Nouja hij heeft in ieder geval 1x zijn droom race in Vegas gereden, daar zal hij het dan mee moeten doen.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:49 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik hoorde eerder dat Ricciardo een kans tot Miami zou hebben om iets te laten zien.
Juist daarom zou hij het beter moeten doen.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:53 schreef THEFXR het volgende:
[..]
waarom het is geen rookie ala de vries
Mwah, faalt hier gewoon. tweede keer dat er een kans is in 2 jaar en twee keer pakt Sainz 'm wel en LEC nietquote:Op zondag 24 maart 2024 05:48 schreef Perox het volgende:
LEC heeft hele weekend de juiste afstelling al niet kunnen vinden. Doet ie het nog leuk op P2 wat mij betreft. LEC is geen koekebakker.
Ergens.quote:
Dat laatste is een zekerheidje, denk ik.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:55 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Juist daarom zou hij het beter moeten doen.
Grote kans dat Lawson het stokje over mag nemen en ook grote kans dat die het wel beter doet.
Het levenquote:
Eerste wat eruit gaat als Audi het over neemt, de pitcrewquote:Op zondag 24 maart 2024 05:54 schreef Zorro het volgende:
Ok, dit is de laatste keer dat ik iets van Sauber in mijn manager zet.
Ze zijn geroyeerd met hun kutstops.
Nouja, je moet er zijn als de kans zich aandient en dat doet Sainz heel knap. Maar om nu Leclerc meteen in de prullenbak te willen flikkeren vind ik wel behoorlijk overdreven.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:55 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Mwah, faalt hier gewoon. tweede keer dat er een kans is in 2 jaar en twee keer pakt Sainz 'm wel en LEC niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |