whoa, verschillende newsoutlets komen met verschillende groepen daders aanzetten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:13 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Kan hier toch?
Wie denk jij dat er achter zit?
Wie denk jij dat er achter zit.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:29 schreef THEFXR het volgende:
[..]
whoa, verschillende newsoutlets komen met verschillende groepen daders aanzetten.
ik denk een false flag
Hij stelt toch best een normale vraag?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 01:13 schreef sp3c het volgende:
[..]
Een normaal gesprekje over dingen
Niet deze rare en constante speurtocht naar argumenten
Jij denkt een false flag?quote:
Heb je hier ook een zinnige uitleg voor ? Of is het gewoon het automatische vingertje naar Rusland?quote:
dat is idd een false flag, om zo nu veel harder de oorlog te voeren.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:37 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jij denkt een false flag?
Ik vermoed Oekraïne omdat er in de regio ook een stadhuis in brand is gestoken en er een Oekraïense vlag was gehesen.
Dus ze waren nog maar soft bezig?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is idd een false flag, om zo nu veel harder de oorlog te voeren.
het wordt nu veel ergerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:49 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Dus ze waren nog maar soft bezig?
https://www.hln.be/buiten(...)%2Fwww.google.com%2Fquote:De ambassades van de Verenigde Staten en het Verenigd Koninkrijk in Rusland waarschuwen dat er in de komende 24 uur een terroristische aanslag gepleegd zou kunnen worden in Moskou.
Op dit moment krijgt IS de schuld van de aanslag, die dan mogelijk van origine afkomstig zijn uit een Russische deelrepubliek.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:48 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat is idd een false flag, om zo nu veel harder de oorlog te voeren.
quote:De identiteit van vier van de zes vermeende terroristen die de schietpartij op het stadhuis van Crocus hebben uitgevoerd, is bekend geworden, schrijft Baza.
1) Nasridinov Makhmadrasul 37 jaar oud
2) Ismonov Rivozhidin 51 jaar oud
3) Safolzoda Sjokhinjonn 21 jaar oud
4) Nazarov Rustam 29 jaar oud.
Ze zijn allemaal staatsburgers van Tadzjikistan
Ja, en 11 arrestaties inmiddels.quote:
Ik weet niet of het IS was.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:48 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, en 11 arrestaties inmiddels.
Wat zou de motivatie kunnen zijn voor IS om nu Moskou aan te vallen?
Is het omdat De Kremlin niet goed in staat is om de eigen burgers te beschermen, omdat alles in de oorlog wordt gestoken?
Wat ik bijvoorbeeld aan kritiek lees is dat het concert matig beveiligd was, ondanks de terreurdreiging.
Plus IS blijft knallen tot ze dood zijn denk ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:04 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik weet niet of het IS was.
Ze zijn gepakt toen ze richting Oekraïne aan het rijden waren.
Wat doet dat er toe eigenlijk. Dit blijft overal langs komen. Maar wie het ook waren. Naar Oekraïne vluchten lijkt me een best handige oplossing. Wie er dan ook achter zit. Dus snap niet zo goed waarom er elke keer vermeld moet worden dat ze richting oekraine reden. Net of dat ook maar iets zegtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:04 schreef Candymannetje het volgende:
Ze zijn gepakt toen ze richting Oekraïne aan het rijden waren.
Wel handig om te weten toch?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wat doet dat er toe eigenlijk. Dit blijft overal langs komen. Maar wie het ook waren. Naar Oekraïne vluchten lijkt me een best handige oplossing. Wie er dan ook achter zit. Dus snap niet zo goed waarom er elke keer vermeld moet worden dat ze richting oekraine reden. Net of dat ook maar iets zegt
Natuurlijk is naar Oekraïne vluchten wel handig. Wat wilt rusland gaan doen. Oekraine binnen vallen om de daders te zoeken?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wel handig om te weten toch?
Kan zomaar een Oekraïens rebellenleger geweest zijn die een beetje losgeslagen is.
En naar een oorlogsgebied vluchten lijkt mij persoonlijk geen handige oplossing als je daar niks te zoeken hebt.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 11:40 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Wel handig om te weten toch?
Kan zomaar een Oekraïens rebellenleger geweest zijn die een beetje losgeslagen is.
En naar een oorlogsgebied vluchten lijkt mij persoonlijk geen handige oplossing als je daar niks te zoeken hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |