Late we het hopen, ik moet zeggen dat net een stukje wel redelijk zichtbaar wasquote:Op zondag 24 maart 2024 15:20 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien hebben ze het drama zelf ook gezien en kan het alleen maar beter worden
Misschien had het ook te maken met dat takkeweer. Af en toe waren het wel heel veel ontbrekende digitale pixelsquote:Op zondag 24 maart 2024 15:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Late we het hopen, ik moet zeggen dat net een stukje wel redelijk zichtbaar was
Af en toe is nog weinigquote:Op zondag 24 maart 2024 15:39 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien had het ook te maken met dat takkeweer. Af en toe waren het wel heel veel ontbrekende digitale pixels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Thnxquote:
thnxquote:
Als ze die mogen meenemen zeker.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:02 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Toch denk ik dat de Marktplaatswaarde van een coin hoger ligt dan een euro.
psst SCquote:Op zondag 24 maart 2024 17:12 schreef Pearlbitch het volgende:
G*dverd*mme, alweer contact met de buitenwereld.
Dit gaat toch helemaal nergens meer over??
De troepen dienen gesterkt de oorlog in te gaan, dus moet er getraind worden in opereren onder spartaanse omstandigheden.quote:Op zondag 24 maart 2024 16:50 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat wordt een weekje lijnen, de generaal bd gunt niemand iets
quote:Op zondag 24 maart 2024 17:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Krijg nou de pest, zit al de hele tijd in de SC te posten.
Dat is de makke als op de indexpagina het laatstgebruikte topic altijd bovenaan komt te staan.
quote:Op zondag 24 maart 2024 17:15 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De troepen dienen gesterkt de oorlog in te gaan, dus moet er getraind worden in opereren onder spartaanse omstandigheden.
Wat ben je allemaal aan het doenquote:
Maar hoe kan je dan een bericht quoten uit de COS en hier antwoorden?quote:Op zondag 24 maart 2024 17:17 schreef Pearlbitch het volgende:
Krijg nou de pest, zit al de hele tijd in de SC te posten.
Dat is de makke als op de indexpagina het laatstgebruikte topic altijd bovenaan komt te staan.
Ik beantwoord wat berichten uit de vorige COS en dacht ze te plaatsten in de meest actuele.quote:Op zondag 24 maart 2024 17:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar hoe kan je dan een bericht quoten uit de COS en hier antwoorden?
O op die manier, je was aan het terug lezen in een gesloten topicquote:Op zondag 24 maart 2024 17:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik beantwoord wat berichten uit de vorige COS en dacht ze te plaatsten in de meest actuele.
Dan druk je op de indexpagina van BB op de nieuwe COS, maar op hetzelfde moment wordt er in de SC een bericht geënterd, waardoor de SC dus weer bovenaan komt te staan, net op het moment dat je denkt de COS te selecteren.
quote:Op zondag 24 maart 2024 17:26 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O op die manier, je was aan het terug lezen in een gesloten topic
Hey Icequote:Op zondag 24 maart 2024 17:39 schreef Iceage het volgende:
![]()
Dat filmpje van die "dame"uit het vorige topic met die crosstrainer was geweldig![]()
Heb het doorgeappt naar mijn contacten.
Fijne zondag allemaal.
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 16:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
Vrijdag sportdag.
Ik had nog een oud filmpje met zo'n sportapparaat.![]()
https://streamable.com/2w4ep8
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |