Alles was niet op, ze hadden alles verdeeld en netjes overgelaten voor de drie uit de gameroomquote:Op zondag 24 maart 2024 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Bedenk me net zou het niet door BB een opzet geweest zijn, hun moesten beginnen met eten en drinken van BB en las net in oude topic dat lang duurde voor de andere terug kwamen, zou hij ze bewust daar gehouden hebben in game room tot alles op was?
De bewoners wilde dat eigenlijk ook niet maar B.B. was zeer duidelijk van de drie zitten en de game room en jullie hebben wat lekkers gekregen eet ze.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
Bedenk me net zou het niet door BB een opzet geweest zijn, hun moesten beginnen met eten en drinken van BB en las net in oude topic dat lang duurde voor de andere terug kwamen, zou hij ze bewust daar gehouden hebben in game room tot alles op was?
Het was in principe voor de 5 in de woonkamer. 5 biertjes en champagne/wijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:05 schreef Joyce-43 het volgende:
aha ok ja was een ideetje hahaquote:Op zondag 24 maart 2024 10:10 schreef Verida het volgende:
[..]
Alles was niet op, ze hadden alles verdeeld en netjes overgelaten voor de drie uit de gameroom
Alleen de drank was niet netjes verdeeld.
En aan Glenn heeft ze meer,dus de keus was gemakkelijk.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:12 schreef spapaars het volgende:
Ashley is het type voor 1 beste vriendin, niet voor 2, dus als jij je vriendinnetje-status nr 1 kwijtraakt, besta je voor haar ook niet meer.
ja dat klinkt ook niet erg veel dan wat over was van de drank hahaquote:Op zondag 24 maart 2024 10:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
De bewoners wilde dat eigenlijk ook niet maar B.B. was zeer duidelijk van de drie zitten en de game room en jullie hebben wat lekkers gekregen eet ze.
Maar dachten er goed aan te doen om een bord voor de anderen drie te maken maar de flessen drank ging hard dus de drie glazen gevuld met een klein beetje erin bleef er maar over. De mannen deelde een biertje.
Het is volgens mij ook opzet......de enige die er over mopperde was Ashley en Glenn en Ty gaven er niks om.
Die Glenn valt mij erg tegen, vind het een naar mannetje gewordenquote:Op zondag 24 maart 2024 10:05 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nu Glenn niet meer aan Danny geplakt zit trekt hij weer naar Tom.
ok ja het viel me opquote:Op zondag 24 maart 2024 10:11 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Het was in principe voor de 5 in de woonkamer. 5 biertjes en champagne/wijn.
Ze hadden gewacht maar BB zei dat ze het op konden eten.
Ze waren toch nog zo netjes om een bord voor de 3 te maken en een glaasje champie.
De enige die moeilijk deed was Ashley. De anderen waren dankbaar.
ze hebben er ook lekker van zitten eten, Ash kwam uit de dbk met hongerquote:Op zondag 24 maart 2024 10:13 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat klinkt ook niet erg veel dan wat over was van de drank haha
ja ok maar vraag me af waarom die 2 niet praten dan dus jahquote:Op zondag 24 maart 2024 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben er ook lekker van zitten eten, Ash kwam uit de dbk met honger
maar het ene kleine stukje dat ze iets zei over de overgebleven drank wordt weer heel erg uitvergroot
Nee dat doet ze zelf om er nu nog boos over te zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
maar het ene kleine stukje dat ze iets zei over de overgebleven drank wordt weer heel erg uitvergroot
Dat is het afstraffenquote:Op zondag 24 maart 2024 10:15 schreef Joyce-43 het volgende:
ze lult met der ''vijanden'' maar met der bestie totaal niet
Ja logisch omdat ze altijd loopt te zeiken als ze denkt minder te krijgen als een ander, het is gewoon een asociaal zeikwijfquote:Op zondag 24 maart 2024 10:14 schreef Verida het volgende:
[..]
Zer hadden dus helemaal niks hoeven te bewaren, want ze wisten niet of zij in de gameroom ook iets te eten kregen of niet....het was echt voor hun vijf....en toen ze bleven wachten kwam B.B. met de boodschap.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:21 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ja logisch omdat ze altijd loopt te zeiken als ze denkt minder te krijgen als een ander, het is gewoon een asociaal zeikwijf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |