abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_212893307
We moeten praten over het verwijderen van het element van verwijtbaarheid als het gaat om de internatie van pedofielen en pedoseksuelen gaat.

De vaststelling dat dergelijke gevoelens bestaan zou vind ik genoeg moeten zijn voor detentie. Je hebt er niks aan om te wachten tot het misgaat en zo kun je de maatschappij enigszins zuiveren van ziekelijke elementen die tikkende tijdbommen zijn.
pi_212893441
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 15:29 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Ah, ik vermoed dat je er anders over zou denken wanneer het je eigen kinderen zouden zijn. Daarvoor ga je door het vuur, sta je je hart af en zorg je dat gevaar uitgeschakeld wordt.
Wat heeft een kind aan een vader die voor jaren de cel in draait?
pi_212893460
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 15:37 schreef Confetti het volgende:
We moeten praten over het verwijderen van het element van verwijtbaarheid als het gaat om de internatie van pedofielen en pedoseksuelen gaat.

De vaststelling dat dergelijke gevoelens bestaan zou vind ik genoeg moeten zijn voor detentie. Je hebt er niks aan om te wachten tot het misgaat en zo kun je de maatschappij enigszins zuiveren van ziekelijke elementen die tikkende tijdbommen zijn.
Je kan en mag geen mensen vastzetten omdat ze meisjes of jongens van 14 seksueel aantrekkelijk vinden, pas als ze met die gevoelens de wet overtreden kun en mag je ingrijpen
pi_212893471
Wat heeft een kind aan een vader die wegkijkt?
pi_212893484
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 15:55 schreef Bo-KataN het volgende:
Wat heeft een kind aan een vader die wegkijkt?
Wegkijken is het andere uiterste van iemand het leven ontnemen
pi_212893532
Die Benno heeft het leven ontnomen van tientallen minderjarige onschuldige kinderen. Willens en wetens. Wat jij doet is wegkijken en vergoelijken Cupfighter.

Hierin is geen maar of context mogelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door Bo-KataN op 20-03-2024 16:02:03 (.) ]
pi_212893550
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 15:52 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Wat heeft een kind aan een vader die voor jaren de cel in draait?
Wat heeft een kind aan een vader die toestaat dat hij/zij misbruikt wordt?
De heer is mijn herder, maar honderd euro brengt me verder.
pi_212893564
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:04 schreef KlapMongeaul het volgende:

[..]
Wat heeft een kind aan een vader die toestaat dat hij/zij misbruikt wordt?
Geen enkele vader zal dat toestaan lijkt me
pi_212893589
Lijkt mij ook, mocht het gebeuren dan zouden alle vaders èn moeders die ik ken die Benno te grazen nemen.
pi_212893608
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:05 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Geen enkele vader zal dat toestaan lijkt me
Daarom maak ik zo’n varken als hij ook kapot. Dan maar zitten, het gevaar op herhaling voor je eigen en andere kinderen is kleiner geworden.
pi_212893664
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 08:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als ik soms lees wat pedofielen wordt toegewenst vraag ik me toch af wie eigenlijk zieker is, die pedofiel of degene die hem marteling toewenst
Flikker toch op, man.
Go hard or go home
pi_212893694
Alleen mensen die zelf nogal discutabel zijn im kopf menen dat de samenleving zieker is dan een pedofiel.
Die zou ik iig verre van mijn kinderen houden.
Go hard or go home
pi_212893833
quote:
Als je dit iets breder gaat maken en ook voor moord zou laten gelden dan kan gelijk half Fok de petoet in.

Het lijkt me niet verenigbaar met ongeveer elke wet, grondwet en rechten voor de mens.

Of nog sterker, als jij een keer een mooie knul ziet lopen en alleen maar denkt dat je die graag zou willen doen dan mag je dus gelijk opgesloten worden voor verkrachting.
pi_212893865
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:30 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Als je dit iets breder gaat maken en ook voor moord zou laten gelden dan kan gelijk half Fok de petoet in.

Het lijkt me niet verenigbaar met ongeveer elke wet, grondwet en rechten voor de mens.

Of nog sterker, als jij een keer een mooie knul ziet lopen en alleen maar denkt dat je die graag zou willen doen dan mag je dus gelijk opgesloten worden voor verkrachting.
Het gaat om minderjarige onschuldige kinderen.
Je vergelijking slaat nergens op.
pi_212893936
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:01 schreef Bo-KataN het volgende:
Die Benno heeft het leven ontnomen van tientallen minderjarige onschuldige kinderen. Willens en wetens. Wat jij doet is wegkijken en vergoelijken Cupfighter.

Hierin is geen maar of context mogelijk.
Ik kijk niet weg en vergoeilijk niks dat maak jij er nu van
pi_212893954
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:39 schreef Cupfighter het volgende:

[..]
Ik kijk niet weg en vergoeilijk niks dat maak jij er nu van
Dat kun jij prima zelf. Ik doe niks. Lees je posts nog maar eens na.
pi_212893995
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:32 schreef Bo-KataN het volgende:

[..]
Het gaat om minderjarige onschuldige kinderen.
Je vergelijking slaat nergens op.
Nee, het gaat over mensen die gevoelens hebben die -bij uitvoering- niet maatschappelijk geaccepteerd zijn. Mensen opsluiten omdat ze gevoelens hebben, dus er niets maar dan ook niets mee doen is domweg totaal maar dan ook totaal absurd.

Gedachtenpolitie dus. George Orwell zou in zijn handjes wrijven omdat zijn voorspelling alsnog waarheid is geworden.
pi_212893997
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:40 schreef Bo-KataN het volgende:

[..]
Dat kun jij prima zelf. Ik doe niks. Lees je posts nog maar eens na.
Waar kijk ik weg, ik zeg alleen dat de dader mollen niks op lost en niet de manier is
pi_212894017
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:44 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Nee, het gaat over mensen die gevoelens hebben die -bij uitvoering- niet maatschappelijk geaccepteerd zijn. Mensen opsluiten omdat ze gevoelens hebben, dus er niets maar dan ook niets mee doen is domweg totaal maar dan ook totaal absurd.

Gedachtenpolitie dus. George Orwell zou in zijn handjes wrijven omdat zijn voorspelling alsnog waarheid is geworden.
Het gaat om minderjarige onschuldige kinderen. Kinderen zijn altijd een no go. Daar is geen context bij mogelijk.
Met je gedachtenpolitie.🙄
pi_212894028
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:46 schreef Bo-KataN het volgende:

[..]
Het gaat om minderjarige onschuldige kinderen. Kinderen zijn altijd een no go. Daar is geen context bij mogelijk.
Met je gedachtenpolitie.🙄
Volgens mij heb je niet eens gelezen waar ik op reageerde.
pi_212894071
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:46 schreef qajariaq het volgende:

[..]
Volgens mij heb je niet eens gelezen waar ik op reageerde.
Ja zeker.
  Redactie Sport woensdag 20 maart 2024 @ 16:52:14 #169
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212894104
quote:

En hoe ga je dat vaststellen?
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_212894108
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:49 schreef Bo-KataN het volgende:

[..]
Ja zeker.
En dan wil je nog steeds mensen veroordelen omdat ze per ongeluk een keer aan sex dachten zonder daar ook maar verder iets mee te doen? Gedachtenpolitie inderdaad dus. Iemand die daar voor pleit spoort toch echt niet.
pi_212894121
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
En hoe ga je dat vaststellen?
Chipje bij Elon bestellen en gelijk George Orwell weer tot leven brengen. Moet vast wel lukken dan.
pi_212894144
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:52 schreef qajariaq het volgende:

[..]
En dan wil je nog steeds mensen veroordelen omdat ze per ongeluk een keer aan sex dachten zonder daar ook maar verder iets mee te doen? Gedachtenpolitie inderdaad dus. Iemand die daar voor pleit spoort toch echt niet.
Sex met minderjarige onschuldige kinderen heeft geen recht op context. Zelfs eraan denken is gestoord. Als je daarvoor pleit spoor je echt niet.
  Redactie Sport woensdag 20 maart 2024 @ 16:55:43 #173
274204 crew  Mexicanobakker
pi_212894154
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:18 schreef Noek het volgende:
Alleen mensen die zelf nogal discutabel zijn im kopf menen dat de samenleving zieker is dan een pedofiel.
Die zou ik iig verre van mijn kinderen houden.
Er worden soms wel opvallend zieke martelfantasieën gedeeld onder zo'n nieuwbericht (maar het is dan in ieder geval niet bij een willekeurige onschuldige)
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_212894155
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:55 schreef Bo-KataN het volgende:

[..]
Sex met minderjarige onschuldige kinderen heeft geen recht op context. Zelfs eraan denken is gestoord. Als je daarvoor pleit spoor je echt niet.
Iets gestoords is niet (per definitie) strafbaar godzijdank.
pi_212894193
Op een begeven moment moet je ook gewoon concluderen dat het wel klaar is met iemand.
  woensdag 20 maart 2024 @ 17:04:28 #176
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212894286
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op een begeven moment moet je ook gewoon concluderen dat het wel klaar is met iemand.
100 kinderen misbruikt in totaal?
100 gezinnen met een trauma opgescheept.
Wat nog meer wat niet aan het licht is gekomen?

Enkeltje kelder in de longstay.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 20 maart 2024 @ 17:13:17 #177
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212894409
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Dat zou eigenlijk ook moeten voor andere zaken. Van die draaideurcrimelen die constant paar dagen zitten voor diefstal, vandalisme etc. Op een gegeven moment is het klaar.
pi_212894543
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 17:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Dat zou eigenlijk ook moeten voor andere zaken. Van die draaideurcrimelen die constant paar dagen zitten voor diefstal, vandalisme etc. Op een gegeven moment is het klaar.
Amerikanen zijn zo gek nog niet met de 3-strikes.
  woensdag 20 maart 2024 @ 17:30:19 #179
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_212894619
Niet te geloven, hoe heeft dit kunnen gebeuren. Onze buren hebben dan ook niet helemaal goed opgelet.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_212894758
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 17:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Niet te geloven, hoe heeft dit kunnen gebeuren. Onze buren hebben dan ook niet helemaal goed opgelet.
Die zijn gewoon gewaarschuwd.

https://nos.nl/artikel/25(...)veroordeelde-benno-l
pi_212895386
pi_212895396
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 10:45 schreef oblo het volgende:

[..]
Het is juist heel menselijk om geweldsfantasieen te hebben over mensen als Benno L, vooral als je een ouder bent.
Het is vooral dat je vindt dat er geen ruimte in de samenleving is voor zulke zieke geesten en als ze er niet meer zijn dan is dat een zegen voor de samenleving. Hoe zo'n mens de wereld uitgaat zal me jeuken.
Als je het wel wenselijk vindt en vindt dat deze mensen ook een plek hier verdienen dan zou ik je in de gaten houden.
Go hard or go home
pi_212895427
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 17:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Onze buren hadden die engnek sowieso niet moeten hebben want die had gewoon vast moeten zitten.

57!! kinderen en de deskundigen dachten niet dat er kans op herhaling was. :')
De Nederlandse deskundigen. Wat een dipshits.
Go hard or go home
  woensdag 20 maart 2024 @ 18:35:25 #184
438527 MissButterflyy
pi_212895480
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 18:31 schreef Noek het volgende:

[..]
Onze buren hadden die engnek sowieso niet moeten hebben want die had gewoon vast moeten zitten.

57!! kinderen en de deskundigen dachten niet dat er kans op herhaling was. :')
De Nederlandse deskundigen. Wat een dipshits.
Toch lees ik de verslagen van de deskundigen niet zo, ze zijn hier ook gepost. Ze dachten dat er wel kans was op herhaling onder bepaalde omstandigheden.
Waren de straffen in 2010 niet een stuk lager?

Maar een nieuwe naam en een nieuw leven kunnen opbouwen in Duitsland, hem dat gunnen, zal zeker mee hebben gewerkt in weer dit te herhalen.
Dat ie nu maar never nooit meer vrijkomt. :W
pi_212895486
quote:
14s.gif Op woensdag 20 maart 2024 08:00 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Oprecht, ik denk dat er gewoon heel veel gezinnen zijn die snakken naar een familievriend ofzo, meteem een oppas die wat tijd met de kinderen doorbrengt, puur omdat het zo praktisch is als iemand anders even met de kinderen naar buiten gaat, zwemmen e.d.
Anders begrijp ik echt niet waarom je een random buurtbewoner zo dichtbij laat komen.
En vooral een man. En deze oude man. :')

Kies dan gewoon een meisje van 17 dat graag op komt passen. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  roze woensdag 20 maart 2024 @ 18:36:54 #186
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_212895493
Laat Duitsland hem maar mooi houden.
Your beauty never ever scared me.
  woensdag 20 maart 2024 @ 18:37:57 #187
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_212895504
Ze hadden benno l gewoon dood moeten laten slaan bij die ophef bij zijn woning

Had nu slachtoffers voorkomen
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
pi_212895526
Maar wat gebeurt er met die deskundigen? Gaan zij morgen ook weer hun deskundige mening geven over zulke types? Daar waar levens verwoest worden hoop ik toch dat zulke mensen ook eens ter verwantwoording worden geroepen.
Go hard or go home
pi_212895547
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Toch lees ik de verslagen van de deskundigen niet zo, ze zijn hier ook gepost. Ze dachten dat er wel kans was op herhaling onder bepaalde omstandigheden.
Waren de straffen in 2010 niet een stuk lager?

Maar een nieuwe naam en een nieuw leven kunnen opbouwen in Duitsland, hem dat gunnen, zal zeker mee hebben gewerkt in weer dit te herhalen.
Dat ie nu maar never nooit meer vrijkomt. :W
Die verslagen lazen wel vanuit het idee dat er lang en intensief nog controle en toezicht zou zijn na de straf. 'enkele maanden' leest niet als zodanig.
  woensdag 20 maart 2024 @ 18:42:59 #190
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_212895560
Laat die pedojagers lekker hun gang gaan.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 20 maart 2024 @ 18:49:09 #191
438527 MissButterflyy
pi_212895633
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 18:39 schreef Noek het volgende:
Maar wat gebeurt er met die deskundigen? Gaan zij morgen ook weer hun deskundige mening geven over zulke types? Daar waar levens verwoest worden hoop ik toch dat zulke mensen ook eens ter verwantwoording worden geroepen.
Dat weet ik niet. Ik werk zelf in de gezondheidszorg en waar mensen werken worden fouten gemaakt, bij ernstige fouten maken we een melding bij de inspectie en wordt een onderzoek gestart om er achter te komen wat er fout is gegaan en wat er in de toekomst moet worden verbeterd. Ook om allemaal van te leren.
De gezondheidszorg veranderd continu, ik denk dat het in de forensische psychiatrie ook zo is.
Kan me niet voorstellen dat ze zich niet lerend op willen stellen.
  woensdag 20 maart 2024 @ 18:49:17 #192
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_212895634
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 18:39 schreef Noek het volgende:
Dit is wel een hele popi jopi take voor nu.
Als ze vaker fouten hebben gemaakt; ja. Maar de assessment zegt kans op herhaling klein was maar wel mogelijk. Het is niet eens duidelijk nu of die assessment echt foutief was. Wil je ook een arts ontslaan als de operatie niet gelukt is? Een leraar ontslaan omdat Liesje ineens lagere cijfers haalt voor Scheikunde? Nee. Maar wel als er zich een duidelijk patroon is van fouten/niet functioneren.
pi_212895723
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef Momo het volgende:

[..]
Dit is wel een hele popi jopi take voor nu.
Als ze vaker fouten hebben gemaakt; ja. Maar de assessment zegt kans op herhaling klein was maar wel mogelijk. Het is niet eens duidelijk nu of die assessment echt foutief was. Wil je ook een arts ontslaan als de operatie niet gelukt is? Een leraar ontslaan omdat Liesje ineens lagere cijfers haalt voor Scheikunde? Nee. Maar wel als er zich een duidelijk patroon is van fouten/niet functioneren.
Plus dat het maar te bezien is hoe die adviezen zijn opgevolgd.
pi_212895881
quote:
0s.gif Op woensdag 20 maart 2024 08:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nog altijd meer dan aan jouw onderbuik of wat op feesboek gestaan heeft natuurlijk.
In werkelijkheid niet. Omtrent dit soort zaken is onderbuik juist heel betrouwbaar.
pi_212895884
Ik heb geen enkele reactie gelezen tot nu maar dit vreselijke nieuwsbericht las ik vanmorgen vroeg op OB en spookt de hele dag al door mijn hoofd
Hoe is het in godsvredesnaam mogelijk dat die zieke geest in een 74 jaar oud lichaam nog steeds slachtoffers maakt!?
Unglaublich :(
pi_212895950
quote:
1s.gif Op woensdag 20 maart 2024 08:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als ik soms lees wat pedofielen wordt toegewenst vraag ik me toch af wie eigenlijk zieker is, die pedofiel of degene die hem marteling toewenst
Dit. Een gezond mens voelt compassie voor een kinderverkrachter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')