Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit echt zo'n zeik-topic geworden. Ik lees bijna alleen maar gemopper. Wat ik mis in dit topic is zoals het vroeger in dit topic was, meer onderzoeksgericht. Nu komen er allemaal users zoals jij die de hele dat lopen te etteren over het weer. Ga thuis lopen zeiken tegen je kinderen of zo.quote:
ZON.quote:
Die laatste zin, ik zit op kantoor man, why you making me sadquote:Op maandag 25 maart 2024 11:59 schreef Salina het volgende:
[..]
ZON.![]()
Meteen even snel nieuwe tuinstoel gekocht.
Heerlijk koffie nuttigen op balkon met de laptop op schoot genot.![]()
Alleen de kad ontbreekt.
Fokken op kantoor = beste Fokkenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die laatste zin, ik zit op kantoor man, why you making me sad
quote:Op maandag 25 maart 2024 12:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Fokken op kantoor = beste Fokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic weer. Mooie week deze week.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Shit.. ok nu snap ik hem.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die laatste zin, ik zit op kantoor man, why you making me sad
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:58 schreef Salina het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit echt zo'n zeik-topic geworden. Ik lees bijna alleen maar gemopper. Wat ik mis in dit topic is zoals het vroeger in dit topic was, meer onderzoeksgericht. Nu komen er allemaal users zoals jij die de hele dat lopen te etteren over het weer. Ga thuis lopen zeiken tegen je kinderen of zo.
Ik zie 20quote:Op maandag 25 maart 2024 12:42 schreef aloa het volgende:
Wat temperatuur betreft hebben we niks te klagen met de paasdagen.
[ link | afbeelding ]
man, ik heb mijn zonnebril op, binnenshuis, anders wordt ik verblindquote:Op maandag 25 maart 2024 11:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je was niet optimistisch genoeg. Zo kan ik toch nooit mijn punt maken joh!
Jij hebt ook zulke witte armen? 😱quote:Op maandag 25 maart 2024 15:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, ik heb mijn zonnebril op, binnenshuis, anders wordt ik verblind
quote:Op maandag 25 maart 2024 16:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij hebt ook zulke witte armen? 😱
Oke Wim(Lomm)quote:
quote:Op maandag 25 maart 2024 12:49 schreef Salina het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic weer. Mooie week deze week.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha, lekker met het raam open in de Opel Manta.quote:Op maandag 25 maart 2024 16:21 schreef StateOfMind het volgende:
Mijn linkerarm is wel iets bijgekleurd vandaag
*importeert auto uit Engeland voor de rechterarm
Windstil is toch wel echt geweldig. Scheelt idd zoveel.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar effe ontopic. Was echt lekker vandaag. Voelde ook warmer dan de 13 graden die ze voorspeld hadden. Denk doordat het windstil was @:Nattekat
quote:Op maandag 25 maart 2024 18:17 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het was hier wel echt genieten vandaag inderdaad. Lentegenot.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Hou opquote:Op maandag 25 maart 2024 18:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Maar effe ontopic. Was echt lekker vandaag. Voelde ook warmer dan de 13 graden die ze voorspeld hadden. Denk doordat het windstil was @:Nattekat
quote:Op maandag 25 maart 2024 18:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hou op
Hier was het oprecht niet lekker
Wind komt uit het oosten, dus ik denk niet dat het bij jou heel veel harder waaitquote:Op maandag 25 maart 2024 18:33 schreef Haags het volgende:
[..]
Zelfs hier direct aan zee was het lekker. In de zon, dat dan weer wel.
In de winter uiteraard gewoon wintertijd.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zomertijdgenot, half tien 's morgens licht
Wacht maar tot je dat 5 maanden nonstop hebtquote:Op maandag 25 maart 2024 19:13 schreef dick_laurent het volgende:
Hier was het volle bak herfst. Harde wind en regenachtig vandaag. Heb er van genoten
Ehhh, ja same here he. Een van de redenen dat ik weg ben gegaanquote:Op dinsdag 26 maart 2024 08:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Wacht maar tot je dat 5 maanden nonstop hebt
Been there done that
Hier pak meer wolken helaas vandaag. Hlets zonnetje soms.quote:
Op zich wel lekker als je even naar buiten kunt. Nu ben je (met familie) aan huis gekluisterd.quote:
Ja tuurlijk zou het fijn zijn als het goed weer isquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:00 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Op zich wel lekker als je even naar buiten kunt. Nu ben je (met familie) aan huis gekluisterd.
Dat is het al.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:11 schreef Nattekat het volgende:
Goede vrijdag moet een feestdag worden.
Voor iedere Nederlanders is het een feestdag. Jij doelt waarschijnlijk op een vrije dag.quote:
Ik ben geen voorstander van minder vrije dagenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja tuurlijk zou het fijn zijn als het goed weer is
Alleen het verzinsel 'Tweede Paasdag' vind ik bijzonder. Ik had liever altijd gewoon een extra vrije dag te besteden.
Nuja, het verzinsel Pasen an sich is natuurlijk ook al heel bijzonder.
Nu ben ik dan ook voorstander van maar twee "verplichte" vrije dagen per jaar (nieuwjaar en bevrijdingsdag). Maar ik dwaal weer eens enorm af
Nog steeds overwegend grijs hier.
Uiteraard zouden die vrije dagen die je nu van je werkgever/cao krijgt dan wel terug moeten vloeien als vrij besteedbare extra vrije dagen.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ik ben geen voorstander van minder vrije dagen. Dat ze bijvoorbeeld bevrijdingsdag altijd vrij willen vind ik terecht. I.p.v 1x per 5 jaar, maar dat moet niet ten koste gaan van een andere dag. Wij hebben al de minste vrije dagen van Europa. Betreft feestdagen.
Hier soms wel ☀️
Ook regen (geweest) in die gortdroge gebieden in Spanje inmiddels?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
3e dag op rij dat het geheel bewolkt is, harde wind.... soms wat buien die vallen....
Nostalgisch gevoel dit wel.
Si!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ook regen (geweest) in die gortdroge gebieden in Spanje inmiddels?
Gatomojado 😱quote:Op dinsdag 26 maart 2024 12:54 schreef dick_laurent het volgende:
3e dag op rij dat het geheel bewolkt is, harde wind.... soms wat buien die vallen....
Nostalgisch gevoel dit wel.
bij jou is het altijd kutweer, hier zonnig, beetje bewolkt, geen wind en goede tempquote:Op dinsdag 26 maart 2024 09:58 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Minder zon, even even veel koude wind
En ook nog een huis met open dak en muren, energielabel Z. Wat een kutplek om te wonenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 15:33 schreef THEFXR het volgende:
[..]
bij jou is het altijd kutweer, hier zonnig, beetje bewolkt, geen wind en goede temp
Benieuwd naar de mening van @KingRoland Satan krijgt steeds meer grip op het weer.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 17:55 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
@:RamboDirk we worden beflikkerd
Warme negerlucht!quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:29 schreef aloa het volgende:
De kaarten van gfs mogen uitkomen. Begin april (5/6 april) komen we in warmere lucht terecht, afkomstig uit Afrika![]()
[ afbeelding ]
Willen wij meer of minder warme lucht?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:29 schreef aloa het volgende:
De kaarten van gfs mogen uitkomen. Begin april (5/6 april) komen we in warmere lucht terecht, afkomstig uit Afrika![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:29 schreef INViCTuS het volgende:
zacht/mild en onbestendig, dus temperaturen van ongeveer lente en weerbeeld van herfst
ABER NOCH UNKLAR
[ x ]
Ah, du schlampequote:
Halt deine maul alte schlampequote:
AUFGESODEMIETERTquote:Op dinsdag 26 maart 2024 19:29 schreef INViCTuS het volgende:
zacht/mild en onbestendig, dus temperaturen van ongeveer lente en weerbeeld van herfst
ABER NOCH UNKLAR
[ x ]
Komend weekend wel meer regen, hèquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:33 schreef dick_laurent het volgende:
Blauw! Even wennen na drie hele dagen duisternis
@zonsverduisteringquote:Op woensdag 27 maart 2024 08:33 schreef dick_laurent het volgende:
Blauw! Even wennen na drie hele dagen duisternis
Neequote:
En het wordt de komende jaren alleen maar ergerquote:Op woensdag 27 maart 2024 09:42 schreef StateOfMind het volgende:
Zouden ze dit met de vergrijzing bedoelen 😱
😱quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:44 schreef ACT-F het volgende:
[..]
En het wordt de komende jaren alleen maar erger
Misschien anders even dit liedje opzetten, wellicht helpt het.quote:Op woensdag 27 maart 2024 09:46 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
😱![]()
*surft naar www.stevigetouwen.nl
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |