Er zijn toch geen undercovers meer?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:45 schreef odie22 het volgende:
blijft er niemand wakker om de dominosteentjes in de gaten te houden ?
Me, myself and Iquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:43 schreef BigBreg83 het volgende:
Probeert Ash haar gedrag goed te praten?
je weet nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen undercovers meer?
@odie22 hoopt dat Karen dat nog niet door heeft en wakker blijft naast de bak met steentjesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen undercovers meer?
alle botox begint uit werkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:50 schreef Puzzie het volgende:
Misschien kan een van hun morgenavond wel een wippie maken
want ze zijn de afgelopen 2.5 maand niet gekomen
En dat is toch niet een geheel onbelangrijke mededeling vindt ze
[ afbeelding ]
ze kan zich de laatste keer nog goed herinneren
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
@:odie22 hoopt dat Karen dat nog niet door heeft en wakker blijft naast de bak met steentjes
ik vind karen nog steeds de allerleukste in het huisquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
@:odie22 hoopt dat Karen dat nog niet door heeft en wakker blijft naast de bak met steentjes
Iemand postte van de week een foto van haar en daar had ze mega lippen . Alles over de top , zo zondequote:
ik heb het idee dat het van die vent van d'r moetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iemand postte van de week een foto van haar en daar had ze mega lippen . Alles over de top , zo zonde
Nee dat denk ik dus niet , hij vind dat helemaal niets , heeft daar ook niets mee vertelde ze een keerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb het idee dat het van die vent van d'r moet
wat ik uit een aantal gesprekken heb opgevangen is dat ze het zelf ook niets vond, die grote tieten had ze last van, dat haar veel werk, en dan nog de kosten ook en nog wat dingen,quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik dus niet , hij vind dat helemaal niets , heeft daar ook niets mee vertelde ze een keer
Haar uiterlijk ( overdreven grote lippen en borsten, haarmatten , 'plastic' gezicht ,alles perfect )
En hoe ze overkomt (nadrukkelijk aanwezig, altijd overal een mening over moeten hebben, zin doordrijven, anderen haar mening opleggen, voor anderen willen bepalen)
Op mij komt het heel erg onzeker en ook afhankelijk over.
Ik heb ook een andere kant van haar gezien , die vond ik toch wat echter .
Ik dacht heel even toen alice zich schuldig voelde over geboden te hebben op het telefoon gesprekquote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik dus niet , hij vind dat helemaal niets , heeft daar ook niets mee vertelde ze een keer
Haar uiterlijk ( overdreven grote lippen en borsten, haarmatten , 'plastic' gezicht ,alles perfect )
En hoe ze overkomt (nadrukkelijk aanwezig, altijd overal een mening over moeten hebben, zin doordrijven, anderen haar mening opleggen, voor anderen willen bepalen)
Op mij komt het heel erg onzeker en ook afhankelijk over.
Ik heb ook een andere kant van haar gezien , die vond ik toch wat echter .
Ik had het over momenten die op de streams te zien zijn geweest , en volgens mij ging mijn post over Ashley.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 04:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bij welk programma ?
Ik dacht heel even toen alice zich schuldig voelde over geboden te hebben op het telefoon gesprek
Een warme zacht aardige zelfs moederlijke kant van ashley te zien
Totdat ze Alice 10 min later buiten over het zelfde voorval zwart liep te maken bij de andere bewoners
Daar is mijn broek zo vanafgezakt dat ik gewoon een hekel aan der kreeg bij alles wat ze deed
Dat was zo in en in gemeen!!!
Bart vind het niet mooiquote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat ik uit een aantal gesprekken heb opgevangen is dat ze het zelf ook niets vond, die grote tieten had ze last van, dat haar veel werk, en dan nog de kosten ook en nog wat dingen,
Goedemorgen.Ze vertelde ook dat bij haar alles veel en over the top moet zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bart vind het niet mooi
heeft ze al gezegd
ze doet het voor zichzelf
ze heeft meerdere maten silliconen al gehad
?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:49 schreef Toweler het volgende:
Heel heel toevallig allemaal Alice Tom en Randy allemaal bevriend familie of nou contact en zitten er nog allemaal in terwijl wie ze kennen er allemaal vroeg uit moesten
Den Danny zal wel denken: U bakt uw eigen brood maar...quote:
die gaat vandaag tochquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Den Danny zal wel denken: U bakt uw eigen brood maar...
Lekker weer bij moeke frieten,stoofvlees en pickles eten.quote:
Laat hem Ash maar meenemenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker weer bij moeke frieten,stoofvlees en pickles eten.
jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:31 schreef Rhosyn het volgende:
Ligt Tom in zijn eentje in een groot bed? Hij ligt op het randje en twee kussen achter hem...
De draaideur heeft drie parten dus er passen drie mensen in. De "draaideur" in de studio bestaat uit twee parten dus daar kunnen er twee in.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:28 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanavond Danny naar huis. Dat is wat we zeker weten. Dan moeten de bewoners zelf aan de bak met brood bakken en een hoop rotzooi opruimen.
Kunnen ze best.
Danny laat ze alvast wennen want ik zie dat hij nog aan het pitten is.
Alleen als er 2 uit moeten dan maakt Ashley grote kans vanavond haar kinderen te omarmen.
Ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen. In de draaideur passen geen 3 mensen dus Danny en hopelijk Ashley in de draaideur en beide komen ze niet terug.![]()
Gaat BB dat van te voren zeggen is de grote vraag.
er staan er alleen nooit 2 inquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:37 schreef marky het volgende:
[..]
De draaideur heeft drie kwarten dus er passen drie mensen in. De "draaideur" in de studio bestaat uit twee parten dus daar kunnen er twee in.
eh wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
Drie kwarten klinkt best onlogisch.een kwart is1/4
Aangepastquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
Drie kwarten klinkt best onlogisch.een kwart is1/4
Ik zag het.quote:
ik snapte hem hoorquote:
Ja of Ashley nog een paar dagen een extra rol in het aparte hok als soort control room ofzo afhankelijk van het thema komende week. En dan automatisch genomineerd zodat ze alsnog gaat volgende week. Maar eigenlijk is ze wel uitgespeeld dus hoop op 2 exits vanavond.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:28 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanavond Danny naar huis. Dat is wat we zeker weten. Dan moeten de bewoners zelf aan de bak met brood bakken en een hoop rotzooi opruimen.
Kunnen ze best.
Alleen als er 2 uit moeten dan maakt Ashley grote kans vanavond haar kinderen te omarmen.
Ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen. In de draaideur passen geen 3 mensen dus Danny en hopelijk Ashley in de draaideur en beide komen ze niet terug.![]()
Goedemorgen en de domino opdracht.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:51 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen! Zou het vandaag gebeuren? Zou ZE gaan? 🙄😇
Danny ga ik ook niet missen.
Verheug me op koffers inpakkende bewoners 👍🏻
nee alstublieft nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja of Ashley nog een paar dagen een extra rol in het aparte hok als soort control room ofzo afhankelijk van het thema komende week. En dan automatisch genomineerd zodat ze alsnog gaat volgende week. Maar eigenlijk is ze wel uitgespeeld dus hoop op 2 exits vanavond.
Die control room was toch al de cocoon kamer?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee alstublieft niet
gewoon klaar en gaan
niet weer een extra rol voor haar
De enige rol nog voor haar is de pleerol die Karen mag gebruiken voor haar tranen als Ashley niet meer terug komtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee alstublieft niet
gewoon klaar en gaan
niet weer een extra rol voor haar
BB heeft ze gewaarschuwd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:37 schreef marky het volgende:
[..]
De draaideur heeft drie parten dus er passen drie mensen in. De "draaideur" in de studio bestaat uit twee parten dus daar kunnen er twee in.
Nee zeg. Dat hebben we al 2x gehad..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja of Ashley nog een paar dagen een extra rol in het aparte hok als soort control room ofzo afhankelijk van het thema komende week. En dan automatisch genomineerd zodat ze alsnog gaat volgende week. Maar eigenlijk is ze wel uitgespeeld dus hoop op 2 exits vanavond.
Crematie?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
BB heeft ze gewaarschuwd.
Het wordt zowel fysiek als mentaal zwaarder.
Daar past de verassing in voor zowel de twee die in de draaideur staan als voor de kijker als voor de mensen in de studio dat ze beide die draaideur uitkomen in de studio.
Er hebben nooit meer dan 2 mensen in de deur gestaan. Incl koffers en gedoe gaat dat ook niet. Naar het café gingen ze ook telkens per tweetallen weg en terug. Ik denk gewoon 2 vrijgesteld weer nu en 2 weg.. en of er dan 1 terug komt...? heel benieuwd wat ze ervan gaan maken vanavond.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:37 schreef marky het volgende:
[..]
De draaideur heeft drie parten dus er passen drie mensen in. De "draaideur" in de studio bestaat uit twee parten dus daar kunnen er twee in.
Ik zie nu al de bewoners zitten en zich afvragen wie er terug komt en als dat op zich laat wachten speculeren dat er vast 1 in die aparte kamer zit.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er hebben nooit meer dan 2 mensen in de deur gestaan. Incl koffers en gedoe gaat dat ook niet. Naar het café gingen ze ook telkens per tweetallen weg en terug. Ik denk gewoon 2 vrijgesteld weer nu en 2 weg.. en of er dan 1 terug komt...? heel benieuwd wat ze ervan gaan maken vanavond.
Gister waren er een paar heel vroeg.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn ze zo laat naar bed gegaan?
Meestal zijn er toch een paar op rond 8 uur?
Gewoon 2 safe en 2 door de deur. Dan zegt BB helaas het was een dubbele. Er komt niemand terug.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Er hebben nooit meer dan 2 mensen in de deur gestaan. Incl koffers en gedoe gaat dat ook niet. Naar het café gingen ze ook telkens per tweetallen weg en terug. Ik denk gewoon 2 vrijgesteld weer nu en 2 weg.. en of er dan 1 terug komt...? heel benieuwd wat ze ervan gaan maken vanavond.
Wel na 3 uur dan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gewoon 2 safe en 2 door de deur. Dan zegt BB helaas het was een dubbele. Er komt niemand terug.
Of 3 door de draaideur, waarvan 1 naar de geheime kamer, en 2 naar huis.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:07 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Gewoon 2 safe en 2 door de deur. Dan zegt BB helaas het was een dubbele. Er komt niemand terug.
zaterdag is uitslaap dagquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:04 schreef Rhosyn het volgende:
Zijn ze zo laat naar bed gegaan?
Meestal zijn er toch een paar op rond 8 uur?
Hier(inde buurt van Teuge) is het zonnig met wat bewolking, maar in delen van NL hagelt en onweert hetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:17 schreef ledn81 het volgende:
Wat een rollercoaster voor Ashley vandaag.
Zometeen natuurlijk ook nog AirEslie om11u (lucht is deels blauw hier dus komt vast goed vandaag)
En dan gaat ze helemaal op een roze wolk de uitzending in
En die van Alice stelt geen fuck voor.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:17 schreef ledn81 het volgende:
Wat een rollercoaster voor Ashley vandaag.
Zometeen natuurlijk ook nog AirEslie om11u (lucht is deels blauw hier dus komt vast goed vandaag)
En dan gaat ze helemaal op een roze wolk de uitzending in
Lukt het vandaag niet dan morgen boven Schagen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier(inde buurt van Teuge) is het zonnig met wat bewolking, maar in delen van NL hagelt en onweert het
En regent meters bier.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hier(inde buurt van Teuge) is het zonnig met wat bewolking, maar in delen van NL hagelt en onweert het
En ondertussen staan ze in het huis maar te wachten en te wachten en te wachten op wie er weer terug komtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:56 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
BB heeft ze gewaarschuwd.
Het wordt zowel fysiek als mentaal zwaarder.
Daar past de verrassing in voor zowel de twee die in de draaideur staan als voor de kijker als voor de mensen in de studio dat ze beide die draaideur uitkomen in de studio.
Ka opgesloten op de wcquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
En ondertussen staan ze in het huis maar te wachten en te wachten en te wachten op wie er weer terug komt![]()
![]()
"Wachten, wachten, wachten, dat is wat ik doe..."
Die gaat echt janken,haar hele stuur kwijt,dus overstuur.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ka opgesloten op de wc
want ash in de draaideur
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een heerlijke rust nog in het huis.
Hier, zo'n 30km ten noorden van Teuge, regent het trouwens.
Hier zo`n 131,4 km afstand lichte regenbuien.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een heerlijke rust nog in het huis.
Hier, zo'n 30km ten noorden van Teuge, regent het trouwens.
Volgend jaar ook een apart COS weerbericht topic?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:31 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier zo`n 131,4 km afstand lichte regenbuien.
Geen overbodige luxe met al dat vliegverkeerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgend jaar ook een apart COS weerbericht topic?![]()
Prima idee/quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Volgend jaar ook een apart COS weerbericht topic?![]()
Gaan ze hier meelezen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Geen overbodige luxe met al dat vliegverkeer
de bewolking komt eraanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:37 schreef spapaars het volgende:
Webcam vliegveld Teuge
https://www.vlieglessen.nl/webcam/
Nice, kijken of we een geel vliegtuigje zien opstijgen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:37 schreef spapaars het volgende:
Webcam vliegveld Teuge
https://www.vlieglessen.nl/webcam/
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nice, kijken of we een geel vliegtuigje zien opstijgen.
Zou commentaar op die stream ook hier mogen?
Jij mag dat.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
wel grappig hoe die webcam is afgesteldquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja duh,het is ook niet midden in een woonwijk.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
wel grappig hoe die webcam is afgesteld
het lijkt zo in de middle of nowhere te zitten
nou FFquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:43 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ja duh,het is ook niet midden in een woonwijk.
Koffer inpakken,domino en hup hup.quote:
En straks is het brood klaar om 11u. Iedereen aan het ontbijt om 11u. Eslie boos op Danny dat het brood precies klaar was tijdens HAAR vliegtuig.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
Straks eerst gezeik dat er geen brood is.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
En straks is het brood klaar om 11u. Iedereen aan het ontbijt om 11u. Eslie boos op Danny dat het brood precies klaar was tijdens HAAR vliegtuig.
Ik wil DRAMA
Gister lukte niet dus nu revange.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:50 schreef humpty het volgende:
Kwam er vandaag ook een vliegtuig voor Alice?
die zou gisteren komenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:50 schreef humpty het volgende:
Ja maar dies minder belangrijk. Alle aandacht voor de qeeun vandaag. Tenslotte neemt ze vandaag afscheid van haar kroonquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:50 schreef humpty het volgende:
Of "Dilano in het solohuis!"quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:53 schreef humpty het volgende:
Zou wel grappig zijn als er stond ...Voor Alice de enige echte queen
als je dan toch drama wilt
* greysbones steekt voor de zekerheid alle kaarsen in huis maar aanquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar dies minder belangrijk. Alle aandacht voor de qeeun vandaag. Tenslotte neemt ze vandaag afscheid van haar kroon![]()
( * Ireth brandt een kaarsje... )
Dan heb je de poppen aan het dansen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:53 schreef humpty het volgende:
Vraag mij af of ze daar weet van heeft, zelf heeft ze zich tot generaal gepromoveerd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:53 schreef humpty het volgende:
Die van mij brandt ook alquote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:52 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja maar dies minder belangrijk. Alle aandacht voor de qeeun vandaag. Tenslotte neemt ze vandaag afscheid van haar kroon![]()
( * Ireth brandt een kaarsje... )
Jij ookquote:
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 08:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zou gisteren komen
maar kan dus maar zo zijn dat hij vandaag komt
die zijn er wel vaker als eerste uit geweestquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:03 schreef Joyce-43 het volgende:
Ty en Randy in al die weken als eerste wakker![]()
Ze waren er geloof ik wel mee bezigquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:02 schreef Ireth het volgende:
En call me stupid, maar vind het na vandaag best sneu voor jimmy...
Das dan de enige zonder vliegtuig en die lijkt ook maar niet op te willen stijgen. Moet echt pijnlijk voelen denk ik...
die zitten nu op 530 euroquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:02 schreef Ireth het volgende:
Das dan de enige zonder vliegtuig en die lijkt ook maar niet op te willen stijgen. Moet echt pijnlijk voelen denk ik...
Randy ook niet dacht ik ?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:02 schreef Ireth het volgende:
The Blair witch project.quote:
Ik heb vanmorgen gestemd op die poll, Danny 6% Ashley daarna en dan Jimmy en bovenaan Glenn, dus nog steeds hetzelfde beeld.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Om 11 uur tussenstand van Salar zijn poll ben benieuwd ik zie nu geen verandering omdat ik al gestemd had
Ahhh ok thnxquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik heb vanmorgen gestemd op die poll, Danny 6% Ashley daarna en dan Jimmy en bovenaan Glenn, dus nog steeds hetzelfde beeld.
oh okquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
die zijn er wel vaker als eerste uit geweest
Zal een radiobestuurd vliegtuigje worden vrees ik.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:05 schreef rinardo het volgende:
[..]
die zitten nu op 530 euro
[ link | afbeelding ]
kan toch nog spannend worden na een huilende Danny op tv, bang te worden genomineerd.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Twee exits past niet helemaal in de planning van 6 finalisten in de laatste week. Maar laten we hopen op een exit voor Ashley
Maar ook die planning is nergens bevestigd toch? Dies ook geboren op de socials...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Twee exits past niet helemaal in de planning van 6 finalisten in de laatste week. Maar laten we hopen op een exit voor Ashley
kloptquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ook die planning is nergens bevestigd toch? Dies ook geboren op de socials...
6 finalisten in de finaleweek zitten, was dat altijd zo?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:14 schreef TheVulture het volgende:
Heb er geen verstand van, maar denk ook als je kleine borsten heb kan je niet in een keer naar beste jetsers gaan....Je huid moet ook oprekken. Dus in etappes .quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bart vind het niet mooi
heeft ze al gezegd
ze doet het voor zichzelf
ze heeft meerdere maten silliconen al gehad
dat kan wel degelijk hoorquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van, maar denk ook als je kleine borsten heb kan je niet in een keer naar beste jetsers gaan....Je huid moet ook oprekken. Dus in etappes .
We weten helemaal niets, het is gewoon afwachten.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ook die planning is nergens bevestigd toch? Dies ook geboren op de socials...
Geen idee, ik las dat hierquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
6 finalisten in de finaleweek zitten, was dat altijd zo?
Nooit, 4 in 2021 en 2022 en 5 in 2023quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
dacht het welquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
We houden hoop!!!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:22 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nooit, 4 in 2021 en 2022 en 5 in 2023
O danquote:
klopt ze hebben het over de poster 7+2= 9, ze maken daarquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:17 schreef Ireth het volgende:
[..]
En Nick een camera gekregen van BBquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:24 schreef Joyce-43 het volgende:
Michealanngelo had een heel uitzet mee naar huis
het zou kunnenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt ze hebben het over de poster 7+2= 9, ze maken daar
9 Bewoners - 2 Bewoners = 7 Bewoners van , ik zie de logica niet
ja dat zei glenn geloof net ook hequote:
Mwah... bij dat spel laatst zat de zin "jullie kennen nog niet alle geheimen in mijn huis" of zoiets...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:25 schreef rinardo het volgende:
[..]
klopt ze hebben het over de poster 7+2= 9, ze maken daar
9 Bewoners - 2 Bewoners = 7 Bewoners van , ik zie de logica niet
Wat erg ...en Dannie die zegt dus eigenlijk heb je het van je moederquote:
Die staan dan in de voorraadkamer, dus daar hoeven ze geen sl voor inzetten.quote:
Glenn begon over het feit dat hij de kachel niet aan mocht zetten van Ty tegen Ashquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Die staan dan in de voorraadkamer, dus daar hoeven ze geen sl voor inzetten.
Zal wel iets zijn gezegd wat niet voor onze oortjes is bedoeld.
en toch gebeurt dat wel vaakquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
"Ashley, je loopt zwaar achter in het stemmen, even vandaag wat aardiger doen, anders moeten we je naar huis sturen..."quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:29 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze ontwaaktquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
stream2 doet het wel.......... slapende Alice
Zoiets, misschien wat vloeken die uit haar mond kwam omdat de kachel niet aan mag.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:30 schreef Ireth het volgende:
[..]
"Ashley, je loopt zwaar achter in het stemmen, even vandaag wat aardiger doen, anders moeten we je naar huis sturen..."
zie het ook jahquote:
nee hij heeft zijn ogen openquote:
dat wordt dan Jimmy en Dannyquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:28 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Kunnen ze best.
2021quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen idee maar 5 in de laatste week is meer dan zat...er moeten er dan nog voor de vrijdag 2 weg...quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij verandert wel hoor. Staat nu stil omdat de meesten al gestemd hebben.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:02 schreef Gerrie_55 het volgende:
Om 11 uur tussenstand van Salar zijn poll ben benieuwd ik zie nu geen verandering omdat ik al gestemd had
Ik weet het van een vriend van mij die veel bij Nick rond hangt.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat zei glenn geloof net ook he
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:35 schreef Ireth het volgende:
Alice komt zo overeind, strekt zich uit, dan komen er allemaal vogeltjes binnen die om haar heen fladderen en fluiten en dan gaat ze zingen![]()
Onee, das sneeuwwitje...
Is dit opgehelderd??quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:34 schreef mazaru het volgende:
Ik zit net dat filmpje te kijken hoe Randy en Tyron vertellen hoe ze Ashley in een headlock willen pakken en haar op haar gezicht willen timmeren en een knietje in haar gezicht te geven en nu hangen ze zwijmelend naast haar en zeggen haar hoe goed zij het gedaan heeft![]()
Die borsten vond Bart mooi de rest niet.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat ik uit een aantal gesprekken heb opgevangen is dat ze het zelf ook niets vond, die grote tieten had ze last van, dat haar veel werk, en dan nog de kosten ook en nog wat dingen,
nergens iets van te zienquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Is dit opgehelderd??
Het lijkt een legitieme reden om iemand uit het Huis te verwijderen.
Ik heb haar horen vertellen dat ze altijd al grote borsten heeft gehad maar dat ze niet mooi vond hoe ze stonden dus vandaar dat ze siliconen heeft gedaan.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb er geen verstand van, maar denk ook als je kleine borsten heb kan je niet in een keer naar beste jetsers gaan....Je huid moet ook oprekken. Dus in etappes .
Nick heeft het zelf laten zien op you tube, camera staat naast zijn tv in de kamerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik weet het van een vriend van mij die veel bij Nick rond hangt.
Als er een filmpje van is was het ook op stream of op tv.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Is dit opgehelderd??
dit is het filmpje, wel FB dus weet niet of je het kan zien, ik vind het meer een dolletje maar dat is mijn mening, misschien kan @ledn81 het terugvinden https://www.facebook.com/522620825/videos/1234837687315847/quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Is dit opgehelderd??
Eigenlijk ontzettend zielig.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:36 schreef marky het volgende:
Het contrast. Glenn en Ty hadden het er net over wel weer zin hebben om aan het werk te gaan en het leven buiten. Ashley zegt net zich niet voor te kunnen stellen het huis uit te moeten dit is haar leven. Glenn en Ty hebben een gezonde kijk op het gebeuren. Ashley is echt een beetje gestoord geraakt gaande het programma.
@TT Dan is ze in elk geval verzekerd van een goed gespreksonderwerp.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:43 schreef Puzzie het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
Ik heb het ook. Ideaal: verlichting, radio, vragen om iets uit te rekenen, vertalen, van alles regelen met je stemquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je je lampen mee bedienen
etc
Kan me wat bij voorstellen, hij kan niet meer uitrekken snachts al geen dekbed in zijn hoes overdag enkel korte broek......quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Glenn begon over het feit dat hij de kachel niet aan mocht zetten van Ty tegen Ash
je zou het wel zeggen ja iddquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:38 schreef Harry het volgende:
[..]
Is dit opgehelderd??
Dankuwel!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit is het filmpje, wel FB dus weet niet of je het kan zien, ik vind het meer een dolletje maar dat is mijn mening, misschien kan @:ledn81 het terugvinden https://www.facebook.com/522620825/videos/1234837687315847/
walgelijk van ze! en als het werkelijk om Ash gaat hadden ze er van mijn wel een standje voor mogen krijgen of ietsquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
dit is het filmpje, wel FB dus weet niet of je het kan zien, ik vind het meer een dolletje maar dat is mijn mening, misschien kan @:ledn81 het terugvinden https://www.facebook.com/522620825/videos/1234837687315847/
Ok.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik heb haar horen vertellen dat ze altijd al grote borstel heeft gehad maar dat ze niet mooi vond hoe ze stonden dus vandaar dat ze siliconen heeft gedaan.
Het gaat ook over Ashley!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik had het over momenten die op de streams te zien zijn geweest , en volgens mij ging mijn post over Ashley.
Niet over Alice, dus wat heeft Alice daar in deze situatie volgens jou mee te maken?
Ik word een beetje moe van dat zwart/wit denken. Niemand is fout of slecht Ashley ook niet.
Jij pakt er nu een situatie of een moment uit waar jij je aan stoort en wat met Ashley vs Alice te maken had.
Ik had het over momenten van de afgelopen 10 weken waarin ik lieve en zachtere kanten van Ashley heb gezien. En tot twee weken geleden had ik weinig moeite met haar. Maar Ashley liet zich zo meeslepen in haar spel en is te ver gegaan, dus van mij mag ze weg. Dat wil niet zeggen dat ze een slecht mens is .
Maar het heeft lang genoeg om haar gedraaid en het werd er niet leuker op.
Ik heb van alle bewoners foute/valse /mooie/grappige/kwetsbare/boze en aandoenlijke kanten gezien
hij heeft echt de camera gehadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Alleen een huls. Niet de camera.
huh? wat is er walgelijk? in dit filmpje bespreken Randy en Tyron dat HUN weken in een headlock hebben gezeten door de andere groep, en dat HUN af en toe een stomp in de buik hebben gekregen. ze hebben het helemaal niet over Ashley hoor. zo ontstaan verhalen in de wereld die helemaal niet eens kloppenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
walgelijk van ze! en als het werkelijk om Ash gaat hadden ze er van mijn wel een standje voor mogen krijgen of iets
Noeska en sabeau stonden apart in een 1/3 vakjequote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij riep toch: Ashley kom naar de woonkamer?.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:45 schreef Joyce-43 het volgende:
whahha BB riep om ''bewoners kom naar de woonkamer'', na aanleiding omdat Ash vertelde dat ze het thuis ging om roepen via He Google
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
huh? wat is er walgelijk? in dit filmpje bespreken Randy en Tyron dat HUN weken in een headlock hebben gezeten door de andere groep, en dat HUN af en toe een stomp in de buik hebben gekregen. ze hebben het helemaal niet over Ashley hoor. zo ontstaan verhalen in de wereld die helemaal niet eens kloppen
ik antwoordde op dit bericht dus niet zoals jij het omschrijft, hier werd er over gequoot dus heb hier op gereageerdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
huh? wat is er walgelijk? in dit filmpje bespreken Randy en Tyron dat HUN weken in een headlock hebben gezeten door de andere groep, en dat HUN af en toe een stomp in de buik hebben gekregen. ze hebben het helemaal niet over Ashley hoor. zo ontstaan verhalen in de wereld die helemaal niet eens kloppen
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 22:34 schreef mazaru het volgende:
Ik zit net dat filmpje te kijken hoe Randy en Tyron vertellen hoe ze Ashley in een headlock willen pakken en haar op haar gezicht willen timmeren en een knietje in haar gezicht te geven en nu hangen ze zwijmelend naast haar en zeggen haar hoe goed zij het gedaan heeft![]()
Ik heb op mijn afstand bediening voor tv een microfoon..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:48 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik heb het ook. Ideaal: verlichting, radio, vragen om iets uit te rekenen, vertalen, van alles regelen met je stem
Gewoon morgen over Schagen laten gaanquote:
totaal uit verband gerukt dusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik antwoordde op dit bericht dus niet zoals jij het omschrijft, hier werd er over gequoot dus heb hier op gereageerd
[..]
jammer balen voor beide danquote:
Wow thank youquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh ja dat kan ook ik verstond kom na de woonkamer hoofdzakelijk maar was wel nav hun gesprek in ieder geval hahaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:58 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Hij riep toch: Ashley kom naar de woonkamer?.
ja heb ik hier ook, werkt ideaal hier echt leuk om te doenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:00 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik heb op mijn afstand bediening voor tv een microfoon..
Die verstaat mij nooit...![]()
Hier zonnetje..quote:
Grote borstelquote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:40 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik heb haar horen vertellen dat ze altijd al grote borstel heeft gehad maar dat ze niet mooi vond hoe ze stonden dus vandaar dat ze siliconen heeft gedaan.
Ik zie hem hoor!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:07 schreef greysbones het volgende:
Jimmy wordt gewoon van de stream gehouden
oja ik reageer op het geen hierquote:
Ik moest ook even lachenquote:
Dat gaat niet over Ash dat ging over hun zelf. Dat ze weken in een headlock hebben gezeten en af een toe een trap in de buik als weer een van hun maatjes vertrok.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
walgelijk van ze! en als het werkelijk om Ash gaat hadden ze er van mijn wel een standje voor mogen krijgen of iets
hij verteld gewoon de waarheidquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy is weer lekker aan het afgeven op Ashley
ja was ik nu al achter door @greysbonesquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat gaat niet over Ash dat ging over hun zelf. Dat ze weken in een headlock hebben gezeten en af een toe een trap in de buik als weer een van hun maatjes vertrok.
Ja die heeft ook weinig zelfreflectiequote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Jimmy is weer lekker aan het afgeven op Ashley
hij verteld geen enkele leugenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:16 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja die heeft ook weinig zelfreflectie
ja kom op zeg ja ok hij verteld de waarheid maar kijk even op de manier waarop, hij is weken bevriend met haar en nu doet meneer zo, hij zou gaan praten met haar maar dat doet die dan weer nietquote:
ook dit is een onderdeel van HET SPELquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja kom op zeg ja ok hij verteld de waarheid maar kijk even op de manier waarop, hij is weken bevriend met haar en nu doet meneer zo, hij zou gaan praten met haar maar dat doet die dan weer niet
zij heeft hem 2 x genomineerdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja kom op zeg ja ok hij verteld de waarheid maar kijk even op de manier waarop, hij is weken bevriend met haar en nu doet meneer zo, hij zou gaan praten met haar maar dat doet die dan weer niet
Omdat Ashley al 2 x op hem gestemd heeft misschien?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ash zei gisteren dat ze die ene ervoor niet op hem gestemt hadquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:20 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Omdat Ashley al 2 x op hem gestemd heeft misschien?
er waren 4 duo's waar hij er 2 van mocht savenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:20 schreef Joyce-43 het volgende:
wat zegt die nou 1 duo stond al vast, klopt niet toch hij mocht van de 4 duo's 2duo's saven maakte dan toch niet uit welke dus niet zo van nee 1 mag er niet, keus was uit alle 4
ze liegtquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:21 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ash zei gisteren dat ze die ene ervoor niet op hem gestemt had
ja weet het ik kijk ook maar gisteren vertelde ze dat ze de 1 na laatste keer niet op hem gestemd had. En de laatste keer moest ze kiezen tussen Glenn Danny en Jimmy en ze vertelde dat ze closer was met Danny en Glenn dus vandaar dat ze op Jimmy gegaan is, dat is dan vanuit haar toch wel logisch.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
zij heeft hem 2 x genomineerd
en heeft het over verraad van anderen
zelfreflectie van Ash is ver ver ver te zoeken
kon hij de stemmen ook al zien dan oh ok vandaar danquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
er waren 4 duo's waar hij er 2 van mocht saven
1 duo had de meeste stemmen en was niet te saven
vorige keer heeft ze wel op Jimmy gestemdquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja weet het ik kijk ook maar gisteren vertelde ze dat ze de 1 na laatste keer niet op hem gestemd had. En de laatste keer moest ze kiezen tussen Glenn Danny en Jimmy en ze vertelde dat ze closer was met Danny en Glenn dus vandaar dat ze op Jimmy gegaan is, dat is dan vanuit haar toch wel logisch.
is net zoiets als Ty moet stemmen met keuze uit Randy Sabeau en Jimmy dan ligt jimmy er ook af maar omdat het nu om Ashley gaat is alles 100x erger
Ze hebben het over hoe zij al weken in een headlock zitten, door de andere groep stompen krijgen ed.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 09:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dit dusquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
zij heeft hem 2 x genomineerd
en heeft het over verraad van anderen
zelfreflectie van Ash is ver ver ver te zoeken
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:28 schreef Luna68 het volgende:
Hij ziet dat vast als een teken dat hij weg moet
Mensen snappen vaak hun beeldspraak en humor niet. Ik moest er wel om lachen.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:26 schreef Bazart het volgende:
[..]
Ze hebben het over hoe zij al weken in een headlock zitten, door de andere groep stompen krijgen ed.
Heeft in zoverre mat Aslie te maken dat zij de leider van de groep is die hun in een headlock had.
Was dus gewoon lachen om hun eigen situatie
als mensen niet goed luisteren en er een eigen verhaal van makenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:33 schreef marky het volgende:
[..]
Mensen snappen vaak hun beeldspraak en humor niet. Ik moest er wel om lachen.
komt nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:35 schreef freaky40 het volgende:
Vliegtuig voor Ash nog niet opgestegen as we speak.
die mag vandaag niet over van schipholquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:35 schreef freaky40 het volgende:
Vliegtuig voor Ash nog niet opgestegen as we speak.
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
komt niet
geen vliegtuigen
heeft hier allang gestaan
Wauw! dat vind ik ook nogal een beschuldiging van Dannyquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:33 schreef greysbones het volgende:
Danny over zijn medicatie
dat iemand dat gestolen heeft
Alice
waarom zou iemand in vredesnaam je medicatie stelen
de enige die hier steelt
ben jij zelf
het balletje
het zijn tabletjes tegen zuurbrandquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Wauw! dat vind ik ook nogal een beschuldiging van Danny![]()
Slaat ook nergens op
Ja maar was ook gewoon een gok natuurlijk zeker weten deed hij het oom nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:39 schreef Ireth het volgende:
Iemand dit meegekregen op de streams?? Ik niet iig?
[ afbeelding ]
neequote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Tjeesus...wat een gezeik..quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Ah, ik had het niet meegekregen, dus zat me af te vragen of het wel gezegd was!quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:40 schreef marky het volgende:
[..]
Ja maar was ook gewoon een gok natuurlijk zeker weten deed hij het oom niet
Wat is dit voor flauwekul? Ze kunnen het vliegverkeer boven Schiphol toch gewoon een halfuur stilleggen?quote:
En je moet je naam neerzetten, zij gaat generaal doen, geen 500quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:38 schreef danilel het volgende:
De Generaal; "as dit noch eejn keerj omvalt djan kap ik ermeej"
quote:Op zaterdag 23 maart 2024 10:39 schreef Ireth het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |