Toevallig, ik ookquote:Op zaterdag 23 maart 2024 18:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
Spiderman 2 gekocht voor een tientje
fijn dat je weer iets nuttigs weet toe te voegen.quote:
Wel weer PSNaccountje erbij voor de statistieken van Sooonyquote:
Don't hate the player, hate the game.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:15 schreef Evangelion het volgende:
Als Sony weer ontslagen bij Insomniac aankondigt is het jullie schuld
Sony moet meer goede games uitbrengen. Op de PS3 en PS4 was het geen probleem.quote:Op zondag 24 maart 2024 10:15 schreef Evangelion het volgende:
Als Sony weer ontslagen bij Insomniac aankondigt is het jullie schuld
ja wel mee eens. Als ik kijk hoe lang mijn ps5 nu al stof staat te happen omdat er niks boeiends uitkomt. Dit jaar nog geen min aan gehadquote:Op zondag 24 maart 2024 10:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sony moet meer goede games uitbrengen. Op de PS3 en PS4 was het geen probleem.
Alleen Insomniac kan je niks kwalijk nemen. De rest krijgt jaren de tijd voor een sequel wat nauwelijks iets nieuws doet.
Geluk dat mijn backlog met 2020-games en later is aangebroken waardoor ik veel speel nu.quote:Op zondag 24 maart 2024 11:30 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja wel mee eens. Als ik kijk hoe lang mijn ps5 nu al stof staat te happen omdat er niks boeiends uitkomt. Dit jaar nog geen min aan gehad
Als Sony aan de top staat is het altijd kutquote:Op zondag 24 maart 2024 10:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sony moet meer goede games uitbrengen. Op de PS3 en PS4 was het geen probleem.
Alleen Insomniac kan je niks kwalijk nemen. De rest krijgt jaren de tijd voor een sequel wat nauwelijks iets nieuws doet.
Ze zijn gewoon vol voor AAA GOTY-bait games gegaan, en dat duurt enorm lang om te maken.quote:Op zondag 24 maart 2024 12:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Als Sony aan de top staat is het altijd kut
Ze moeten gewoon goede tegenstand hebben dan worden ze meer geprikkelt om meer games uit te brengen
Heb het idee dat ze zoiets hebben van ach xbox verkoopt toch niet waarom moeite doen we halen toch wel de sales binnen
Dat.quote:
Ja dat is idd erg jammer, ik hoop wel nog op een port va Gravity Rush 1+2 op Steam, dat zou daar wel goed doen denk ikquote:Op zondag 24 maart 2024 13:07 schreef Evangelion het volgende:
[..]
Ze zijn gewoon vol voor AAA GOTY-bait games gegaan, en dat duurt enorm lang om te maken.
AA games zijn leuk voor de fanatieke gamers (wij) maar heel veel mensen kopen bijv. de nieuwe God of War en Spiderman en verder niks.
Ik kan wel zeuren om een nieuwe Gravity Rush maarja als niemand het koopt ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |