Nederlandse vertaling van presentquote:
sow dan, goed geslapen?quote:
jazeker!!quote:
Mij lichaam zegt juist "ga toch lekker weer slapen, niemand neemt het je kwalijk".quote:Op zondag 24 maart 2024 04:52 schreef DX11 het volgende:
Ik was totaal niet van plan om op te staan maar mijn biologische wekker zei net tegen me: jawel, jij gaat deze gewoon live kijken. Bizar hoe dat werkt.
je lichaam heeft helemaal gelijkquote:Op zondag 24 maart 2024 04:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Mij lichaam zegt juist "ga toch lekker weer slapen, niemand neemt het je kwalijk".
Ik vind het ook echt bizar hoe wakker ik ben geworden door mijn lichaam zelf, terwijl ik door een wekker nooit zo wakker ben. Blijkbaar wilde ik hem toch graag live kijken. Voorgevoel dat er vandaag wel iets boeiends gaat gebeuren?quote:Op zondag 24 maart 2024 04:54 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Mij lichaam zegt juist "ga toch lekker weer slapen, niemand neemt het je kwalijk".
die komen over een uurquote:Op zondag 24 maart 2024 04:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
5 uur s nachts.
Geen dagjesvolk vandaag hier.
Erg mooi.
Hoi jijquote:
Beetje jammerquote:
quote:
Had ik om 2 uur alquote:Op zondag 24 maart 2024 04:56 schreef tralalala het volgende:
Vergeten de wekker te zetten maar een enorme hagelbui maakte mij wakker.
Precies dat gevoel heb ik ook, dat ik gewoon tot een uur of 8-9 door kon slapen.. Dus laat er maar wat moois gebeurenquote:Op zondag 24 maart 2024 04:56 schreef DX11 het volgende:
[..]
Ik vind het ook echt bizar hoe wakker ik ben geworden door mijn lichaam zelf, terwijl ik door een wekker nooit zo wakker ben. Blijkbaar wilde ik hem toch graag live kijken. Voorgevoel dat er vandaag wel iets boeiends gaat gebeuren?
Gebruikersnaam!quote:Op zondag 24 maart 2024 04:57 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Precies dat gevoel heb ik ook, dat ik gewoon tot een uur of 8-9 door kon slapen.. Dus laat er maar wat moois gebeuren
Zeg zeg, handen boven de dekens hequote:
Stig!quote:
zal ongetwijfeld met je systeemtaal te maken hebben / browser default taalquote:Op zondag 24 maart 2024 04:57 schreef Zorro het volgende:
Waarom moet ik iedere keer de taal veer razendsnel van Nederlands naar Engels zetten op F1TV, is er geen mogelijkheid dat vast te zetten?
Is GoogleTV op Chromecast. Nouja, ook niet onoverkomelijk of zoquote:Op zondag 24 maart 2024 04:59 schreef pmponer het volgende:
[..]
zal ongetwijfeld met je systeemtaal te maken hebben / browser default taal
quote:
quote:
Max is vrij saaiquote:Op zondag 24 maart 2024 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
Met wie zal ik deze keer meerijden, heb nog een scherm over
Kat!quote:
Sargeant.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:00 schreef _UserName_ het volgende:
Met wie zal ik deze keer meerijden, heb nog een scherm over
Ken je klassiekers, kad.quote:
Net op de wc.quote:
Dat zei Logan Sargeant ookquote:Op zondag 24 maart 2024 05:01 schreef Nattekat het volgende:
Dit is de eerste keer dit seizoen dat ik de formatieronde zie
Ja f1tv. Is ook een stream.quote:
doen ze weer interview met Vasseur?quote:
DM.quote:
Ik zou hem weleens op de sim willen zien na een stuk of 5quote:
Albonquote:Op zondag 24 maart 2024 05:02 schreef Symphonic het volgende:
Nou, ik ben benieuwd wie als eerste zijn auto aan puin rijdt
IT'S THE LAW, SON!quote:
Zo jammer ik gun hem veel meer, maar hij kan het gewoon niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:02 schreef greysbones het volgende:
10de aus gp
Voor ric
Mag wel klaar zijn. Dan
Ricciardoquote:Op zondag 24 maart 2024 05:02 schreef Symphonic het volgende:
Nou, ik ben benieuwd wie als eerste zijn auto aan puin rijdt
Ik had Perez gekozenquote:
niemand die zich druk maakt als je naar bed gaat hoor. Tjuusquote:Op zondag 24 maart 2024 05:03 schreef Eagles89 het volgende:
Max wordt dr af gebeukt door een Ferrari in bocht 1 en iedereen hier is voor niks vroeg opgestaanen ik kan eindelijk naar bed
Het was inderdaad allemaal een stuk boeiender te volgen toen er elke race wel elke crashes waren een aantal jaar geleden. Merk nu dat ik regelmatig wat anders ga doen tijdens de race, dat had ik vroeger nooit.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:03 schreef King_Merc het volgende:
Zo , zit er klaar voor, dat we maarveen chaotische race krijgen (Geen 2/3 rode vlaggen in de laatste paar ronden graag..
vandaar dat Perez al een plek kwijt isquote:Op zondag 24 maart 2024 05:05 schreef pmponer het volgende:
Dat is toch wel 1 van de winstpunten van RB dit jaar, ze zijn nu ook snel bij de start
Ja we hebben een racequote:
2*quote:Op zondag 24 maart 2024 05:07 schreef SiGNe het volgende:
58 ronden lang een 1-2'tje tussen verstappen en sainz, zin in
Kudt, ik zit net aan de energydrinkquote:
omdat hij er in gingquote:Op zondag 24 maart 2024 05:09 schreef DX11 het volgende:
Waarom rijdt die sukkel nou rokend de pits voorbij?
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:09 schreef DX11 het volgende:
Oh had ik verkeerd gezien hahaquote:
Ogen openquote:Op zondag 24 maart 2024 05:09 schreef DX11 het volgende:
Tijd voor cafeļnequote:
Geen saaie racequote:Op zondag 24 maart 2024 05:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kom ik daar dan zo vroeg m'n bed voor uit.
bandenwissel naar Hardquote:Op zondag 24 maart 2024 05:11 schreef DX11 het volgende:
En waarom is Ricciardo nou weer ook in de pits?
Hopelijk niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:11 schreef Nizno het volgende:
Perez moet het nu doen om RBR nog een winst te brengen
Beetje heel vroeg niet?quote:
Ja, voor wat ineens een leuke race beloofd te worden, topshowquote:Op zondag 24 maart 2024 05:10 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Kom ik daar dan zo vroeg m'n bed voor uit.
Neh, dit wordt de jaarlijkse Sainz uitzonderingquote:Op zondag 24 maart 2024 05:11 schreef Nizno het volgende:
Rijdt nog steeds p6quote:Op zondag 24 maart 2024 05:11 schreef Nizno het volgende:
Fikkiequote:Op zondag 24 maart 2024 05:12 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Seizoen is nog lang. Ben wel benieuwd wat uiteindelijk het probleem was.
Da's hetzelfde als met Lucas Bols voor de geheelonthouding.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:11 schreef Nizno het volgende:
quote:Op zondag 24 maart 2024 05:10 schreef SiGNe het volgende:
In tegenstelling tot wat we dachten kan Max dus niet winnen met de handrem er op.
Dat komt pas rond 10u als ze lekker uitgeslapen hebbenquote:Op zondag 24 maart 2024 05:12 schreef 3rr0r het volgende:
Geen trolletjes om 5 uur in de ochtend die binnenstromen
Alleen Sainz mag RBR's race win serie breken.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:13 schreef DX11 het volgende:
Zal dit dan Norris's eerste win worden? Gun het hem ook!
Ik hoop dat Sainz of Perez wint nuquote:Op zondag 24 maart 2024 05:14 schreef _UserName_ het volgende:
Al die Max fans die nu de rest van de dag chagrijnig zijn omdat het ze alleen maar om Max gaat
Denkt hetquote:Op zondag 24 maart 2024 05:14 schreef SiGNe het volgende:
Is er een screencap gemaakt van de ploffen?
Norris hoop ik, Sainz heeft er vorig jaar al een gehadquote:Op zondag 24 maart 2024 05:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sainz of Perez wint nu
Horner juist.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:15 schreef Rnie het volgende:
Dit moet wel georkestreerd zijn door Helmut ... Toch?
Mijn hemelquote:
Aan de replay hierboven te zien was het rook / geen harde delen.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:15 schreef pmponer het volgende:
gelukkig gebeurde dat daar en niet in de pit/ bij de monteurs
Vraag me af of zo'n visier teardown ding zoiets kan veroorzaken...quote:Op zondag 24 maart 2024 05:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Dit is wel opmerkelijk. Fout geļnstalleerd op de auto?
Sainz.quote:Op zondag 24 maart 2024 05:15 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik hoop dat Sainz of Perez wint nu
1tje, iets ervoor kwam er ook nog iets uit het wiel zetten.quote:
Ja klopt, was de eerste plofquote:Op zondag 24 maart 2024 05:16 schreef SiGNe het volgende:
[..]
1tje, iets ervoor kwam er ook nog iets uit het wiel zetten.
Ligt ook nog op de baan vlak voor de pitstraat zak ik net.
bullshitquote:Op zondag 24 maart 2024 05:17 schreef pmponer het volgende:
"Verstappen gaat gewoon te ruw met zijn materiaal om"
Joh dat is een jarenlange meme, maar idd onzin.quote:
Ik zie het al, daar gaat iets kapot.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |