Done, wilde de laatste pakken en die titel aanpassen maar niet opgeletquote:
Het dubbele.quote:
Jij weetquote:
Het oorspronkelijke.quote:
Frummie weet de prijzen vast uit haar hoofdquote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frummie weet de prijzen vast uit haar hoofd
Jaaaaaaaaa prijslijstje staat in m'n foon....quote:Op zondag 24 maart 2024 10:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Frummie weet de prijzen vast uit haar hoofd
quote:Op zondag 24 maart 2024 11:01 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaa prijslijstje staat in m'n foon....
quote:
Tjonge jongequote:Op zondag 24 maart 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]1,45 graag
toeslag het is weekend he
Kleine tip: Doe ook 9 euro administratie kosten.quote:Op zondag 24 maart 2024 11:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]1,45 graag
toeslag het is weekend he
Dank je wel, is binnenquote:Op zondag 24 maart 2024 11:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Tjonge jonge![]()
* Lovely stuurt Dot 1,45 tikkie
Dat ik daar nu even niet aan gedacht heb tjonguh jonguhquote:Op zondag 24 maart 2024 11:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kleine tip: Doe ook 9 euro administratie kosten.
Ik had vanmorgen zoiets, maar geheel door m'n eigen domme schuld.quote:Op zondag 24 maart 2024 11:41 schreef Dotteke het volgende:
Jeimg zit je klaar om te kijken lopen ze achter start nu de andere categorie pas
O die was wel heel veel te vroeg. Je hebt de race toch wel kunnen zien?quote:Op zondag 24 maart 2024 11:47 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik had vanmorgen zoiets, maar geheel door m'n eigen domme schuld.
Wist dat de race om 5 uur zou starten, 3 wekkers gezet. Vanmorgen nog lekker op die snoozeknop geramd natuurlijk dus in alle haast en vloekend dat ik de start gemist had een paar minuten te laat pas de TV aan...
Begint net de voorbeschouwing, bleek m'n eerste wekker om 3:45 al afgegaan te zijn....
Vreselijk weer daar en idd slechte beelden. Nummers waren amper te zien en het was zo eigenlijk niet te volgen. Jammer hè.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die was wel heel veel te vroeg. Je hebt de race toch wel kunnen zien?
Ik heb net zitten kijken naar mijn Max zijn race maar punt 1 niet goed te zien slechte beelden en volgens mij doet hij het ook niet goed. Normaal zit hij bij de eerstte drie maar nu komt hij denk ik niet in de buurt.
Hij zit nu ook weer een in andere klasse
Ja echt heel jammer Eerder konden we volgen via datatraack, dan zag je alleen maar streepjes maar kon je wel zien waar iemand reed en wat de afstanden warenquote:Op zondag 24 maart 2024 12:10 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vreselijk weer daar en idd slechte beelden. Nummers waren amper te zien en het was zo eigenlijk niet te volgen. Jammer hè.
tot laterssssquote:Op zondag 24 maart 2024 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga meer eens kijken naar mijn 2e huis
Sjiek ! Een tweede huis !quote:Op zondag 24 maart 2024 12:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik ga meer eens kijken naar mijn 2e huis
Jazeker, ben gewoon wakker gebleven, terug naar bed zou helemaal funest geweest zijnquote:Op zondag 24 maart 2024 12:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die was wel heel veel te vroeg. Je hebt de race toch wel kunnen zien?
Ik heb net zitten kijken naar mijn Max zijn race maar punt 1 niet goed te zien slechte beelden en volgens mij doet hij het ook niet goed. Normaal zit hij bij de eerstte drie maar nu komt hij denk ik niet in de buurt.
Hij zit nu ook weer een in andere klasse
Wordt een lange dag dan voor jequote:Op zondag 24 maart 2024 13:34 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jazeker, ben gewoon wakker gebleven, terug naar bed zou helemaal funest geweest zijn
Het is dus niet de dag voor racers met de naam max
De w inkel van sinkelquote:
Daar is alles te koop.quote:
Hoeden en petten en dames corsettenquote:
Daar is alles te koop, hoeden en petten en damescorsetten, snoep om te snoepen en pillen om te poepen...quote:
Kijk ik ook even niet, ik steeds naar dat joetoepkanaal "wij zijn zo terug"... en dan mis ik hetquote:
Ja het is een drama steeds. Ik kreeg beeld net toen de presentor zei dat hij derde was gewordenquote:Op zondag 24 maart 2024 15:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Kijk ik ook even niet, ik steeds naar dat joetoepkanaal "wij zijn zo terug"... en dan mis ik het![]()
Goed van Max![]()
Om 16:11uur (met een beetje uitloop misschienquote:Op zondag 24 maart 2024 15:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja het is een drama steeds. Ik kreeg beeld net toen de presentor zei dat hij derde was geworden
Maar hij belde mij net ook om het even te vertellen.
Nog één race straks
Jip Maar moet zeggen dat ik die Youtube helemaal niets vind.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Om 16:11uur (met een beetje uitloop misschien)
Ben ik het helemaal mee eens. Hier de lokale omroep heeft nog beter beeld en geluid, en die werkt ook met vrijwilligers.quote:Op zondag 24 maart 2024 15:13 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jip Maar moet zeggen dat ik die Youtube helemaal niets vind.
Was al blij toen ik hoorde dat je mee kon kijken. Nou zitten nog wel heel veel verbeter puntjuhs in
Van mij mogen ze dat oudere systeem er wel naast doen. Dat kon je altijd zien via speedwayquote:Op zondag 24 maart 2024 15:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. Hier de lokale omroep heeft nog beter beeld en geluid, en die werkt ook met vrijwilligers.
Misschien hebben ze het drama zelf ook gezien en kan het alleen maar beter wordenquote:Op zondag 24 maart 2024 15:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat oudere systeem er wel naast doen. Dat kon je altijd zien via speedway
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |