Weet ik veel, ik ouwehoer maar wat om de tijd te dodenquote:Op maandag 25 maart 2024 10:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Volgens mij gaan die niet meer komen of wel?
Gaat steeds moeilijker worden nu, zijn steeds minder bewonersquote:Op maandag 25 maart 2024 10:18 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
De ramen had ik al eerder gedaan. Bewoners die in de slaapkamer hangen is ook niet echt de moeite waard om achter de pc te blijven zitten.
En ik probeer KA en AS te ontwijken.
Onvoorstelbaar hoeveel muizen die vent van haar al heeft gebrachtquote:
Ja echt, maar kijk wat zo'n kleintje al wegwerkt.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:23 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar hoeveel muizen die vent van haar al heeft gebracht
Is er maar 1 kleintje?quote:Op maandag 25 maart 2024 10:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt, maar kijk wat zo'n kleintje al wegwerkt.
Hele klus, maar hij gaat er uiteindelijk in![]()
[ afbeelding ]
We zijn er zo een halve dag mee verder. Misschien moeten ze uitzoeken welk stekkertje bij welk lampje hoort. Dat wordt nog een heel getrek aan al die touwen.quote:Op maandag 25 maart 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht trouwens een lange SL. In duo's,eerst instructies in de GR, nog een keer herhalen voor Kaar, want die snapt het natuurlijk niet in 1x...
Hoe hoger hoe beter men opletquote:Op maandag 25 maart 2024 10:21 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt wel en dan heb ik het nog niet over de toeslagen
Zo te zien ligt er genoegquote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 10:23 schreef ledn81 het volgende:
* ledn81 start een petitie om de uitzendvergunning van Big Brother Radio in te trekken![]()
Herhaling op herhaling zijn die beeldenquote:
sssstttt breng ze nu niet op gedachtenquote:Op maandag 25 maart 2024 10:36 schreef Ireth het volgende:
Valt me mee dat den Danny nog niet in de streamlock zit met napraten en valentijnspost...
Waar het hart vol van isquote:Op maandag 25 maart 2024 10:36 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, maar het was wel duidelijk
Ow wow die heeft er zin inquote:Op maandag 25 maart 2024 10:24 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja echt, maar kijk wat zo'n kleintje al wegwerkt.
Hele klus, maar hij gaat er uiteindelijk in![]()
[ afbeelding ]
Laten we niet vergeten dat ash standaard de helft niet heeft gehoordquote:Op maandag 25 maart 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
Ik verwacht trouwens een lange SL. In duo's,eerst instructies in de GR, nog een keer herhalen voor Kaar, want die snapt het natuurlijk niet in 1x...
Tom bashen bedoel jequote:Op maandag 25 maart 2024 10:36 schreef Ireth het volgende:
Valt me mee dat den Danny nog niet in de streamlock zit met napraten en valentijnspost...
quote:Op maandag 25 maart 2024 10:28 schreef Ireth het volgende:
En de andere helft niet heeft begrepenquote:Op maandag 25 maart 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Laten we niet vergeten dat ash standaard de helft niet heeft gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |