Maar dat geeft hij ook toequote:
Dat mag hij ook, maar om dan anderen te negeren, waar hij dagelijks veel mee optrok, lol mee maakte, dat was niet nodig.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar dat geeft hij ook toe
Hij zegt dat hij in het spel zijn eigen keuzes wil maken ipv meedoen met een groepje
Verstandig van hem, hij ging et bijna aan onderdoor.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:30 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Maar dat geeft hij ook toe
Hij zegt dat hij in het spel zijn eigen keuzes wil maken ipv meedoen met een groepje
Maar volgens karen is dat niet hetgene waarin hij verranderd is
Dat negeer-gedrag van hem regelmatig vind ik ook wel apart idd.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat mag hij ook, maar om dan anderen te negeren, waar hij dagelijks veel mee optrok, lol mee maakte, dat was niet nodig.
En daarom negeerde hij Jimmy en Karen? onzinquote:Op zondag 24 maart 2024 02:34 schreef marky het volgende:
Tom is gewoon klaar met het gekonkel van Ash.
Mod Edit: Hou nu eens een keertje opquote:Op zondag 24 maart 2024 02:34 schreef marky het volgende:
Tom is gewoon klaar met het gekonkel van Ash.
Mod Edit: niet doenquote:Op zondag 24 maart 2024 02:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Welkom in BB, if you can't stand the heat, get out of the kitchen....letterlijk nu!
Hij negeerde Karen omdat ze liegt en Jimmy heeft hij genegeerd om het spel van die week.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:35 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En daarom negeerde hij Jimmy en Karen? onzin
Mod Edit, stop hiermeequote:
Welnee, uitpraten. Karen zaagt door tot ze haar gelijk krijgt. Totaal niet ontvankelijk voor wat Tom zegt.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wel goed en mooi dat Tom en Karen het nu écht proberen uit te praten?
Ze proberen elkaar te begrijpen en luisteren naar elkaar, omdat ze toch een hechte band hebben. Ik vind dat mooi om te zien en te horen.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:41 schreef anine het volgende:
[..]
Welnee, uitpraten. Karen zaagt door tot ze haar gelijk krijgt. Totaal niet ontvankelijk voor wat Tom zegt.
Tsja, ik zie dat andersquote:Op zondag 24 maart 2024 02:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze proberen elkaar te begrijpen en luisteren naar elkaar, omdat ze toch een hechte band hebben. Ik vind dat mooi om te zien en te horen.
Elke keer zijn de bedoelingen denk ik hartstikke goed, maar ze komen nooit echt tot elkaar en dan gaat het uiteindelijk weer hetzelfde 😅quote:Op zondag 24 maart 2024 02:41 schreef anine het volgende:
[..]
Welnee, uitpraten. Karen zaagt door tot ze haar gelijk krijgt. Totaal niet ontvankelijk voor wat Tom zegt.
Hij doet nu hetzelfde, alleen met een ander groepje en vooral met Jimmy en Alicequote:Op zondag 24 maart 2024 02:43 schreef b_engeltje het volgende:
Tis maar net hoe je het negeren bekijkt , om zijn eigen keuzes te kunnen maken zal hij zich moeten distantiëren van het geroddel en gekronkel in dat geoepje
Dus ja hij neemt afstand
Als dat door hun word gezien als negeren krijg je dit soort discussies
Het is net hoe en waarom je het van de ene of de andere kant bekijkt
Tom zou ook weg kunnen lopenquote:
Nee dat zie ik andersquote:Op zondag 24 maart 2024 02:44 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij doet nu hetzelfde, alleen met een ander groepje en vooral met Jimmy en Alice
Karen heeft gewoon niet echt een eigen mening. wordt erg gevoed door de mening van een ander. Ze heeft ook niet echt argumenten. Behalve dan je bent veranderd, blijf jezelf, je zit niet meer bij ons groepje gezellig te doen. Als ze minder beinvloed wordt dan worden ze de beste vrienden, maar niet zolang ze ingefluisterd krijgt dat hij een ovreloper is, dat hij niet meer te vertrouwen is. Ik vind Tom ook veranderd, meer zichzelf, meer autonoom. En iemand die niet autonoom is snapt dat niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:44 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Tom zou ook weg kunnen lopen
Hij heeft karen blijkbaar toch joog staan om dit gesprek door te blijven voeren
En toch zie ik "die klik"quote:Op zondag 24 maart 2024 02:44 schreef Willewa het volgende:
Ze verschillen ook wel erg qua persoon eigenlijk en zullen elkaar nooit echt gaan begrijpen dan, dat kan het gewoon zijn.
Dacht net nog, lijken echt broer en zus met een semi lastige maar wel liefdevolle band.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik begrijp Karen wel, ik zie ook een andere Tom, niet beter of slechter, maar wel anders. Tom en Karen hadden een leuke vriendschap en ze proberen dat weer terug te vinden, omdat ze elkaar ook mogen en veel lol hebben gehad. Zoals Tom net zei, hij ziet haar als een zus.
Zie ik ook zeker hoor idd. Probeer alleen te verklaren waardoor hun gesprekken altijd zo verlopen (denk ik. Vind het altijd wel grappig trouwens ;p)quote:Op zondag 24 maart 2024 02:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
En toch zie ik "die klik"
En die is er ook anders blijven ze dit gesprek niet zo doorgaan MET gegiegel van Karin ertussen
Ja ik zie gewoon dat iets, maar ik zie ook 2 personen die het zelf nog niet zien....quote:Op zondag 24 maart 2024 02:50 schreef Willewa het volgende:
[..]
Zie ik ook zeker hoor idd. Probeer alleen te verklaren waardoor hun gesprekken altijd zo verlopen (denk ik. Vind het altijd wel grappig trouwens ;p)
Absoluut niet... die twee verschillen zo fundamenteel van elkaar... ik zie dat echt niet gebeuren.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja ik zie gewoon dat iets, maar ik zie ook 2 personen die het zelf nog niet zien....
Ik zie dit buiten BB nog wel een stelletje worden
Haha ik zie dat in verte ergens ook wel misschien, maar ook weer niet. Zou wel een grappige complexe relatie zijn denk ik, kan je zo een camera opzetten en een grappige real life soap van maken.quote:Op zondag 24 maart 2024 02:51 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ja ik zie gewoon dat iets, maar ik zie ook 2 personen die het zelf nog niet zien....
Ik zie dit buiten BB nog wel een stelletje worden
Net zolang tot ze gelijk krijgt. Want eigenlijk heeft ze niets tegen hem, Wat ze tegen hem heeft komt van een anderquote:Op zondag 24 maart 2024 02:54 schreef marky het volgende:
Nou dit gaat nergens heen. Denk je dat ze het begrijpt komt er weer wat nieuws naar boven.
en die 2 zouden niets voor elkaar voelen?quote:Op zondag 24 maart 2024 03:02 schreef FBtje het volgende:
Tom slaat een schouder om haar heen
Karen: het is goed... doe er iets mee![]()
![]()
Ze zijn zeker gek met elkaar.... of ze meer voelen voor elkaar, de tijd zal het leren. Ze doen iig moeite om elkaar te begrijpen. Dat vind ik mooi om te zien.quote:Op zondag 24 maart 2024 03:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en die 2 zouden niets voor elkaar voelen?
Heb ik beweerd van niet dan? Maar het lijkt me heel treurig in een relatie als je elke dag met elkaar botst en dit soort gesprekken moet voeren.quote:Op zondag 24 maart 2024 03:04 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en die 2 zouden niets voor elkaar voelen?
Ze botsen nu omdat er een spel en een persoon tussen zitquote:Op zondag 24 maart 2024 03:06 schreef FBtje het volgende:
[..]
Heb ik beweerd van niet dan? Maar het lijkt me heel treurig in een relatie als je elke dag met elkaar botst en dit soort gesprekken moet voeren.
Maar zij zaten te kaarten...quote:Op zondag 24 maart 2024 06:56 schreef greysbones het volgende:
Even de SM nagelezen
Meningen zijn vrij eenduidig Ka is een doos
die gaslighting van Ka nogmaals lezen of horen is ware martelingquote:Op zondag 24 maart 2024 07:25 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hier het hele gesprek uitgewerkt.
https://www.facebook.com/share/p/S328gDG9mvPUskh2/
En dan dat hoofd erbij.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
die gaslighting van Ka nogmaals lezen of horen is ware marteling
Ash stond een 10 minuten geleden naast bedquote:Op zondag 24 maart 2024 07:35 schreef Frummelie het volgende:
Voorlopig liggen ze nog lekker te knorren...
Ooh dat heb ik gemist... terug gegaan?quote:Op zondag 24 maart 2024 07:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash stond een 10 minuten geleden naast bed
ze loopt nu in de kamerquote:Op zondag 24 maart 2024 07:40 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat heb ik gemist... terug gegaan?
Of de keuken ingedoken om brood te bakken... iemand moet het stokje overnemen van den Danny..
Minder mensen in het huis en zich meer op haar plek voelen misschien.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:30 schreef Frummelie het volgende:
Goedemorgen all...
Even naar de terugkomst van Ashley gekeken...
Wat een tranen.. Ashley huilt om Ashley, die had echt gedacht als favoriet bestempeld te worden... wat een tegenvaller, die ziet zo de pot aan haar neus voorbij gaan... jij gaat de laatste er niet meer uitvegen.... jij gaat eruit geveegd worden... hoogmoed komt voor de val..![]()
Mevrouw Zwitserland krijgt ook aardige praatjes ineens.. waar dat ineens vandaan komt...
denk dat een drankje erin ook wel helptquote:Op zondag 24 maart 2024 07:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Minder mensen in het huis en zich meer op haar plek voelen misschien.
Ja dat kan, of gewoon haar ware aard... niks mis mee hoor maar jammer dat het eruit komt tegen het einde van het programma...quote:Op zondag 24 maart 2024 07:50 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Minder mensen in het huis en zich meer op haar plek voelen misschien.
Bij Alice zeker.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
denk dat een drankje erin ook wel helpt
Heeft den Danny nog snel even gefixt voordat hij weg ging..quote:Op zondag 24 maart 2024 07:56 schreef greysbones het volgende:
brood stond dus al klaar
[ afbeelding ]
Waarom niet?quote:Op zondag 24 maart 2024 08:03 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Ik kom ff checken hoe de sfeer is.
In het huis en in de cos.
Ik "durf" trouwens de streams niet aan te doen.
Hoi hoe gaat het met jequote:Op zondag 24 maart 2024 08:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ashley, je mag die sinaasappels wel eens beter uitpersen![]()
de helft flikker je weg![]()
Goedemorgen Cos
Gaat wel goed, suf van de morfine en zwart/pimpelpaars en flinke zwelling in de lies.quote:
Soort van "Verdeel en heers-zwiep"quote:Op zondag 24 maart 2024 08:11 schreef Koos1958 het volgende:
Dat zwiepen met die haren is denk ik bijna een tik van ashley.
Nog nooit gezien dit...quote:Op zondag 24 maart 2024 08:11 schreef Koos1958 het volgende:
Dat zwiepen met die haren is denk ik bijna een tik van ashley. Koelkast uitsoppen. Kan nu makkelijk staat niets meer in.
Oef niet best zeker in de gaten houden. Dat zwart en blauw herken ik maar heb toen geen zwelling gehad.Sterkte met het herstelquote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gaat wel goed, suf van de morfine en zwart/pimpelpaars en flinke zwelling in de lies.
ff in de gaten houden, heb geen trek in trombose
Goedemorgen Fritsiequote:Op zondag 24 maart 2024 08:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Soort van "Verdeel en heers-zwiep"
Heeft Tom elke vond al gedaan. Alleen Danny kreeg de credits, omdat hij kneedde.quote:Op zondag 24 maart 2024 07:59 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Heeft den Danny nog snel even gefixt voordat hij weg ging..
Goedemorgen skat, daarom ook "verdeel" soort van "Jij 'n haar, en jij 'n haar.... en ook jij 'n haar" het is gratis.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:15 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Goedemorgen Fritsie![]()
Ja lekker fris ook in de keuken dat gezwiep met die slierten..
Vervolgens gaat hij naar het andere groepje waar hij zelf met hun flink roddeld en afspraken maakt op wie er gestemd moet wordenquote:Op zondag 24 maart 2024 02:43 schreef b_engeltje het volgende:
Tis maar net hoe je het negeren bekijkt , om zijn eigen keuzes te kunnen maken zal hij zich moeten distantiëren van het geroddel en gekronkel in dat geoepje
Dus ja hij neemt afstand
Als dat door hun word gezien als negeren krijg je dit soort discussies
Het is net hoe en waarom je het van de ene of de andere kant bekijkt
Dat was ook maar een grapje...quote:Op zondag 24 maart 2024 08:16 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Heeft Tom elke vond al gedaan. Alleen Danny kreeg de credits, omdat hij kneedde.
quote:Op zondag 24 maart 2024 08:17 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Goedemorgen skat, daarom ook "verdeel" soort van "Jij 'n haar, en jij 'n haar.... en ook jij 'n haar" het is gratis.
Nerveuze mensen...quote:Op zondag 24 maart 2024 08:32 schreef Frummelie het volgende:
Wat een activiteit zo vroeg in de morgen...
Ja, en over vroeg opstaan dat deed ze veel vaker en dat was nu gekkig want normaal stond ze dan brood te bakken samen met Danny. Vertelde ze tegen Tom.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:22 schreef Frummelie het volgende:
Oooh dat krijgen we ook weer 80x te horen dat ze sinaasappels heeft geperst en heul de keuken heeft gesopt..
Als ze vroeg was zat ze meestal met een sjaggo smoel op de bank.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en over vroeg opstaan dat deed ze veel vaker en dat was nu gekkig want normaal stond ze dan brood te bakken samen met Danny. Vertelde ze tegen Tom.
Is dat echt zo, ik heb het nooit gezien??
Heeft Tom vannacht gedaan tijdens zn gesprek met Karen om half 3quote:Op zondag 24 maart 2024 07:56 schreef greysbones het volgende:
brood stond dus al klaar
[ afbeelding ]
Juist, dat dacht ik ook....quote:Op zondag 24 maart 2024 08:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze vroeg was zat ze meestal met een sjaggo smoel op de bank.
Ik kan het niet meer zien. Letterlijk niet.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:42 schreef humpty het volgende:
En maar aan dat haar zitten ....irritant gedoe
Is een vrouw die heel erg blijft hangen in dingen en niet wil kijken naar haar eigen aandeel in dingen.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:44 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer zien. Letterlijk niet.
Bij de buren.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:45 schreef Ireth het volgende:
Goeiemorgen! Ik ga ff stukje wandelen met Tom en Jimmy. Is er al koffie??
Is Ashley haar nog steeds aan het straffen omdat Karen gezellig nog aan een vol glas zaten en zij maar een half glaasje had.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:47 schreef humpty het volgende:
Karen en Ashley doen ook koeltjes tegen elkaar
Ashley was wat boos dat er geen drank voor haar wasquote:Op zondag 24 maart 2024 08:47 schreef humpty het volgende:
Karen en Ashley doen ook koeltjes tegen elkaar
zal wel een schone wezen want ze had der eigen al gewassenquote:Op zondag 24 maart 2024 07:54 schreef Koos1958 het volgende:
Ik blijf het lelijk vinden die grote ballonnen die niet bewegen als ze loopt. Helemaal opgebonden in een bh waar ze ook nog eens in slaapt.
Heb ik het ergens over een vieze. Ik bedoel dat ze ermee slaapt. Lijkt me niet lekker zitten.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:48 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zal wel een schone wezen want ze had der eigen al gewassen
vond ze wel super lief hoor ook tijdens het gesprek tom het vast pakken van karen enzo tussen door even een knuffelquote:
Euhh ik heb wel eens gezien dat ze alleen een brood aan maken was, wat helaas niet te eten was...quote:Op zondag 24 maart 2024 08:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, en over vroeg opstaan dat deed ze veel vaker en dat was nu gekkig want normaal stond ze dan brood te bakken samen met Danny. Vertelde ze tegen Tom.
Ben ook altijd vroeg maar Danny was het meest alleen in de keukenquote:Op zondag 24 maart 2024 08:51 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Euhh ik heb wel eens gezien dat ze alleen een brood aan maken was, wat helaas niet te eten was...![]()
Maar ik ben s'ochtends altijd vroeg een ik heb haar misschien 1 keer bij Danny in de keuken gezien of ik moet het gemist hebben... kan ook..
Goedbedoeldquote:Op zondag 24 maart 2024 08:54 schreef humpty het volgende:
Ty had gezegd pak die coins van Danny tegen Glen
Ow? Dus Glenn heeft de coins?quote:Op zondag 24 maart 2024 08:54 schreef humpty het volgende:
Ty had gezegd pak die coins van Danny tegen Glen
Hij gaat geen coins pakken die niet van hem zijn maat.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ow? Dus Glenn heeft de coins?
Of waren ze al weg toen hij ze wilde pakken![]()
Gisteravond zei hij ze zijn weg en ashley beschuldigde gelijk Alice. En randy zei dat hij ashley erbij had zien staan.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Of waren ze al weg toen hij ze wilde pakken![]()
ik wel dus ze stonden vaak in de keuken in de ochtendquote:Op zondag 24 maart 2024 08:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die leugenachtige fantasie van die vrouw, zumquote:Op zondag 24 maart 2024 08:52 schreef humpty het volgende:
[..]
Ben ook altijd vroeg maar Danny was het meest alleen in de keuken
ze lult gewoon weer
Stonden kan, maar niet helpen....quote:Op zondag 24 maart 2024 08:57 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik wel dus ze stonden vaak in de keuken in de ochtend
Waarschijnlijk wel.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:57 schreef Koos1958 het volgende:
Gezeik om die coins. Mensen elkaar achter hun rug om beschuldigen. Misschien heeft Danny ze allemaal meegenomen ipv de 5 die Glenn dacht
Danny heeft er 3 mee naar huis genomen als souvenir en Ty waarschuwde hem nog dat dat niet zou mogen en dat hij ze door moest gevenquote:
het was een respectvol gesprek volgens de schrijverquote:Op zondag 24 maart 2024 08:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vond ze wel super lief hoor ook tijdens het gesprek tom het vast pakken van karen enzo tussen door even een knuffel
Den Danny heeft er ook een aantal meegenomen.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:55 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Of waren ze al weg toen hij ze wilde pakkenDaarom blijft hij er over zeiken natuurlijk.
Is het niet zo dat Karin bij Ash klaagde over Tom omdat ze genegeerd werd. Karen zelf Tom zwart maakte bij Ash Glen Dan en Jim. Ash Jim en Dan zijn hier in mee gegaan. Was het niet de Karin die vertelde dat ze van Tom moest stemmen op Dan. Niet alles is de schuld van Ash. . Ik denk dat Ash zich van de ruzietjes van andere afzijdig moet houden. Zou een mooie les voor haar zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 03:17 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ze botsen nu omdat er een spel en een persoon tussen zit
Tom speelt het spel
En karen kan en mag nooit een hechtere band met Tom krijgen of Tom saven van vriendin Ashley
Enne het zijn geen ruzies , het zijn discussies die ze beiden heel rustig en kalm bespreken
En discussie horen er te zijn in een relatie
Hij stond ook boven Ashley in de polls.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:48 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy heeft er nu vertrouwen in. Denk omdat hij boven ashley staat en hij denkt dat hij favoriet was gister. Stukje willekeurige volgorde gemist denk ik.
Ja klopt naar denk veel gestemd anti ashley ipv pro jimmyquote:Op zondag 24 maart 2024 09:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij stond ook boven Ashley in de polls.
Heb hier gelezen dat Tom fans ook hadden opgeroepen om op hem te stemmenquote:Op zondag 24 maart 2024 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt naar denk veel gestemd anti ashley ipv pro jimmy
Als we dat niet hadden gedaan had alsnog Danny moeten vertrekken maar dan had Ashley niet met Danny door die deur gemoeten. Dan had Jimmy met Danny door de deur gemoeten.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt naar denk veel gestemd anti ashley ipv pro jimmy
'haar' bubbels opgedronkenquote:Op zondag 24 maart 2024 09:09 schreef engine het volgende:
Ashley vertrouwt alleen nog Glenn.
Wat heeft Karen gedaan dan?
Waarschijnlijk teveel bezig met Tom en soms met Tyron.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:09 schreef engine het volgende:
wat is er aan de hand?quote:Op zondag 24 maart 2024 08:49 schreef humpty het volgende:
Ashley vraagt aan Glen of hij ook een kaart wil want ze heeft 1 over
voor zijn dochter die binnenkort jarig is of voor je vriendin of what ever zegt ze
Ze vraagt het Karen niet
Ooh het gaat weer over Tom
ik weet wat ik gezien heb en ga niet echt meer in discussiequote:
ja was het ook welquote:Op zondag 24 maart 2024 08:58 schreef rinardo het volgende:
[..]
het was een respectvol gesprek volgens de schrijver
Die denkt dat ze iedereen een rad voor ogen kan draaien.....quote:Op zondag 24 maart 2024 09:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty: 'je moest zeggen waarom mensen op je stemmen. En ze zei dat mensen denken dat ze de leiding over haar groepje heeft, maar dat dat helemaal niet zo is.... Waarom liegt ze daar nog steeds over?'
uh is er een knop voor geld?quote:Op zondag 24 maart 2024 09:06 schreef Koos1958 het volgende:
Randy denkt erover om op de knop te drukken voor geld.
Zo vrouw eigen...quote:
quote:
nee, er was maar een klein bodempje voor hun over, terwijl de anderen nog met een heel vol glas zaten.quote:Op zondag 24 maart 2024 08:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ashley was wat boos dat er geen drank voor haar was
quote:
Voor het eerst begrijp ik Karen.....wat een naar mens is Ashley die duidelijk laat merken dat Karen door het stof moet omdat ze niet gewacht heeft op Ashley maar gezellig zat bij de andere en te weinig drank voor haar overliet.quote:
Ze is er nog boos om.....zegt ze net tegen Glennquote:Op zondag 24 maart 2024 09:21 schreef Verida het volgende:
[..]
nee, er was maar een klein bodempje voor hun over, terwijl de anderen nog met een heel vol glas zaten.
en ze was niet echt boos, ze heeft het gezegd, en is verder lekker gaan eten en drinken
Karen merkt dat ook natuurlijk. Ashley doet tegen iedereen aardig en Karen bestaat ineens niet meer.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is er nog boos om.....zegt ze net tegen Glenn
Gisteravond dacht ze toch ook niet aan mij.......zei ze.
Ze liegt. Een hele mooie ook nog.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:12 schreef Kissingbird het volgende:
Tom heeft nog nooit een kaart voor Glenn geschreven![]()
Eslie: maar dat heeft ie bij mij ook niet gedaan hoor.
Slaat nergens op dat Ashley daarvoor bozig is.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voor het eerst begrijp ik Karen.....wat een naar mens is Ashley die duidelijk laat merken dat Karen door het stof moet omdat ze niet gewacht heeft op Ashley maar gezellig zat bij de andere en te weinig drank voor haar overliet.
Triest......quote:Op zondag 24 maart 2024 09:23 schreef engine het volgende:
[..]
Karen merkt dat ook natuurlijk. Ashley doet tegen iedereen aardig en Karen bestaat ineens niet meer.
Scheelt een hoop gerammel wel.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Tijd voor ontbijt. Alice zit nog in de schmink.
het is nu al heel veelquote:Op zondag 24 maart 2024 09:26 schreef humpty het volgende:
Ze moet niet zo zeuren ze heeft gisteren achter heel veel chocolade gehad
Je vergeet 'geratel' ook.quote:
Ja en 2 weken terug had ze een bondje met Danny en karen samen.vertrouwde ze Glenn nietquote:Op zondag 24 maart 2024 09:26 schreef Kissingbird het volgende:
Eslie vindt natuurlijk dat haar BFF aan haar had moeten denken
Glenn is de nieuwe BFF![]()
zo kan het ook gaan
Dat zou heel slim van hem zijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:06 schreef Koos1958 het volgende:
Klopt!quote:Op zondag 24 maart 2024 09:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en 2 weken terug had ze een bondje met Danny en karen samen.vertrouwde ze Glenn niet
Waarom niet, ik ben klaar voor wat gekke dingetjes de laatste wekenquote:
Het zijn nog geen vaste nominaties... ze moeten nu de nominatie zijn weg te spelenquote:
zal wel niet alleen daarom gaanquote:Op zondag 24 maart 2024 09:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die denkt dat ze iedereen een rad voor ogen kan draaien.....
Hoop echt dat ze zich nog meer belachelijk maakt.
Zie door 1 glaasje wijn nog steeds beledigd is op diegene die de hele dag haar na loopt haar haar doet twee dagen lang en dan vallen over 1glaasje.
Karen was op Tom boos omdat ze zaten te kaarten en Ashley is op Karen boos omdat ze geen drank en hapjes bewaard hadden..quote:Op zondag 24 maart 2024 09:25 schreef Li0nHeart het volgende:
En hoezo is ze dan eigenlijk boos op Karen. De rest heeft niet gedronken?
Karen doet alles wat Ashley vraagt, dat wel, maar uit zichzelf zal Karen niet denken: laat ik aan Ashley mijn vriendin/spelmaatje denken en wat wijn en kaas/worst bewaren voor haar.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze is er nog boos om.....zegt ze net tegen Glenn
Gisteravond dacht ze toch ook niet aan mij.......zei ze.
Geheuld met de vijand?quote:Op zondag 24 maart 2024 09:09 schreef engine het volgende:
Gelijk heeft hij, hij ziet natuurlijk zelf ook wel dat hij het niet wint van de rest daar in het huis en een zakcentje mee naar huis is lekker meegenomenquote:Op zondag 24 maart 2024 09:06 schreef Koos1958 het volgende:
nou en, lekker op X gebruiktquote:Op zondag 24 maart 2024 09:31 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dat is nog eens fotoshoppen beetje veel nep vind je zelf ook niet?
Dat lijkt er wel op.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:31 schreef humpty het volgende:
Hier kikt Ashley op volgens mij
altijd iemand hebben waar ze trammelant mee heeft.
Zo denkt ze macht te hebben.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:34 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat lijkt er wel op.
Het is ook de behoefte om medestanders te krijgen.
En wie niet voor mij is, is tegen mij.
niet waar, Alice is een schatquote:Op zondag 24 maart 2024 09:31 schreef humpty het volgende:
Hier kikt Ashley op volgens mij
altijd iemand hebben waar ze trammelant mee heeft.
beetje erg goed voor photoshop is dat niet met AIquote:Op zondag 24 maart 2024 09:31 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Dat is nog eens fotoshoppen beetje veel nep vind je zelf ook niet?
Dat zijn een heleboel aannames in 1 zinquote:Op zondag 24 maart 2024 09:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Moeten kennelijk duelleren. Net zoiets als het solo huis denk ik.
Ik op Karenquote:
ja daarom ookquote:
Dat vertelde Tyron buiten.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:37 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat zijn een heleboel aannames in 1 zin
wie is ze? hoorde Karen nog aan tafel toen Ty vroeg van kaartenquote:
Alice is echt een lieverd, een schat en een mooie kont, onze nummer 1 winnaar!quote:Op zondag 24 maart 2024 09:40 schreef humpty het volgende:
[..]
ik vind Alice ook lief ...even goed lezen
Karen en Ashley maar ze negeren elkaarquote:Op zondag 24 maart 2024 09:40 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
wie is ze? hoorde Karen nog aan tafel toen Ty vroeg van kaarten
quote:Op zondag 24 maart 2024 09:40 schreef Paul het volgende:
[..]
Alice is echt een lieverd, een schat en een mooie kont, onze nummer 1 winnaar!
staat er geen naam van de maker op?quote:
Wie weet, er speelt misschien veel meer.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
nou echt raar zulke dikke vriendinnen om een beetje drank niet praten
Zegt genoeg hoe Ashley in elkaar zit tochquote:Op zondag 24 maart 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik weet zijn naam wel.Hij maakt ze Photolab.quote:
ja ok spelen, maar ze negeert Ka volledigquote:Op zondag 24 maart 2024 09:44 schreef Verida het volgende:
[..]
Wie weet, er speelt misschien veel meer.
Je weet niet wat ze allemaal te horen hebben gekregen in de gameroom, In ieder geval wel dat ze vanaf nu echt voor zichzelf moesten spelen.
Is nog niet helemaal duidelijk Paul.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:45 schreef Paul het volgende:
Maaruh wie had er coins gestolen? Ik lees op X dat dat persoon dan uit BB gezet wordt omdat je niet mag stelen
Zijn mooie fotosquote:Op zondag 24 maart 2024 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam wel.Hij maakt ze Photolab.
ik wacht wel even af op het hele verhaalquote:Op zondag 24 maart 2024 09:44 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Zegt genoeg hoe Ashley in elkaar zit toch
hoez onietquote:Op zondag 24 maart 2024 09:45 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Is nog niet helemaal duidelijk Paul.
mooi gedaan, gister kwam er ook zo n mooie voorbij met een panter ( of tijger) Stel dat je die binnen kan krijgen daar daar explodeer Ashley Ze denkt dat iedereen het over haar uiterlijk zal hebben zei ze een keerquote:
maar wie haalt zijn naam eraf danquote:Op zondag 24 maart 2024 09:44 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik weet zijn naam wel.Hij maakt ze Photolab.
AVG policy.quote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 09:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze door Freshfruit zelf waren gemaakt
lekker bezig he altijd hahaquote:
Paul kan soms best aardig zijn.quote:
Dat hebben ze met zijn allen wel gedaan Een heel bord voor alle drie met lekkers bewaard...Alleen de drank niet omdat Karen drank het allerlekkerst vindt.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:30 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Karen doet alles wat Ashley vraagt, dat wel, maar uit zichzelf zal Karen niet denken: laat ik aan Ashley mijn vriendin/spelmaatje denken en wat wijn en kaas/worst bewaren voor haar.
Dus dat
nog niet gemerkt hahaquote:
Uit SV, dit zou wel de tekst van BB heel erg tegensprekenquote:Op zondag 24 maart 2024 09:03 schreef Li0nHeart het volgende:
9:00
Ty en Randy buiten aan de wandel, ze hebben het erover dat er duels komen en dat je zelf je tegenstander moet kiezen. Ze denken dat Glenn Randy zal kiezen. Als het geen speculazen van ze is zullen de huidige genomineerden dus waarschijnlijk duels moeten spelen om te wisselen.
Karen wilde wel maar Ashley niet dus nu weet Karen dat ze boos is op haar.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:42 schreef Joyce-43 het volgende:
Niet perse. Het is duel, niet duo.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:51 schreef rinardo het volgende:
[..]
Uit SV, dit zou wel de tekst van BB heel erg tegenspreken
Dit avontuur is niet gemakkelijk
De groep wordt steeds kleiner
Je vrienden verdwijnen
Naast vrienden ook concurrenten
Deze week verwacht ik een totale inzet
fysiek en mentaal
door en door testen en dilemma's
denk goed na
je speelt het spel alleen
ja vreemd allemaalquote:Op zondag 24 maart 2024 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Karen wilde wel maar Ashley niet dus nu weet Karen dat ze boos is op haar.
Maar negeren mag toch niet?quote:Op zondag 24 maart 2024 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Karen wilde wel maar Ashley niet dus nu weet Karen dat ze boos is op haar.
Jij snapt het.quote:Op zondag 24 maart 2024 09:57 schreef KinKiJan het volgende:
Snap er niks van, dus drank moet verdeeld worden, en als men eten wil verdelen (pizza avond, falafel tellen) terwijl zij haar mond al staat vol te stouwen is dat 'bij de beesten af'?
Logisch wel
quote:Op zondag 24 maart 2024 09:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Terwijl jullie photoshoppen zijn Tom en Glenn buiten aan het sporten en praten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |