Ze zei ook nog iets van.quote:Op donderdag 21 maart 2024 08:48 schreef Ireth het volgende:
De mensen buiten zien ook dat wij altijd loyaal naar elkaar zijn geweest. Dat waarderen de mensen
![]()
Irritant is dat héquote:Op donderdag 21 maart 2024 08:54 schreef Joyce-43 het volgende:
potje...... nu is me bericht weg haha in oude topic.
Haar hofnar is ook al aangeschoven...quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:01 schreef Jockari het volgende:
De queen wacht alvast op haar vazallen
[ afbeelding ]
De hofdame ook alquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:02 schreef Ireth het volgende:
[..]
Haar hofnar is ook al aangeschoven...
Ik heb eerder het idee dat Jimmy gewoon aan alle kanten vriendjes probeert te zijn en mee lult om zijn eigen ass veilig te stellen..quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind die ommekeer van Jimmy ook wel opvallend. Heb het idee dat hij de boel een beetje geflest heeft afgelopen dagen.
Beetje zielig gedaan. Info vergaren bij team generaal.
Nu is hij opeens weer normaal.
Dat heeft hij toch al vanaf het begin gedaan, op die manier speelt hij zijn spel.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat Jimmy gewoon aan alle kanten vriendjes probeert te zijn en mee lult om zijn eigen ass veilig te stellen..
quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:06 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik heb eerder het idee dat Jimmy gewoon aan alle kanten vriendjes probeert te zijn en mee lult om zijn eigen ass veilig te stellen..
Ja dat bedoel ik ook, ik zie geen "ommekeer". Dit doet ie al vanaf het begin.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:08 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Dat heeft hij toch al vanaf het begin gedaan, op die manier speelt hij zijn spel.
Dat heeft jimmy elke keer van hoog naar laag.quote:Op donderdag 21 maart 2024 09:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind die ommekeer van Jimmy ook wel opvallend. Heb het idee dat hij de boel een beetje geflest heeft afgelopen dagen.
Beetje zielig gedaan. Info vergaren bij team generaal.
Nu is hij opeens weer normaal.
ja had nog op antwoord gehoopt hahaquote:
Jimmy was toch altijd al een beetje team ash?quote:
Jimmy is team #watkomtmijbeteruitvandaagquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy was toch altijd al een beetje team ash?
Geef hem nog geen ongelijk ookquote:Op donderdag 21 maart 2024 09:16 schreef Ireth het volgende:
[..]
Jimmy is team #watkomtmijbeteruitvandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |