abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 29 maart 2024 @ 20:19:18 #151
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_213011192
Heb de demo overigens gespeeld en ik ben zeer aangenaam verrast, het speelt echt heel fijn en de soundtrack is echt goed. Daar kan zelfs de grootste coomer shit niet tegenop. Ga er geen ¤80 voor betalen, maar misschien dat een penguin met een kroon mij uit de brand kan helpen binnenkort.

Zuid-Korea publiceert in een paar maanden tijd Lies of P en Stellar Blade, tof.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_213011204
Mystic Spearhand is wel een ontzettend toffe vocation _O_

Mix van close range melee en ranged magic.
Met een van mijn skills kan ik meerdere kleine vijanden van een afstand bij elkaar in de lucht gooien, om ze vervolgens in het water of een afgrond te gooien _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213011847
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 20:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Heb de demo overigens gespeeld en ik ben zeer aangenaam verrast, het speelt echt heel fijn en de soundtrack is echt goed. Daar kan zelfs de grootste coomer shit niet tegenop. Ga er geen ¤80 voor betalen, maar misschien dat een penguin met een kroon mij uit de brand kan helpen binnenkort.

Zuid-Korea publiceert in een paar maanden tijd Lies of P en Stellar Blade, tof.
Heb zeker genoten van de demo. Echt een aangename verrassing! Lekker pittig ook op normal maar niet te moeilijk zoals een darks souls/elden ring etc.
pi_213012322
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 20:16 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]
Het is Koreaans.
Chinees als in cheap knock-off.
pi_213012885
Ik begin de parry in Rise of the Ronin al steeds meer onder de knie te krijgen, ik oefen het veel ondanks dat het niet heel erg nodig is op easy. Misschien binnenkort toch weer terug naar normal want het is net iets te gemakkelijk. Erg vermakelijk spel, ik heb er al meer tijd inzitten dan in Dragon's Dogma 2, maar daar wacht ik nog wat updates af voordat ik verder ga spelen.
pi_213012940
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 22:02 schreef RaXz het volgende:
Ik begin de parry in Rise of the Ronin al steeds meer onder de knie te krijgen, ik oefen het veel ondanks dat het niet heel erg nodig is op easy. Misschien binnenkort toch weer terug naar normal want het is net iets te gemakkelijk. Erg vermakelijk spel, ik heb er al meer tijd inzitten dan in Dragon's Dogma 2, maar daar wacht ik nog wat updates af voordat ik verder ga spelen.
Is vandaag een update voor verschenen :D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213013210
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 maart 2024 22:05 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Is vandaag een update voor verschenen :D
Klopt! Eindelijk de mogelijkheid om een nieuwe game te starten, in de PC versie althans, nooit gedacht dat zoiets basaals een nieuwe feature kon zijn, maar dat kan tegenwoordig dus allemaal. Ze gingen er vast vanuit dat iedereen alleen maar new game + zouden gaan spelen, laat ik nou net iemand zijn die het liefst helemaal opnieuw begint en alles weer opnieuw wil unlocken.

Rise of the Ronin heeft vandaag ook een update gehad, vooral de performance is verbeterd. Dat mocht ook wel want het was soms echt niet te harden, met die PS4 graphics zou je helemaal geen performance problemen verwachten.
  zaterdag 30 maart 2024 @ 11:59:50 #158
194233 Friday12
Originele kloon
pi_213018798
Ik kwam er dus net achter dat ze een jedi knight collectie hebben op de ps4 :o
pi_213027488
Voor de Dragons Dogma 2 spelers @2dope @RaXz

Er is een bepaalde game mechanic (dus geen bug of glitch) betreffende pawns (alle pawns, ook jouw eigen) die hele zware negatieve gevolgen kunnen hebben.

Dragons Plague.

Ik zal vanwege spoilers hier verder niks over neerzetten, maar het is absoluut aan te raden om hierover even te Googlen of op YouTube te kijken.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_213030823
Inderdaad, ik had er al over gelezen.

Ik zal meer gaan opletten.
  zondag 31 maart 2024 @ 09:17:23 #161
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213031614
Zoveel spoilers hoef je daar niet omheen te zetten, heeft niks met het verhaal te maken namelijk.

Als je merkt dat Pawns niet naar je luisteren en rode ogen hebben, flikker ze dan van de berg af of in het water, rust niet bij een Inn.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_213031770
Klinkt als een kutmechanic
pi_213031891
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_213031946
quote:
Aan de ene kant ziet het er fantastisch uit. Aan de andere kant lijkt het er wel op dat de 'feel' van het origineel een heel eind weg is.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 maart 2024 @ 10:46:57 #165
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213032675
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  zondag 31 maart 2024 @ 10:52:35 #166
429367 DKUp
ON TOUR
pi_213032734
Silent Hill 2 Remake en MGS3 Remake zien eruit als fan projects.

Ik ben ook totaal geen fan van de ontwikkelaars. Bloober verneukt het al met de combat :')
SOONY
pi_213033026
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2024 10:52 schreef DKUp het volgende:
Silent Hill 2 Remake en MGS3 Remake zien eruit als fan projects.

Ik ben ook totaal geen fan van de ontwikkelaars. Bloober verneukt het al met de combat :')
Over-the-shoulder ;(

QTE's ;(
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zondag 31 maart 2024 @ 11:29:48 #168
429367 DKUp
ON TOUR
pi_213033159
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2024 11:20 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:

[..]
Over-the-shoulder ;(

QTE's ;(
Die reveal trailer was echt tof. Ik hoorde al over Blooper en had er al een slecht gevoel over. Kwam opeens die Combat trailer _O-

Konami zal er wel een soort van UE4 of UE5 techdemo (MGS3 Remake) maken .
SOONY
pi_213036919
Na Metal Gear Survive verwacht ik echt niks meer van Konami.

Ook nog eens een extra save slot als DLC verkopen.
  zondag 31 maart 2024 @ 23:56:24 #170
429367 DKUp
ON TOUR
pi_213043301
Klaar met de hoofdgame van AC Japan. Vandaag een uurtje Iki Island gedaan.

Ik vermoed dat er wel een sequel gaat komen nu de pc versie in mei komt en er geruchten zijn en dat einde schreeuwt wel naar meer. Hopelijk gaan we ook naar het hoofdeiland van Japan.
SOONY
pi_213043308
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2024 11:29 schreef DKUp het volgende:

[..]
Die reveal trailer was echt tof. Ik hoorde al over Blooper en had er al een slecht gevoel over. Kwam opeens die Combat trailer _O-

Konami zal er wel een soort van UE4 of UE5 techdemo (MGS3 Remake) maken .
:+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_213043571
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2024 23:56 schreef DKUp het volgende:
Klaar met de hoofdgame van AC Japan. Vandaag een uurtje Iki Island gedaan.

Ik vermoed dat er wel een sequel gaat komen nu de pc versie in mei komt en er geruchten zijn en dat einde schreeuwt wel naar meer. Hopelijk gaan we ook naar het hoofdeiland van Japan.
Heerlijk spel, Iki island is ook tof, leuke nieuwe vijanden en andere extras.

Dat vermoeden had ik ook al, ga ik zeker wel kopen als die uitkomt. Ik ben ook benieuwd wat Ubisoft doet met Codename Red, maar dat zal wel vast niet kunnen tippen aan Ghost. Wat ik vooral tof vond is dat er geen cash shop in Ghost zit, alles kan je gewoon unlocken door te spelen, en dan ook nog eens die Legends multiplayer dlc gratis erbij om het af te maken. Ik heb geprobeerd om na Ghost Assassin Creed Origins te spelen maar ik vind de combat maar niks in AC, ik verwacht dus weinig van Codename Red.

Dankzij Ghost en Rise of the Ronin ben ik nu The Last Samurai weer aan het kijken.
  maandag 1 april 2024 @ 10:05:16 #173
429367 DKUp
ON TOUR
pi_213045231
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2024 00:22 schreef RaXz het volgende:

[..]
Heerlijk spel, Iki island is ook tof, leuke nieuwe vijanden en andere extras.

Dat vermoeden had ik ook al, ga ik zeker wel kopen als die uitkomt. Ik ben ook benieuwd wat Ubisoft doet met Codename Red, maar dat zal wel vast niet kunnen tippen aan Ghost. Wat ik vooral tof vond is dat er geen cash shop in Ghost zit, alles kan je gewoon unlocken door te spelen, en dan ook nog eens die Legends multiplayer dlc gratis erbij om het af te maken. Ik heb geprobeerd om na Ghost Assassin Creed Origins te spelen maar ik vind de combat maar niks in AC, ik verwacht dus weinig van Codename Red.

Dankzij Ghost en Rise of the Ronin ben ik nu The Last Samurai weer aan het kijken.
Ja is wel een leuke expansion. Einde is zo opgezet van de hoofdgame dat er gewoon een vervolg komt (R.I.P. Next-gen Infamous).

AC Codename Red wordt gemaakt door het hoofdteam van AC Odyssey. Nu weten we eigenlijk al 100% zeker dat Ubisoft flink wat gaat jatten van Sony’s AC Japan. Combat van een slappe Soulsborne kloon, veel klauteren, grappling hook, vermoedelijk een ninja en samuari als speelbare personages in een prachtige grote wereld met enorm veel biomes. Wel zin in en eventueel een PS5 Pro Showcase game samen met Star Wars Outlaws.
SOONY
  maandag 1 april 2024 @ 10:22:51 #174
194233 Friday12
Originele kloon
pi_213045452
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 10:05 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ja is wel een leuke expansion. Einde is zo opgezet van de hoofdgame dat er gewoon een vervolg komt (R.I.P. Next-gen Infamous).

AC Codename Red wordt gemaakt door het hoofdteam van AC Odyssey. Nu weten we eigenlijk al 100% zeker dat Ubisoft flink wat gaat jatten van Sony’s AC Japan. Combat van een slappe Soulsborne kloon, veel klauteren, grappling hook, vermoedelijk een ninja en samuari als speelbare personages in een prachtige grote wereld met enorm veel biomes. Wel zin in en eventueel een PS5 Pro Showcase game samen met Star Wars Outlaws.
Stiekem zou ik geen nee zeggen tegen een infamous 1-2 update voor de ps5 :@
  maandag 1 april 2024 @ 10:33:57 #175
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_213045601
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2024 10:05 schreef DKUp het volgende:

[..]
Ja is wel een leuke expansion. Einde is zo opgezet van de hoofdgame dat er gewoon een vervolg komt (R.I.P. Next-gen Infamous).

AC Codename Red wordt gemaakt door het hoofdteam van AC Odyssey. Nu weten we eigenlijk al 100% zeker dat Ubisoft flink wat gaat jatten van Sony’s AC Japan. Combat van een slappe Soulsborne kloon, veel klauteren, grappling hook, vermoedelijk een ninja en samuari als speelbare personages in een prachtige grote wereld met enorm veel biomes. Wel zin in en eventueel een PS5 Pro Showcase game samen met Star Wars Outlaws.
Wel jammer dat het een zwarte samurai is terwijl we nooit ninja games krijgen :')

Heb verder niks tegen donkere mensen en speel er graag mee in games maar dit is zo'n bullshit Afro Samurai shit. Kom gewoon met een vette ninja guy.
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')