Al te vaak gespeeld, echt leuk op de PS3. Infamous Second Son was een prima tech demo.quote:Op maandag 1 april 2024 10:22 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Stiekem zou ik geen nee zeggen tegen een infamous 1-2 update voor de ps5
Is iets wat iedereen maar blijft gebruiken. Hij is een samurai en zij een ninja, echt benieuwd naar. Helemaal omdat dit van het AC Odyssey team is. Hopelijk genoeg keuzes weer om het verhaal te veranderen en de wereld te veranderen. Ubisoft grijpt dit met beide handen aan, op zich ik heb het verhaal nooit echt meegekregen van de zwarte samuari. Mij maakt het niet zo ontzettend veel uit.quote:Op maandag 1 april 2024 10:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel jammer dat het een zwarte samurai is terwijl we nooit ninja games krijgen
Heb verder niks tegen donkere mensen en speel er graag mee in games maar dit is zo'n bullshit Afro Samurai shit. Kom gewoon met een vette ninja guy.
[User was banned for this post]quote:Op maandag 1 april 2024 10:33 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Wel jammer dat het een zwarte samurai is terwijl we nooit ninja games krijgen
Heb verder niks tegen donkere mensen en speel er graag mee in games maar dit is zo'n bullshit Afro Samurai shit. Kom gewoon met een vette ninja guy.
Ik zou ze toch graag nog een keer spelen met eat nieuwe snufjesquote:Op maandag 1 april 2024 10:50 schreef DKUp het volgende:
[..]
Al te vaak gespeeld, echt leuk op de PS3. Infamous Second Son was een prima tech demo.
Hopelijk kunnen ze een keer de kans krijgen op een game met veel meer superkrachten en missies. Infamous games zijn beduidend korter dan AC Japan.
[..]
Is iets wat iedereen maar blijft gebruiken. Hij is een samurai en zij een ninja, echt benieuwd naar. Helemaal omdat dit van het AC Odyssey team is. Hopelijk genoeg keuzes weer om het verhaal te veranderen en de wereld te veranderen. Ubisoft grijpt dit met beide handen aan, op zich ik heb het verhaal nooit echt meegekregen van de zwarte samuari. Mij maakt het niet zo ontzettend veel uit.
Nee het wordt er gewoon bij de haren bij gesleept.quote:Op maandag 1 april 2024 11:56 schreef Jimbo het volgende:
Waarom moeten racisten altijd vermelden dat ze niets tegen x hebben...MAAAAAR.
Gewoon normaal doen mmarsu. Racisme tolereren we niet
Doomguy was mijn favo held. Want het moest jou voorstellen.quote:Op maandag 1 april 2024 12:19 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Nee het wordt er gewoon bij de haren bij gesleept.
De enige donkere dude die ooit in Japan was Yasuke en hij was niet eens een Samurai maar een zwaard drager
https://en.wikipedia.org/wiki/Yasuke
CJ is mijn favo GTA protagonist, Lara Croft mn favo game chick, ik heb niets tegen diversiteit zolang het maar goed gedaan wordt.
Maar gezien iedereen al jaren roept een AC game in een Japan setting zou zwaar sick zijn (dat was nog voor Ghost of Tushima uit was) en dan had ik persoonlijk liever een Japanse guy (of girl) gezien.
Doomguy was sowieso een baasquote:Op maandag 1 april 2024 12:24 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Doomguy was mijn favo held. Want het moest jou voorstellen.
Doom Eternal vond ik erg gedurfd. En persoonlijk genoot ik er enorm vanquote:Op maandag 1 april 2024 12:25 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Doomguy was sowieso een baas
Al vond ik dat laatste deel niet zo tofDOOM 2016 wel een bazengame
Die kon je skippen op een moment. Althans, ik heb die ruimte nooit veel hoeven te zienquote:Op maandag 1 april 2024 13:14 schreef MMaRsu het volgende:
Werd helemaal gek dat je continue onderbroken wordt met tutorials, dan wordt je weer getransporteerd naar een textureloze kamer met 3 zombies erin om die skill uit te proberen/tutorializen.
Wie bedenkt zoiets. Laat dit gewoon natuurlijk in de game vloeien. Enorm hinderlijk
Gisteren mee begonnen en parry tegen bladesmith was een goede oefeningquote:Op vrijdag 29 maart 2024 22:02 schreef RaXz het volgende:
Ik begin de parry in Rise of the Ronin al steeds meer onder de knie te krijgen, ik oefen het veel ondanks dat het niet heel erg nodig is op easy. Misschien binnenkort toch weer terug naar normal want het is net iets te gemakkelijk. Erg vermakelijk spel, ik heb er al meer tijd inzitten dan in Dragon's Dogma 2, maar daar wacht ik nog wat updates af voordat ik verder ga spelen.
Zou kopenquote:
The horror, bijna 98 duizend floppies verwisselen 😱quote:
En dan maar hopen dat ze het allemaal deden!quote:Op maandag 1 april 2024 18:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
The horror, bijna 98 duizend floppies verwisselen 😱
In mijn herinnering was 8 floppies voor een of andere game op de Amiga het record.
Eén groot ZIP-bestand en dan halverwege een checksumerrorquote:Op maandag 1 april 2024 18:33 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
En dan maar hopen dat ze het allemaal deden!
quote:
lolquote:*These options won't affect frame rate significantly. Improvements to frame rate are planned for future updates.
Was variabel.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:18 schreef 2dope het volgende:
Afgelopen weekend zijn er dus eindelijk patches uitgebracht voor de performance issues van Dragon's Dogma 2: https://www.dragonsdogma.com/2/en-us/topics/update/
Je kunt nu motion blur en ray tracing uitzetten, en is de framerate gecapped op 30fps voor consoles (dit was toch al zo...? Of was het hiervoor variabel?). Wel zetten ze er een disclaimer bij:
[..]
lol
Hoe snel kan je 100k floppies erin en eruit doen + checken voor volgorde? Toch al 10 seconde per keer ofzo.quote:Op dinsdag 2 april 2024 13:42 schreef StateOfMind het volgende:
Hoe lang zou een installatie eigenlijk duren met 98 duizend floppies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |