quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
quote:
Nou ja van vrouwenvoetbal is het niveau vaak niet om aan te loeren.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:32 schreef Sapstengel het volgende:
Kan me ook niet voorstellen dat 1 op de 16 Nederlanders ongeveer kijkt. Volgens mij is niet eens 1 op de 16 voetbalfanaten fan van Ajax.
Daarom geloof ik niet dat er gemiddeld een miljoen mensen naar kijken. Een wedstrijd van Nederlands elftal vrouwen snap ik. Maar een wedstrijd van Ajax? Volgens mij krijgen de heren van Ajax nog geen miljoen kijkers als ze een champions league spelen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 20:34 schreef DKUp het volgende:
Nou ja van vrouwenvoetbal is het niveau vaak niet om aan te loeren.
Tot hij begon over hobby’s, toen wist ik hetquote:
Ja zekerquote:
Ik vind het zo leuk dat mannen hier zo goed op haar letten (gegokt dat je een man bent).quote:
Ja daar komt Haags wel heel mooi uit in dat kots taaltjequote:
vet haar valt meteen op en geeft altijd het gevoel dat mensen niet vaak douchenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:35 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het zo leuk dat mannen hier zo goed op haar letten (gegokt dat je een man bent).
Ja maar soms ook in het positieve. Ik vind het super grappig als mannen zeggen dat ze m’n haar geweldig vinden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
vet haar valt meteen op en geeft altijd het gevoel dat mensen niet vaak douchen
Maar als je je haar te vaak wast, wordt het ook juist vet geloof ik.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:37 schreef RipCity het volgende:
[..]
vet haar valt meteen op en geeft altijd het gevoel dat mensen niet vaak douchen
Nu ben ik nieuwsgierig naar je haar!quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja maar soms ook in het positieve. Ik vind het super grappig als mannen zeggen dat ze m’n haar geweldig vinden.
Moeilijke etersquote:
Soort joegeslaaf met vleugje raven van Dorst en Belg ofzoquote:
Totdat ze zei te rokenquote:
Cindy Crawford uit de jaren 90.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:38 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Nu ben ik nieuwsgierig naar je haar!
Ze is een Duitser.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Soort joegeslaaf met vleugje raven van Dorst en Belg ofzo
Dacht dat ze zei dat ze uit Duitsland kwamquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Oh en Raven vind ik tof. Leuk mens.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:40 schreef RipCity het volgende:
[..]
Gadver de gadver. Liep daar vorige week rond en van de 4000 mensen ofzo die ik er zag niet een aantrekkelijk iemand. Hebben allemaal iets hards/viezigs over zich.quote:
Ja, ook geen fan vanquote:
Gelukkig duurt het eten maar 40-45 minuten.quote:
Extra inclusief om ons te jennen na gisteravondquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Zijn er nog normale mensen vanavond?
Neequote:Op woensdag 20 maart 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
Is wel zo inderdaad, beetje vertekend beeld.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:42 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Nee
Maar dat is logisch, omdat de gemiddelde persoon hier minder snel aan mee doet dan de minder gemiddelde persoon.
Ik ben er.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:42 schreef Sapstengel het volgende:
quote:
Dat valt bij pedagogiek wel tegen, science.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef Joop_W het volgende:
Pedagogische wetenschappen.
Science bitch.
Preciesquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:44 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dat valt bij pedagogiek wel tegen, science.
Nooit van gehoord.quote:
Ja, we zijn geen 14 meer.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:46 schreef Joop_W het volgende:
Bij deze alto’s kan ik me ook gewoon niet in de denkwereld inleven.
Ik was vandaag jaar oud toen ik leerde wat een mosh pit is.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Vieze zweterige mannen in de moshpit, het is wel een ander soort gesprek dan meestal
Ik weet nog niet hoe je niet zwetend uit een moshpit komt. Vies hoeft niet meteen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:46 schreef MizzezAmy het volgende:
Vieze zweterige mannen in de moshpit, het is wel een ander soort gesprek dan meestal
Dat zie je ook veel in dit topicquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:47 schreef Sapstengel het volgende:
Dat vind ik wel een leuke, hate bonden.
Wat ik nog erger vind zijn mensen die "het milieu" als argument hebben.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Snap best als je geen kinderen wilt, maar geld of verantwoordelijkheid als argument
Jij bent ons meest mysterieuze user in dit warme bad.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:47 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Ik was vandaag jaar oud toen ik leerde wat een mosh pit is.
Verrijkt voel ik me niet.
Leuk meisje wel ja.quote:
In Ieniemienie zit ook een volwassen persoon.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:47 schreef MizzezAmy het volgende:
Moest een beetje lachen om Pepijn die op volwassen niveau met kinderen praat.
Met dat stemmetje
Terwijl ik zo’n open boek ben!quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:48 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij bent ons meest mysterieuze user in dit warme bad.
Blaast ieder geval niet hoog van de torenquote:
@Haags gaat ook zo even nog een unit leggen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:51 schreef Joop_W het volgende:
Business Unit manager.
Na de date volgt het evaluatiegesprek.
Die mag alleen als Victor gaat plassenquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:52 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ja waarom staat Max ineens nooit meer achter de bar
Als wat?quote:
quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Zou Karin nog wel doen voor de erfenis.
Veel bergvakanties.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:53 schreef Sapstengel het volgende:
Zou Karin nog wel doen voor de erfenis.
Ja, dat is wel jammerquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:53 schreef Joop_W het volgende:
Ze klinkt in ieder geval niet per se Twents.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
Hardop gelachen.quote:
Deze Duitse met neusbellen was 36quote:
Bij mij in de stad.quote:
Ja net de Joodse raad gekeken. Kwam even opzettenquote:
Soms missen we dat stukje @Caland in dit gemoedelijke badquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja net de Joodse raad gekeken. Kwam even opzetten
Dat zag er interessant uit, is het een goed programma?quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:57 schreef RipCity het volgende:
[..]
Ja net de Joodse raad gekeken. Kwam even opzetten
ja opzich wel mooi. En in een avondje te bekijken. Vind alles rondom 40-45 wel boeiend. #JanBoskampquote:Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat zag er interessant uit, is het een goed programma?
Ik vind het wel indrukwekkend.quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef Joop_W het volgende:
[..]
Dat zag er interessant uit, is het een goed programma?
Cijfer?quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
ja opzich wel mooi. En in een avondje te bekijken. Vind alles rondom 40-45 wel boeiend. #JanBoskamp
Heb het opgenomen, dus ga het zeker proberen!quote:Op woensdag 20 maart 2024 19:59 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind het wel indrukwekkend.
En deels in Venlo opgenomen
Eens, hier hetzelfdequote:Op woensdag 20 maart 2024 19:58 schreef RipCity het volgende:
[..]
ja opzich wel mooi. En in een avondje te bekijken. Vind alles rondom 40-45 wel boeiend. #JanBoskamp
Oh. Te laag om te kijken.quote:
Ja dat zei ze toch al. Zo seksloos als de neten. Lullig dat je dit nu zegt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:00 schreef Joop_W het volgende:
Marloes komt een beetje over als een dooie, maar wellicht gewoon droog persoon.
Als je wel romantisch bent, word je wel verliefd denk ik, alleen geen libido.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Maar word je dan ook amper verliefd? Of alleen nooit een libido?
quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat zei ze toch al. Zo seksloos als de neten. Lullig dat je dit nu zegt.
Ga jij lekker Irish Wish kijken op Netflixquote:
Niet eens zo bedoeldquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:01 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja dat zei ze toch al. Zo seksloos als de neten. Lullig dat je dit nu zegt.
Verliefd wel, je kunt ook wel van een persoon houden. Maar is dan meer zoals ze zegt romantisch en niet echt fysiek.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:00 schreef Pisces29 het volgende:
Maar word je dan ook amper verliefd? Of alleen nooit een libido?
Ik ben duidelijk niet op de hoogte. Wat een woorden.quote:
Was een flauw grapjequote:
Ik twijfelde even of dit echt wasquote:
Adolf?quote:
Dit was mijn golf handicapquote:
Je valt op 14 jarigen?quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:06 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Dit was mijn golf handicap![]()
Tussen de 14-18 is een prima handicap;)
Ja, ik was ook al verbaasdquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:07 schreef NoCigar het volgende:
Dat klinkt helemaal niet zakelijk. Ik dacht dat ze de financiën of zo deed.
Organiseer jij veel geile feestjes?quote:
Nou nouquote:
Ben je zoekende?quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Organiseer jij veel geile feestjes?
Wel fijn dat de regie daar dan toch wel rekening mee gehouden heeft.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:07 schreef Joop_W het volgende:
Wel beiden aseksueel, dat scheelt dan wel weer.
Nooit meer last van een odol/onok.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:07 schreef Joop_W het volgende:
Wel beiden aseksueel, dat scheelt dan wel weer.
We doen dit via DMquote:
Jij golft duidelijk nietquote:
Waarom, zijn vast meer die met dezelfde vraag zittenquote:
Volgens mij een stegosaurusquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
Wat hangt er in z'n oor eigenlijk? Chinese afluisterapparatuur?
Oma's serviesgoedquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef RipCity het volgende:
Wat hangt er in z'n oor eigenlijk? Chinese afluisterapparatuur?
Niet een brontosaurus?quote:
Ben je zoekende?quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:09 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
Waarom, zijn vast meer die met dezelfde vraag zitten
Oh nog nooit gezien. Even op lijstje zetten.quote:
In Laren/Blaricum is het helaas de norm.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Karin moet haar retro oogschaduw en dikke blush weglaten. Is ze veel mooier.
Ik vind die retro oogschaduw wel mooiquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:10 schreef Pisces29 het volgende:
Karin moet haar retro oogschaduw en dikke blush weglaten. Is ze veel mooier.
Erg mooi.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh nog nooit gezien. Even op lijstje zetten.
Terwijl de jeugd juist nul make-up draagt daar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef RipCity het volgende:
[..]
In Laren/Blaricum is het helaas de norm.
Onderdeel van de discussie thuisquote:
Het is wel mooiquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:11 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik vind die retro oogschaduw wel mooi
Zekerquote:
Extern weinig mis mee.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Denk dat er best wat jongens thuis denken “jammer dat leuke Rita aseksueel is, leuke meid”.
Tot morgenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:19 schreef MizzezAmy het volgende:
het was weer een warm bad, tot morgen!
Het schijnt wel eens voor problemen in een relatie te zorgen jaquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, seks zit alleen maar in de weg.
Ach een groot deel van de huwelijken gaat uiteindelijk ook die kant op. Nu weet je het in ieder geval vanaf het begin.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
Denk dat er best wat jongens thuis denken “jammer dat leuke Rita aseksueel is, leuke meid”.
Misschien keer tijd om op training te gaan.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:18 schreef Coco het volgende:
[..]
Precies, seks zit alleen maar in de weg.
Moet je maar niet met nul of kleine vonk uit eenzaamheid gaan trouwen of samenwonen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:20 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ach een groot deel van de huwelijken gaat uiteindelijk ook die kant op. Nu weet je het in ieder geval vanaf het begin.
strafschoppen kun je niet trainenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien keer tijd om op training te gaan.
@Coco is geen type voetballer, meer type scheids.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:20 schreef RipCity het volgende:
[..]
Misschien keer tijd om op training te gaan.
vierde man denk ik. Kijkt voornamelijk toe en modereert danquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:22 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
@:coco is geen type voetballer, meer type scheids.
Haai haaiquote:
Oh echtquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:26 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Haai haai
We hadden gister een zeer prikkelend inclusief avondje. Fijn dat je vanavond in de herkansing bent.
IK DENK EEN FRAUquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:29 schreef Pisces29 het volgende:
Man vrouw x
- geen idee het is een verrassing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |