als ik zin heb...Na de nominaties altijd minder omdat het dan super saai is. Tenzij er ruzietjes zijnquote:
Ik ook niet meer, lees heel af en toe even mee in de COSquote:
Nee, dan verlies ik IQ-puntenquote:
Och, nog 20+ races te gaanquote:Op zondag 24 maart 2024 10:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel erg jammer
Dat Max nu weer opnieuw moet beginnen met zijn streak
Mwa gebeurd gewoon té weinig zeker na donderdag t/m zondagquote:Op zondag 24 maart 2024 10:45 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
als ik zin heb...Na de nominaties altijd minder omdat het dan super saai is. Tenzij er ruzietjes zijn
Kijk jij nog?
Ook nietquote:Op zondag 24 maart 2024 10:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ik ook niet meer, lees heel af en toe even mee in de COS
Heb je wel eens naar BB gekeken dan?
Ach je hebt toch genoeg toch, een paar minder maakt je niet minder slimquote:Op zondag 24 maart 2024 10:46 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Nee, dan verlies ik IQ-punten
Streams stonden gewoon aanquote:Op zondag 24 maart 2024 10:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ik attendeerde jou
maar werd weer eens niet gewaardeerd![]()
Ik las DRSquote:
quote:Op zondag 24 maart 2024 10:47 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ach je hebt toch genoeg toch, een paar minder maakt je niet minder slim
quote:
Ja, was het een mooie race. ik heb niets gezien.quote:Op zondag 24 maart 2024 11:34 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik heb toch een leuke race gezien
Vroem vroem!quote:Op zondag 24 maart 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was het een mooie race. ik heb niets gezien.
Ik ga zo naar de race van mijn eigen max kijken, die mag nu in een 2 takt rijden
En voor het eerst te streamen dus helemaal leuk
Loopt al uit helaas, ellende altijdquote:
Veel plezier, en succes voor je kleinzoon!quote:Op zondag 24 maart 2024 11:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja, was het een mooie race. ik heb niets gezien.
Ik ga zo naar de race van mijn eigen max kijken, die mag nu in een 2 takt rijden
En voor het eerst te streamen dus helemaal leuk
Thnx, hij had motorpech reed 4dequote:Op zondag 24 maart 2024 12:56 schreef Sally het volgende:
[..]
Veel plezier, en succes voor je kleinzoon!
Was dat eerst kwalificatie?quote:Op zondag 24 maart 2024 12:58 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Thnx, hij had motorpech reed 4de
Kijk wat hij om 14 uur gaat doen
Kwalificaties zijn al gweest, ze rijden nu racesquote:Op zondag 24 maart 2024 12:59 schreef Sally het volgende:
[..]
Was dat eerst kwalificatie?
Of rijden ze meerdere races/heats op een dag?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
quote:Op zondag 24 maart 2024 13:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Kwalificaties zijn al gweest, ze rijden nu races
Hij moest rond de klok van 11 dan weet rond de klok van 14 en nog een tegen de klok van 16 uurWelke klasse rijdt hij nu?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door Dotteke op 24-03-2024 13:16:42 ]Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:
2 takt juniorquote:
Hey ToT ik zie aleen een hele donkere foto kan niet goed zien wat daar op staatquote:Op zondag 24 maart 2024 13:08 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker chillen op de Ikea bank.
Zit je op een laptop?quote:Op zondag 24 maart 2024 13:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey ToT ik zie aleen een hele donkere foto kan niet goed zien wat daar op staat
Whehe nee het zijn foto's en een gifje van mijn konijn.quote:Op zondag 24 maart 2024 13:15 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee op een stoel![]()
Maar ik kijk wel hier op een laptop
Heb je een puppy ?
O konijn, dacht een puppyquote:Op zondag 24 maart 2024 13:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe nee het zijn foto's en een gifje van mijn konijn.
Met aptopschermen heb je sowieso meestal veel minder dynamisch contrast.De foto's zijn inderdaad wel vrij donker, maar op mijn beeldschermen van pakweg 15 jaar oud zie ik ze prima.
quote:
Op deze wel nuquote:Op zondag 24 maart 2024 13:34 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Is het op deze foto echt niet te zien dat het een konijn met flaporen is die van een knabbelstick met allemaal zaadjes enzo aan het eten is?
Nu ik het weet zie ik het welquote:
Maantjequote:
Super Mini Maxquote:Op zondag 24 maart 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Er is in ieder geval Één Max nr 1 geworden vandaag![]()
quote:
Nee zeker niet verkeerd..quote:Op zondag 24 maart 2024 17:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]Hij doet het goed nr 1 van de 20 niet verkeerd toch
Gefeliciteerdquote:Op zondag 24 maart 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
Jeujjj!!quote:Op zondag 24 maart 2024 17:17 schreef Dotteke het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |