Komt goedquote:Op zondag 24 maart 2024 21:32 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe is Matt dol op Italië en vooral 'obsessed with France' (goede smaak die man!) maar ze bewaren NL tot het laatst zeggen ze. Ben zó benieuwd. Straks vindt ie het vreselijk.
Is het voordeel niet dat het lied sowieso de finale gaat halen? Dan kan het juist ook iets worden dat besproken gaat worden door de commentatoren, die na de halve finale de betekenis van het lied extra gaan uitzoeken.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:52 schreef Greys het volgende:
Die twee andere jongens zijn ook nogal teleurgesteld door z'n reactie he. Dat waren ze ook al bij onder andere Noorwegen.
Maar, even realistisch blijven ook: toen ze hem het achtergrondverhaal uitlegden zei Matt 'very touching, but none of us will get that'. En dat zal ook bij heel veel kijkers het geval zijn, want met staging kan je het niet helemaal uitleggen denk ik. Blijft over een heel catchy liedje. Matt vond het 'very Junior Eurovision'. Hmpf.
Nou ja, het is maar de mening van één iemand.
(Vond hem sowieso heel 'dwars' vanavond haha)
Dit is eigenlijk wat ik ook van een gemiddelde kijker verwacht.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:52 schreef Greys het volgende:
Maar, even realistisch blijven ook: toen ze hem het achtergrondverhaal uitlegden zei Matt 'very touching, but none of us will get that'. En dat zal ook bij heel veel kijkers het geval zijn, want met staging kan je het niet helemaal uitleggen denk ik. Blijft over een heel catchy liedje. Matt vond het 'very Junior Eurovision'. Hmpf.
Ik denk dat ie een geniale manier vindt om ook de boodschap over te brengen.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wat ik ook van een gemiddelde kijker verwacht.
Daarom hoop ik dat hij met een geweldige strakke show komt en het met charisma en catchy lied het toch heel goed gaat doen.
Hij hield ook enorm van Italië en das dit jaar geen gevoelige ballad.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:55 schreef drxanax het volgende:
Heb maar paar positieve berichtjes in de chat geplaatst om te hypen.
Matt lijkt meer vd gevoelige ballads te zijn.
Ik weet het eigenlijk wel zeker.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wat ik ook van een gemiddelde kijker verwacht.
Daarom hoop ik dat hij met een geweldige strakke show komt en het met charisma en catchy lied het toch heel goed gaat doen.
Ik denk wel dat hij nu ook niet zo diep erin zat als sommige andere kanalen, omdat hij met een half oog kijkt volgens mij. Maar dat zullen misschien veel mensen op de avond zelf ook doen.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:52 schreef Greys het volgende:
Nee het is maar de mening van één man gelukkig en ik heb de andere video's amper gekeken maar vond hem vanavond idd heel stuurs en dwars. Alsof hij heel graag het tegenovergestelde wilde vinden van Roy en Gabe steeds. Bespeurde eerder in de uitzending ook wat irritatie bij die twee over Matt voor m'n gevoel.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
Maakt het echt wat uit?Even los van zijn mening over Nederland vond ik hem in de vorige video’s eerlijk gezegd ook niet meer zo leuk overkomen.
Ik wilde nét zeggen dat ik liever de Matt had die gewoon geconcentreerd naar het beeld keek ipv naar de achterkant van z'n telefoon omdat dat in beeld moest en steeds leuteren erdoorheen met die anderen. Dit was zo... rommelig.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:04 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij nu ook niet zo diep erin zat als sommige andere kanalen, omdat hij met een half oog kijkt volgens mij. Maar dat zullen misschien veel mensen op de avond zelf ook doen.
Misschien nog niet helemaal de oude?quote:Op zondag 24 maart 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
Maakt het echt wat uit?Even los van zijn mening over Nederland vond ik hem in de vorige video’s eerlijk gezegd ook niet meer zo leuk overkomen.
Ja dat was in die andere video’s inderdaad ook, vond het niet eens echt leuk om te kijken. Ook een paar keer laten weten dat hij er echt niet mee bezig is door o.a. te vragen waar het Songfestival ook alweer gehouden wordt dit jaar enzo. Hier zat hij nu ook maar half op te letten en je kon deze reactie al aan zien komen omdat die andere twee het inderdaad wel leuk vonden.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee het is maar de mening van één man gelukkig en ik heb de andere video's amper gekeken maar vond hem vanavond idd heel stuurs en dwars. Alsof hij heel graag het tegenovergestelde wilde vinden van Roy en Gabe steeds. Bespeurde eerder in de uitzending ook wat irritatie bij die twee over Matt voor m'n gevoel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |