Al die buien zijn links en rechts langs je getrokken? Dan heb je echt geluk gehadquote:Op maandag 25 maart 2024 09:52 schreef StateOfMind het volgende:
Het weer is de afgelopen 3 dagen hier stukken beter dan in eerste instantie voorspeld was.
Gisteren wel wat buien gehad, maar tussen de buien door was het wel zonovergotenquote:Op maandag 25 maart 2024 09:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Al die buien zijn links en rechts langs je getrokken? Dan heb je echt geluk gehad
Dan zal er wel een bug in de code gezeten hebben, want dat natte grijze was bij mij gisteren.quote:Op maandag 25 maart 2024 09:55 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Gisteren wel wat buien gehad, maar tussen de buien door was het wel zonovergoten![]()
Die zon was in eerste instantie niet voorspeld.
Zou sowieso het hele weekend en de hele week nat en grijs zijn geweest.
quote:Op maandag 25 maart 2024 09:57 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit echt zo'n zeik-topic geworden. Ik lees bijna alleen maar gemopper.
quote:Op zondag 24 maart 2024 16:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
Prima weertje vandaag op een enkele kleine bui na.
quote:Op maandag 25 maart 2024 07:11 schreef ACT-F het volgende:
De zon brandt in mijn slaapkamer. Fijn wakker worden zo
quote:
quote:
En dit is alleen van de afgelopen anderhalve pagina. De enige die lekker weg mag blijven met dit soort zuur gejank ben je zelf vriendelijke Vincent de student!quote:
waarom sta ik hier niet bij?quote:Op maandag 25 maart 2024 10:36 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dit is alleen van de afgelopen anderhalve pagina. De enige die lekker weg mag blijven met dit soort zuur gejank ben je zelf vriendelijke Vincent de student!
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit echt zo'n zeik-topic geworden. Ik lees bijna alleen maar gemopper. Wat ik mis in dit topic is zoals het vroeger in dit topic was, meer onderzoeksgericht. Nu komen er allemaal users zoals jij die de hele dat lopen te etteren over het weer. Ga thuis lopen zeiken tegen je kinderen of zo.quote:
ZON.quote:
Die laatste zin, ik zit op kantoor man, why you making me sadquote:Op maandag 25 maart 2024 11:59 schreef Salina het volgende:
[..]
ZON.![]()
Meteen even snel nieuwe tuinstoel gekocht.
Heerlijk koffie nuttigen op balkon met de laptop op schoot genot.![]()
Alleen de kad ontbreekt.
Fokken op kantoor = beste Fokkenquote:Op maandag 25 maart 2024 12:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die laatste zin, ik zit op kantoor man, why you making me sad
quote:Op maandag 25 maart 2024 12:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Fokken op kantoor = beste Fokken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ontopic weer. Mooie week deze week.
"The man who never alters his opinion is like standing water, and breeds reptiles of the mind." - William Blake, The Marriage of Heaven and Hell.
Shit.. ok nu snap ik hem.quote:Op maandag 25 maart 2024 12:01 schreef Oriente het volgende:
[..]
Die laatste zin, ik zit op kantoor man, why you making me sad
quote:Op maandag 25 maart 2024 11:58 schreef Salina het volgende:
[..]
Sorry dat ik het zeg, maar ik vind dit echt zo'n zeik-topic geworden. Ik lees bijna alleen maar gemopper. Wat ik mis in dit topic is zoals het vroeger in dit topic was, meer onderzoeksgericht. Nu komen er allemaal users zoals jij die de hele dat lopen te etteren over het weer. Ga thuis lopen zeiken tegen je kinderen of zo.
Ik zie 20quote:Op maandag 25 maart 2024 12:42 schreef aloa het volgende:
Wat temperatuur betreft hebben we niks te klagen met de paasdagen.
[ link | afbeelding ]
man, ik heb mijn zonnebril op, binnenshuis, anders wordt ik verblindquote:Op maandag 25 maart 2024 11:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je was niet optimistisch genoeg. Zo kan ik toch nooit mijn punt maken joh!
Jij hebt ook zulke witte armen? 😱quote:Op maandag 25 maart 2024 15:37 schreef THEFXR het volgende:
[..]
man, ik heb mijn zonnebril op, binnenshuis, anders wordt ik verblind
quote:Op maandag 25 maart 2024 16:16 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Jij hebt ook zulke witte armen? 😱
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |