Denk dat sommigen NL wel een fan favoriet zouden noemen met meeste views op YouTube kanaal en in de top 5 enzo. Dus het zou zomaar kunnen dat 'wij' het zijn.quote:Op maandag 25 maart 2024 14:49 schreef Em31 het volgende:
Er staat bij de Eurojury op dit moment een fanfavoriet helemaal onderaan. Zijn wij een fanfavoriet? Niet echt tochof wij moeten het zijn of Kroatië of Griekenland?
Het geeft een beetje een indicatie, maar ook weer niet teveel waarde aan hechten idd. Ik geloof dat Frankrijk vorig jaar won? Of in ieder geval ergens bovenaan stond bij Eurojury. Om vervolgens door d'r hoeven te zakken bij het ESF met die over the top act.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:14 schreef molloot200 het volgende:
Is de Eurojury echt zo’n goede voorspeller dan? Ik vond het meer een leuk dingetje voor erbij maar het zijn toch vaak oude ESF of NF acts die stemmen. Niet echt leeftijd-representatief en ook best wel gebaseerd op eigen smaak natuurlijk. Leuk om mee te juichen maar jongens, het zegt helemaal niks heb ik t idee
In 2018 scoorde Oostenrijk daar tot ieders verbazing goed. Dat werd later de jurywinnaar.quote:Op maandag 25 maart 2024 18:25 schreef Spumonisal het volgende:
[..]
Het geeft een beetje een indicatie, maar ook weer niet teveel waarde aan hechten idd. Ik geloof dat Frankrijk vorig jaar won? Of in ieder geval ergens bovenaan stond bij Eurojury. Om vervolgens door d'r hoeven te zakken bij het ESF met die over the top act.
En ik meen me ook te herinneren dat UK won in het jaar van de Common Linnets. En zij eindigde uiteindelijk ook ergens achterin. Maar het was wel een soort eerste indicatie dat CATS best okay zou kunnen scoren toen. Dus het is maar net hoe je het bekijkt en wat je eruit wil halen
Met die staging kan het echt alle kanten op. Het is niet dat er iemand meewerkt die bewezen heeft goed te zijn in het bedenken van Eurovisie-stagings. Maar met Gover Meit én Joost Klein, allebei zo gek als een deur, mag je toch hopen dat het in elk geval niet saai wordt. Op wat voor manier zou ik alleen niet wetenquote:Op maandag 25 maart 2024 18:24 schreef d_elise het volgende:
Ik denk echt dat Joost een CATS effect gaat krijgen zodra de repetities beginnen. Zijn beginpunt is natuurlijk veel gunstiger dan Ilse en Waylon in 2014 vanwege zijn statistieken en streams, maar ik heb het gevoel dat de staging écht goed en effectief gaat zijn. Daarom maak ik me nu ook niet zo druk om alle (fan)polls en lijstjes. En mocht het resultaat dan alsnog enigszins tegenvallen - wat ik niet verwacht - ben ik in ieder geval blij met wat het toe nu toe in Nederland en België heeft gedaan. Dat gun ik Joost, maar ook onszelf als esf-fans na de miskleun van vorig jaar.
En terecht. Vond ikquote:Op maandag 25 maart 2024 19:18 schreef Cee het volgende:
[..]
In 2018 scoorde Oostenrijk daar tot ieders verbazing goed. Dat werd later de jurywinnaar.
Mijn vermoeden: Servië.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:23 schreef Em31 het volgende:
In die tweet wordt ook gezegd dat er nu ook een land bijzit die veel punten krijgt, maar helemaal nog niet opvalt bij de bookmakers enzo. Dus ben benieuwd wie dat is.
Vorig jaar kreeg het niksige nummer uit Cyprus aardig wat punten. Dus ik vrees voor een Denemarken.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:23 schreef Em31 het volgende:
In die tweet wordt ook gezegd dat er nu ook een land bijzit die veel punten krijgt, maar helemaal nog niet opvalt bij de bookmakers enzo. Dus ben benieuwd wie dat is.
Ik zou ook gokken op Denemarken ja. Heeft eigenlijk alles wat een jury meestal wel aanspreekt, of iig waarvan ik zou verwachten dat het ze aanspreekt. En het is een beetje Tattoo achtig en radiovriendelijk. Plus in het Engelsquote:Op maandag 25 maart 2024 19:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg het niksige nummer uit Cyprus aardig wat punten. Dus ik vrees voor een Denemarken.
Maar Letland heeft ook een jurynummer.
Denemarken zou goed kunnen. Dat is echte jury-muziek. Mocht dat de finale halen, dan zou het zomaar jury top 10 kunnen zijn.quote:Op maandag 25 maart 2024 19:57 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Vorig jaar kreeg het niksige nummer uit Cyprus aardig wat punten. Dus ik vrees voor een Denemarken.
Maar Letland heeft ook een jurynummer.
Ik denk dat het meer een generatiekloof is dan een geografische kloof, qua potentiële Joost-stemmers. Jongeren uit de Balkan zullen het best kunnen waarderen, 50-plussers in hun jury vermoedelijk wat minder.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Denemarken zou goed kunnen. Dat is echte jury-muziek. Mocht dat de finale halen, dan zou het zomaar jury top 10 kunnen zijn.
Al zou Servië ook wel een logisch verhaal zijn, met dan relatief veel Zuidoost-Europese stemmers, die Servië waarderen en Nederland niets geven.
Nederland heeft het wel traditioneel moeilijk in die richting. Het is wat dat betreft wel een leuke test om eens iets compleet anders te sturen.quote:Op maandag 25 maart 2024 20:55 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat het meer een generatiekloof is dan een geografische kloof, qua potentiële Joost-stemmers. Jongeren uit de Balkan zullen het best kunnen waarderen, 50-plussers in hun jury vermoedelijk wat minder.
Dat stond hier geschreven door een user.quote:
Je kunt mensen niet in de kop kijken, en in een jaar kan een hoop gebeuren.quote:en verder vraag ik me af of je Matt een beetje hebt gevolgd de laatste jaren want bovenstaande is echt totaal niet hoe hij is. Als er iemand is die veel weet van het ESF en zichzelf niet in de picture wil zetten (hij is er zelfs 6 maanden totaal uit geweest) is hij het wel. Dat hij een andere mening toebedeeld is dan veel van z’n ESC united collega’s en van ons maakt hem niet meteen een aandachtszoeker.
Fan Madequote:Op maandag 25 maart 2024 20:54 schreef Greys het volgende:
Hadden we deze hier al allebei? Zou dit account van TeamJoost zijn? Zou zomaar kunnen. Degene die dit inspreekt praat wel een píetsie irritant trouwens met die vocal fry 😅 maar verder wel tof gedaan.
[ afbeelding ]
Ik heb nog net op tijd gekocht. 🎉quote:Op maandag 25 maart 2024 11:52 schreef Greys het volgende:
Eurovision in Concert is uitverkocht en dat zal zeker mede te danken zijn aan Joost en z'n fans.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |