abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214760795
zonde het was wat mij betreft een prima serie en ik was ook al nieuwsgierig hoe het verhaal zou aflopen.

maar het werd wel helemaal gebomardeerd onder de online haat. hoop dat dat niet al te veel invloed had op deze cancelation
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  FOK!Fotograaf dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:11:06 #102
364681 over_hedge
pi_214761162
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 13:13 schreef DestroyerPiet het volgende:
hoop dat dat niet al te veel invloed had op deze cancelation
Nee ze kijken naar de kijkcijfers. En die waren niet best. Thats it.
Dat geschreeuw online komt van alle 2 de kanten en gaat nergens over.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214761274
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:11 schreef over_hedge het volgende:
ze kijken naar de kijkcijfers. En die waren niet best. Thats it.
Dat geschreeuw online komt van alle 2 de kanten en gaat nergens over.
Ik heb nergens kijkcijfers gezien van deze show? jjij wel? en de kijkcijfers worden natuurlijk ook beinvloed door de haat die er online is.
- Rudyard Kipling
  FOK!Fotograaf dinsdag 20 augustus 2024 @ 14:33:21 #104
364681 over_hedge
pi_214761302
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:27 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Ik heb nergens kijkcijfers gezien van deze show? jjij wel? en de kijkcijfers worden natuurlijk ook beinvloed door de haat die er online is.
Ja ik wel. Staat namelijk in het bericht.

Veel mensen zijn gewoon gestopt met kijken na 2/3 afleveringen. Omdat ze het niet goed vonden.
Nog geen 1% van die mensen neemt de moeite om ruzie te gaan maken op twitter. Of kijken die youtubers die er videos over maken.

Denk je echt dat die boze mensen op het internet zoveel invloed hebben op de gemiddelde disney + kijker?

Los daarvan doet het er ook niet toe. Er keken gewoon niet veel mensen naar. En dus niet interessant voor disney om een s2 te maken.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214761985
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:33 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Ja ik wel. Staat namelijk in het bericht.

Disney geeft nooit kijkcijfers weg over series die op disney+ streamen dus je weet niet zeker of die cijfers in het artikel ook echt kloppen. Maar goed inderdaad zal de beslissing om wel of geen 2e seizoen zijn op basis altijd een afweging zijn tussen het de kosten en het aantal mensen wat de serie ook echt kijkt.

nogmaals ik vind het jammer omdat er best wel wat toffe characters in vond zitten. vooral die sith lord was wel erg gaaf en zou ik graag nog wat meer over willen weten.

zo is willow ook al van ons afgepakt. (en zelfs helemaal niet meer beschikbaar op de streamingsdienst)
- Rudyard Kipling
  FOK!Fotograaf dinsdag 20 augustus 2024 @ 16:56:53 #106
364681 over_hedge
pi_214762310
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 16:03 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Disney geeft nooit kijkcijfers weg over series die op disney+ streamen dus je weet niet zeker of die cijfers in het artikel ook echt kloppen. Maar goed inderdaad zal de beslissing om wel of geen 2e seizoen zijn op basis altijd een afweging zijn tussen het de kosten en het aantal mensen wat de serie ook echt kijkt.

nogmaals ik vind het jammer omdat er best wel wat toffe characters in vond zitten. vooral die sith lord was wel erg gaaf en zou ik graag nog wat meer over willen weten.

zo is willow ook al van ons afgepakt. (en zelfs helemaal niet meer beschikbaar op de streamingsdienst)
Dat is het zelfde artikel die met het nieuws komt dat er geen seizoen 2 komt. Dus ja ik ga er even vanuit dat wat er staat klopt.

En dan is het dus vrij duidelijk dat er gewoon te weinig mensen keken. Al helemaal voor de 180 000 000 die het gekost heeft
pi_214765160
Ik lees her en der dat The Acolyte is stopgezet omdat men 'klaar is met dat woke-gedoe'.

Dat de verhaallijn je niet bevalt, dat kan. Het kostte mij ook meerdere afleveringen om erin te komen.

Maar wat is er nou precies 'woke' aan The Acolyte? Is dat alleen omdat de cast voor een groot deel bestaat uit niet-blanken? Of omdat die heksenclub louter bestaat uit vrouwen (wat meestal zo is met heksen)?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214765168
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ik lees her en der dat The Acolyte is stopgezet omdat men 'klaar is met dat woke-gedoe'.

Dat de verhaallijn je niet bevalt, dat kan. Het kostte mij ook meerdere afleveringen om erin te komen.

Maar wat is er nou precies 'woke' aan The Acolyte? Is dat alleen omdat de cast voor een groot deel bestaat uit niet-blanken? Of omdat die heksenclub louter bestaat uit vrouwen (wat meestal zo is met heksen)?
Veel schapen die met open ogen trappen in het woke narratief iig. Jij denkt niet over iets zoals ik dus jij bent woke en een vieze hippie.
pi_214768961
quote:

Er is veel terechte kritiek op de serie qua schrijfwerk, het indruisen tegen de canon, sommige acteerprestaties en mogelijke nepotisme bij de casting.

Dat is door enkele van de schrijvers en acteurs omgezet naar 'ze vinden het niet leuk want ik ben zwart, vrouw of lesbisch' je kijkers en fans van SW daarvan beschuldigen valt nooit in goeie aard aangezien SW altijd al vrij divers is geweest. Daar komt het 'woke' labeltje vandaan.
pi_214768972
quote:

Nee het is stopgezet omdat na 3 aflevering er bijna niemand meer keek.
pi_214769025
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:04 schreef Timwonnacott het volgende:

[..]
Er is veel terechte kritiek op de serie qua schrijfwerk, het indruisen tegen de canon, sommige acteerprestaties en mogelijke nepotisme bij de casting.

Dat is door enkele van de schrijvers en acteurs omgezet naar 'ze vinden het niet leuk want ik ben zwart, vrouw of lesbisch' je kijkers en fans van SW daarvan beschuldigen valt nooit in goeie aard aangezien SW altijd al vrij divers is geweest. Daar komt het 'woke' labeltje vandaan.
Wacht even.

Dus The Acolyte is niet daadwerkelijk woke (inhoudelijk niet, althans), maar de serie wordt beschouwd als 'woke' vanwege de genoemde kritiek van de acteurs en schrijvers?

Vreemd verhaal.
pi_214769034
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:06 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Nee het is stopgezet omdat na 3 aflevering er bijna niemand meer keek.
Volgens onze vrienden van De Telegraaf is 'woke' een belangrijke factor. Fans zouden dat zat zijn.

Disney draait nieuwe Star Wars-serie de nek om: ’Fans zijn woke-agenda zat’
pi_214769051
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Volgens onze vrienden van De Telegraaf is 'woke' een belangrijke factor. Fans zouden dat zat zijn.

Disney draait nieuwe Star Wars-serie de nek om: ’Fans zijn woke-agenda zat’
Ja fans zijn dat zat. En daarom zijn die fans gestopt met kijken. En de mensen die het wel leuk vonden zijn niet met genoeg. Waarom het financieel erg dom zou zijn om seizoen 2 te maken.

Maar uiteindelijk is het gewoon: Kijken er niet genoeg mensen dan gaat het niet door. Wat de reden is dat mensen niet kijken doet er voor disney niet eens zoveel toe
pi_214769282
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]
Wacht even.

Dus The Acolyte is niet daadwerkelijk woke (inhoudelijk niet, althans), maar de serie wordt beschouwd als 'woke' vanwege de genoemde kritiek van de acteurs en schrijvers?

Vreemd verhaal.
Zo vreemd is dat niet. Als je als makers je bezig gaat houden met ras, gender of whatever dan geef je als snel ene politieke lading aan je product ongeacht of dat in het product zit.

Neem bijvoorbeeld de aankondiging van de nieuwe Star Wars film:

https://variety.com/2024/(...)y-ridley-1235859572/

Daar zie je al in de link waar het fout gaat, afgezien van het feit dat ze female verkeerd spellen. Artikel staat vol met quotes van de regisseur over het feit dat ze een vrouw is, dat het tijd werd dat een vrouw aan roer kwam van Star Wars. De eerste Star Wars film die geregisseerd wordt door een vrouw en door een vrouw van kleur! Zo zijn er wel meer voorbeelden te vinden voor de Disney Star Wars producten "First female lead of color" "First female created show" "The force is female" etc etc.

Hiermee geef je al een gender/race lading aan een product voordat het er überhaupt is en eerlijk gezegd interesseert het mij geen hol of de regisseur of acteur van de film een vrouw of zwart is, zolang de film maar goed is.

Als de film of serie dan niet goed is, dan komt de vraag: is die 'first female xx' gekozen omdat ze zo goed is of omdat het een vrouw is? Das de keerzijde van een politieke lading aan je product hangen.
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 16:45:53 #115
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214769312
Vond de dialogen en het verhaal eigenlijk gewoon erg slap in en inhoudsloos, je bijna denken dat het door een AI is geschreven. En buiten dat was het acteerwerk ook niet bepaald je van het. De enige die mijn waardering wel kan hebben is de bazin van de heksen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214769354
The powahhh of mannnyyyyyyy!!!!!!
Goed dat de stekker eruit is getrokken, het word de hoogste tijd dat men iets gaat maken voor de doelgroep. Mannen die een goed verhaal met actie willen zien zonder communistische lesbische ruimteheksen.
pi_214769362
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:51 schreef Chivaz het volgende:
zonder communistische lesbische ruimteheksen.
Als die normaal geschreven waren was dat het probleem niet eens. Maar normaal schrijven zat er niet bij.

Wifi connectie valt weg: ahhh allemaal dood :D :D :D
  Moderator woensdag 21 augustus 2024 @ 16:53:57 #118
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214769378
quote:
Goed dat de stekker eruit is getrokken, het word de hoogste tijd dat men iets gaat maken voor de doelgroep. Mannen die een goed verhaal met actie willen zien zonder communistische lesbische ruimteheksen.
Zolang het verhaal goed is zie ik daar geen probleem in eigenlijk.
Maar voor goed verhaal moet je bij Andor zijn. Helaas komt seizoen 2 pas volgend jaar uit.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Forum Admin woensdag 21 augustus 2024 @ 16:54:52 #119
35723 crew  GGMM
pi_214769386
POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_214769391
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:54 schreef GGMM het volgende:
[poll=7755]
op dvd uit? ggmm is oud

Van de rest was dit heel erg zonde van 180 miljoen
pi_214769504
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:53 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zolang het verhaal goed is zie ik daar geen probleem in eigenlijk.
Maar voor goed verhaal moet je bij Andor zijn. Helaas komt seizoen 2 pas volgend jaar uit.
Eens, Andor was goed. Er is nog zoveel te doen met star wars maar ze moeten eindelijk eens rekening gaan houden met de fans.
De fans zitten echt niet te wachten op dit soort troep waar de politieke boodschap er weer eens vanaf druipt. Ik zou graag een serie willen zien vanuit het oogpunt van de Sith. Daar hoeft geen spin te zijn dat de Jedi eigenlijk toch best slecht zijn.
pi_214769512
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 16:52 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Als die normaal geschreven waren was dat het probleem niet eens. Maar normaal schrijven zat er niet bij.

Wifi connectie valt weg: ahhh allemaal dood :D :D :D
Er was nog wel een probleem hoor, de geboorte van Anakin is natuurlijk niet speciaal als de ruimteheksen deze kennis al jaren in huis hadden.
pi_214769529
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:11 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Er was nog wel een probleem hoor, de geboorte van Anakin is natuurlijk niet speciaal als de ruimteheksen deze kennis al jaren in huis hadden.
ja dat reken in onder slecht geschreven.

Maar een groep heksen kan een prima verhaal omheen geschreven worden. En mogen ze van mij lesbisch zijn. Zolang het verhaal logisch en tof is.
pi_214769610
quote:
De Nightsisters zeggen jou natuurlijk niks...
pi_214769632
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:10 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Eens, Andor was goed. Er is nog zoveel te doen met star wars maar ze moeten eindelijk eens rekening gaan houden met de fans.
De fans zitten echt niet te wachten op dit soort troep waar de politieke boodschap er weer eens vanaf druipt. Ik zou graag een serie willen zien vanuit het oogpunt van de Sith. Daar hoeft geen spin te zijn dat de Jedi eigenlijk toch best slecht zijn.
Wat was precies die 'politieke boodschap' van The Acolyte?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')