Ben het eigenlijk compleet met hem eensquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen bewondert haar make-up.
Jimmy : Helemaal travestiet hoor!
Nu nog die mooie oranje lippenstift opquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:23 schreef rinardo het volgende:
Ashley heeft weer 1 van haar favotjes aan
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Vreselijkquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:23 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
doe er wat aanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Even Cocoon @:Puzzie @:Koos1958 @:Kodiak100 @:Kissingbird @:zodeju @:Ireth ?
* ledn81 fluistert Elke week @:greysbones bovenaan de lijst moeten we iets mee
gaat Ka ook nog wat aan dat haar doenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen : Wat vind je van me Tom?
Tom : Heel mooi.....
ik dacht het omdat hij met sponsjes op zn gezicht bezig was , sorryquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Jimmy gaat niet drag
Hij zit in zijn blote bast in de badkamer zonder make up
Om heisa te toveren had hij 2 uur nodig
Ash is ietsje aangekomen heb ik het ideequote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:23 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Haar haar gaat naturel, om te compenseren voor haar make-up.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
gaat Ka ook nog wat aan dat haar doen
of blijft het hierbij
Ow viel jou ook op dus...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:26 schreef yvondenise het volgende:
Ashley is ook flink aangekomen,die jurk zit veel te strak.
waar is het BALLETJEquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
Begin EN einde van de dominobaan:
[ afbeelding ]
voor een kapster is ze wel erg saai met haar harenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Haar haar gaat naturel, om te compenseren voor haar make-up.
Dikke hang kont jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash is ietsje aangekomen heb ik het idee
nou nee had het niet over haar billenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:27 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Dikke hang kont ja
Die had ze 10? 11 ? Weken geleden niet
Maar met 4 op de bank werd er toch meestal al vrijdag ééntje vrijgesteld?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:23 schreef engine het volgende:
Ik verwacht eigenlijk ook geen dubbele exit vanavond. Het zou leuk zijn maar ik zie het nut niet zo. Dan had ik verwacht dat er wel al een hint naar was geweest ofzoiets.
ik wacht wel tot de live show met die conclusiequote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:30 schreef Puzzie het volgende:
Wel een beetje een teleurstelling dat er maar een weg gaat
Als ze nog maar in de draaideur past vind ik alles primaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:29 schreef lojanda het volgende:
Ik schrik van Ashley als ik haar van de zijkant zie.. die is volgens mij behoorlijk aangekomen
Ietsje?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ash is ietsje aangekomen heb ik het idee
Ik weet eigenlijk niet meer hoe dat vorige keer gingquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Maar met 4 op de bank werd er toch meestal al vrijdag ééntje vrijgesteld?
ik ook nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Die oranje vlekken aan de zijkant snap ik niet echt 😅
En anders moeten ze haar er maar in proppenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:31 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als ze nog maar in de draaideur past vind ik alles prima![]()
als ze maar geen afvaller is vanaafquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:29 schreef lojanda het volgende:
Ik schrik van Ashley als ik haar van de zijkant zie.. die is volgens mij behoorlijk aangekomen
Ja , nu is Tom natuurlijk weer 'jaloers'quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:33 schreef greysbones het volgende:
Ka denkt weer dat tom iets had over haar en Jimmy
die denkt ook dat de wereld om haar draait
ja dat dacht ik ook.. het was eerder vandaag nog boven de 80.000quote:
10.000 iddquote:
Oehh ! Zou maar zo kunnen.. Spannoondquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:34 schreef Kayro het volgende:
[..]
Iemand zich van de nominatiebank afgekocht ??
Was dat net niet het eindbedrag van vorig jaar? Bart had toch een bedrag van 77.000 en nog wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:35 schreef rinardo het volgende:
dit was het eerst
[ link | afbeelding ]
mag ik niet eens mee cocoon in als nr 8 pfffquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:18 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Even Cocoon @:Puzzie @:Koos1958 @:Kodiak100 @:Kissingbird @:zodeju @:Ireth ?
* ledn81 fluistert Elke week @:greysbones bovenaan de lijst moeten we iets mee
Sorry, was volquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:36 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
mag ik niet eens mee cocoon in als nr 8 pfff
☝🏼☝🏼☝🏼quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:35 schreef Willewa het volgende:
[..]
10.000 idd![]()
Maar vervroegd 1 aprilletjegelukkig trapte iig minstens 1 iemand erin
kwam em tegen
![]()
ik ga terug spoelen tot uurtje terug..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:36 schreef Ireth het volgende:
@:ledn81 heb jij nog opnames waar de pot in beeld is???
* Joyce-43 verstopt de toetsenbordquote:
veel op mobielquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
* Joyce-43 verstopt de toetsenbord
grapjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:39 schreef Ireth het volgende:
Ik ben de kluts kwijt nu, was het nu een grapje of is er echt geld uit de pot
Ach leuk tochquote:
We zijn dood gemaakt met een blije musquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:39 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind em eigenlijk niet zo grappig![]()
Eindelijk het gevoel dat misschien wat spannends kon gebeuren
Jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
We zijn dood gemaakt met een blije mus
blij met een dode musquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
blij met een dode mus
of was dit expres?
Ah joh, jullie willen spanning en sensatie toch ;p Was gewoon grapske, snel hersteld juist ook bewustquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:39 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind em eigenlijk niet zo grappig![]()
Eindelijk het gevoel dat misschien wat spannends kon gebeuren
Liever een dooie mus als het om domino stenen gaatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:40 schreef Ireth het volgende:
[..]
anderen worden er ook op aangekeken als er dingen worden gepost die niet waar zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:41 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ah joh, jullie willen spanning en sensatie toch ;p Was gewoon grapske
[ link | afbeelding ]
Nee, mocht niet van Schiphol. Wouden daar zelf vliegen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:41 schreef Soury het volgende:
Ook geen vliegtuigjes vandaag toch? of heb ik dat gemist.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:41 schreef Li0nHeart het volgende:
dode mus .... dominostenen... De cirkel is rond.
Voor je het weet staat het weer in een SVquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
anderen worden er ook op aangekeken als er dingen worden gepost die niet waar zijn
jan en allemaal wil straks een grapje maken
dan is het einde zoek
Joh ik moest er om lachen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
anderen worden er ook op aangekeken als er dingen worden gepost die niet waar zijn
dan is het einde zoek
Mijn grapje belande ooit in de SVquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is het einde zoek
Dat niet ... maar het betekent dat er iets te gebeuren staat..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:42 schreef lojanda het volgende:
Maar ik begrijp eerlijk gezegd ook niet zo goed waarom het leuk zou zijn dat die pot lager wordtLijkt wel of het niet gegund wordt dat de winnaar met een mooi geldbedrag naar huis gaat
als de pot zomaar lager isquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:42 schreef lojanda het volgende:
Maar ik begrijp eerlijk gezegd ook niet zo goed waarom het leuk zou zijn dat die pot lager wordtLijkt wel of het niet gegund wordt dat de winnaar met een mooi geldbedrag naar huis gaat
Pff come on. Mag ik ook een keer een lolletje maken en deze dus bewust snel herstellen met een sorry erbij enz. Kwam em toevallig tegen en moest er wel om lachen. Niet zoveel van maken hoor.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan is het einde zoek
Nou sommige reacties zeggen echt iets anders volgens mijquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat niet ... maar het betekent dat er iets te gebeuren staat..
quote:
Onwaarschijnlijk denk ik ;pquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:44 schreef Toweler het volgende:
Wekenlang zijn de minst populaire bewoners genomineerd en willen we 2 exits en krijgen we die niet en nu zou het vanavond wel zo zijn.... ik denk het zelf niet 1 eruit en dan misschien de populairste al in de finale week
Karen is helemaal happy met haar Bassie lookquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:46 schreef ledn81 het volgende:
Beetje opschieten Danny.. je moet zo naar huis![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ashley was er ook weer klaar voor zag ik
Ik ben met 30 min bij de MediArena... als ze een steekkarretje nodig hebben ben ik er zo @ stagiaires ?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
Ash heeft hakken aan waar ze amper op kan lopen
Ze zijn ook wel laat om die stoppertjes er tussen te zettenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoorde rrrrrttttttt .. vallende steentjes... niet zoveel gelukkig.
ik gok dat dan alles om gaatquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen komt Tom 'helpen'. Als er iets omgaat, moet zij het zo snel mogelijk stoppen.
ahhh wat een lieverd is het ookquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen komt Tom 'helpen'. Als er iets omgaat, moet zij het zo snel mogelijk stoppen.
is het dezelfde jurk als die ze aan had bij haar exit?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:48 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, Ashley van achteren in die jurk lijkt wel hoogzwanger
Staat er nu ook weer zie ik 087916quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:35 schreef rinardo het volgende:
dit was het eerst
[ link | afbeelding ]
oehhh een lucky dressquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
is het dezelfde jurk als die ze aan had bij haar exit?
Dit is haar exit - jurk ..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:49 schreef Adat231 het volgende:
[..]
is het dezelfde jurk als die ze aan had bij haar exit?
Pfffffffffff....................quote:
is gebeurd dus in de badkamerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:39 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat er nu nog een hele rij steentjes omgaat
heeft ze d'r exit-jurk aan van toen ze eigenlijk al weg moest?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:47 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Ashley was er ook weer klaar voor zag ik
Nog steedsquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:34 schreef lojanda het volgende:
Die
[..]
ja dat dacht ik ook.. het was eerder vandaag nog boven de 80.000
Ze kan amper bewegenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:50 schreef greysbones het volgende:
je kunt plukken aan die jurk wat je wil ash
maar mooier wordt het niet
Welke promo?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De promo is vaag. Niet gezegd dat er 1 gaat. Mysterieus.
ja ik weet wel wat er in mn hoofd zit he, ben een autist dus cijfertjes hequote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
heeft ze d'r exit-jurk aan van toen ze eigenlijk al weg moest?
quote:
wie weg gaat zijn?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:51 schreef Giggio het volgende:
[..]
denk dat Karen een hele andere Karen gaat worden als Trashley weg zou zijn
Daar ben ik inmiddels ook achterquote:
pagina bestaat nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:52 schreef Willewa het volgende:
https://twitter.com/Niels(...)tUser=NielssTuinstra
Weet niet of dit al gepost was, maar er gaat dus iets gebeuren
Mss is mijn speculaas dan toch geen speculaas, vond het nl zelf vergezocht. Moest aan het gesprek tussen Tom en Jimmy denken voor de nominaties waarin Jimmy zegt dat hij zeker op de bank zit. Waarop Tom reageerde met iets als ach joh komt goed. En gisteren wilde Tom perse ineens al z’n kleren wassen zodat deze schoon mee naar huis konden, waar Jimmy wel op reageerde maar weet niet meer wat hij zei.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft er iemand gekozen voor een vrijwillige exit van 10k![]()
![]()
Spannend!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:52 schreef Willewa het volgende:
Nee, is nu al meerdere keren gezegd dat het een grapje was!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mss is mijn speculaas dan toch geen speculaas, vond het nl zelf vergezocht. Moest aan het gesprek tussen Tom en Jimmy denken voor de nominaties waarin Jimmy zegt dat hij zeker op de bank zit. Waarop Tom reageerde met iets als ach joh komt goed. En gisteren wilde Tom perse ineens al z’n kleren wassen zodat deze schoon mee naar huis konden, waar Jimmy wel op reageerde maar weet niet meer wat hij zei.
Zou vreemd zijn als Tom exit gaat terwijl hij zo populair is toch??
Daarom had ik niets gepost, vond m’n speculaas wat te ver gezocht, maar als er nu echt 10 k van de pot is…
Wat zit er op een PunkieePizza?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:54 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Spannend!
Ik bestel nog even snel een pizza!
Die Niels is een dramaqueen (Jimmy x 24) en die promo zegt niet veel bijzonders.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:52 schreef Willewa het volgende:
is er niet, bleek een garp te zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Mss is mijn speculaas dan toch geen speculaas, vond het nl zelf vergezocht. Moest aan het gesprek tussen Tom en Jimmy denken voor de nominaties waarin Jimmy zegt dat hij zeker op de bank zit. Waarop Tom reageerde met iets als ach joh komt goed. En gisteren wilde Tom perse ineens al z’n kleren wassen zodat deze schoon mee naar huis konden, waar Jimmy wel op reageerde maar weet niet meer wat hij zei.
Daarom had ik niets gepost, vond m’n speculaas wat te ver gezocht, maar als er nu echt 10 k van de pot is…
"Van de 9 bewoners zijn er maar liefst 4 genomineerd. Nou vraag je je misschien af, wat gaat er met die 4 gebeuren? Dat gaan we je straks pas vertellen.."quote:
undercoverweekquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De promo is vaag. Niet gezegd dat er 1 gaat. Mysterieus.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:52 schreef Willewa het volgende:
Haha ja ik weet, wazige gast. Maar ik denk wel dat er gehint wordt op dat er iets gaat gebeuren. Of 2 naar huis of weer 1 een speciale behandelingquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Die Niels is een dramaqueen (Jimmy x 24) en die promo zegt niet veel bijzonders.
ja kun je weer van alles van makenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:55 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
"Van de 9 bewoners zijn er maar liefst 4 genomineerd. Nou vraag je je misschien af, wat gaat er met die 4 gebeuren? Dat gaan we je straks pas vertellen.."
Werelds grote hint ja..
Mooi toch ? ipv al die slanke madammekesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:29 schreef lojanda het volgende:
Op haar blush na vind ik het schitterend de blush die vind ik te hoog bij de slapen, de heftigheid vind ik wel mooiquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Karen is helemaal happy met haar Bassie look
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:55 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Hahahaha een PunkieePizza![]()
Deze keer ham, champignons en ui!
Bij mij (en anderen hier) dus wel, vaag dat ie het niet doet bij jou. Dit is geen grap :’) Was dus het filmpje die Dutchgirl23 ook plaatste hierboven.quote:
Ohh FFSquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Lekka lekkaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:55 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Hahahaha een PunkieePizza![]()
Deze keer ham, champignons en ui!
Bij mij nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Bij mij (en anderen hier) dus wel, vaag dat ie het niet doet bij jou. Dit is geen grap :’) Was dus het filmpje die Dutchgirl23 ook plaatste hierboven.
Op haar blush na vind ik het schitterend de blush die vind ik te hoog bij de slapen, de heftigheid vind ik wel mooiquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:47 schreef lojanda het volgende:
[..]
Karen is helemaal happy met haar Bassie look
Ze heeft er 2 een lichte versiequote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:50 schreef Giggio het volgende:
[..]
heeft ze d'r exit-jurk aan van toen ze eigenlijk al weg moest?
Las het, heb m’n post aangepastquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:54 schreef PunkieePie het volgende:
[..]
Nee, is nu al meerdere keren gezegd dat het een grapje was!
zal niet de eerste keer zijn dat de promo meer woorden is dan dadenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:59 schreef kiki2024 het volgende:
aan de promo te zien gaat het anders zijn dan andere weken
Ik zou als genomineerde effe een tikje tegen gevenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:39 schreef engine het volgende:
Ik hoop dat er nu nog een hele rij steentjes omgaat
Ik heb em via mijn eigen X gevondenquote:
hij is redelijk gelijk aan die van den volderquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Danny exit dat is zeker.
Salar twijfelt of zijn poll wel klopt.
Smaken verschillen natuurlijk. Ik vind het heel leuk als Jimmy het heeft met zijn act maar voor zo als wat Karen nu heeft vind ik het echt een Bassie look.. ze mist alleen nog een rode neusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Op haar blush na vind ik het schitterend de blush die vind ik te hoog bij de slapen, de heftigheid vind ik wel mooi
Verrassing vanavond ! Alice eruit 😁quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice bemoeit zich wel overal mee nu he
ik dacht hetzelfdequote:Op zaterdag 23 maart 2024 19:34 schreef Schakeltopia het volgende:
heeft er iemand gekozen voor een vrijwillige exit van 10k![]()
![]()
Dat deed ze altijd al. Constant roepen dat moet zo en zus en ik zou het zo doen en nee dat moet zo etc etc..rete irritant en dan steeds schatje er achteraan...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
Alice bemoeit zich wel overal mee nu he
Kan terug verkeer gaan regelenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:02 schreef engine het volgende:
Doei den Dannykan weer wat anders gaan doen
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:03 schreef Ireth het volgende:
Oke, heb al mijn stemmen bewaard, den Danny ik kom er aaaaaan!!!
Ik ook iddquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:02 schreef engine het volgende:
Doei den Dannykan weer wat anders gaan doen
Jammer ja , dus zo spannend gaat het dus niet wordenquote:
Doei Danny..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:02 schreef Dotteke het volgende:
Nou dan hoeven we niet meer te kijken, weten al wie er naar huis gaat
Hear hear😂quote:
Ik snap dat 'haten' nooit zo goed, het is maar een spelquote:
dat is ook iets wat wordt geroepenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 20:06 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik snap dat 'haten' nooit zo goed, het is maar een spel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |