Er zijn toch geen undercovers meer?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:45 schreef odie22 het volgende:
blijft er niemand wakker om de dominosteentjes in de gaten te houden ?
Me, myself and Iquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:43 schreef BigBreg83 het volgende:
Probeert Ash haar gedrag goed te praten?
je weet nooitquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen undercovers meer?
@odie22 hoopt dat Karen dat nog niet door heeft en wakker blijft naast de bak met steentjesquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:46 schreef BigBreg83 het volgende:
[..]
Er zijn toch geen undercovers meer?
alle botox begint uit werkenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:50 schreef Puzzie het volgende:
Misschien kan een van hun morgenavond wel een wippie maken
want ze zijn de afgelopen 2.5 maand niet gekomen
En dat is toch niet een geheel onbelangrijke mededeling vindt ze
[ afbeelding ]
ze kan zich de laatste keer nog goed herinneren
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
@:odie22 hoopt dat Karen dat nog niet door heeft en wakker blijft naast de bak met steentjes
ik vind karen nog steeds de allerleukste in het huisquote:Op vrijdag 22 maart 2024 23:49 schreef ledn81 het volgende:
[..]
@:odie22 hoopt dat Karen dat nog niet door heeft en wakker blijft naast de bak met steentjes
Iemand postte van de week een foto van haar en daar had ze mega lippen . Alles over de top , zo zondequote:
ik heb het idee dat het van die vent van d'r moetquote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:00 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Iemand postte van de week een foto van haar en daar had ze mega lippen . Alles over de top , zo zonde
Nee dat denk ik dus niet , hij vind dat helemaal niets , heeft daar ook niets mee vertelde ze een keerquote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:05 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik heb het idee dat het van die vent van d'r moet
wat ik uit een aantal gesprekken heb opgevangen is dat ze het zelf ook niets vond, die grote tieten had ze last van, dat haar veel werk, en dan nog de kosten ook en nog wat dingen,quote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik dus niet , hij vind dat helemaal niets , heeft daar ook niets mee vertelde ze een keer
Haar uiterlijk ( overdreven grote lippen en borsten, haarmatten , 'plastic' gezicht ,alles perfect )
En hoe ze overkomt (nadrukkelijk aanwezig, altijd overal een mening over moeten hebben, zin doordrijven, anderen haar mening opleggen, voor anderen willen bepalen)
Op mij komt het heel erg onzeker en ook afhankelijk over.
Ik heb ook een andere kant van haar gezien , die vond ik toch wat echter .
Ik dacht heel even toen alice zich schuldig voelde over geboden te hebben op het telefoon gesprekquote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dat denk ik dus niet , hij vind dat helemaal niets , heeft daar ook niets mee vertelde ze een keer
Haar uiterlijk ( overdreven grote lippen en borsten, haarmatten , 'plastic' gezicht ,alles perfect )
En hoe ze overkomt (nadrukkelijk aanwezig, altijd overal een mening over moeten hebben, zin doordrijven, anderen haar mening opleggen, voor anderen willen bepalen)
Op mij komt het heel erg onzeker en ook afhankelijk over.
Ik heb ook een andere kant van haar gezien , die vond ik toch wat echter .
Ik had het over momenten die op de streams te zien zijn geweest , en volgens mij ging mijn post over Ashley.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 04:13 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Bij welk programma ?
Ik dacht heel even toen alice zich schuldig voelde over geboden te hebben op het telefoon gesprek
Een warme zacht aardige zelfs moederlijke kant van ashley te zien
Totdat ze Alice 10 min later buiten over het zelfde voorval zwart liep te maken bij de andere bewoners
Daar is mijn broek zo vanafgezakt dat ik gewoon een hekel aan der kreeg bij alles wat ze deed
Dat was zo in en in gemeen!!!
Bart vind het niet mooiquote:Op zaterdag 23 maart 2024 00:58 schreef odie22 het volgende:
[..]
wat ik uit een aantal gesprekken heb opgevangen is dat ze het zelf ook niets vond, die grote tieten had ze last van, dat haar veel werk, en dan nog de kosten ook en nog wat dingen,
Goedemorgen.Ze vertelde ook dat bij haar alles veel en over the top moet zijn.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:48 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bart vind het niet mooi
heeft ze al gezegd
ze doet het voor zichzelf
ze heeft meerdere maten silliconen al gehad
?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 06:49 schreef Toweler het volgende:
Heel heel toevallig allemaal Alice Tom en Randy allemaal bevriend familie of nou contact en zitten er nog allemaal in terwijl wie ze kennen er allemaal vroeg uit moesten
Den Danny zal wel denken: U bakt uw eigen brood maar...quote:
die gaat vandaag tochquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Den Danny zal wel denken: U bakt uw eigen brood maar...
Lekker weer bij moeke frieten,stoofvlees en pickles eten.quote:
Laat hem Ash maar meenemenquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Lekker weer bij moeke frieten,stoofvlees en pickles eten.
jaquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:31 schreef Rhosyn het volgende:
Ligt Tom in zijn eentje in een groot bed? Hij ligt op het randje en twee kussen achter hem...
De draaideur heeft drie parten dus er passen drie mensen in. De "draaideur" in de studio bestaat uit twee parten dus daar kunnen er twee in.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:28 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanavond Danny naar huis. Dat is wat we zeker weten. Dan moeten de bewoners zelf aan de bak met brood bakken en een hoop rotzooi opruimen.
Kunnen ze best.
Danny laat ze alvast wennen want ik zie dat hij nog aan het pitten is.
Alleen als er 2 uit moeten dan maakt Ashley grote kans vanavond haar kinderen te omarmen.
Ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen. In de draaideur passen geen 3 mensen dus Danny en hopelijk Ashley in de draaideur en beide komen ze niet terug.![]()
Gaat BB dat van te voren zeggen is de grote vraag.
er staan er alleen nooit 2 inquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:37 schreef marky het volgende:
[..]
De draaideur heeft drie kwarten dus er passen drie mensen in. De "draaideur" in de studio bestaat uit twee parten dus daar kunnen er twee in.
eh wat?quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
Drie kwarten klinkt best onlogisch.een kwart is1/4
Aangepastquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:40 schreef FreshFruit het volgende:
Drie kwarten klinkt best onlogisch.een kwart is1/4
Ik zag het.quote:
ik snapte hem hoorquote:
Ja of Ashley nog een paar dagen een extra rol in het aparte hok als soort control room ofzo afhankelijk van het thema komende week. En dan automatisch genomineerd zodat ze alsnog gaat volgende week. Maar eigenlijk is ze wel uitgespeeld dus hoop op 2 exits vanavond.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:28 schreef Rhosyn het volgende:
Goedemorgen![]()
Vanavond Danny naar huis. Dat is wat we zeker weten. Dan moeten de bewoners zelf aan de bak met brood bakken en een hoop rotzooi opruimen.
Kunnen ze best.
Danny laat ze alvast wennen want ik zie dat hij nog aan het pitten is.
Alleen als er 2 uit moeten dan maakt Ashley grote kans vanavond haar kinderen te omarmen.
Ben ik benieuwd hoe ze dat gaan doen. In de draaideur passen geen 3 mensen dus Danny en hopelijk Ashley in de draaideur en beide komen ze niet terug.![]()
Gaat BB dat van te voren zeggen is de grote vraag.
Goedemorgen en de domino opdracht.quote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:51 schreef happyme28 het volgende:
Goedemorgen! Zou het vandaag gebeuren? Zou ZE gaan? 🙄😇
Danny ga ik ook niet missen.
Verheug me op koffers inpakkende bewoners 👍🏻
nee alstublieft nietquote:Op zaterdag 23 maart 2024 07:50 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ja of Ashley nog een paar dagen een extra rol in het aparte hok als soort control room ofzo afhankelijk van het thema komende week. En dan automatisch genomineerd zodat ze alsnog gaat volgende week. Maar eigenlijk is ze wel uitgespeeld dus hoop op 2 exits vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |