Ik nu de VT3. Denk niet Quali, die wordt integraal morgen voor mijquote:
Ziggo?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 02:22 schreef Eagles89 het volgende:
Helaas geen Buxton dit weekend, maakt de keuze voor de Ziggo voorbeschouwing dit weekend wel makkelijkerzonder de gridwalk met Buxton wint de Ziggo voorbeschouwing het van mij van de F1 TV voorbeschouwing.
Gewoon doorknallen johquote:Op zaterdag 23 maart 2024 02:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik nu de VT3. Denk niet Quali, die wordt integraal morgen voor mij
Welke kanaalnummer?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 03:44 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Yep, Ziggo heeft elk race weekend een uur voor de race live een voorbeschouwing
Gewoon op hun open kanaal, al ruim een jaar ofzo doen ze dat, bij mij is het 14 omdat ik Ziggo klant ben, maar anders zit die op 33 geloof ik bij Canaal Digitaal bijv oa. Bij KPN zal het weer anders zijn.quote:
Het is alleen niet voor de race.. zaterdag om 17:00 zenden ze pas weer uit, daarna op 29 maart.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 04:02 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Gewoon op hun open kanaal, al ruim een jaar ofzo doen ze dat, bij mij is het 14 omdat ik Ziggo klant ben, maar anders zit die op 33 geloof ik bij Canaal Digitaal bijv oa. Bij KPN zal het weer anders zijn.
Is gewoon precies dezelfde voorbeschouwing als ze deden toen ze de rechten nog hadden, alleen nu schakelen ze niet over naar de race 5 min voor de start maar naar een saaie tenniswedstrijd ofzoer is ook een nabeschouwing trouwens na de race
Toevallig is de race nu in Australië, dan doen ze het nooit omdat er sochtends om 4 uur niemand naar een voorbeschouwing gaat kijken, deden ze vorig jaar ook niet. Japan idem. Maar bij elke race anders dan Japan en Australië doen ze het wel, een uur voor de race en om 17:00 uur na de race of direct na de race als de race later eindigt. De kwalificatie doen zse alleen een samenvatting met analyse van Doornbos vanaf 17:00 uur smiddags op zaterdag.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 05:03 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Het is alleen niet voor de race.. zaterdag om 17:00 zenden ze pas weer uit, daarna op 29 maart.
geen crashes, wel sainz P3 op mediums. de top 10 of softs, ham P2quote:Op zaterdag 23 maart 2024 05:35 schreef Tarado het volgende:
Viel me weer mee zonder wekker, nog wat gemist van FP3?
Ham P2?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 05:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
geen crashes, wel sainz P3 op mediums. de top 10 of softs, ham P2
Stond daar wel een tijd geloof ik. VER en LEC zetten hun snelste tijd laat in FP3quote:
das morgenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 05:59 schreef Tijn het volgende:
Nou, kijken of Ferrari het vol kan houden als het voor het echie is.
Ligt nog in bedquote:
Ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:00 schreef _UserName_ het volgende:
ik heb de wekker gezet hiervoor, dat is echt de eerste keer van het jaar terwijl ik eerder geen moeite had om voor 5 uur wakker te worden
Precies wat ik dacht.quote:
Vierkante wielen?quote:
Ik heb hem in mijn managerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:03 schreef greysbones het volgende:
Als Albon hem nu goed crasht
heeft williams dus geen auto
Zo ongeveer wel, van de week nieuwe modem gehad, gister de monteur erbijquote:
Begin jij nu ook alquote:
sarcamequote:
Hier geen problemen met F1 TV in ieder gevalquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:10 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Zo ongeveer wel, van de week nieuwe modem gehad, gister de monteur erbij
Wist ikquote:
Ah joh, mooi toch? Kon je even FP3 terugkijkenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:12 schreef Managarm het volgende:
Ik was een uur te vroeg, hahaha, uur van de tijd van de F1 website afgetrokken terwijl die juist goed staat.
Forza Ferrari, ook niks aan het handjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:12 schreef _UserName_ het volgende:
RBR gooit de motor in Q3 gewoon wat verder open, niks aan het handje
da is het goedquote:
Beetje Bg3 gespeeldquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ah joh, mooi toch? Kon je even FP3 terugkijken
quote:
Die is ziekjesquote:
gele 2 de sectorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
En waar is Max mee bezig, langzamer dan Perez
Qiwi.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:15 schreef Tijn het volgende:
Ricciardo niet door naar Q2 tijdens z'n thuisrace?
Toch heeft vie S3 wel verbeterd, je zou eerder S2 denken waar hij moeite heeft, die was geelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:16 schreef TweedeKlum het volgende:
Verstappen heeft flinke problemen met S3.
Nee, dat ging om duizendsten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
gele 2 de sector
dus zal wat zijn geweest
SAI 32.5quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:17 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Toch heeft vie S3 wel verbeterd, je zou eerder S2 denken waar hij moeite heeft, die was geel
sector 3 was groenquote:
ik gok dat ze weer codewoorden voor iets gebruikenquote:
Ja omdat die eerste keer heel traag was.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
sector 3 was groen
dus sneller dan de vorige run
we wachten nog even afquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik denk geen pole voor Max deze keer.
De Nyck de Vries behandeling voor Dany Ricquote:
Het resultaat van morgen teltquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Ik denk geen pole voor Max deze keer.
U heeft GP radio aan?quote:
Dat zekerquote:
Genaaid door Perezquote:
Gaat niet gebeuren natuurlijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
De Nyck de Vries behandeling voor Dany Ric
Deed het zelfs beter dan Tsunodaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:26 schreef _UserName_ het volgende:
Van mij mag Lawson het seizoen wel afmaken bij RB, deed niets verkeerd vorig jaar dacht ik
Ricciardo is een gevestigde naam en brengt kennelijk meer geld in het laatje dan een talent dat nog niet zoveel mensen kennen binnen de F1quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:26 schreef Perox het volgende:
Het kan ook nog zijn dat die Yuki stiekum beter is dan iedereen denkt. Maar ik vond het aannemen van Dino Ric al een merkwaardige zet, zeker als je weet wie ze nog achter de hand hadden.
Even een race Max en Ric wisselen ter bevestigingquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:26 schreef Perox het volgende:
Het kan ook nog zijn dat die Yuki stiekum beter is dan iedereen denkt. Maar ik vond het aannemen van Dino Ric al een merkwaardige zet, zeker als je weet wie ze nog achter de hand hadden.
Keuze Horner gezien hij het vriendje is van Horner. Marko wou hem liever niet. Eens zien hoeveel krediet hij heeft want tot nu toe heeft hij niets te zoeken op de f1 grid.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:26 schreef Perox het volgende:
Lawson was ook beter dan Yukiquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:26 schreef Perox het volgende:
Het is wel heel vaak net-niet met hem hoe lang gaan ze dat tolereren? Dat hangt misschien ook van de vermeende machtsstrijd afquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:27 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Keuze Horner gezien hij het vriendje is van Horner. Marko wou hem liever niet. Eens zien hoeveel krediet hij heeft want tot nu toe heeft hij niets te zoeken op de f1 grid.
Verse bandjesquote:
Poef!quote:
Die waren al "great", de voorbanden danquote:
Motor zegt plofquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:34 schreef greysbones het volgende:
Ferrari schroeft het ook wat verder open
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:34 schreef Tijn het volgende:
Sainz structureel sneller dan Leclerc. Is natuurlijk ook wat lichter nu zonder blindedarm
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:34 schreef Tijn het volgende:
Sainz structureel sneller dan Leclerc. Is natuurlijk ook wat lichter nu zonder blindedarm
Ik vrees dat Ocon en Gasly straks verplicht onder het mes moeten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:34 schreef Tijn het volgende:
Niet genoeg..quote:
Alpineut.quote:
Gewoon alles eruit wat niet nodig is. Een long en een nier kun je sowieso missenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:36 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vrees dat Ocon en Gasly straks verplicht onder het mes moeten.
Living on the edgequote:
Boeiequote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:41 schreef Perox het volgende:
Maar HAM heeft wel 8 poles hier. Dat u het even weet.
quote:
Azijn eerder.quote:
Hij raakt er aan gewend. Net als wij.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:42 schreef Perox het volgende:
Mwah lauwe reactie van Wolf. Koptelefoon niet eens af.
Sinds de powerbutton hammertime is afgeschaft is het niet veel meer met de kwali's van de GOAT.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:41 schreef Perox het volgende:
Maar HAM heeft wel 8 poles hier. Dat u het even weet.
Marko gaat bellenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:41 schreef Tijn het volgende:
Wow, Yuki naar Q3 terwijl Ricciardo Q2 niet haalt.
En Lewis
Vooral Yuki die is toch de vreemde eend in de top 10.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:43 schreef ESF1Gamer het volgende:
Worden Yuki en Stroll nu gelynch door TeamLH?
#BlessedElevenquote:
wha, hij kan RUS nog niet eens verslaan in dezelfde auto #britneyflashbacksquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap wel dat Lewis naar Ferrari gaat. Die Mercedes is echt prut
SAI is een racist. #TLHquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:41 schreef Tekaschi het volgende:
Lol Lewis, als je dan Sainz ziet gaan na een operatie moet je je als Ferrari toch achter de oren krabben.
Vorig jaar kreeg Russel nog een kut tactiek als hij voor Lewis lag zodat Lewis hem kon verslaan. Dit jaar afgelopen en ziet iedereen hoe goed Lewis nog is. Die gast gaat niks presteren dit seizoen om volgend seizoen volledig op een hoop gereden te worden door leclerc.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:43 schreef Questular het volgende:
Russell laat wel zien wie de nummer 1 in dat team is.
Hit me baby one more timequote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:46 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wha, hij kan RUS nog niet eens verslaan in dezelfde auto #britneyflashbacks
Bij Ferrari zal het niet beter gaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:45 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap wel dat Lewis naar Ferrari gaat. Die Mercedes is echt prut
Van wereldkampioen naar 2e rijder.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:46 schreef Tekaschi het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg Russel nog een kut tactiek als hij voor Lewis lag zodat Lewis hem kon verslaan. Dit jaar afgelopen en ziet iedereen hoe goed Lewis nog is. Die gast gaat niks presteren dit seizoen om volgend seizoen volledig op een hoop gereden te worden door leclerc.
Vooral dat laatste is tekenend, en erg vermakend om te zien.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij Ferrari zal het niet beter gaan.
Lewis gaat dezelfde kant op als Fernando: ergens in het middenveld rijden, Waar Alonso rijdt omdat hij wil racen en Lewis nog steeds denkt kampioen te kunnen worden.
jij denkt dat CL sterker in zijn schoenen staat dan LH?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:47 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Van wereldkampioen naar 2e rijder.
ALO heeft meer motivatie dan de jongere generatiequote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:47 schreef wdn het volgende:
[..]
Bij Ferrari zal het niet beter gaan.
Lewis gaat dezelfde kant op als Fernando: ergens in het middenveld rijden, Waar Alonso rijdt omdat hij wil racen en Lewis nog steeds denkt kampioen te kunnen worden.
Niet generaliserenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ALO heeft meer motivatie dan de jongere generatie
Alonso is een liefhebber. Die gaat nog door tot hij 50 is als een team hem wilquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:49 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ALO heeft meer motivatie dan de jongere generatie
Normaal doen ze het wel, bij de race die op europese tijden zijn in elk geval inderdaad.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 05:16 schreef Eagles89 het volgende:
[..]
Toevallig is de race nu in Australië, dan doen ze het nooit omdat er sochtends om 4 uur niemand naar een voorbeschouwing gaat kijken, deden ze vorig jaar ook niet. Japan idem. Maar bij elke race anders dan Japan en Australië doen ze het wel, een uur voor de race en om 17:00 uur na de race of direct na de race als de race later eindigt. De kwalificatie doen zse alleen een samenvatting met analyse van Doornbos vanaf 17:00 uur smiddags op zaterdag.
Ik heb ook geen blinde darm meer, dan moet ik ook meedoenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:53 schreef SiGNe het volgende:
IK moet ook maar F1 coureur worden, m'n halve darm ligt er letterlijk al uit
Hoi Allard!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
Wat gaat de poletijd worden? Ik zet in op 1:15.874
Had vorig jaar de poletijd op de duizendste goed gegokt en ik blijf het nu proberenquote:
Ik heb nog maar 3 van de 6 meter over.. Ik ga sneller dan Max zijnquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb ook geen blinde darm meer, dan moet ik ook meedoen
Dichtbijquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:54 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Had vorig jaar de poletijd op de duizendste goed gegokt en ik blijf het nu proberen
Dat is heftigquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:54 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb nog maar 3 van de 6 meter over.. Ik ga sneller dan Max zijn
In NL?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:55 schreef heywoodu het volgende:
Zo'n harde hagel ineens dat de TV onmogelijk nog te horen is, kappen
zon hierquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:55 schreef heywoodu het volgende:
Ja, gaat ineens flink losquote:
Nee, wel iets anders blind.quote:
Ja, staat in het weerberichtquote:
1 long scheelt ook een paar kiloquote:
O, compleet heldere lucht hier (nog).quote:
Vandaag 25 graden hier, wordt mooi weer.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:55 schreef heywoodu het volgende:
Moet je nagaan hoe snel Zanardi zou zijn.quote:
Valt nog reuze mee, afgezien de operaties.quote:
Maar die komt dan weer niet bij de pedalen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Moet je nagaan hoe snel Zanardi zou zijn.
Dan valt het bij mij mee 2 jaar terug. Ik lag 3 weken in het ziekenhuis vanwege blindedarmontsteking en darmen lagen in de knoop. Ik heb toen de gp van Mexico en Brazilië toen vanuit ziekenhuisbed gekekenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:58 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Valt nog reuze mee, afgezien de operaties.
Ik mistte ook al een stukje (incl blinde darm) maar 2 jaar terug zijn ze echt los gegaan, lag toen ook 4 maanden in het ziekenhuis.
Maar allemaal goed gekomen
Scheelt maar 0.041 seconden, niet slechtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:52 schreef _UserName_ het volgende:
Wat gaat de poletijd worden? Ik zet in op 1:15.874
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |