abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214769684
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:21 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
De Nightsisters zeggen jou natuurlijk niks...
Jazeker wel.
pi_214769701
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:24 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wat was precies die 'politieke boodschap' van The Acolyte?
Niet vragen naar de bekende weg Koos om vervolgens in een zinloze discussie te verzanden.
pi_214769747
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:32 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Jazeker wel.
Heb je ook moeite met die groep heksen?

Of ze lesbisch zijn weet ik niet, Cal Kestis schaakt er in elk geval eentje.

Die heksen doken voor het eerst open in The Clone Wars, ver voordat woke überhaupt een ding was.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214769756
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:34 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Niet vragen naar de bekende weg Koos om vervolgens in een zinloze discussie te verzanden.
Relatief veel 'minderheden' in een SW-serie, is dat het?
pi_214769819
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:38 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Relatief veel 'minderheden' in een SW-serie, is dat het?
Dat is natuurlijk helemaal waanzin. Ik geef geen fuck om minderheden in series behalve op plaatsen waar het niet thuishoort.
pi_214773008
Disney heeft de hele Star Wars franchise finaal verkracht. Op Rogue One, Andor en eerste seizoen van Mandolorian na. Ik vind het oprecht knap hoe zij met zulke mogelijkheden zoveel meuk maken gemengd met woke-agendas. Moet je eens voor de grap kijken wat voor budget ze ook elke keer gebruikt hebben voor de films/series. Is er dan serieus niemand die de eindverantwoordelijke een keer aan gaat pakken?
pi_214773625
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:13 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Maar een groep heksen kan een prima verhaal omheen geschreven worden. En mogen ze van mij lesbisch zijn. Zolang het verhaal logisch en tof is.
Dus het is alleen maar goed als iemand lesbisch/gay is als dat logisch en nuttig is voor het verhaal? want anders moeten ze hetero zijn? wat is dat voor een redenatie? waarom kan een character niet gewoon lesbisch/homo/transgender zijn zonder dat iets te maken heeft met het verhaal opzich? dat is in het in het echte leven toch ook zo?
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_214773638
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:06 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Dus het is alleen maar goed als iemand lesbisch/gay is als dat logisch en nuttig is voor het verhaal? want anders moeten ze hetero zijn? wat is dat voor een redenatie? waarom kan een character niet gewoon lesbisch/homo/transgender zijn zonder dat iets te maken heeft met het verhaal opzich? dat is in het in het echte leven toch ook zo?
Dat is echt je conclusie van wat ik zeg ja? :')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214773726
ja waarom zou je anders die twee in verband met elkaar brengen?
- Rudyard Kipling
pi_214773852
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:28 schreef DestroyerPiet het volgende:
ja waarom zou je anders die twee in verband met elkaar brengen?
Ja geen idee! Ik noem maar wat. Misschien omdat dat is waar Chivaz over begon.
Ik bedoel het juist positief he. Maar nu gaat je nitpicken om er toch nog iets negatiefs van te maken.

Van de rest is: dat is in het in het echte leven toch ook zo? wel een vrij zwak argument voor iets wat ik star wars afspeelt :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214774718
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:46 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja geen idee! Ik noem maar wat. Misschien omdat dat is waar Chivaz over begon.
Ik bedoel het juist positief he. Maar nu gaat je nitpicken om er toch nog iets negatiefs van te maken.

dan heb ik je verkeerd begrepen excuus

quote:
Van de rest is: dat is in het in het echte leven toch ook zo? wel een vrij zwak argument voor iets wat ik star wars afspeelt :P
nee vind ik niet de seksuele geaardheid van characters maakt eigenlijk niet veel uit voor een verhaal en ik vind het best goed dat men af en toe laat zien dat een characters queer is zonder dat daar in het verhaal verder aandacht aan wordt besteed of een plotpoint is.
- Rudyard Kipling
pi_214775145
voor de mensen die het jammer vind dat hij gecanceld is er trouwens een petitie geopend. (niet dat disney daar naar gaat luisteren maar goed je weet het nooit)

https://www.change.org/p/renew-the-acolyte
- Rudyard Kipling
pi_214776502
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 12:29 schreef DestroyerPiet het volgende:
voor de mensen die het jammer vind dat hij gecanceld is er trouwens een petitie geopend. (niet dat disney daar naar gaat luisteren maar goed je weet het nooit)

https://x.com/starwarstufff/status/1826391192290164875

Ik wens ze succes :P
pi_214776563
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 12:29 schreef DestroyerPiet het volgende:

Een petitie om deze rotzooi te gaan voortzetten? Hoe dan als niemand er naar kijkt. Veel succes he
graag op anoniem
pi_214776686
Ik vond The Acolyte moeilijk om doorheen te komen, al ging de kwaliteit naar mijn idee wel ietwat omhoog richting de finale. In elk geval was ik voldoende geïntrigeerd om uit te kijken naar een tweede seizoen. Wat dat betreft vind ik het best jammer dat Disney de boel stop heeft gezet.

Om maar een vergelijking te maken: het eerste seizoen van de Halo-serie was best heel kut, het tweede seizoen was ietsje beter. Toch blijf ik kijken omdat ik toch benieuwd ben waar de serie heengaat en ik hoop houd dat het alsnog weet te boeien.
pi_214778608
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 16:20 schreef KoosVogels het volgende:
Ik vond The Acolyte moeilijk om doorheen te komen, al ging de kwaliteit naar mijn idee wel ietwat omhoog richting de finale. In elk geval was ik voldoende geïntrigeerd om uit te kijken naar een tweede seizoen. Wat dat betreft vind ik het best jammer dat Disney de boel stop heeft gezet.

Om maar een vergelijking te maken: het eerste seizoen van de Halo-serie was best heel kut, het tweede seizoen was ietsje beter. Toch blijf ik kijken omdat ik toch benieuwd ben waar de serie heengaat en ik hoop houd dat het alsnog weet te boeien.
Altijd zonde als een serie stopt met een open einde.

En dit seizoen van de The Acolyte was vooral om een achtergrond te schetsen van de hoofdpersoon.
in seizoen 2 gaat het dan pas interessant worden (vooral ook vanwege de cameo van Darth Plageuis)

En er zijn nog veel meer dingen die nu open blijven.
Qimir had de Knights of Ren kunnen stichten , dan zou je daar in deze serie ook de origin story van gaan zien.

En niets brak de canon!
Bij Star Wars zijn heel veel lagen "canon" , je hebt de boeken, de spellen (ok kaartspellen), etc. maar er wordt eigenlijk maar 1 ding als echt Canon gezien en dat is wanneer George Lucas zegt dat het goed is.
Mensen gingen zeuren over de leeftijd van Ki-Adi-Mundi maar van hem wordt alleen de leeftijd op 1 kaart in een kaartspel getoont.. dat is dus geen officiele canon.
De producent was ook een groot fan van juist de canon en wilde meer zaken canon maken.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 23-08-2024 00:57:37 ]
pi_214778849
quote:
11s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 20:21 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Altijd sonde als een serie stopt met een open einde.

En dit seizoen van de The Acolyte was vooral om een achtergrond te schetsen van de hoofdpersoon.
in seizoen 2 gaat het dan pas interessant worden (vooral ook vanwege de cameo van Darth Plageuis)

En er zijn nog veel meer dingen die nu open blijven.
Qimir had de Knights of Ren kunnen stichten , dan zou je daar in deze serie ook de origin story van gaan zien.

En niets brak de canon!
Bij Star Wars zijn heel veel lagen "canon" , je hebt de boeken, de spellen (ok kaartspellen), etc. maar er wordt eigenlijk maar 1 ding als echt Canon gezien en dat is wanneer George Lucas zegt dat het goed is.
Mensen gingen zeuren over de leeftijd van Ki-Adi-Mundi maar van hem wordt alleen de leeftijd op 1 kaart in een kaartspel getoont.. dat is dus geen officiele canon.
De producent was ook een groot fan van juist de canon en wilde meer zaken canon maken.
Was al benieuwd wanneer je dit kwam verdedigen :D
  donderdag 22 augustus 2024 @ 21:02:31 #143
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214779233
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er was nog wel een probleem hoor, de geboorte van Anakin is natuurlijk niet speciaal als de ruimteheksen deze kennis al jaren in huis hadden.
De geboorte van Anakin blijft speciaal, want daarvoor is meer nodig dan een vrouw.
Voor de geboorte van een vrouw (bestaande uit twee X chronosomen) is theoretisch gezien alleen een vrouw nodig (met wat extra om de celdeling van een eicel van de moeder in gang te zetten, in dit geval de Force). De dochters waren min of meer een soort klonen va de moeder.

Voor de geboorte van een man (bestaande uit een XY chromosoom) is ook een Y chromosoom nodig, wat normaal door de man geleverd wordt. Dat gaat nog iets verder dan wat er gebeurde met de eicellen van Mother Aniseya.
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_214781660
quote:
Ik vind het wel heel bijzonder dat ze zelfs alle merchendise weghalen? waarom zou je dat doen? krijg steeds meer het idee dat het vooral gecancelled is door de online haat die er tegen deze serie was. Heel jammer dat Disney daaraan toe heeft gegeven.
- Rudyard Kipling
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 08:36:43 #145
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214781701
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 08:28 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Ik vind het wel heel bijzonder dat ze zelfs alle merchendise weghalen? waarom zou je dat doen? krijg steeds meer het idee dat het vooral gecancelled is door de online haat die er tegen deze serie was. Heel jammer dat Disney daaraan toe heeft gegeven.
Ik denk dat je spoken ziet.
Bijna sinds Disney de rechten heeft, gaat de merchandising erg slecht. Dingen die niet verkopen, gelijk in de sale gaan voor 50% en nog steeds niet verkopen. Etc.
Je producten ergens op de plank krijgen kost geld. Als dit het niet waard is voor de winkel en voor de producent, kun je beter je verliezen beperken.
Disney heeft de laatste jaren gewoon veel moeite met het aanspreken van de doelgroepen die ze targetten. Of deze doelgroepen zijn kleiner dan verwacht, dan kan ook.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  FOK!Fotograaf vrijdag 23 augustus 2024 @ 09:54:04 #146
364681 over_hedge
pi_214782160
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 08:28 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Geen idee. Zal wel meer kosten dan het oplevert.

Van de rest zie ik niet helemaal hoe online haat er voor zorgt dat disney hun store leeg haalt. Denk eerder dat de groep fans gewoon niet zo groot is als die groep zelf denkt. En dus vrijwel niemand merch koopt van deze serie

Zie vooral een groep de hele tijd roepen: Schuld van de haters!!! Oke? Maar er werd gezegd: Vind je het niet leuk dan kijk je toch lekker niet. Deze serie is niet voor jou.

Nou oke. De fans zijn idd gestopt met kijken. Is het weer niet goed :P En net of disney naar een groepje hater online gaat luisteren. Als dat zo was. Was deze show er überhaupt nooit gekomen. Enige waar Disney naar luistert is geld.

[ Bericht 11% gewijzigd door over_hedge op 23-08-2024 10:01:54 ]
pi_214785595
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 09:54 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nou oke. De fans zijn idd gestopt met kijken. Is het weer niet goed :P En net of disney naar een groepje hater online gaat luisteren. Als dat zo was. Was deze show er überhaupt nooit gekomen. Enige waar Disney naar luistert is geld.
Maar zijn de fans opgehouwen met kijken omdat ze de serie niet leuk vonden of omdat ze beinvloed werden door de online haters?
- Rudyard Kipling
  FOK!Fotograaf vrijdag 23 augustus 2024 @ 17:54:58 #148
364681 over_hedge
pi_214786005
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 17:15 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Maar zijn de fans opgehouwen met kijken omdat ze de serie niet leuk vonden of omdat ze beinvloed werden door de online haters?
Omdat ze de serie niet leuk vinden.

Je geeft die haters veel te veel macht joh :D zoveel invloed hebben ze niet. Waarom zou je stoppen met iets kijken wat je leuk vind.
pi_214811044
De vraag is eerder, waarom zou je beginnen met kijken aan iets wat online totaal wordt afgebrand? voor de casual star wars fan is dat zeker wel een overweging.
- Rudyard Kipling
  FOK!Fotograaf maandag 26 augustus 2024 @ 18:04:08 #150
364681 over_hedge
pi_214811537
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:41 schreef DestroyerPiet het volgende:
De vraag is eerder, waarom zou je beginnen met kijken aan iets wat online totaal wordt afgebrand? voor de casual star wars fan is dat zeker wel een overweging.
Maar de mensen keken juist wel de eerste paar afleveringen. Vonden het daarna alleen niet zo goed en zijn gestopt.
Dat is beetje het ding. Disney zat bij ep 1 en 2 juist nog te posten hoeveel mensen er wel niet keken :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')