abonnement Unibet Coolblue
pi_212920576


Een ambtenaar is een natuurlijke persoon die is aangesteld in een openbare betrekking om, ondergeschikt aan een hoger gezag, een deel van de overheidstaak te verrichten. Afhankelijk van hun functie, leggen ambtenaren een zuiveringseed of ambtseed af.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ambtenaruhhhh
pi_212921091
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 19:51 schreef Molo het volgende:

[..]
Dat is geen dienstreis Harrie :D
Dat is gewoon woon-werkverkeer toch?
:{w
Elke reis die ik maak naar een andere plek dan mijn standplaats is een dienstreis.

@Blessed voor ons geldt op een dienstreis officieel standaard reistijd=werktijd.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
  vrijdag 22 maart 2024 @ 22:16:29 #3
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212921221
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
Elke reis die ik maak naar een andere plek dan mijn standplaats is een dienstreis.

@:blessed voor ons geldt op een dienstreis officieel standaard reistijd=werktijd.
Oh

Ik ben duidelijk nog geen echte ambtenaar _O-

Zal er eens induiken want dat betekent voor mij vrij veel dienstreizen en werktijd dan _O-
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212921310
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 21:20 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ach ja, ik ken genoeg ambtenaren die vinden dat hun werkdag al in de trein begint omdat ze dan hun mail lezen.
Want als je dat op kantoor doet en stukken gaat le ze en ben je ook niet aan het werk? Please explain?

quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 21:28 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Voor zulke dagen zou een poolauto zeker een uitkomst zijn! Helaas hebben we er geen.

Mocht de dag/lunch vergoedingen eruit gaan en geen alternatief komen, dan ga ik wel wat anders zoeken binnen het rijk.
Bij onpraktisch kan de werkgever een veel hogere km vergoeding toekennen.
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 21:31 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Mits ze dan ook bereikbaar zijn, hebben ze een punt. Collega van mij heeft een heerlen-den haag route. Een dagje op en neer is dan toch wel een kleine 6 uur.
Ze lezen hun mail. Dus ogenschijnlijk zijn ze bereikbaar.
pi_212921314
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:16 schreef Molo het volgende:

[..]
Oh

Ik ben duidelijk nog geen echte ambtenaar _O-

Zal er eens induiken want dat betekent voor mij vrij veel dienstreizen en werktijd dan _O-
Voor jou:

quote:
Dienstreis

Een dienstreis is een zakelijke reis die je maakt in opdracht van je manager. Je maakt een dienstreis naar een andere plek dan je dagelijkse werkplek (het gebouw of terrein waar je werkt). Dit is wat anders dan woon-werkverkeer.

Kies je er zelf voor om niet op je gebruikelijke werkplek, maar in een ander rijksgebouw te werken? Dan heb je recht op een vergoeding voor woon-werkverkeer.
Dus niet als ik zin heb om lekker dichtbij te werken maar niet thuis te zitten. Wel als ik om een collega te zien of om wat voor reden dan ook elders moet zijn dan thuis of standplaats.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212921364
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:08 schreef Vanyel het volgende:

[..]
:{w
Elke reis die ik maak naar een andere plek dan mijn standplaats is een dienstreis.

@:blessed voor ons geldt op een dienstreis officieel standaard reistijd=werktijd.
Serieus? Rijkscao of intern op jullie afdeling? Want dan ga ik toch echt eens met mijn manager erover hebben. :o
pi_212921413
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:21 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Want als je dat op kantoor doet en stukken gaat le ze en ben je ook niet aan het werk? Please explain?
[..]
Bij onpraktisch kan de werkgever een veel hogere km vergoeding toekennen.
[..]
Ze lezen hun mail. Dus ogenschijnlijk zijn ze bereikbaar.
Ik heb een oud krot uit de jaren 90. Prima voor in de stad, maar met regelmaat 200km+ rijden ben ik weer bang dat hij dan snel het loodje zal leggen. (Serieus). Daar zit ik echt niet op te wachten.
pi_212921448
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:23 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Serieus? Rijkscao of intern op jullie afdeling? Want dan ga ik toch echt eens met mijn manager erover hebben. :o
Op mijn afdeling hetzelfde.. als ik voor geneuzel naar Utrecht moet begint mijn werkdag zodra ik thuis de deur uit ga.
pi_212921500
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Voor jou:
[..]
Dus niet als ik zin heb om lekker dichtbij te werken maar niet thuis te zitten. Wel als ik om een collega te zien of om wat voor reden dan ook elders moet zijn dan thuis of standplaats.
Hoe zit het dan met een dienstreis van meerdere dagen? Ik kan toch niet maken om dan 63 uur in drie dagen te schrijven?
pi_212921538
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:23 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Serieus? Rijkscao of intern op jullie afdeling? Want dan ga ik toch echt eens met mijn manager erover hebben. :o
Ik kan het nergens terugvinden, maar dat is me ooit zo verteld en wordt om me heen afaik algemeen zo gezien.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212921598
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:31 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Hoe zit het dan met een dienstreis van meerdere dagen? Ik kan toch niet maken om dan 63 uur in drie dagen te schrijven?
Uhh nee ik bedoelde de letterlijke reistijd :D
Zeg 2,5 uur heen, x uur werken op dag 1, y op 2, z op 3, 2,5 uur terugreizen.
En dan evt dag-, ontbijt-, lunch-, diner-, en avondvergoedingen voor je reisje :D
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212921641
Maar ik heb wel eens meegemaakt dat iemand vond dat ie alle dagen en avonden uren kon schrijven op een dienstreis want hij was niet thuis, dus hij was aan het werk. Ook als ie niet werkte.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212921693
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:36 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Uhh nee ik bedoelde de letterlijke reistijd :D
Zeg 2,5 uur heen, x uur werken op dag 1, y op 2, z op 3, 2,5 uur terugreizen.
En dan evt dag-, ontbijt-, lunch-, diner-, en avondvergoedingen voor je reisje :D
Ah, zo. Helder! Dat klinkt wel logischer. :)
pi_212921707
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:37 schreef Vanyel het volgende:
Maar ik heb wel eens meegemaakt dat iemand vond dat ie alle dagen en avonden uren kon schrijven op een dienstreis want hij was niet thuis, dus hij was aan het werk. Ook als ie niet werkte.
Wat een held. :D , als dat kan dan ga ik ook wel een midweek in een koffer leven en dik tvt opsparen! :')
  vrijdag 22 maart 2024 @ 23:09:58 #15
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_212922016
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:21 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Voor jou:
[..]
Dus niet als ik zin heb om lekker dichtbij te werken maar niet thuis te zitten. Wel als ik om een collega te zien of om wat voor reden dan ook elders moet zijn dan thuis of standplaats.
Hmmmm, dank! Dan ga ik komende weken al aardig wat overuren maken. Eens kijken waar te compenseren dan dus :+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_212922138
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 22:33 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Ik kan het nergens terugvinden, maar dat is me ooit zo verteld en wordt om me heen afaik algemeen zo gezien.
Dat is het probleem ook. Iedereen zegt het maar niemand weet waar het opgeschreven staat. Echt totale quatsch als je dat volledig als werktijd rekent zodra je de deur uitstapt.
pi_212922166
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:24 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dat is het probleem ook. Iedereen zegt het maar niemand weet waar het opgeschreven staat. Echt totale quatsch als je dat volledig als werktijd rekent zodra je de deur uitstapt.
Het aantal ambtenaren die hun CAO heeft gelezen is voor een vuurwerkstunter in de meeste kantoren nog op 1 hand te tellen.
pi_212922178
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:24 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dat is het probleem ook. Iedereen zegt het maar niemand weet waar het opgeschreven staat. Echt totale quatsch als je dat volledig als werktijd rekent zodra je de deur uitstapt.
Zolang mijn teamleider het ook normaal vindt om op kantoor Maastricht, Zwolle of Amsterdam af te spreken tel ik de reistijd als werktijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door MM82 op 22-03-2024 23:51:04 (Typfout ) ]
pi_212922216
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:31 schreef MM82 het volgende:

[..]
Zolang mij teamleider het ook normaal vind om op kantoor Maastricht, Zwolle of Amsterdam af te spreken tel ik de reistijd als werktijd..
mijn en vindt ^O^
pi_212922220
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:29 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Het aantal ambtenaren die hun CAO heeft gelezen is voor een vuurwerkstunter in de meeste kantoren nog op 1 hand te tellen.
maar waar staat dat dan in de CAO?
pi_212922232
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:36 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
maar waar staat dat dan in de CAO?
Ik zei niets over of het in de CAO rijk staat of niet.
pi_212922242
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:37 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Ik zei niets over of het in de CAO rijk staat of niet.
waarom rekent iedereen het dan als werktijd?
pi_212922257
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:38 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
waarom rekent iedereen het dan als werktijd?
Omdat het uit overige wet- en regelgeving kan blijken. Er is ook jurisprudentie over.

Maar ik zei enkel iets over de kennis van de gemiddelde ambtenaar van hun CAO. Niets over de reistijd is diensttijd discussie
pi_212922314
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:41 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Omdat het uit overige wet- en regelgeving kan blijken. Er is ook jurisprudentie over.

Maar ik zei enkel iets over de kennis van de gemiddelde ambtenaar van hun CAO. Niets over de reistijd is diensttijd discussie
Dat je er allerlei dingen bij moet zoeken om je gelijk te krijgen zegt mij genoeg dat dit niet normaal is. Zeker in het geval van @Vanyel als het b.v. gaat om het zien van een collega op een andere locatie.
pi_212922328
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:35 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
mijn en vindt ^O^
Jaja.. ik weet het.. typen op de telefoon is niet ideaal..
pi_212922346
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:47 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dat je er allerlei dingen bij moet zoeken om je gelijk te krijgen zegt mij genoeg dat dit niet normaal is. Zeker in het geval van @:vanyel als het b.v. gaat om het zien van een collega op een andere locatie.
Dus de Arbeidstijdenwet die je "er bij moet zoeken" maakt dat het maximaal aantal te werken uren en de minimale rusttijd tussen twee diensten ook niet normaal zijn?

JUIST als het in wet- en regelgeving en niet in een CAO geregeld is, is het normaal. Zodra het een opgedragen rit is, is het gewoon werktijd. Maar dat blijkt inderdaad niet uit de CAO.
pi_212922362
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:51 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Dus de Arbeidstijdenwet die je "er bij moet zoeken" maakt dat het maximaal aantal te werken uren en de minimale rusttijd tussen twee diensten ook niet normaal zijn?

JUIST als het in wet- en regelgeving en niet in een CAO geregeld is, is het normaal. Zodra het een opgedragen rit is, is het gewoon werktijd. Maar dat blijkt inderdaad niet uit de CAO.
Zoals ik al aangaf ken ik genoeg voorbeelden van collega's die de regels nogal in hun eigen voordeel interpreteren, dat vind ik van de zotte. Stel dat iemand in Den Haag woont en Amsterdam als standplaats heeft maar toevallig een nutteloze vergadering/bila/workshop heeft op locatie Rotterdam dan tellen ze die reistijd vanaf het huisadres wel mee als werktijd terwijl het nauwelijks onder doet voor de normale reistijd die ze hebben. Dat is raar toch?
pi_212922396
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:55 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Zoals ik al aangaf ken ik genoeg voorbeelden van collega's die de regels nogal in hun eigen voordeel interpreteren, dat vind ik van de zotte. Stel dat iemand in Den Haag woont en Amsterdam als standplaats heeft maar toevallig een nutteloze vergadering/bila/workshop heeft op locatie Rotterdam dan tellen ze die reistijd vanaf het huisadres wel mee als werktijd terwijl het nauwelijks onder doet voor de normale reistijd die ze hebben. Dat is raar toch?
Het is niet relevant of het nauwelijks onder doet of niet. Als het een onder gezag gedane reis is (dus goedgekeurd met vertrek vanaf huisadres en dergelijke) vangt de arbeidstijd aan op het moment van vertrek en eindigt die op het moment van terugkeer. Mocht de werkgever dit niet wensen, zal deze de medewerker vanuit de standplaats moeten laten reizen.

Dat is zo voor de ambtenaar, dat is zo voor de installatietechnicus etc.

Mocht, als Rotterdam dichterbij is, hierdoor de arbeidstijd van die dag niet gehaald worden, zal betrokkene tijd later moeten inhalen.

Wacht maar tot de werkgever in situaties iets van jou verlangt, of dat er bezuinigd moet worden. Dan zal je snel genoeg merken dat medelijden met de werkgever niet noodzakelijk is, hebben ze immers ook niet met jou.
pi_212922423
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:01 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Het is niet relevant of het nauwelijks onder doet of niet. Als het een onder gezag gedane reis is (dus goedgekeurd met vertrek vanaf huisadres en dergelijke) vangt de arbeidstijd aan op het moment van vertrek en eindigt die op het moment van terugkeer. Mocht de werkgever dit niet wensen, zal deze de medewerker vanuit de standplaats moeten laten reizen.

Dat is zo voor de ambtenaar, dat is zo voor de installatietechnicus etc.

Mocht, als Rotterdam dichterbij is, hierdoor de arbeidstijd van die dag niet gehaald worden, zal betrokkene tijd later moeten inhalen.

Wacht maar tot de werkgever in situaties iets van jou verlangt, of dat er bezuinigd moet worden. Dan zal je snel genoeg merken dat medelijden met de werkgever niet noodzakelijk is, hebben ze immers ook niet met jou.
Ben jij nou ambtenaar of bankier?
pi_212922436
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:05 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Ben jij nou ambtenaar of bankier?
Ik ben al heel, heel lang ambtenaar. Inclusief de nul lijnen in de crisis.

Waarom ik bankier zou zijn, geen idee.
pi_212922439
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:08 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Ik ben al heel, heel lang ambtenaar. Inclusief de nul lijnen in de crisis.

Waarom ik bankier zou zijn, geen idee.
Vanwege je username, overigens merk ik vaak wel dat het van die bejaarde, niet-flexibele ambtenaren zijn die de regels nogal goed kennen.
pi_212922471
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:10 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Vanwege je username, overigens merk ik vaak wel dat het van die bejaarde, niet-flexibele ambtenaren zijn die de regels nogal goed kennen.
Jij heet toch ook geen ambtenaartje of lievelingetje-van-de-baas?

Bejaard ben ik by far en gok ook zomaar behoorlijk flexibeler dan jij. Maar als je jaren lang op de nullijn hebt geleefd en je managers hebt gehad die zich opstellen als jij, dan ga je vanzelf de regels leren kennen.

Elk jaar worden er namens de werknemers afspraken gemaakt tussen vakbonden en werkgever. Is het dan zo raar dat we ons aan die afspraken houden? Er zijn ook genoeg regels om het personeel te beschermen, is het dan raar dat men die gebruikt? Andersom doet de werkgever exact hetzelfde zodra het hen uitkomt.

Je verward flexibel met slecht geīnformeerd

[ Bericht 2% gewijzigd door investeerdertje op 23-03-2024 00:24:28 ]
pi_212922494
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:16 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Jij heet toch ook geen ambtenaartje of lievelingetje-van-de-baas?

Bejaard ben ik by far en gok ook zomaar behoorlijk flexibeler dan jij. Maar als je jaren lang op de nullijn hebt geleefd en je managers hebt gehad die zich opstellen als jij, dan ga je vanzelf de regels leren kennen.

Elk jaar worden er namens de werknemers afspraken gemaakt tussen vakbonden en werkgever. Is het dan zo raar dat we ons aan die afspraken houden? Er zijn ook genoeg regels om het personeel te beschermen, is het dan raar dat men die gebruikt? Andersom doet de werkgever exact hetzelfde zodra het hen uitkomt.
Als je ergens tussen schaal 6 en 9 zit dan heb je nog wel een punt wat betreft de nullijn maar alles daarboven wordt je toch royaal beloond bij de overheid voor wat je doet?
pi_212922521
Reistijd onder gezag van de manager. Die snap ik nog wel.

Bij mij is het dat ik via een rooster bij departementen langs moet gaan. Behoort dat dan als werktijd van uit tot thuis, of zijn dat dan weer reguliere werkzaamheden?
  Moderator zaterdag 23 maart 2024 @ 00:33:58 #35
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_212922530
Wauw. Mijn werk bestaat alleen maar uit dienstreizen bij tijd en wijle. Denk dat je moet kijken of het functie gerelateerd is. Onze gebouwen zitten versplinterd door de stad heen.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_212922538
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:24 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Als je ergens tussen schaal 6 en 9 zit dan heb je nog wel een punt wat betreft de nullijn maar alles daarboven wordt je toch royaal beloond bij de overheid voor wat je doet?
Ik ben ooit in schaal 1 begonnen ja, dat klopt. Verder is dat "royale belonen" pas sinds kort, ik neem aan dat je historische salaris tabellen binnen de overheid kan terugzoeken 😉

Ik vrees overigens als ik mijn loon door de tijd, die ik in mijn werk steek deel, de beloning ietwat tegenvalt. Maar naar wat jaren terug, voor de beeldvorming, voor voltijd werk verdiende ik in 2009 wel 12k per jaar. 2012 iets van 25k. Royale inkomens voor nachtdiensten en non-stop ATW schendingen ;)
pi_212922539
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:33 schreef Rene het volgende:
Wauw. Mijn werk bestaat alleen maar uit dienstreizen bij tijd en wijle. Denk dat je moet kijken of het functie gerelateerd is. Onze gebouwen zitten versplinterd door de stad heen.
Precies, dit bedoel ik dus ^O^
pi_212922540
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:32 schreef blessed19 het volgende:
Reistijd onder gezag van de manager. Die snap ik nog wel.

Bij mij is het dat ik via een rooster bij departementen langs moet gaan. Behoort dat dan als werktijd van uit tot thuis, of zijn dat dan weer reguliere werkzaamheden?
Kan je jezelf met de installatiemonteur vergelijken die vanuit huis zijn werkzaamheden gaat verrichten?

quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:33 schreef Rene het volgende:
Wauw. Mijn werk bestaat alleen maar uit dienstreizen bij tijd en wijle. Denk dat je moet kijken of het functie gerelateerd is. Onze gebouwen zitten versplinterd door de stad heen.
Als jij al je sociale klanten af moet, moet je zien dat dat geen werk zou zijn die reistijd 😜
pi_212922541
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:36 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Precies, dit bedoel ik dus ^O^
De sociaal werker die van adres naar adres moet. Zijn die reizen geen werk dan? 😉
pi_212922545
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:37 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
De sociaal werker die van adres naar adres moet. Zijn die reizen geen werk dan? 😉
Uiteraard wel als het binnen de normale roostertijden valt.
pi_212922550
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:40 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Uiteraard wel als het binnen de normale roostertijden valt.
En de eerste rit naar een klant dus niet volgens jou? Sorry man, maar de rijksoverheid zegt zelf al op de website dat dat niet het geval is.
pi_212922554
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:33 schreef Rene het volgende:
Wauw. Mijn werk bestaat alleen maar uit dienstreizen bij tijd en wijle. Denk dat je moet kijken of het functie gerelateerd is. Onze gebouwen zitten versplinterd door de stad heen.
Ja, vele zijn idd zo. En dan is er ook nog een hele hoop buiten de randstad. Die versplintering resulteert voor mij weer voor lange reistijden, bijvoorbeeld een gebouw op een industrieterrein in een kleine stad waar ze bezuinigen op ov vervoer. }:|

Maar gelukkig ook soms plekken als kv7, dat is weer echt ideaal!
pi_212922560
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:37 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Kan je jezelf met de installatiemonteur vergelijken die vanuit huis zijn werkzaamheden gaat verrichten?
[..]
Als jij al je sociale klanten af moet, moet je zien dat dat geen werk zou zijn die reistijd 😜
Webex is mogelijk, maar fysiek heeft standaard de voorkeur bij de "klant"
pi_212922565
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:45 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Webex is mogelijk, maar fysiek heeft standaard de voorkeur bij de "klant"
Nou, dan word het tijd het met je manager te bespreken. Even daargelaten dat als Webex kan, je zo niet echt mee werkt aan de duurzaamheidsdoelstellingen 😜
pi_212922574
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:46 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Nou, dan word het tijd het met je manager te bespreken. Even daargelaten dat als Webex kan, je zo niet echt mee werkt aan de duurzaamheidsdoelstellingen 😜
Ja, dat ga ik dan ook maar doen. Dankjewel voor je geduld en moeite! :)
pi_212922578
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:52 schreef blessed19 het volgende:

[..]
Ja, dat ga ik dan ook maar doen. Dankjewel voor je geduld en moeite! :)
Geen probleem, kan weer een uurtje schrijven voor voorlichting aan een collega
  Moderator zaterdag 23 maart 2024 @ 05:03:27 #47
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_212922883
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:37 schreef investeerdertje het volgende:

[..]
Kan je jezelf met de installatiemonteur vergelijken die vanuit huis zijn werkzaamheden gaat verrichten?
[..]
Als jij al je sociale klanten af moet, moet je zien dat dat geen werk zou zijn die reistijd 😜
Gekkenhuis. Doen we dus niet he :')
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_212923644
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 maart 2024 23:47 schreef Jeroboam het volgende:

[..]
Dat je er allerlei dingen bij moet zoeken om je gelijk te krijgen zegt mij genoeg dat dit niet normaal is. Zeker in het geval van @:vanyel als het b.v. gaat om het zien van een collega op een andere locatie.
Waarbij het wellicht relevant is te melden dat de collega's van Vanyel op een stuk of 15 (?) locaties door het hele land zitten en elkaar live zien, wat wel eens nodig is, dus meestal voor 1 van de 2 (of meer) betekent dat er gereisd moet worden.
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_212923680
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 07:56 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Waarbij het wellicht relevant is te melden dat de collega's van Vanyel op een stuk of 15 (?) locaties door het hele land zitten en elkaar live zien, wat wel eens nodig is, dus meestal voor 1 van de 2 (of meer) betekent dat er gereisd moet worden.
Heel goed!
pi_212923690
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 maart 2024 00:33 schreef Rene het volgende:
Wauw. Mijn werk bestaat alleen maar uit dienstreizen bij tijd en wijle. Denk dat je moet kijken of het functie gerelateerd is. Onze gebouwen zitten versplinterd door de stad heen.
Waarom de wauw? Jij telt de tijd tussen gebouw 1 en 2 niet als werktijd, als je om 9u een afspraak hebt in 1 en om 11 in 2?
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')