Wat heeft een kind aan een vader die voor jaren de cel in draait?quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:29 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Ah, ik vermoed dat je er anders over zou denken wanneer het je eigen kinderen zouden zijn. Daarvoor ga je door het vuur, sta je je hart af en zorg je dat gevaar uitgeschakeld wordt.
Je kan en mag geen mensen vastzetten omdat ze meisjes of jongens van 14 seksueel aantrekkelijk vinden, pas als ze met die gevoelens de wet overtreden kun en mag je ingrijpenquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:37 schreef Confetti het volgende:
We moeten praten over het verwijderen van het element van verwijtbaarheid als het gaat om de internatie van pedofielen en pedoseksuelen gaat.
De vaststelling dat dergelijke gevoelens bestaan zou vind ik genoeg moeten zijn voor detentie. Je hebt er niks aan om te wachten tot het misgaat en zo kun je de maatschappij enigszins zuiveren van ziekelijke elementen die tikkende tijdbommen zijn.
Wegkijken is het andere uiterste van iemand het leven ontnemenquote:Op woensdag 20 maart 2024 15:55 schreef Bo-KataN het volgende:
Wat heeft een kind aan een vader die wegkijkt?
Wat heeft een kind aan een vader die toestaat dat hij/zij misbruikt wordt?quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:52 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Wat heeft een kind aan een vader die voor jaren de cel in draait?
Geen enkele vader zal dat toestaan lijkt mequote:Op woensdag 20 maart 2024 16:04 schreef KlapMongeaul het volgende:
[..]
Wat heeft een kind aan een vader die toestaat dat hij/zij misbruikt wordt?
Daarom maak ik zo’n varken als hij ook kapot. Dan maar zitten, het gevaar op herhaling voor je eigen en andere kinderen is kleiner geworden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:05 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Geen enkele vader zal dat toestaan lijkt me
Flikker toch op, man.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als ik soms lees wat pedofielen wordt toegewenst vraag ik me toch af wie eigenlijk zieker is, die pedofiel of degene die hem marteling toewenst
Als je dit iets breder gaat maken en ook voor moord zou laten gelden dan kan gelijk half Fok de petoet in.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:37 schreef Confetti het volgende:
De vaststelling dat dergelijke gevoelens bestaan zou vind ik genoeg moeten zijn voor detentie. Je hebt er niks aan om te wachten tot het misgaat en zo kun je de maatschappij enigszins zuiveren van ziekelijke elementen die tikkende tijdbommen zijn.
Het gaat om minderjarige onschuldige kinderen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:30 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Als je dit iets breder gaat maken en ook voor moord zou laten gelden dan kan gelijk half Fok de petoet in.
Het lijkt me niet verenigbaar met ongeveer elke wet, grondwet en rechten voor de mens.
Of nog sterker, als jij een keer een mooie knul ziet lopen en alleen maar denkt dat je die graag zou willen doen dan mag je dus gelijk opgesloten worden voor verkrachting.
Ik kijk niet weg en vergoeilijk niks dat maak jij er nu vanquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:01 schreef Bo-KataN het volgende:
Die Benno heeft het leven ontnomen van tientallen minderjarige onschuldige kinderen. Willens en wetens. Wat jij doet is wegkijken en vergoelijken Cupfighter.
Hierin is geen maar of context mogelijk.
Dat kun jij prima zelf. Ik doe niks. Lees je posts nog maar eens na.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:39 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik kijk niet weg en vergoeilijk niks dat maak jij er nu van
Nee, het gaat over mensen die gevoelens hebben die -bij uitvoering- niet maatschappelijk geaccepteerd zijn. Mensen opsluiten omdat ze gevoelens hebben, dus er niets maar dan ook niets mee doen is domweg totaal maar dan ook totaal absurd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:32 schreef Bo-KataN het volgende:
[..]
Het gaat om minderjarige onschuldige kinderen.
Je vergelijking slaat nergens op.
Waar kijk ik weg, ik zeg alleen dat de dader mollen niks op lost en niet de manier isquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:40 schreef Bo-KataN het volgende:
[..]
Dat kun jij prima zelf. Ik doe niks. Lees je posts nog maar eens na.
Het gaat om minderjarige onschuldige kinderen. Kinderen zijn altijd een no go. Daar is geen context bij mogelijk.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:44 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Nee, het gaat over mensen die gevoelens hebben die -bij uitvoering- niet maatschappelijk geaccepteerd zijn. Mensen opsluiten omdat ze gevoelens hebben, dus er niets maar dan ook niets mee doen is domweg totaal maar dan ook totaal absurd.
Gedachtenpolitie dus. George Orwell zou in zijn handjes wrijven omdat zijn voorspelling alsnog waarheid is geworden.
Volgens mij heb je niet eens gelezen waar ik op reageerde.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:46 schreef Bo-KataN het volgende:
[..]
Het gaat om minderjarige onschuldige kinderen. Kinderen zijn altijd een no go. Daar is geen context bij mogelijk.
Met je gedachtenpolitie.🙄
Ja zeker.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:46 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Volgens mij heb je niet eens gelezen waar ik op reageerde.
En hoe ga je dat vaststellen?quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:37 schreef Confetti het volgende:
We moeten praten over het verwijderen van het element van verwijtbaarheid als het gaat om de internatie van pedofielen en pedoseksuelen gaat.
En dan wil je nog steeds mensen veroordelen omdat ze per ongeluk een keer aan sex dachten zonder daar ook maar verder iets mee te doen? Gedachtenpolitie inderdaad dus. Iemand die daar voor pleit spoort toch echt niet.quote:
Chipje bij Elon bestellen en gelijk George Orwell weer tot leven brengen. Moet vast wel lukken dan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En hoe ga je dat vaststellen?
Sex met minderjarige onschuldige kinderen heeft geen recht op context. Zelfs eraan denken is gestoord. Als je daarvoor pleit spoor je echt niet.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:52 schreef qajariaq het volgende:
[..]
En dan wil je nog steeds mensen veroordelen omdat ze per ongeluk een keer aan sex dachten zonder daar ook maar verder iets mee te doen? Gedachtenpolitie inderdaad dus. Iemand die daar voor pleit spoort toch echt niet.
Er worden soms wel opvallend zieke martelfantasieën gedeeld onder zo'n nieuwbericht (maar het is dan in ieder geval niet bij een willekeurige onschuldige)quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:18 schreef Noek het volgende:
Alleen mensen die zelf nogal discutabel zijn im kopf menen dat de samenleving zieker is dan een pedofiel.
Die zou ik iig verre van mijn kinderen houden.
Iets gestoords is niet (per definitie) strafbaar godzijdank.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:55 schreef Bo-KataN het volgende:
[..]
Sex met minderjarige onschuldige kinderen heeft geen recht op context. Zelfs eraan denken is gestoord. Als je daarvoor pleit spoor je echt niet.
100 kinderen misbruikt in totaal?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op een begeven moment moet je ook gewoon concluderen dat het wel klaar is met iemand.
Dat zou eigenlijk ook moeten voor andere zaken. Van die draaideurcrimelen die constant paar dagen zitten voor diefstal, vandalisme etc. Op een gegeven moment is het klaar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:58 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Op een begeven moment moet je ook gewoon concluderen dat het wel klaar is met iemand.
Amerikanen zijn zo gek nog niet met de 3-strikes.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:13 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zou eigenlijk ook moeten voor andere zaken. Van die draaideurcrimelen die constant paar dagen zitten voor diefstal, vandalisme etc. Op een gegeven moment is het klaar.
Die zijn gewoon gewaarschuwd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Niet te geloven, hoe heeft dit kunnen gebeuren. Onze buren hebben dan ook niet helemaal goed opgelet.
Het is vooral dat je vindt dat er geen ruimte in de samenleving is voor zulke zieke geesten en als ze er niet meer zijn dan is dat een zegen voor de samenleving. Hoe zo'n mens de wereld uitgaat zal me jeuken.quote:Op woensdag 20 maart 2024 10:45 schreef oblo het volgende:
[..]
Het is juist heel menselijk om geweldsfantasieen te hebben over mensen als Benno L, vooral als je een ouder bent.
Onze buren hadden die engnek sowieso niet moeten hebben want die had gewoon vast moeten zitten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:30 schreef MissButterflyy het volgende:
Niet te geloven, hoe heeft dit kunnen gebeuren. Onze buren hebben dan ook niet helemaal goed opgelet.
Toch lees ik de verslagen van de deskundigen niet zo, ze zijn hier ook gepost. Ze dachten dat er wel kans was op herhaling onder bepaalde omstandigheden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:31 schreef Noek het volgende:
[..]
Onze buren hadden die engnek sowieso niet moeten hebben want die had gewoon vast moeten zitten.
57!! kinderen en de deskundigen dachten niet dat er kans op herhaling was.![]()
De Nederlandse deskundigen. Wat een dipshits.
En vooral een man. En deze oude man.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Oprecht, ik denk dat er gewoon heel veel gezinnen zijn die snakken naar een familievriend ofzo, meteem een oppas die wat tijd met de kinderen doorbrengt, puur omdat het zo praktisch is als iemand anders even met de kinderen naar buiten gaat, zwemmen e.d.
Anders begrijp ik echt niet waarom je een random buurtbewoner zo dichtbij laat komen.
Die verslagen lazen wel vanuit het idee dat er lang en intensief nog controle en toezicht zou zijn na de straf. 'enkele maanden' leest niet als zodanig.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Toch lees ik de verslagen van de deskundigen niet zo, ze zijn hier ook gepost. Ze dachten dat er wel kans was op herhaling onder bepaalde omstandigheden.
Waren de straffen in 2010 niet een stuk lager?
Maar een nieuwe naam en een nieuw leven kunnen opbouwen in Duitsland, hem dat gunnen, zal zeker mee hebben gewerkt in weer dit te herhalen.
Dat ie nu maar never nooit meer vrijkomt.
Dat weet ik niet. Ik werk zelf in de gezondheidszorg en waar mensen werken worden fouten gemaakt, bij ernstige fouten maken we een melding bij de inspectie en wordt een onderzoek gestart om er achter te komen wat er fout is gegaan en wat er in de toekomst moet worden verbeterd. Ook om allemaal van te leren.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:39 schreef Noek het volgende:
Maar wat gebeurt er met die deskundigen? Gaan zij morgen ook weer hun deskundige mening geven over zulke types? Daar waar levens verwoest worden hoop ik toch dat zulke mensen ook eens ter verwantwoording worden geroepen.
Dit is wel een hele popi jopi take voor nu.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:39 schreef Noek het volgende:
Maar wat gebeurt er met die deskundigen? Gaan zij morgen ook weer hun deskundige mening geven over zulke types? Daar waar levens verwoest worden hoop ik toch dat zulke mensen ook eens ter verwantwoording worden geroepen.
Plus dat het maar te bezien is hoe die adviezen zijn opgevolgd.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:49 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit is wel een hele popi jopi take voor nu.
Als ze vaker fouten hebben gemaakt; ja. Maar de assessment zegt kans op herhaling klein was maar wel mogelijk. Het is niet eens duidelijk nu of die assessment echt foutief was. Wil je ook een arts ontslaan als de operatie niet gelukt is? Een leraar ontslaan omdat Liesje ineens lagere cijfers haalt voor Scheikunde? Nee. Maar wel als er zich een duidelijk patroon is van fouten/niet functioneren.
In werkelijkheid niet. Omtrent dit soort zaken is onderbuik juist heel betrouwbaar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:24 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Nog altijd meer dan aan jouw onderbuik of wat op feesboek gestaan heeft natuurlijk.
Dit. Een gezond mens voelt compassie voor een kinderverkrachter.quote:Op woensdag 20 maart 2024 08:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als ik soms lees wat pedofielen wordt toegewenst vraag ik me toch af wie eigenlijk zieker is, die pedofiel of degene die hem marteling toewenst
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |