Stigkequote:Op zondag 24 maart 2024 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De race was verder wel leuk
Vogeltje
[..]
Mailyke
[..]
Lovke
Hoi Stiggiequote:Op zondag 24 maart 2024 10:27 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
De race was verder wel leuk
Vogeltje
[..]
Mailyke
[..]
Lovke
Droog is altijd okequote:Op zondag 24 maart 2024 10:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja een flauw zonnetje, maar nog wel droog
Mercedes? Wat heb jij gekeken?quote:Op zondag 24 maart 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Stiggie![]()
vind je het niet erg dat mercedes op 1 en 2 staat?
[..]
Droog is altijd oke
Nja ik hoef vandaag de deur niet uitquote:Op zondag 24 maart 2024 10:29 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Hoi Stiggie![]()
vind je het niet erg dat mercedes op 1 en 2 staat?
[..]
Droog is altijd oke
Owquote:Op zondag 24 maart 2024 10:30 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Mercedes? Wat heb jij gekeken?
Ik ben niks dan lof over Sainz, hij reed net als Maxquote:Op zondag 24 maart 2024 10:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Owhad even snel op nos gekeken maar niet goed dus
![]()
![]()
gaat nog eens kijken nu
Had je dat moment gezien dat hij de pits binnengaat?quote:Op zondag 24 maart 2024 10:32 schreef Kissingbird het volgende:
bandje van verstappen ziet er lekker uit zie ik nu
even op x kijken of ik het terug zie ergensquote:Op zondag 24 maart 2024 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Had je dat moment gezien dat hij de pits binnengaat?
*BOEM*
quote:Op zondag 24 maart 2024 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*BOEM*
Behoorlijk. Hij bleef er zelf vrij rustig onder. Hoort bij de sport en zo, net als het uitvallen van Hamilton.quote:
Dikke biem jonguhquote:Op zondag 24 maart 2024 10:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
*BOEM*
Brake test van nandoquote:
"ZUNNE GROTE VUURBAL JONGUH!!!"quote:
Wel erg jammerquote:Op zondag 24 maart 2024 10:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
"ZUNNE GROTE VUURBAL JONGUH!!!"
Heeft hier weinig nutquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |