SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je kan eventueel terugspoelen via chrome? Rond kwart over 8.quote:Op donderdag 21 maart 2024 22:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Weet er iemand waar ik in de COS terug kan lezen over het gesprek van Glenn met Tom over waarom Glenn Tom had gestemd?
Dat is wel heel erg ver terugspoelenquote:Op donderdag 21 maart 2024 23:21 schreef cat123 het volgende:
[..]
Je kan eventueel terugspoelen via chrome? Rond kwart over 8.
hahaha, ik snap je, ik ben er uiteindelijk na lang lang lang klikken belandquote:Op donderdag 21 maart 2024 23:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg ver terugspoelenik probeer dat wel eens maar heb dan een lamme hand
Heel soms doe ik het ook maar het is wel een gedoequote:Op donderdag 21 maart 2024 23:23 schreef cat123 het volgende:
[..]
hahaha, ik snap je, ik ben er uiteindelijk na lang lang lang klikken beland
stream 1 trouwens.
ik wist niet dat dit kan, ik meen me te herinneren dat dit eerst niet kon of vergis ik me daarin?quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:26 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel soms doe ik het ook maar het is wel een gedoe![]()
Wel fijn dat het iig kan
BB / [Tip] Video : terugspoelen edquote:Op donderdag 21 maart 2024 23:27 schreef danilel het volgende:
[..]
ik wist niet dat dit kan, ik meen me te herinneren dat dit eerst niet kon of vergis ik me daarin?
Over een paar weken is het klaar die laatste weken vind ik sowieso weinig interessant en saaier worden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:26 schreef Lrod01 het volgende:
Gras zien groeien is nog boeiender dan deze kaartstreams. Als Ash straks weg is mogen we 24/7 naar dit soort streams kijken onder het mom van lekker kumbaya met elkaar zonder drama of reuring onder leiding van Ty en Randy. Geweldige tv!
Ik weetquote:Op donderdag 21 maart 2024 23:27 schreef danilel het volgende:
[..]
ik wist niet dat dit kan, ik meen me te herinneren dat dit eerst niet kon of vergis ik me daarin?
Je hebt een zeker een punt maar met wat interessante persoonlijkheden had er wellicht nog iets ingezeten. Met deze karakterloze mensen is het bij voorbaat al een kansloos verhaal dus ik ga waarschijnlijk voor optie 2.quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:30 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Over een paar weken is het klaar die laatste weken vind ik sowieso weinig interessant en saaier worden.
Dus nog ff kiezen op elkaar . of niet meer kijken
Tot ooit danquote:Op donderdag 21 maart 2024 23:38 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Je hebt een zeker een punt maar met wat interessante persoonlijkheden had er wellicht nog iets ingezeten. Met deze karakterloze mensen is het bij voorbaat al een kansloos verhaal dus ik ga waarschijnlijk voor optie 2.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:41 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Bedankt !!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My age is very
Inappropriate
for my behavior
En wat heeft Ashley vandaag gedaan? Rummikuppen met Ty.quote:Op donderdag 21 maart 2024 23:26 schreef Lrod01 het volgende:
Gras zien groeien is nog boeiender dan deze kaartstreams. Als Ash straks weg is mogen we 24/7 naar dit soort streams kijken onder het mom van lekker kumbaya met elkaar zonder drama of reuring onder leiding van Ty en Randy. Geweldige tv!
Ash is beter in Rumicuppenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:02 schreef marky het volgende:
[..]
En wat heeft Ashley vandaag gedaan? Rummikuppen met Ty.
Dankjewel!quote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ga er vandoor, vandaag staat online maar weer negatieve feedback ...
Ze heeft dit hele BB seizoen al eigenhandig gedragen door veruit voor de meest spraakmakende en memorabele tv momenten te zorgen. En daar kun je van vinden wat je wilt maar daar gaat het toch echt om bij een tv programma waar het om kijkcijfers draait. De meest memorabele momenten van Ty zijn zijn kinderachtige tirades in de tuin.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 00:02 schreef marky het volgende:
[..]
En wat heeft Ashley vandaag gedaan? Rummikuppen met Ty.
Aaaah dat laatste over Ty is jammer.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 01:57 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze heeft dit hele BB seizoen al eigenhandig gedragen door veruit voor de meest spraakmakende en memorabele tv momenten te zorgen. En daar kun je van vinden wat je wilt maar daar gaat het toch echt om bij een tv programma waar het om kijkcijfers draait. De meest memorabele momenten van Ty zijn zijn kinderachtige tirades in de tuin.
Vanavond in de TV uitzending was dat weer te zien. Hilarische momenten met Karen en de ontdekking van Danny die een bal uit de pot probeerde te verwisselen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 01:57 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze heeft dit hele BB seizoen al eigenhandig gedragen door veruit voor de meest spraakmakende en memorabele tv momenten te zorgen. En daar kun je van vinden wat je wilt maar daar gaat het toch echt om bij een tv programma waar het om kijkcijfers draait. De meest memorabele momenten van Ty zijn zijn kinderachtige tirades in de tuin.
Het is maar net wat je wil uitzenden. Er gebeurd heel veel in dat huis dat leuk en grappig is waar mevrouw niet bij was. We kregen vandaag in de uitzending een complete Ashley show. Maar dat mevrouw achter elkaar aan het roddelen was over Tom is er even fijntjes uitgesneden. Als je overal je grote waffel tegenaan gooit heb je aandacht. Het overschaduwd de rest. Ty is veel leuker dan zijn tirades. De Tirades van Ty zijn echt die van mevrouw zijn een act.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 01:57 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij dan overdag zo moe isquote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:24 schreef greysbones het volgende:
Randy beweegt meer in zijn slaap dan overdag
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 06:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen wonder dat hij dan overdag zo moe is
dubbele exit en dan Danny en Ash wat mij betreftquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
Van mij mag Jimmy ook nog wel even blijven.
Ik ben gewoon heel erg benieuwd hoe/of de groep gaat veranderen als Ash weg is
Maar Danny en Glenn mogen van mij ook wel weg
Van deze twee mannen eerst Danny als ik zou mogen kiezen.
Dat zou een hele mooie zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
dubbele exit en dan Danny en Ash wat mij betreft
dan zal er misschien een lampje gaan branden bij Glenn
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat zou een hele mooie zijn.
Ik las dat Salar ook dacht aan een dubbele exit
gmquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
Glenn staat boven aan in de pollquote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
gm
Doe Glenn maar.
Glenn is gewoon een aardige maar onduidelijke man.
En dat zal denk ik niet gebeuren, want de stille zijn nooit echt confronterend voor de kijkers.
Niemand denkt er iets van, maar de grootste monden hebben veel voor- en tegenstanders (die we hier ook zien)
Grappig. Weer een overeenkomst.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:00 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley is even oud als onze jongste dochter maar als ik dan haar gezicht zie en die van onze dochter lijkt ze jaren ouder. Ik blijf het zonde vinden al die ingrepen die ze heeft gedaan. Ze had zo een mooi uiterlijk daarvoor. Gister met haar eigen haar had ze een veel frissere uitstraling. Al die cosmetische ingrepen tegenwoordig bij jonge mensen snap ik echt niets van.
Hij mengt netjes ... dus allebei half slootwater.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:08 schreef greysbones het volgende:
2 coffee 1 cup![]()
1 iemand krijgt slootwater
benieuwd of Glenn die zelf drinkt
Haha slim hequote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:12 schreef greysbones het volgende:
Ash vraagt zich af of die houtkachel in de fik kan vliegen![]()
![]()
![]()
Vorige jaar heeft er ook zo een gewonnen, niemand had dat verwacht.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
gm
Doe Glenn maar.
Glenn is gewoon een aardige maar onduidelijke man.
En dat zal denk ik niet gebeuren, want de stille zijn nooit echt confronterend voor de kijkers.
Niemand denkt er iets van, maar de grootste monden hebben veel voor- en tegenstanders (die we hier ook zien)
Tsja wat moet je daar nou op antwoordenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:12 schreef greysbones het volgende:
Ash vraagt zich af of die houtkachel in de fik kan vliegen![]()
![]()
![]()
Ash praat vaak poepquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:20 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt iedereen kan dit winnen en wij zeggen van die kan winnen. Ty en Al zijn allebei wel favoriet. In de finale week kan iedereen kans maken zegt ashley. Jij net zo goed als tyron
Ja zeker zij niet. Denk dat Glenn als hij zich meer zelfstandig zou opstellen hij meer kans maakt. Geef tyron en tom ook kans. Maar niet een van de vrouwen.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:19 schreef greysbones het volgende:
Ash ik denk ook dat degene die hem wint
dat je dat echt niet had gedacht
Alice welquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja zeker zij niet. Denk dat Glenn als hij zich meer zelfstandig zou opstellen hij meer kans maakt. Geef tyron en tom ook kans. Maar niet een van de vrouwen.
Er wordt hier wel gezegd dat als Ashley weg is dat er dan geen reuring meer is maar die reuring is in de media door de kijkers en fans.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 07:38 schreef Dotteke het volgende:
Ik vind vooral knap van Alice dat ze als jong meisje zich zo staande heeft gehouden. Van de week in gesprek met Tom toen ze zei dat karen en ashley altijd samen zijn en ze zich soms best eenzaam voelde daar daardoor, best pittig. Daarom nu fijn dat ze met de mannen goed kan optrekken maar is toch anders dan met vrouwen onder elkaarquote:
dat is een beetje wat er altijd geroepen wordt als iemand die best favoriet is/was weg zou gaanquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er wordt hier wel gezegd dat als Ashley weg is dat er dan geen reuring meer is maar die reuring is in de media door de kijkers en fans.
Ashley zelf doet geen reet daar. Slapen, fluisteren, onderuit zitten met een gemene glimlach, mensen voor zich laten lopen.
Goedemorgen
ik weet niet of dat echt anders isquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:24 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik vind vooral knap van Alice dat ze als jong meisje zich zo staande heeft gehouden. Van de week in gesprek met Tom toen ze zei dat karen en ashley altijd samen zijn en ze zich soms best eenzaam voelde daar daardoor, best pittig. Daarom nu fijn dat ze met de mannen goed kan optrekken maar is toch anders dan met vrouwen onder elkaar
Dat was wat ze verteldequote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik weet niet of dat echt anders is
de 1 kan beter met mannen
en de ander beter met vrouwen
Als Ro en Do er niet waren geweest was de band met Ty sowieso eerder hechter geweest
Dat is wat altijd gezegd wordt als iemand weg gaat dat het dan saai wordtquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:23 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Er wordt hier wel gezegd dat als Ashley weg is dat er dan geen reuring meer is maar die reuring is in de media door de kijkers en fans.
Ashley zelf doet geen reet daar. Slapen, fluisteren, onderuit zitten met een gemene glimlach, mensen voor zich laten lopen.
Goedemorgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:29 schreef Ireth het volgende:
Als de poll bij Oliver wéér klopt zou bij een mogelijk dubbele exit volgens de huidige tussenstand een afscheid voor Ashley realistisch kunnen zijn.ik wacht wel op die van SalarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar BB kan dit wel gebruiken om te sturen natuurlijkThinking is difficult, that’s why most people judge
Doen ze al .. lees dat de afleveringen de grote Ashley show zijn, waarbij Ashley de held is, en Tom de bad guy. Weinig nuance.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wacht wel op die van Salar
maar BB kan dit wel gebruiken om te sturen natuurlijk
Als er 2 gaan zullen het mannen zijn.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wacht wel op die van Salar
maar BB kan dit wel gebruiken om te sturen natuurlijk
ik denk dat je meer evenwicht gaat krijgen bij een vertrek van Ashquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:32 schreef spapaars het volgende:
[..]
Als er 2 gaan zullen het mannen zijn.
Zo komt het weer meer in evenwicht.
Zij kan zich niet verplaatsen in anderen hun gevoel of emoties. Ze wil niet in gesprek met jimmy hii komt zelf wel.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:36 schreef spapaars het volgende:
Het is altijd grappig dat Ashley's meningen voor haar harde feiten zijn, zonder enig compromis.
Hij weet toch ook dat er 4 genoemd moesten worden. Hadden die anderen dan zichzelf erop moeten zetten ipv hemquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:43 schreef greysbones het volgende:
Glenn denkt nog steeds dat het tactisch is geweest dat hij er op staat
Danny ook nietquote:
Ben ik ook benieuwd naar ...ik vind Tyron nu ook veel leukerquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:31 schreef Limbus het volgende:
Goedemorgen, wat ik leuk zou vinden is om te zien hoe de groep veranderd als Ashley weg is. Tyron, randy en Jimmy hadden het daar gisteren ook over dat ze daar benieuwd naar zijn
en dit kwam omdat ze niets horen van ze en dat dat hun onzeker maaktquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:27 schreef Koos1958 het volgende:
Nou droomt ashley 4x per week dat Bart elke keer wil feesten en uitgaan. Terwijl ze echte huismussen zijn. Glenn zegt ik vertrouw me vrouw 100% maar toch hier betwijfel ik soms.
Voor de korst en een mooie glans.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoezo doet Danny bak water in de oven bij de brood
Goedenmorgen![]()
om mooi te rijzenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:53 schreef Joyce-43 het volgende:
Hoezo doet Danny bak water in de oven bij de brood
Goedenmorgen![]()
Rijzen is buiten de oven.quote:
ze zetten toch echt het brood in de oven met timer om te rijzenquote:
Goedemorgen! Ik dacht dat hij een vrouw had.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:49 schreef Ireth het volgende:
Ik gooi de streams aan en krijg groot de blote poot van Glenn in beeld
Klonk toch als opgenomen .. niet?quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:00 schreef greysbones het volgende:
BB is aanwezig
Goedemorgen bewoners het is tijd voor een batt wissel
Wat is dat wit op haar lippen?quote:
ja en neequote:
zou wel eens tijd worden dat BB eens wat doet op die dooie dagenquote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:04 schreef Li0nHeart het volgende:
We gaan het zien .. wellicht mag ie overuren maken een keer op vrijdag.
Ze moeten vanmiddag vast weer sporten.quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
zou wel eens tijd worden dat BB eens wat doet op die dooie dagen
een rode knop zou leuk zijn
quote:Op vrijdag 22 maart 2024 09:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze moeten vanmiddag vast weer sporten.
Veel is opgenomen, denk niet dat die stem daar 24/7 in de studio zit om af en toe wat te zeggen/herhalen.quote:
Kiezen ze zelf voorquote:Op vrijdag 22 maart 2024 08:51 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en dit kwam omdat ze niets horen van ze en dat dat hun onzeker maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |