Ze zei ook nog iets van.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:48 schreef Ireth het volgende:
De mensen buiten zien ook dat wij altijd loyaal naar elkaar zijn geweest. Dat waarderen de mensen
![]()
Irritant is dat héquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:54 schreef Joyce-43 het volgende:
potje...... nu is me bericht weg haha in oude topic.
Haar hofnar is ook al aangeschoven...quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:01 schreef Jockari het volgende:
De queen wacht alvast op haar vazallen
[ afbeelding ]
De hofdame ook alquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Haar hofnar is ook al aangeschoven...
Ik heb eerder het idee dat Jimmy gewoon aan alle kanten vriendjes probeert te zijn en mee lult om zijn eigen ass veilig te stellen..quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind die ommekeer van Jimmy ook wel opvallend. Heb het idee dat hij de boel een beetje geflest heeft afgelopen dagen.
Beetje zielig gedaan. Info vergaren bij team generaal.
Nu is hij opeens weer normaal.
Dat heeft hij toch al vanaf het begin gedaan, op die manier speelt hij zijn spel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat Jimmy gewoon aan alle kanten vriendjes probeert te zijn en mee lult om zijn eigen ass veilig te stellen..
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat Jimmy gewoon aan alle kanten vriendjes probeert te zijn en mee lult om zijn eigen ass veilig te stellen..
Ja dat bedoel ik ook, ik zie geen "ommekeer". Dit doet ie al vanaf het begin.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al vanaf het begin gedaan, op die manier speelt hij zijn spel.
Dat heeft jimmy elke keer van hoog naar laag.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind die ommekeer van Jimmy ook wel opvallend. Heb het idee dat hij de boel een beetje geflest heeft afgelopen dagen.
Beetje zielig gedaan. Info vergaren bij team generaal.
Nu is hij opeens weer normaal.
ja had nog op antwoord gehoopt hahaquote:
Jimmy was toch altijd al een beetje team ash?quote:
Jimmy is team #watkomtmijbeteruitvandaagquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy was toch altijd al een beetje team ash?
Geef hem nog geen ongelijk ookquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jimmy is team #watkomtmijbeteruitvandaag
Ow ik dacht over pokemon Go?quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:19 schreef Joyce-43 het volgende:
hier hadden ze het net over
[ afbeelding ]
En dat heet nou Bipolairquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat heeft jimmy elke keer van hoog naar laag.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Danny heeft na 10 weken ontdekt dat de oven een timer heeft
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zat al verward naar de datum en tijd te kijken...quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley gilt door het huis naar Glenn .. ze is weer wat vergeten..
Batterijwisselquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat voor pilletje heeft Karen vanochtend gehad?
Is gezellig aan tafelquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Nog wel. Het is wachten op de nominaties en hoe Ashley dan niet op oorlogspad gaat om te vragen waarom.quote:
Vorig jaar hebben ze al die tijd op wintertijd geleefd.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:33 schreef Gerrie_55 het volgende:
Nee Karen klok gaat volgende week vooruit
Pasteitje met.ragoutquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Koekje met stoofvlees in het midden.
huh?
Pasteitje met ragoutquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:41 schreef Rhosyn het volgende:
Koekje met stoofvlees in het midden.
huh?
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:28 schreef Jockari het volgende:
Nieuwsbreak ! Den Danny gaat vreemd !Zoek een nieuwe baan bij het ministerie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:44 schreef Hunter het volgende:
[..]
Zoek een nieuwe baan bij het ministerie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
The Silly walk
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:46 schreef Ireth het volgende:
Ah de hofdame mag de koninklijke haardos in model brengen...
Zwart maken van mensen ?quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
Die 2 kunnen samen ook nergens anders over praten dan dan nomineren, wie erop staat en zwart maken van mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door Dotteke op 21-03-2024 09:49:29 (Bericht verwijderd) ]
Nou dat zij en ashley niet deugen en verder helemaal nietsquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
Karen vraagt zich af wat de fans er van denken. Omdat ze samen een vliegtuigje hebben gekregen.
Moeten ze niks achter zoeken, Nederlanders en 2 voor de prijs van 1quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
Karen vraagt zich af wat de fans er van denken. Omdat ze samen een vliegtuigje hebben gekregen.
Echt he, en weer !!! over Tom.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:46 schreef Koos1958 het volgende:
Die 2 kunnen samen ook nergens anders over praten dan dan nomineren, wie erop staat en zwart maken van mensen
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moeten ze niks achter zoeken, Nederlanders en 2 voor de prijs van 1
Denk dat de grootste bijdragen van familie komt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:48 schreef Dotteke het volgende:
Dat is de jimmy die leuk is. Jammer dat die niet teveel te zien is.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:51 schreef Ireth het volgende:
Jimmy wacht op karen, ze zouden gaan lopen. Maar karen is er nog niet.
"Ja ik weet niet wat ze aan het doen is hoor, misschien dat de generaal haar wat te zeggen heeft..."
Bij dat toestel van tom en ashley was ruim 1000 euro door 1 persoon betaaldquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de grootste bijdragen van familie komt.
Nou, vlak de facebookmoekes die soppen op Tom niet uit. Zijn er aardig wat, bloedfanatiek en als ik het af en toe lees moet Ashley de rest van haar leven met 1 oog open slapen..quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:51 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat de grootste bijdragen van familie komt.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:50 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Moeten ze niks achter zoeken, Nederlanders en 2 voor de prijs van 1
Heel langzaam komt die weer terug, om waarschijnlijk daarna weer terug te vallen. Inderdaad jammer!quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Dat is de jimmy die leuk is. Jammer dat die niet teveel te zien is.
Het gebeurd over en weer, de een over die de ander over diequote:Op donderdag 21 maart 2024 09:51 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Echt he, en weer !!! over Tom.
Dat hij zo tegen Karen deed deze week voor de buitenwereld.
Ongelooflijk hoe zwartgallig je in elkaar kan zitten om constant zo gefocust kan zijn op 1 iemand .
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:52 schreef Jockari het volgende:
De laatste week echt wel het zonnetje in huis
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
Bij ashley heeft het teveel op de voorgrond gestaan ipv ook leuke dingenquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het gebeurd over en weer, de een over die de ander over die
Is dat niet iedere RLS zo geweest?
Nou .. ik heb vorig jaar niet gezien, maar '21 en' 22 vond ik het de laatste maand wel gezellig. Zeker '22 was echt leuk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ash en kaar kunnen écht nergens anders over praten?? 95% van wat er bij hun uitkomt is verbale diarree...quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben ik met je eens, maar wat mij opvalt bij Ashley en volgster Karen is dat ze zo ontzettend negatief praten over iemand en diegene echt zwart maken met allerlei aannames die op leugens berusten. En dat dag in dag uit, omdat Asley het niet kan hebben dat iemand z'n eigen gang gaat ipv doen wat zij wilt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft eerder al verteld dat toen hij in de draaideur had gestaan en mocht blijven hij die deur uit moest en een stuk lopen en dan met een trap naar boven.. Ashley vertelde dat ook een keer ...met de trap naar boven..met die hakken en strakke jurk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:00 schreef Joyce-43 het volgende:
tyron en Randy hadden het erover 2 maanden geen auto gezien te hebben toen ze Ty ja die heb ik wel gezien randy zegt waar dan? toen gaf Ty dus aan met buiten met zijn hoofd dus of met nominatie of met na ander huisje dat hij auto heeft gezien
Ik denk naar de studio .. die staat toch een paar honderd meter verderop..quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft eerder al verteld dat toen hij in de draaideur had gestaan en mocht blijven hij die deur uit moest en een stuk lopen en dan met een trap naar boven.. Ashley vertelde dat ook een keer ...met de trap naar boven..met die hakken en strakke jurk.
Dus ik denk over parkeerplaats lopen? En dan naar iets dat bovenop het BB huis staat?
Nou, in het begin niet zo hoor .. ze kwamen uiteindelijk in een positie waar het enige wat ze nog konden doen, lekker chillen was. Het is voor hun een zegen geweest dat Doriana en Ronahi loesoe zijn.... bro...quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:04 schreef JosSmos37 het volgende:
Randy en Ty zo lekker chill. Blij dat ze er nog bij zijn. Hebben dit avontuur echt chill doorgemaakt tot nu toe
Zeker weten.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:04 schreef JosSmos37 het volgende:
Randy en Ty zo lekker chill. Blij dat ze er nog bij zijn. Hebben dit avontuur echt chill doorgemaakt tot nu toe
zou toch een bak zijnquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:56 schreef Jockari het volgende:
Over Randy wordt hier eigenlijk weinig gepost. Die glibbert zo de finale in. Zou wel grappig zijn, alle bewoners zitten elkaar af te zeiken, en Randy gaat met de pot naar huis.
als die 'vriendinnen' blijven in de buitenwereld zijn ze denk snel uitgekletstquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ash en kaar kunnen écht nergens anders over praten?? 95% van wat er bij hun uitkomt is verbale diarree...
Klopt idd, maar alsnog hebben ze het dan goed aangepakt. Zelfs met de twists die BB voorziet. Het is gewoon ook leuk om te zien dat je je kan amuseren zoals Ty en Ran zonder anderen door het slijk te moeten halen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:06 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou, in het begin niet zo hoor .. ze kwamen uiteindelijk in een positie waar het enige wat ze nog konden doen, lekker chillen was. Het is voor hun een zegen geweest dat Doriana en Ronahi loesoe zijn.... bro...
Nominatiepilletje, dan moet je ineens je best doenquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Eens hoorquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:08 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Klopt idd, maar alsnog hebben ze het dan goed aangepakt. Zelfs met de twists die BB voorziet. Het is gewoon ook leuk om te zien dat je je kan amuseren zoals Ty en Ran zonder anderen door het slijk te moeten halen.
Dat zei ik gisteren ook al. Maar iedereen is geobsedeerd door Ashleyquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:56 schreef Jockari het volgende:
Over Randy wordt hier eigenlijk weinig gepost. Die glibbert zo de finale in. Zou wel grappig zijn, alle bewoners zitten elkaar af te zeiken, en Randy gaat met de pot naar huis.
Maar wel respectloos en super lui. Dragen niets bij.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Eens hoorZe redden zich goed...
ik denk dat ze gewoon na het RTL gebouw gebracht worden met de auto ook daar binnen is een trap inderdaadquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij heeft eerder al verteld dat toen hij in de draaideur had gestaan en mocht blijven hij die deur uit moest en een stuk lopen en dan met een trap naar boven.. Ashley vertelde dat ook een keer ...met de trap naar boven..met die hakken en strakke jurk.
Dus ik denk over parkeerplaats lopen? En dan naar iets dat bovenop het BB huis staat?
Vorige seizoenen was de geheime kamer binnen het Endemol gebouw.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:14 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik denk dat ze gewoon na het RTL gebouw gebracht worden met de auto ook daar binnen is een trap inderdaad
Ik weet niet waar je het over hebt, maar goed, ieder mag 't op z'n eigen manier zien. Ik zie een Glenn, een Karen, een Tom, een Alice, een Ashley net zo veel, of weinig doen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:11 schreef czvt het volgende:
[..]
Maar wel respectloos en super lui. Dragen niets bij.
Ze hebben altijd wel plezier gehad samen. Ze moesten op een gegeven moment in de verdediging maar ook toen konden ze lachen om hun eigen faal acties. Zo luchtig ze nu bezig zijn is erg prettig in het huis van het instortende leger van de generaal.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:08 schreef JosSmos37 het volgende:
[..]
Klopt idd, maar alsnog hebben ze het dan goed aangepakt. Zelfs met de twists die BB voorziet. Het is gewoon ook leuk om te zien dat je je kan amuseren zoals Ty en Ran zonder anderen door het slijk te moeten halen.
Of Randy is gewoon niet zo veel op de streams . Of Randy is niet spraakmakend genoeg.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:11 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook al. Maar iedereen is geobsedeerd door Ashley
Randy lijkt me best een aardige vent in het echte leven. Maar voor BB is het niksquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of Randy is gewoon niet zo veel op de streams . Of Randy is niet spraakmakend genoeg.
Hij valt voor mij in het rijtje bij Alice, Glenn ... weinig opvallend , beetje opvulling in het geheel.
Verder prima mensen maar er komt vaak weinig uit
wat houd het in?quote:
Ik denk ashley jimmy en dannyquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:22 schreef mazaru het volgende:
Ashley, Karen en Danny genomineerd denk ik
Tyron en Randy doen zeer zeer zelden huistaken. Voornamelijk Jimmy, Glen en Danny nemen dat dan maar over.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:16 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet niet waar je het over hebt, maar goed, ieder mag 't op z'n eigen manier zien. Ik zie een Glenn, een Karen, een Tom, een Alice, een Ashley net zo veel, of weinig doen.
Maar ze heeft een extension verslaving vertelt ze net...quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:23 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley ziet er veel beter en frisser uit zonder dat smerige nephaar
Inderdaad wat stijlvoller ook ipv goedkoopquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:23 schreef kiki2024 het volgende:
quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley moet en zal de marmotten er weer in doen.
Dan is Karen naar huis denk ik.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:22 schreef mazaru het volgende:
Ashley, Karen en Danny genomineerd denk ik
En Glennquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:28 schreef Dotteke het volgende:
Danny Jimmy En Ashley zijn de genomineerde van deze week
4 moeten nominerenquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:30 schreef Joyce-43 het volgende:
geen alice dus, maar vind Glenn wel vreemd hoor
Dan hoop ik Glenn en Jimmy blijvenquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:30 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Glenn staat bijna overal op 1 die is wss favoriet
glenn lijkt me echt stug hoorquote:
Maakt niet uit maar groepje wordt kleinerquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:31 schreef Ireth het volgende:
Alle Ashley fans stemmen op Ashley, alle tegenstanders moeten hun stemmen verdelen. Ashley zal dan wel blijven
Karen ipv Jimmy was top geweest.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:31 schreef xdiashalizx het volgende:
Had nog een mooiere bank geweest met Karen erbij, jammer...
nou net als de andere neemt Ash het ook gewoon goed op hoorquote:
Ja dat doe ze altijd wel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou net als de andere neemt Ash het ook gewoon goed op hoor
Denk ik nietquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:31 schreef Ireth het volgende:
Alle Ashley fans stemmen op Ashley, alle tegenstanders moeten hun stemmen verdelen. Ashley zal dan wel blijven
Echt?????quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:53 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Bij dat toestel van tom en ashley was ruim 1000 euro door 1 persoon betaald
Ik zeg er verder niks mee, ze heeft alleen een not amused blik in dat shot, that's itquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou net als de andere neemt Ash het ook gewoon goed op hoor
Dat wel, maar toen werd het hier toch heel erg veroordeeldquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:34 schreef OmaJacky het volgende:
Dit is afgesproken geweest zegt Glenn, ook hij.
Ehhh hebben jullie niet constant hetzelfde gedaan???
Ik hoop van wel. Maar ben er ook niet zeker van. Ben wel benieuwd naar de groepsdynamiek zonder haar.quote:
Ik stem ook op jimmy.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Denk ik niet
Denk dat iedereen gewoon op zijn favoriet gaat
Danny en glenn zijn voor mij pionnen dus ik zal jimmy saven
Daar lever ik danny en glenn qel voor in
Dus ze neemt het toch niet zo goed op.ik kijk niet naar de stream van ashleyquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat ze weer heen, hij is een slang, we hebben samen een vliegtuig gehad, ik ben niet zoals hem, blablabla
Wat was het ook al weer? "Ik kom voor het spel, niet om vrienden te maken"
Ik twijfel nog ik wil ook dat Glenn blijft. Maar als Ashley blijft mag Glenn gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:29 schreef Koos1958 het volgende:
Playback time heel mooi. Ik stem op jimmy om te blijven
ik ga denk ik op jimmy, mag dan met de winden meewaaien,quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:31 schreef Ireth het volgende:
Ik dacht hetzelfde.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:34 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Denk ik niet
Denk dat iedereen gewoon op zijn favoriet gaat
Danny en glenn zijn voor mij pionnen dus ik zal jimmy saven
Daar lever ik danny en glenn qel voor in
Wat ze niet beseft is als je fans deelt zoals zij dat zegt, de andere helft wat niet voor haar is nu tegen haar is, als het is zoals zij zegt Tom tegen haar isquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat ze weer heen, hij is een slang, we hebben samen een vliegtuig gehad, ik ben niet zoals hem, blablabla
in toepasselijk zwartquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:23 schreef kiki2024 het volgende:
die jankt omdat ze er alle 4 op staanquote:
Maar al die andere keren dat er vrienden van de anderen weg moesten vond ze dat ze door moesten gaan.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:39 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die jankt omdat ze er alle 4 op staan
aantal trashfans loopt terugquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:31 schreef Ireth het volgende:
Ja dat klopt en bij het vliegtuig voor Alice is gevraagd iedereen gewoon 5 euro en is behaald binnen 24 uur.quote:
Leuk tyron die heeft echt humorquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:42 schreef marky het volgende:
Ty en Randy geven zo goed weer hoe dit alles toch verlopen is.
Ook dat is aan beide kanten zo.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:57 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar ash en kaar kunnen écht nergens anders over praten?? 95% van wat er bij hun uitkomt is verbale diarree...
of heel de week hem zitten afkraken, en nu verwonderd zijn dat hij op haar is gegaan...quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:36 schreef KinKiJan het volgende:
Ene streams is gezellig en de andere wijzen naar anderenquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:43 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ook dat is aan beide kanten zo.
En als je het vervelend vindt… je hoeft er niet naar te luisteren, het is maar een spelletje
eigenlijk wel stom gelul want hun waren nooit target deze week als hun beetje opgelet hadden zouden ze dat kunnen wetenquote:
Ze heeft het voorbeeld gegeven hoe het moet en ze hebben goed geleerd.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:44 schreef Ptr67 het volgende:
[..]
of heel de week hem zitten afkraken, en nu verwonderd zijn dat hij op haar is gegaan...
Achterbaks vind ik het zegt ze..
Eugh... waar is die geboren ?
Tja ... onbegrijpelijk maar goedquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:41 schreef spapaars het volgende:
Slap gelul moet je er nog even inhouden
[ afbeelding ]
Zonde dit staat echt veel leukerquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley moet en zal de marmotten er weer in doen.
Echt wel !!quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:45 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het mooiste scenario zou zijn den Dan en Den Ash samen zwaai zwaai.
Misschien wil er wel iemand op een knop drukkenquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Echt wel !!
maar er zijn nog veel Ash fans vrees ik
Die mag een enkeltje Schagenquote:Op donderdag 21 maart 2024 10:52 schreef KangaP het volgende:
[..]
Goed zo vrouwen erin houden hoe vervelend zo ook moge zijn
Nopequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |