Nee ze kijken naar de kijkcijfers. En die waren niet best. Thats it.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:13 schreef DestroyerPiet het volgende:
hoop dat dat niet al te veel invloed had op deze cancelation
Ik heb nergens kijkcijfers gezien van deze show? jjij wel? en de kijkcijfers worden natuurlijk ook beinvloed door de haat die er online is.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:11 schreef over_hedge het volgende:
ze kijken naar de kijkcijfers. En die waren niet best. Thats it.
Dat geschreeuw online komt van alle 2 de kanten en gaat nergens over.
Ja ik wel. Staat namelijk in het bericht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:27 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Ik heb nergens kijkcijfers gezien van deze show? jjij wel? en de kijkcijfers worden natuurlijk ook beinvloed door de haat die er online is.
Disney geeft nooit kijkcijfers weg over series die op disney+ streamen dus je weet niet zeker of die cijfers in het artikel ook echt kloppen. Maar goed inderdaad zal de beslissing om wel of geen 2e seizoen zijn op basis altijd een afweging zijn tussen het de kosten en het aantal mensen wat de serie ook echt kijkt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:33 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja ik wel. Staat namelijk in het bericht.
Dat is het zelfde artikel die met het nieuws komt dat er geen seizoen 2 komt. Dus ja ik ga er even vanuit dat wat er staat klopt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:03 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
Disney geeft nooit kijkcijfers weg over series die op disney+ streamen dus je weet niet zeker of die cijfers in het artikel ook echt kloppen. Maar goed inderdaad zal de beslissing om wel of geen 2e seizoen zijn op basis altijd een afweging zijn tussen het de kosten en het aantal mensen wat de serie ook echt kijkt.
nogmaals ik vind het jammer omdat er best wel wat toffe characters in vond zitten. vooral die sith lord was wel erg gaaf en zou ik graag nog wat meer over willen weten.
zo is willow ook al van ons afgepakt. (en zelfs helemaal niet meer beschikbaar op de streamingsdienst)
Veel schapen die met open ogen trappen in het woke narratief iig. Jij denkt niet over iets zoals ik dus jij bent woke en een vieze hippie.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ik lees her en der dat The Acolyte is stopgezet omdat men 'klaar is met dat woke-gedoe'.
Dat de verhaallijn je niet bevalt, dat kan. Het kostte mij ook meerdere afleveringen om erin te komen.
Maar wat is er nou precies 'woke' aan The Acolyte? Is dat alleen omdat de cast voor een groot deel bestaat uit niet-blanken? Of omdat die heksenclub louter bestaat uit vrouwen (wat meestal zo is met heksen)?
Er is veel terechte kritiek op de serie qua schrijfwerk, het indruisen tegen de canon, sommige acteerprestaties en mogelijke nepotisme bij de casting.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Ik lees her en der dat The Acolyte is stopgezet omdat men 'klaar is met dat woke-gedoe'.
Dat de verhaallijn je niet bevalt, dat kan. Het kostte mij ook meerdere afleveringen om erin te komen.
Maar wat is er nou precies 'woke' aan The Acolyte? Is dat alleen omdat de cast voor een groot deel bestaat uit niet-blanken? Of omdat die heksenclub louter bestaat uit vrouwen (wat meestal zo is met heksen)?
Nee het is stopgezet omdat na 3 aflevering er bijna niemand meer keek.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:11 schreef KoosVogels het volgende:
Wacht even.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:04 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Er is veel terechte kritiek op de serie qua schrijfwerk, het indruisen tegen de canon, sommige acteerprestaties en mogelijke nepotisme bij de casting.
Dat is door enkele van de schrijvers en acteurs omgezet naar 'ze vinden het niet leuk want ik ben zwart, vrouw of lesbisch' je kijkers en fans van SW daarvan beschuldigen valt nooit in goeie aard aangezien SW altijd al vrij divers is geweest. Daar komt het 'woke' labeltje vandaan.
Volgens onze vrienden van De Telegraaf is 'woke' een belangrijke factor. Fans zouden dat zat zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:06 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee het is stopgezet omdat na 3 aflevering er bijna niemand meer keek.
Ja fans zijn dat zat. En daarom zijn die fans gestopt met kijken. En de mensen die het wel leuk vonden zijn niet met genoeg. Waarom het financieel erg dom zou zijn om seizoen 2 te maken.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Volgens onze vrienden van De Telegraaf is 'woke' een belangrijke factor. Fans zouden dat zat zijn.
Disney draait nieuwe Star Wars-serie de nek om: ’Fans zijn woke-agenda zat’
Zo vreemd is dat niet. Als je als makers je bezig gaat houden met ras, gender of whatever dan geef je als snel ene politieke lading aan je product ongeacht of dat in het product zit.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:12 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Wacht even.
Dus The Acolyte is niet daadwerkelijk woke (inhoudelijk niet, althans), maar de serie wordt beschouwd als 'woke' vanwege de genoemde kritiek van de acteurs en schrijvers?
Vreemd verhaal.
Als die normaal geschreven waren was dat het probleem niet eens. Maar normaal schrijven zat er niet bij.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:51 schreef Chivaz het volgende:
zonder communistische lesbische ruimteheksen.
Zolang het verhaal goed is zie ik daar geen probleem in eigenlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:51 schreef Chivaz het volgende:
The powahhh of mannnyyyyyyy!!!!!!
Goed dat de stekker eruit is getrokken, het word de hoogste tijd dat men iets gaat maken voor de doelgroep. Mannen die een goed verhaal met actie willen zien zonder communistische lesbische ruimteheksen.
op dvd uit? ggmm is oudquote:
Eens, Andor was goed. Er is nog zoveel te doen met star wars maar ze moeten eindelijk eens rekening gaan houden met de fans.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:53 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zolang het verhaal goed is zie ik daar geen probleem in eigenlijk.
Maar voor goed verhaal moet je bij Andor zijn. Helaas komt seizoen 2 pas volgend jaar uit.
Er was nog wel een probleem hoor, de geboorte van Anakin is natuurlijk niet speciaal als de ruimteheksen deze kennis al jaren in huis hadden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Als die normaal geschreven waren was dat het probleem niet eens. Maar normaal schrijven zat er niet bij.
Wifi connectie valt weg: ahhh allemaal dood![]()
![]()
ja dat reken in onder slecht geschreven.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:11 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Er was nog wel een probleem hoor, de geboorte van Anakin is natuurlijk niet speciaal als de ruimteheksen deze kennis al jaren in huis hadden.
De Nightsisters zeggen jou natuurlijk niks...quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:51 schreef Chivaz het volgende:
The powahhh of mannnyyyyyyy!!!!!!
Goed dat de stekker eruit is getrokken, het word de hoogste tijd dat men iets gaat maken voor de doelgroep. Mannen die een goed verhaal met actie willen zien zonder communistische lesbische ruimteheksen.
Wat was precies die 'politieke boodschap' van The Acolyte?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:10 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Eens, Andor was goed. Er is nog zoveel te doen met star wars maar ze moeten eindelijk eens rekening gaan houden met de fans.
De fans zitten echt niet te wachten op dit soort troep waar de politieke boodschap er weer eens vanaf druipt. Ik zou graag een serie willen zien vanuit het oogpunt van de Sith. Daar hoeft geen spin te zijn dat de Jedi eigenlijk toch best slecht zijn.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |