quote:Op maandag 25 maart 2024 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
Moet ik nu extra koffie gaan zetten omdat de hele COS zo komt?
gewoon tik krijgen van mama he dooreten jij!quote:Op maandag 25 maart 2024 10:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt, maar kijk wat zo'n kleintje al wegwerkt.
Hele klus, maar hij gaat er uiteindelijk in![]()
[ afbeelding ]
Check deze even.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Mijn wereldbeeld is compleet veranderd sinds dat filmpje @:FreshFruit ... het staartje van Pikachu is geel...
Ik kan niet wachten op het filmpje waarin hij uitlegt dat K3 niet meer de originele 3 dames zijn!!1!
quote:
Omg 😳quote:
Ik dacht daar ook gelijk aanquote:Op maandag 25 maart 2024 10:55 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Omg 😳
Heeft Karen daar die bult en vlekken van op haar voorhoofd
Hier is elke ochtend Koffie en Thee.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:27 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ah hier staat de koffie, was al aan het zoeken!
Hebben we gelijk de bijnaam voor @Paulquote:Op maandag 25 maart 2024 10:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik dacht daar ook gelijk aan![]()
Pim is in BB
Dat we hier doorgaan met Ashley bashenquote:
wellekes?quote:Op maandag 25 maart 2024 11:00 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hebben we gelijk de bijnaam voor @:paul
I know, maar over het algemeen is het hier niet zo druk, dus moest echt ff zoeken nuquote:Op maandag 25 maart 2024 10:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier is elke ochtend Koffie en Thee.
Ik sta onder streng regiem.
Ikke niet hoor.quote:Op maandag 25 maart 2024 11:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat we hier doorgaan met Ashley bashen
Hier is het meestal wel gezellig hoor. Gewoon hier naartoe komen om op adem te komenquote:Op maandag 25 maart 2024 11:05 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ikke niet hoor.
Maar ben dat ook wel beu !
Als ik ook maar iets over Alice zeg wordt ik gelijk van alle kanten aangevallen
Zeg ik wat te herkennen in Ashley dan sta ik gelijk als een tokkie of er wordt nog net niet vermeld dat ik dom/stom of achterlijk ben ! 😡
Heel bijzonder allemaal.
Ik weet dat het hier meestal leuk is maar als het hier verder gaat is ook dit mijn plek niet…..quote:Op maandag 25 maart 2024 11:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hier is het meestal wel gezellig hoor. Gewoon hier naartoe komen om op adem te komen
Ik denk ook niet dat dat de bedoeling is van een "gezellige SC"quote:Op maandag 25 maart 2024 11:07 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Ik weet dat het hier meestal leuk is maar als het hier verder gaat is ook dit mijn plek niet…..
Heb altijd meegelezen en vorige week een account aangemaakt (wist mijn oude niet meer), maar wat is een TR?quote:Op maandag 25 maart 2024 11:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Gewoon TRs zetten .. commentaar op users mag niet .. en is ook onzin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |