Die stream is tenminste grappigquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:41 schreef Ebinas het volgende:
High (?), Dream, Spam staat achterop de 3 schilderijen
Hi als in hoiquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:41 schreef Ebinas het volgende:
High (?), Dream, Spam staat achterop de 3 schilderijen
Klopt welquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:42 schreef Kissingbird het volgende:
Danny beweerde dat er 1.5 miljoen mensen keken.. van Belgie en Ned samen
Ja zegt hij elke keer.belgie 250000 kijkers.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:42 schreef Kissingbird het volgende:
Danny beweerde dat er 1.5 miljoen mensen keken.. van Belgie en Ned samen
volgens mij de helft minder wat ik zo zie in het topic kijkcijfersquote:
Zijn voor Nederland toch die hier staanquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
volgens mij de helft minder wat ik zo zie in het topic kijkcijfers
Wat ik van Serçan begreep viel dat wel mee. Die was er snel klaar mee. Net als Dimi.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:42 schreef Koos1958 het volgende:
Leuk gesprek over vera, was ook een leuke meid vond ik. Jammer dat ze toen in die knul trapte.
En dan heb je nog Videoland en GoPlay.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:45 schreef FreshFruit het volgende:
Dan halen ze ongeveer 750.000 in totaal.
Basiri heeft het oa ook tegen Tyron en Alice vertelt. Randy vroeg het vanmiddag nog aan Tyron en die bevestigde het.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:55 schreef kater1 het volgende:
Alleen Jimmy, Dilano, Ronahi en Basiri kennen toch de geheime gang achter de tv?
Dat is in ieder geval een stuk grappiger om naar te kijken dan ditquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:55 schreef 5thencounter het volgende:
Zijn ze weer paranoia gemaakt om die geheime kamer te zoeken? goed voor weer een paar dagen verveling verdrijven
Ze moeten opschieten, overmorgen moet er alweer een uit, zou jammer zijn als ze niet "Alle BB ruimten ontdekt hebben"quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat is in ieder geval een stuk grappiger om naar te kijken dan dit
[ afbeelding ]
Als ze het niet vinden dan zullen er wel hints komen denk ikquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze moeten opschieten, overmorgen moet er alweer een uit, zou jammer zijn als ze niet "Alle BB ruimten ontdekt hebben"
Denk ik ook wel, dat Dumb&Dumber de lievelingetjes van Achter wel een broodkruimelspoor krijgenquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als ze het niet vinden dan zullen er wel hints komen denk ik
Danny en Glenn? Die twee samen zijn hilarisch! Ik vind het net Buurman en Buurmanquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Denk ik ook wel, dat Dumb&Dumber de lievelingetjes van Achter wel een broodkruimelspoor krijgen
Nou die deurknop........maar hilarischquote:Op donderdag 21 maart 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Danny en Glenn? Die twee samen zijn hilarisch! Ik vind het net Buurman en Buurman
Ohw? zijn die nóg Dumber dan Aslie&Karin?quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:07 schreef mazaru het volgende:
[..]
Danny en Glenn? Die twee samen zijn hilarisch! Ik vind het net Buurman en Buurman
Dat weet ik niet. Ik heb de uitslagen van de IQ testen nog niet binnen. Volgens mij scoren ze geen van allen erg hoog.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:09 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohw? zijn die nóg Dumber dan Aslie&Karin?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |