hem op te peuzelen.
Maar tegelijkertijd zit ook Philipsen er nog.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ik denk dat hij een GROOT probleem heeft.quote:
Zouden ze al niet lang de kaart Philipsen getrokken hebben? Hoewel die op de Kemmel ook niet goed leek.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een GROOT probleem heeft.
Kaart-Philipsen is vast al getrokkenquote:Op zondag 24 maart 2024 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik denk dat hij een GROOT probleem heeft.
Vorig jaar gefietst, ongrappig steil, blij dat het droog ligtquote:
Team Massasprint in the mudquote:Op zondag 24 maart 2024 15:47 schreef Szura het volgende:
Ondertussen hebben ze het tot een minuut laten oplopen bij QS, Intermarche en consorten
Dat lijkt me een lastig te voorkomen uitkomst idd.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:48 schreef Mansjester het volgende:
Ik verwacht Matje die halverwege zijn sprint met zijn hoofd gaat schudden en verliest.
Intermarché gaat nu ook niet meer rijden met Page ertussen.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:47 schreef Szura het volgende:
Ondertussen hebben ze het tot een minuut laten oplopen bij QS, Intermarche en consorten
Dit is op beide renners van toepassingquote:Op zondag 24 maart 2024 15:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Laatste 15km gewoon in het wiel gaan zitten. Kaart Jasper sprlen en ander 2km voor het einde een klap erop geven.
@wimderon nog beelden van die vrouwen die dat deden?quote:Op zondag 24 maart 2024 15:46 schreef Pistolero het volgende:
Dat blokkeren van de weg is een walgelijke rubriek waar best wel eens straffen voor mogen worden gegeven.
Deze uitspraak kan zowel voor Mathieu als voor Mads gelden.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:49 schreef Geschiedkundige het volgende:
Laatste 15km gewoon in het wiel gaan zitten. Kaart Jasper sprlen en ander 2km voor het einde een klap erop geven.
Die ben ik al jaren kwijt, absoluut dieptepunt in de sport.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:50 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
@:wimderon nog beelden van die vrouwen die dat deden?
Helaas had ik vandaag ook andere dingen te doen. Wat heb ik gemist?quote:
Kloptquote:Op zondag 24 maart 2024 15:50 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Deze uitspraak kan zowel voor Mathieu als voor Mads gelden.
Heel Jumbo. Maar wij ook.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Helaas had ik vandaag ook andere dingen te doen. Wat heb ik gemist?
Kan hard gaan met meerdere ploegen die rijden en sparen vooraan.. al komt er maar geen organisatiequote:
Hij zou het zeker verdienen!quote:Op zondag 24 maart 2024 15:53 schreef DiegoFuser het volgende:
Als dikke Mes dit wint dan is het wel een groot nummer van Trek
Jeroen Creteurquote:Op zondag 24 maart 2024 15:57 schreef heywoodu het volgende:
VDP kan de eerste wereldkampioen worden die in hetzelfde jaar E3 en G-W wint. Jeroen pakt de totaal willekeurige lijstjes er maar eens bij.
Benieuwd naar het lijstje waar Fre Frison het beste uit komt.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:57 schreef heywoodu het volgende:
VDP kan de eerste wereldkampioen worden die in hetzelfde jaar E3 en G-W wint. Jeroen pakt de totaal willekeurige lijstjes er maar eens bij.
In MSR sprintte Mes wel achteruitquote:Op zondag 24 maart 2024 15:58 schreef franklop het volgende:
Maar goed. In een sprint met Mads wordt het lastig voor Mathieu.
Benieuwd of Pedersen dit ook volgende week kan.
Mads had een hele slechte sprint laatst.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:58 schreef franklop het volgende:
Het wordt voor Mathieu volgende week heel lastig als hij vandaag de sprint wint.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:58 schreef franklop het volgende:
Mes is favoriet, maar Mathieu recupereert wel fenomenaalquote:
Merlier vs Philipsen!quote:Op zondag 24 maart 2024 16:02 schreef Dale__Cooper het volgende:
Karl die zit te hopen op een sprint met dit koninklijke duo voorop.
Ik sluit het niet uit als het een sprint wordtquote:Op zondag 24 maart 2024 16:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dat Kooij dan wint.
Dat zou ik echt ongekend fantastisch vinden.
Dat zou tot een vrij beteuterde Karrel leiden.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:03 schreef Pistolero het volgende:
[..]
En dat Kooij dan wint.
Dat zou ik echt ongekend fantastisch vinden.
Spaanse versie van "no" in Brabant snapte?quote:Op zondag 24 maart 2024 16:04 schreef M90 het volgende:
Eindigt Stef Clement altijd de helft van zijn zinnen met "hè"?
In Tukkerland kunnen ze er ook wat van.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:05 schreef Nober het volgende:
[..]
Spaanse versie van "no" in Brabant snapte?
quote:Op zondag 24 maart 2024 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Juichen we voor dikke mes of matje?
Ik snap dat je wat infantieler gaat praten met Joris naast jequote:Op zondag 24 maart 2024 16:04 schreef M90 het volgende:
Eindigt Stef Clement altijd de helft van zijn zinnen met "hè"?
Zeker wel!quote:Op zondag 24 maart 2024 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Jaquote:Op zondag 24 maart 2024 16:07 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie denkt dat dan? NOS?quote:Op zondag 24 maart 2024 16:08 schreef Funzel het volgende:
Dat peloton komt toch nooit meer terug joh, hou eens op.
Niet dat ik weet, tenzij Sebastiaan Timmerman dat denkt, maar die is niet te horen op mijn live stream.quote:
Hartman.quote:
Sep?quote:Op zondag 24 maart 2024 16:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik hoop dat een Belg de sprint wint om de derde plaats
Terrorboeren met trekkers?quote:Op zondag 24 maart 2024 16:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat blokkeren van de weg is toch wel bepalend geweest.
Dick?quote:Op zondag 24 maart 2024 16:16 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd wat Jaspers denkt als Mathieu straks de sprint verliest.
Als ploeg van een sprinter mag je dat nooit overkomen. Gewoon een tempo rijden en tot de laatste keer Kemmelberg ga je het rond de 30 seconden houden.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dat blokkeren van de weg is toch wel bepalend geweest.
Dat hij beter over de kemmel had moeten rijdenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:16 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd wat Jaspers denkt als Mathieu straks de sprint verliest.
Had ie maar harder over de Kemmel moeten fietsenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:16 schreef Zwansen het volgende:
Benieuwd wat Jasper denkt als Mathieu straks de sprint verliest.
Wie maakt me geen reet uit, maar gewoon om Karrel te sarrenquote:
Cavia's ook weer blijquote:Op zondag 24 maart 2024 16:18 schreef Mani89 het volgende:
Pedersen met 5 lengtes en dat zal hem ook van harte gegund zijn.
En niet allout ging in nikszeggende Franse flutkoersjes.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Hoe goed zou Pedersen zijn als hij wel op hoogtestage ging?
Hij heeft dit jaar pas voor het eerst een nutritionist. Spottend met alle hedendaagse wielerwetten.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En niet allout ging in nikszeggende Franse flutkoersjes.
Dit.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:22 schreef Mani89 het volgende:
We hopen in ieder geval op een koninklijke sprint-a-deux maar ik verwacht dat Matje na drie flinke halen gaat zitten en met het kopje schudt.
Al besprokenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:22 schreef Mani89 het volgende:
We hopen in ieder geval op een koninklijke sprint-a-deux maar ik verwacht dat Matje na drie flinke halen gaat zitten en met het kopje schudt.
Act die vandaag waarheid gaat wordenquote:Op zondag 24 maart 2024 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Ik denk dat ie moe was.quote:
Maar Mathieu ging niet aanquote:Op zondag 24 maart 2024 16:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tjeu ging nog lang mee voor ie ging zitten. Te vroeg aangegaan.
Pedersen ging vroeg aan, en dat was de goede keuze.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tjeu ging nog lang mee voor ie ging zitten. Te vroeg aangegaan.
Trek is dan wel een terechte naam voor deze ploeg.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:27 schreef -XOR- het volgende:
Godverdomme, wat een kutreclame voor snackbarvreten, deze sprint.
quote:
Ik heb een bril nodig, sorry.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:28 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Pedersen ging vroeg aan, en dat was de goede keuze.
Dat was een uitstekende zet. En dan viel Stuyven ook nog weg natuurlijk, masterclass van Lidl.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:29 schreef Faraday01 het volgende:
Milan zorgt voor de winst voor Mes door Matje 20k op kop te dwingen?
Dit was toch gewoon op waarde geklopt zijn? Hij kon niet meer.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:31 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Dat stoppen met sprinten van Mathieu zodra hij voelt dat hij het niet gaat halen is toch wel een minpunt.
Groenewegen, wat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |