Komt goedquote:Op zondag 24 maart 2024 21:32 schreef Greys het volgende:
Tot nu toe is Matt dol op Italië en vooral 'obsessed with France' (goede smaak die man!) maar ze bewaren NL tot het laatst zeggen ze. Ben zó benieuwd. Straks vindt ie het vreselijk.
Is het voordeel niet dat het lied sowieso de finale gaat halen? Dan kan het juist ook iets worden dat besproken gaat worden door de commentatoren, die na de halve finale de betekenis van het lied extra gaan uitzoeken.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:52 schreef Greys het volgende:
Die twee andere jongens zijn ook nogal teleurgesteld door z'n reactie he. Dat waren ze ook al bij onder andere Noorwegen.
Maar, even realistisch blijven ook: toen ze hem het achtergrondverhaal uitlegden zei Matt 'very touching, but none of us will get that'. En dat zal ook bij heel veel kijkers het geval zijn, want met staging kan je het niet helemaal uitleggen denk ik. Blijft over een heel catchy liedje. Matt vond het 'very Junior Eurovision'. Hmpf.
Nou ja, het is maar de mening van één iemand.
(Vond hem sowieso heel 'dwars' vanavond haha)
Dit is eigenlijk wat ik ook van een gemiddelde kijker verwacht.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:52 schreef Greys het volgende:
Maar, even realistisch blijven ook: toen ze hem het achtergrondverhaal uitlegden zei Matt 'very touching, but none of us will get that'. En dat zal ook bij heel veel kijkers het geval zijn, want met staging kan je het niet helemaal uitleggen denk ik. Blijft over een heel catchy liedje. Matt vond het 'very Junior Eurovision'. Hmpf.
Ik denk dat ie een geniale manier vindt om ook de boodschap over te brengen.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wat ik ook van een gemiddelde kijker verwacht.
Daarom hoop ik dat hij met een geweldige strakke show komt en het met charisma en catchy lied het toch heel goed gaat doen.
Hij hield ook enorm van Italië en das dit jaar geen gevoelige ballad.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:55 schreef drxanax het volgende:
Heb maar paar positieve berichtjes in de chat geplaatst om te hypen.
Matt lijkt meer vd gevoelige ballads te zijn.
Ik weet het eigenlijk wel zeker.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dit is eigenlijk wat ik ook van een gemiddelde kijker verwacht.
Daarom hoop ik dat hij met een geweldige strakke show komt en het met charisma en catchy lied het toch heel goed gaat doen.
Ik denk wel dat hij nu ook niet zo diep erin zat als sommige andere kanalen, omdat hij met een half oog kijkt volgens mij. Maar dat zullen misschien veel mensen op de avond zelf ook doen.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:52 schreef Greys het volgende:
Nee het is maar de mening van één man gelukkig en ik heb de andere video's amper gekeken maar vond hem vanavond idd heel stuurs en dwars. Alsof hij heel graag het tegenovergestelde wilde vinden van Roy en Gabe steeds. Bespeurde eerder in de uitzending ook wat irritatie bij die twee over Matt voor m'n gevoel.quote:Op zondag 24 maart 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
Maakt het echt wat uit?Even los van zijn mening over Nederland vond ik hem in de vorige video’s eerlijk gezegd ook niet meer zo leuk overkomen.
Ik wilde nét zeggen dat ik liever de Matt had die gewoon geconcentreerd naar het beeld keek ipv naar de achterkant van z'n telefoon omdat dat in beeld moest en steeds leuteren erdoorheen met die anderen. Dit was zo... rommelig.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:04 schreef AnnethingIsPossible het volgende:
[..]
Ik denk wel dat hij nu ook niet zo diep erin zat als sommige andere kanalen, omdat hij met een half oog kijkt volgens mij. Maar dat zullen misschien veel mensen op de avond zelf ook doen.
Misschien nog niet helemaal de oude?quote:Op zondag 24 maart 2024 21:58 schreef Em31 het volgende:
Maakt het echt wat uit?Even los van zijn mening over Nederland vond ik hem in de vorige video’s eerlijk gezegd ook niet meer zo leuk overkomen.
Ja dat was in die andere video’s inderdaad ook, vond het niet eens echt leuk om te kijken. Ook een paar keer laten weten dat hij er echt niet mee bezig is door o.a. te vragen waar het Songfestival ook alweer gehouden wordt dit jaar enzo. Hier zat hij nu ook maar half op te letten en je kon deze reactie al aan zien komen omdat die andere twee het inderdaad wel leuk vonden.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee het is maar de mening van één man gelukkig en ik heb de andere video's amper gekeken maar vond hem vanavond idd heel stuurs en dwars. Alsof hij heel graag het tegenovergestelde wilde vinden van Roy en Gabe steeds. Bespeurde eerder in de uitzending ook wat irritatie bij die twee over Matt voor m'n gevoel.
Ze waren boooossss over Noorwegenquote:Op zondag 24 maart 2024 22:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee het is maar de mening van één man gelukkig en ik heb de andere video's amper gekeken maar vond hem vanavond idd heel stuurs en dwars. Alsof hij heel graag het tegenovergestelde wilde vinden van Roy en Gabe steeds. Bespeurde eerder in de uitzending ook wat irritatie bij die twee over Matt voor m'n gevoel.
Ja precies, ik denk dat zijn mening dan misschien wat anders zou zijn want nu kreeg hij niets mee van de tekst volgens mij, of de whiplash die je krijgt met het einde waardoor je door een emotionele achtbaan gaat.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik wilde nét zeggen dat ik liever de Matt had die gewoon geconcentreerd naar het beeld keek ipv naar de achterkant van z'n telefoon omdat dat in beeld moest en steeds leuteren erdoorheen met die anderen. Dit was zo... rommelig.
Dan scroll je toch even doorquote:Op zondag 24 maart 2024 22:10 schreef blackswangreen het volgende:
Hele analyses over de analyse van één man... dichten jullie die Matt niet iets te veel belang toe? Als hij het kut vindt, vindt hij het kut. Prima, next.
Met K pop danseressen uit de clip.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:12 schreef drxanax het volgende:
Kan twee kanten opgaan denk ik:
Als ie gaat voor live concert soort optreden zoals in Tilburg (alleen op podium) dan wordt het het rechter rijtje.
Gaat ie voor een strak tv optreden met 3 minuten gave staging, choreografie, dansers en visuals: top 3.
Eens.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:12 schreef drxanax het volgende:
Als ie gaat voor live concert soort optreden zoals in Tilburg (alleen op podium) dan wordt het het rechter rijtje.
Gaat ie voor een strak tv optreden met 3 minuten gave staging, choreografie, dansers en visuals: top 3.
In de vele (véle!) afgelopen jaren was Matt echt een 'ding' hier. We keken dagenlang naar z'n hoofd tijdens de live stream in het perscentrum en eigenlijk iedereen vond hem tof en fair en zijn mening vonden we toen best belangrijk. Hij is er nu een hele tijd tussenuit geweest dus for old times sake was het best even interessant 'wat Matt ervan vindt'. We moeten het toch ergens over hebben hier.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:10 schreef blackswangreen het volgende:
Hele analyses over de analyse van één man... dichten jullie die Matt niet iets te veel belang toe? Als hij het kut vindt, vindt hij het kut. Prima, next.
Nou… ik kijk het dan ook maar niet terugquote:Op zondag 24 maart 2024 22:09 schreef summer52 het volgende:
Matt had het nummer nog niet eerder gehoord? En tijdens het luisteren zat hij erdoor te tetteren en brak hij het liedje ook ineens af. Dus hoe kan je dan een liedje beoordelen?
Ik vond hem trouwens totaal niet geïnteresseerd in welk liedje dan ook. Misschien is hij toch nog niet helemaal beter.
Joost kennende gaat hij voor optie 2. Hij en z'n team hebben meermaals aangegeven hier heel serieus mee bezig te zijn én er echt iets van te willen maken. En juist omdat we nu weten hoe Europapa bij zijn eigen concerten live eruitziet, gaat hij op het podium in Zweden iets totaal anders doen. Ik verwacht in EIC eigenlijk nog een Tilburg 2.0 optreden (misschien al iets meer visuals?) en dat alles strikt geheim blijft tot de repetities in de arena daar.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:12 schreef drxanax het volgende:
Het gaat volgens mij maar één kant op. Hij (en zijn creatieve team en Twan) weet wel dat een concert voor fans iets anders is dan een tv show waarin je 3 minuten de tijd hebt om mensen die in principe nog niks met je hebben razend enthousiast te maken. Hij gaat vast en zeker voor een strak optreden, ben ik van overtuigd 😊 .quote:Op zondag 24 maart 2024 22:12 schreef drxanax het volgende:
Die is wel ffkes van z’n voetstuk gevallen, jonguh.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:16 schreef Greys het volgende:
[..]
In de vele (véle!) afgelopen jaren was Matt echt een 'ding' hier. We keken dagenlang naar z'n hoofd tijdens de live stream in het perscentrum en eigenlijk iedereen vond hem tof en fair en zijn mening vonden we toen best belangrijk. Hij is er nu een hele tijd tussenuit geweest dus for old times sake was het best even interessant 'wat Matt ervan vindt'. We moeten het toch ergens over hebben hier.
Het is ook niet erg dat hij het niks vindt (ook al vind ik dat persoonlijk jammer), maar als ik hoor dat hij erdoorheen zit te tetteren en het nummer afbreekt..quote:Op zondag 24 maart 2024 22:54 schreef Momo het volgende:
Maar toch prima als iemand gewoon eerlijk zegt dat die Europapa niks vind, ook hier waren meer mensen niet enthousiast na 1 keer luisteren. En liever dat hij gewoon eerlijk is dan een aantal van die reviewers die alles fantastisch en een "potential winner" vinden. Europapa is gewoon een love or hate it nummer, dat zal straks niet veranderen bij mensen die voor het eerst kijken. En niet iedereen dan zal ook de moeite doen om de betekenis achter nummers op te zoeken. Dan doen de casual viewer in Nederland ook niet he, waarom zouden ze dat wel doen voor Nederland. En vergeet niet love or hate it is juist goed voor de televote straks.
Mensen die het een potential winner vinden zijn ook gewoon eerlijk hè.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:54 schreef Momo het volgende:
Maar toch prima als iemand gewoon eerlijk zegt dat die Europapa niks vind, ook hier waren meer mensen niet enthousiast na 1 keer luisteren. En liever dat hij gewoon eerlijk is dan een aantal van die reviewers die alles fantastisch en een "potential winner" vinden. Europapa is gewoon een love or hate it nummer, dat zal straks niet veranderen bij mensen die voor het eerst kijken. En niet iedereen dan zal ook de moeite doen om de betekenis achter nummers op te zoeken. Dan doen de casual viewer in Nederland ook niet he, waarom zouden ze dat wel doen voor Nederland. En vergeet niet love or hate it is juist goed voor de televote straks.
Maar hij praatte ook door andere nummers heen, ook mede vanwege copyright. En Kroatië brak hij ook eerder af in de piano outro. Het draait niet om Nederland he.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:59 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Het is ook niet erg dat hij het niks vindt (ook al vind ik dat persoonlijk jammer), maar als ik hoor dat hij erdoorheen zit te tetteren en het nummer afbreekt..
Mensen kunnen het natuurlijk best oprecht een potential winner vinden, net als elk ander land, of het nou op 1 in de odds staat of 35. Maar let ook op hoeveel YouTube kanalen bewust zoiets zeggen bij 10+ nummers dit jaar. Die willen gewoon engagement op hun video's. Maar de live was best slordig en rommelig inderdaad bij Matt. Bij sommige nummers zat de hond er door te blaffen, dan kun je nooit echt goed luisteren er naar.quote:Op zondag 24 maart 2024 23:03 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]
Mensen die het een potential winner vinden zijn ook gewoon eerlijk hè.![]()
Het is ook niet erg dat ie het niks vindt. Ik vond alleen de manier waarop ongeïnteresseerd en rommelig ogen. Niet alleen over ons nummer. En dat mag ook gezegd worden.
Dit is toch het Nederland topic?quote:Op zondag 24 maart 2024 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar hij praatte ook door andere nummers heen, ook mede vanwege copyright. En Kroatië brak hij ook eerder af in de piano outro. Het draait niet om Nederland he.
Ja die hondquote:Op zondag 24 maart 2024 23:06 schreef Momo het volgende:
[..]
Mensen kunnen het natuurlijk best oprecht een potential winner vinden, net als elk ander land, of het nou op 1 in de odds staat of 35. Maar let ook op hoeveel YouTube kanalen bewust zoiets zeggen bij 10+ nummers dit jaar. Die willen gewoon engagement op hun video's. Maar de live was best slordig en rommelig inderdaad bij Matt. Bij sommige nummers zat de hond er door te blaffen, dan kun je nooit echt goed luisteren er naar.
Hij vond Griekenland leuk, ik snap hem niet meer.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij hield ook enorm van Italië en das dit jaar geen gevoelige ballad.
Deze man wil gewoon een statement maken en daarmee de aandacht op zichzelf vestigen, zoals vele "experts" op welk gebied dan ook soms doen.quote:Op zondag 24 maart 2024 22:16 schreef Greys het volgende:
In de vele (véle!) afgelopen jaren was Matt echt een 'ding' hier. We keken dagenlang naar z'n hoofd tijdens de live stream in het perscentrum en eigenlijk iedereen vond hem tof en fair en zijn mening vonden we toen best belangrijk. Hij is er nu een hele tijd tussenuit geweest dus for old times sake was het best even interessant 'wat Matt ervan vindt'. We moeten het toch ergens over hebben hier.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |