En dan heeft ze een grote mond over Tom als hij dat doetquote:Op maandag 25 maart 2024 09:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
volgens mij is er nog geen gesprek geweest
Ash negeert haar gewoon.
Ik vertrouw haar net zover ik haar kan gooien.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ka heeft gisteren tegen Juimmy gezegd dat ze geen geld uit de pot gaat pakken, eerder had ze dat ook al gezegd omdat door haar fout er al 5500 uit de pot is
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vertrouw haar net zover ik haar kan gooien.
Inderdaad! maar mevrouw mag het welquote:Op maandag 25 maart 2024 09:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
En dan heeft ze een grote mond over Tom als hij dat doet
Ze vroeg hoeveel hun hadden gehad. Karen zei toen dat ze aan hun tweede glas bezig waren. Die zaten vol tot de rand. En de drie die uit de gameroom kwamen hadden inderdaad een glas met twee kleine slokjes erin. Was ook niet erg eerlijk, maar al die heisa niet waard in mijn ogen.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:16 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is sinds Ashley Tyron en ? (andere genomineerde onder voorbehoud) naar de gameroom moesten gaan..
In de woonkamer kregen ze toen hapjes en wijn/bier..
Bb had gezegd tegen de groep: eet en drink.....
Ze hebben wat apart gezet voor de 3 in de gameroom..
maar in het glas prosecco/ wijn zaten net 2 slokken. (ze hadden 2 flessen)
Ashley zag haar glas en zei iets tegen karen in de trant van of er meer was of hoeveel ze gekregen hadden..
Karen zei meen ik 2 flessen.. (zelf had ze een vol glas )
Ashely ging toen naar bed met wat leek een chagie gezicht.
Dag erna zat ze in de groene kamer te klagen tegen Glenn over Karen.
Ja ik heb die TT niet gemaakt, maak een keer een extra tekst bij de tt voor jou verjaardag en nu komt er steeds een tekst achter te staanquote:
Je bent een trendsetter.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja ik heb die TT niet gemaakt, maak een keer een extra tekst bij de tt voor jou verjaardag en nu komt er steeds een tekst achter te staan
Was niet de bedoeling vond allen gezellig kletshoek wel leuk eigenlijkquote:
Die komen nietquote:Op maandag 25 maart 2024 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
Moet ik nu extra koffie gaan zetten omdat de hele COS zo komt?
ik vind het onzin, om steeeds te switchen van topicquote:Op maandag 25 maart 2024 10:13 schreef FreshFruit het volgende:
Moet ik nu extra koffie gaan zetten omdat de hele COS zo komt?
Goedemorgen Sjamp.Ow echt? Ik post in 4 topics tegelijk.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vind het onzin, om steeeds te switchen van topic
Doe ik niet meer.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Sjamp.Ow echt? Ik post in 4 topics tegelijk.
ligt eraan waar natuurlijkquote:Op maandag 25 maart 2024 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Sjamp.Ow echt? Ik post in 4 topics tegelijk.
quote:
En X en FB er ook nog bij.quote:
Sjampieeeeeeequote:Op maandag 25 maart 2024 10:14 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik vind het onzin, om steeeds te switchen van topic
De ramen had ik al eerder gedaan. Bewoners die in de slaapkamer hangen is ook niet echt de moeite waard om achter de pc te blijven zitten.quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 10:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Doe ik niet meer.
Ik heb gezien wat Dot berekend voor een post verwijderen
Volgens mij gaan die niet meer komen of wel?quote:Op maandag 25 maart 2024 10:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap niet dat er vandaag geen vliegtuigjes komen voor de bewoners. Ik mis het zo.De wind is ook al gunstig, op Schiphol landen ze vanaf het noorden op de Kaagbaan, dus er vliegt niks in de weg.
Vooruit, vliegen met dat tuig![]()
[ afbeelding ]
Weet ik veel, ik ouwehoer maar wat om de tijd te dodenquote:Op maandag 25 maart 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die niet meer komen of wel?
Gaat steeds moeilijker worden nu, zijn steeds minder bewonersquote:Op maandag 25 maart 2024 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De ramen had ik al eerder gedaan. Bewoners die in de slaapkamer hangen is ook niet echt de moeite waard om achter de pc te blijven zitten.
En ik probeer KA en AS te ontwijken.
Onvoorstelbaar hoeveel muizen die vent van haar al heeft gebrachtquote:
Ja echt, maar kijk wat zo'n kleintje al wegwerkt.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar hoeveel muizen die vent van haar al heeft gebracht
Is er maar 1 kleintje?quote:Op maandag 25 maart 2024 10:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt, maar kijk wat zo'n kleintje al wegwerkt.
Hele klus, maar hij gaat er uiteindelijk in![]()
[ afbeelding ]
We zijn er zo een halve dag mee verder. Misschien moeten ze uitzoeken welk stekkertje bij welk lampje hoort. Dat wordt nog een heel getrek aan al die touwen.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht trouwens een lange SL. In duo's,eerst instructies in de GR, nog een keer herhalen voor Kaar, want die snapt het natuurlijk niet in 1x...
Hoe hoger hoe beter men opletquote:Op maandag 25 maart 2024 10:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt wel en dan heb ik het nog niet over de toeslagen
Zo te zien ligt er genoegquote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 10:23 schreef ledn81 het volgende:
* ledn81 start een petitie om de uitzendvergunning van Big Brother Radio in te trekken![]()
Herhaling op herhaling zijn die beeldenquote:
sssstttt breng ze nu niet op gedachtenquote:Op maandag 25 maart 2024 10:36 schreef Ireth het volgende:
Valt me mee dat den Danny nog niet in de streamlock zit met napraten en valentijnspost...
Waar het hart vol van isquote:Op maandag 25 maart 2024 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, maar het was wel duidelijk
Ow wow die heeft er zin inquote:Op maandag 25 maart 2024 10:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt, maar kijk wat zo'n kleintje al wegwerkt.
Hele klus, maar hij gaat er uiteindelijk in![]()
[ afbeelding ]
Laten we niet vergeten dat ash standaard de helft niet heeft gehoordquote:Op maandag 25 maart 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht trouwens een lange SL. In duo's,eerst instructies in de GR, nog een keer herhalen voor Kaar, want die snapt het natuurlijk niet in 1x...
Tom bashen bedoel jequote:Op maandag 25 maart 2024 10:36 schreef Ireth het volgende:
Valt me mee dat den Danny nog niet in de streamlock zit met napraten en valentijnspost...
quote:Op maandag 25 maart 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
En de andere helft niet heeft begrepenquote:Op maandag 25 maart 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat ash standaard de helft niet heeft gehoord
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |