SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan eventueel terugspoelen via chrome? Rond kwart over 8.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Weet er iemand waar ik in de COS terug kan lezen over het gesprek van Glenn met Tom over waarom Glenn Tom had gestemd?
Dat is wel heel erg ver terugspoelenquote:Op donderdag 21 maart 2024 23:21 schreef cat123 het volgende:
[..]
Je kan eventueel terugspoelen via chrome? Rond kwart over 8.
hahaha, ik snap je, ik ben er uiteindelijk na lang lang lang klikken belandquote:Op donderdag 21 maart 2024 23:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg ver terugspoelenik probeer dat wel eens maar heb dan een lamme hand
Heel soms doe ik het ook maar het is wel een gedoequote:Op donderdag 21 maart 2024 23:23 schreef cat123 het volgende:
[..]
hahaha, ik snap je, ik ben er uiteindelijk na lang lang lang klikken beland
stream 1 trouwens.
ik wist niet dat dit kan, ik meen me te herinneren dat dit eerst niet kon of vergis ik me daarin?quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel soms doe ik het ook maar het is wel een gedoe![]()
Wel fijn dat het iig kan
BB / [Tip] Video : terugspoelen edquote:Op donderdag 21 maart 2024 23:27 schreef danilel het volgende:
[..]
ik wist niet dat dit kan, ik meen me te herinneren dat dit eerst niet kon of vergis ik me daarin?
Over een paar weken is het klaar die laatste weken vind ik sowieso weinig interessant en saaier worden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:26 schreef Lrod01 het volgende:
Gras zien groeien is nog boeiender dan deze kaartstreams. Als Ash straks weg is mogen we 24/7 naar dit soort streams kijken onder het mom van lekker kumbaya met elkaar zonder drama of reuring onder leiding van Ty en Randy. Geweldige tv!
Ik weetquote:Op donderdag 21 maart 2024 23:27 schreef danilel het volgende:
[..]
ik wist niet dat dit kan, ik meen me te herinneren dat dit eerst niet kon of vergis ik me daarin?
Je hebt een zeker een punt maar met wat interessante persoonlijkheden had er wellicht nog iets ingezeten. Met deze karakterloze mensen is het bij voorbaat al een kansloos verhaal dus ik ga waarschijnlijk voor optie 2.quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Over een paar weken is het klaar die laatste weken vind ik sowieso weinig interessant en saaier worden.
Dus nog ff kiezen op elkaar . of niet meer kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |