Ik denk dat hij al best veel heeft geleerdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij aan zoiets als BB begint en waarom er niemand is geweest die hem tegen heeft gehouden.
Doet of ie ballen heeft, maar Danny was degene die de vorige keer zin had om een move te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:51 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Glenn ergens nog steeds ballen heeft en geen Danny is en nomineert wie hij wil nomineren.
Oh jammer.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:51 schreef woxxel2 het volgende:
Glenn is een zeer trouwe hond.
Hij heeft het ook steeds over "een van ons"
Glenn zei 'Het is te vroeg maat', dus ergens weet hij wel dat het ooit moet. De vraag is wanneer bereikt hij dat punt. Hoeveel vertrouwen heeft hij dat als hij tegen Ashley stemt, de anderen hem er niet uitstemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:52 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Doet of ie ballen heeft, maar Danny was degene die de vorige keer zin had om een move te maken.
Glenn durfde niet mee
Precies. Glenn is gewoon slim en vaart zijn eigen koers.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:51 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Glenn ergens nog steeds ballen heeft en geen Danny is en nomineert wie hij wil nomineren.
Dat er twee kampen zijn is toch ook overduidelijk?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:51 schreef woxxel2 het volgende:
Glenn is een zeer trouwe hond.
Hij heeft het ook steeds over "een van ons"
Weinig ballen heeft hij, hij wilde niet mee met de nomimatie die Danny voor ogen had. Bang voor Ashquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:51 schreef -river- het volgende:
Is erg afhankelijk wie naast haar zit. Bij Glenn, Tom, Alice of Tyron (en dan ook nog afhankelijk welke 2 van deze 4) is het mogelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:54 schreef -river- het volgende:
Hoe dan ook, als Aschley op de bank zit gaat ze er op zeker uit.
Dat denk ik ook....alhoewel tegen wat er nu speelde kunnen meerdere mensen niet tegen....dus kan me voorstellen dat het voor hem echt niet te doen is.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al best veel heeft geleerdHij had gewoon veel beter meteen in de groep kunnen zeggen hoe en wat.. dan was het voor hem misschien een stuk makkelijker geweest.
Denk deze week nog niet. Denk eerder een week voor de finale. Dan heeft de groep nog ruimte en tijd om tot elkaar te komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:54 schreef -river- het volgende:
Ik zou Ash, Karen en Danny er op willen zienquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:54 schreef lojanda het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe de bank gaat zijn deze week..
Voor mij zou het Randy Karen en Danny zijn en als er nog een vierde bij zou moeten dan Alice er nog bij. Wie er dan weg zou gaan is om het even
Durfde of wilde dat nog niet? Ik denk dat Glenn het wel degelijk durft maar ook weet nog niet te snijden in eigen vlees zodat de andere groep zeker niet de overhand krijgt want dan zijn de rollen omgedraaid en worden ze er één voor één uitgeknikkerdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:52 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Doet of ie ballen heeft, maar Danny was degene die de vorige keer zin had om een move te maken.
Glenn durfde niet mee
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou Ash, Karen en Danny er op willen zien
Sluit ik me helemaal bij aan. Of ipv ash dan jimmyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet bang, hij vond het te vroeg en dat was het ook. Waarom die andere groep helpen? Die blijven ook elkaar steunen en zouden Glenn en Danny er zonder aarzelen uitstemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weinig ballen heeft hij, hij wilde niet mee met de nomimatie die Danny voor ogen had. Bang voor Ash
Tyron en vooral Randy staan erg slecht in de peilingen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Is erg afhankelijk wie naast haar zit. Bij Glenn, Tom, Alice of Tyron (en dan ook nog afhankelijk welke 2 van deze 4) is het mogelijk.
Bij Jimmy, Karen, Danny of Randy blijft ze, vrees ik.
Dat zou perfect zijn. Of ze gaan wieberen of raakt een 'soldaatje' kwijt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ashley mag er volgende week op van mijquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tyron echt niet. Die is vorige week gered van de bank boven Danny, Alice en Dilano. En heeft deze week goede zaken gedaan volgens mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Tyron en vooral Randy staan erg slecht in de peilingen.
Jimmy zou ik persoonlijk nog wel iets langer willen zienquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan. Of ipv ash dan jimmy
Hij was te bang een lange tijd met een boze Ash te b lijven zitten als ze mocht blijven.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet bang, hij vond het te vroeg en dat was het ook. Waarom die andere groep helpen? Die blijven ook elkaar steunen en zouden Glenn en Danny er zonder aarzelen uitstemmen.
Welnee joh. Ik geloof daar helemaal niks van. Dat wordt hier iedere dag geroepen en daarom denkt iedereen dat het zo is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was te bang een lange tijd met een boze Ash te b lijven zitten als ze mocht blijven.
Plus haar loopjongen uithangenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weinig ballen heeft hij, hij wilde niet mee met de nomimatie die Danny voor ogen had. Bang voor Ash
toen de groep van ashley nog groter was, werd er hier in de Cos gesuggereerd dat het een gelopen koers was, omdat ze de andere groep 1 voor 1 eruit zouden werken. Nu zijn de rollen min of meer omgedraaid en is het ineens helemaal normaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Durfde of wilde dat nog niet? Ik denk dat Glenn het wel degelijk durft maar ook weet nog niet te snijden in eigen vlees zodat de andere groep zeker niet de overhand krijgt want dan zijn de rollen omgedraaid en worden ze er één voor één uitgeknikkerd
Dat betwijfel ik nog.....daarom moet de keus dicht bij elkaar liggen...Karen Ashley Glenn.....want als Karen er niet opstaat gaan alle fans op Ashley dus die moeten alletwee erop tegelijk. Glenn komt ook sympathiek over dus maakt een kans om te blijven....En Tyron zijn fans kunnen op Glenn stemmen als ze willen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:54 schreef -river- het volgende:
ik zie die angst echt nietquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was te bang een lange tijd met een boze Ash te b lijven zitten als ze mocht blijven.
Hij heeft dat toch zelf gezegd toen hij met Danny is gesprek was. Ik heb het zelf gehoord.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee joh. Ik geloof daar helemaal niks van. Dat wordt hier iedere dag geroepen en daarom denkt iedereen dat het zo is.
Ja, voor een keertje wel.....mag ook wel eens he. En ze hebben helemaal er zelf voor gezorgd.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
toen de groep van ashley nog groter was, werd er hier in de Cos gesuggereerd dat het een gelopen koers was, omdat ze de andere groep 1 voor 1 eruit zouden werken. Nu zijn de rollen min of meer omgedraaid en is het ineens helemaal normaal.
Nee, die hoeft hij nu ook niet te hebben omdat hij niet op haar gestemd heeftquote:
Dat gesprek heb ik ook gehoord en hij zei dat het te vroeg was. Waarom zou je iemand van je eigen groep nomineren? Dat slaat toch nergens op?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft dat toch zelf gezegd toen hij met Danny is gesprek was. Ik heb het zelf gehoord.
Ik heb juist het idee dat je er nu sterke spelers op moet zetten; Alice, Ashley en Tom. Dan gaat er iig 1 sterke speler uit en hebben de anderen een grotere kansquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik nog.....daarom moet de keus dicht bij elkaar liggen...Karen Ashley Glenn.....want als Karen er niet opstaat gaan alle fans op Ashley dus die moeten alletwee erop tegelijk. Glenn komt ook sympathiek over dus maakt een kans om te blijven....En Tyron zijn fans kunnen op Glenn stemmen als ze willen.
Lijkt mij een mooie kans.
Komt zo wel los wat ze gedaan hebben denk ikquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
Beeld op 2. Zonnende tyron en glenn allebei zwijgen
Waarom wilde Danny dat dan doen, hij zit ook in dat groepjequote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gesprek heb ik ook gehoord en hij zei dat het te vroeg was. Waarom zou je iemand van je eigen groep nomineren? Dat slaat toch nergens op?
Nou liever karen en ashley zodat 1 van die twee verdwijnt. Alice wint niet van ashleyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat je er nu sterke spelers op moet zetten; Alice, Ashley en Tom. Dan gaat er iig 1 sterke speler uit en hebben de anderen een grotere kans
Hoeft niet kruisje rechtsbovenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:06 schreef mazaru het volgende:
Nee he! Gaan we nou hele dagen naar volwassen mensen met dominosteentjes kijken?
Omdat hij bang was dat hij werd gezien als het slaafje van Ashley. Hij was gebrainwashed door Tiran ehhh Tyron. Die had dat zaadje in zijn hoofd geplant. Gewoon superstom van Danny om dat te geloven.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wilde Danny dat dan doen, hij zit ook in dat groepje
ANders gaan ze wel rummicuppen of kaartenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:07 schreef lojanda het volgende:
En zo mogen die dominostenen houden? Weer leuk om daar dan de komende dagen naar te moeten kijken..
Danny zegt heel vaak iets en gaat er dan daarna pas over nadenken als aan hem wordt uitgelegd wat de gevolgen dan kunnen zijn. Hij is nu niet een van de slimste daarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar is wel 1 van de sterkere spelers. En van mij mag ze er ook uitquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou liever karen en ashley zodat 1 van die twee verdwijnt. Alice wint niet van ashley
Omdat hij door had of gehoord had dat hij een slaafje was van Ashley en als je niet oppaste je zo zelf op die bank zou zitten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk dat Alice zeker wel van Ashley wintquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou liever karen en ashley zodat 1 van die twee verdwijnt. Alice wint niet van ashley
Dat verbaasde mij ook alquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:07 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeft niet kruisje rechtsboven![]()
Valt mij trouwens mee dat ze het mogen houden, meestal moeten ze het gelijk weer inleveren
The het is een van deze spelletjes of slapen buiten in de zonquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ANders gaan ze wel rummicuppen of kaarten
Morgen nog een dag waarin misschien iets kan gebeuren, en dan is het nomineren en dan vanaf donderdag tot zaterdagavond helemaal niets
Als je zo kijkt wel maar ik denk dat op het moment er werkelijk moet worden gestemd dat Alice he5 dan van haar wint.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:11 schreef rinardo het volgende:
Ashley is nog steeds 2e populair , deze week kan je bij deze poll ook maar 1 persoon aanklikken, dus hij is wel eerlijk
[ link | afbeelding ]
Jawel, alle Tom fans (en die zijn er heel veel) zijn helemaal blij met Alice en Tom nu momenteel en willen allemaal Aschley en Danny eruit.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:06 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee, want dan heb je totaal geen andere verhouding....Alice weg en dan zitten we nog met een Danny Glenn Karen en Ashley.....en een zwevende Jimmy.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:09 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar is wel 1 van de sterkere spelers. En van mij mag ze er ook uit
Zou die gok niet nemen....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:09 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat Alice zeker wel van Ashley wint
Nu even luisteren naar gesprekquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:13 schreef Verida het volgende:
Die "macht" van Ashley bestaat volgens mij alleen hier in de Cos.
Ze trekt vanaf het begin op met hetzelfde groepje, Karen vooral, maar Karen gaat gewoon haar eigen gang als ze dat wil.
En wat kan ze nou helemaal doen waardoor Glenn of Danny bang zouden zijn? Helemaal niets. Misschien een keer een grote mond, maar daar blijft het wel bij.
Karen heeft verluld dat zij en Jimmy ook undercover warenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:12 schreef Luna68 het volgende:
Ik heb de COS teruggelezen en daar krijgt Karen de schuld dat de opdracht is verpest, maar ik dacht dat het de schuld van Danny was die betrapt werd, maar kan het natuurlijk fout hebben
Hoe vaak hoor je het de bewoners zelf niet zeggen, ze noemen haar niet voor niets de generaalquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:13 schreef Verida het volgende:
Ze trekt vanaf het begin op met hetzelfde groepje, Karen vooral, maar Karen gaat gewoon haar eigen gang als ze dat wil.
En wat kan ze nou helemaal doen waardoor Glenn of Danny bang zouden zijn? Helemaal niets. Misschien een keer een grote mond, maar daar blijft het wel bij.
Vervangen we Alice door Jimmy, dan is de zwevende eruitquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, want dan heb je totaal geen andere verhouding....Alice weg en dan zitten we nog met een Danny Glenn Karen en Ashley.....en een zwevende Jimmy.
Ja die ziet de bui al hangen en is bang naast Alice te komen. En op sociale media gaan ze vooral hier om haar steeds meer haten (raar iemand haten om een spel).quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:14 schreef cat123 het volgende:
tom kan nomineren, en ineens wil ashley wel even praten, valt niet op ofzo.
Een week geleden en nog zeiken om het zeikenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:17 schreef Giggio het volgende:
trashely gaat weer voor iedereen bepalen hoe ze moeten nomineren?![]()
![]()
![]()
![]()
Ze wilde Danny van de bank houden en had alles berekend, jammer voor haar dat niet iedereen ging zoals ze bekonkeld hadquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:17 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley zegt dat ze op scherm keek en zag Danny dit kan niet. Karen zei ik weet wel hoe het zit. En vertelde hoe het zat. En ashley schrok ervan. Gevoel zover mogelijk samen komen. Ashley was teleurgesteld. Vertrouwensbreuk niet leuk om te horen 2 vrijstellen en dar Danny het zou worden. Ze snapt alles wat hij zegt. Maar toch mag hij niet doen wat hij zelf wil.
Ja he ik schreef het al dat jimmy zal gaan slijmen bij Alice b.v.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja die ziet de bui al hangen en is bang naast Alice te komen. En op sociale media gaan ze vooral hier om haar steeds meer haten (raar iemand haten om een spel).
vraag ik mijn afquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:54 schreef -river- het volgende:
Ik heb het gezien op de stream, maar heb Karen niet horen zeggen dat zij en Jimmy ook undercover waren.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Karen heeft verluld dat zij en Jimmy ook undercover waren
Je mag meekijken met kaarten of andere spelletjes in de woonkamer, maar dat is het dan ook.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:17 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja die ziet de bui al hangen en is bang naast Alice te komen. En op sociale media gaan ze vooral hier om haar steeds meer haten (raar iemand haten om een spel).
Ik ben er ff klaar mee met de hele dag naar een sl te kijken.. wat slecht weerquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:17 schreef Dotteke het volgende:
En maar weer eens een SL waarom ook niet
Hoop dat Tom en er niet intrapt bij haar. Laat ze.nu maar een keer hangen groepje ashleyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:18 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Moet weer even gunstig geëdit worden voor de uitzending.
Precies. Zoveel invloed heeft Ash helemaal niet meer vergeleken met in het begin. Ze hangt de hele dag rond met Karen net zoals Danny en Glenn en Jimmy hangt daar wat tussen. Dus qua groepsdynamiek zal er niet zoveel veranderen. Het wordt alleen een stuk saaier omdat ze met met haar grote mond voor een hoop reuring en tv momenten zorgt. Iedere RLS heeft een type als Ashley nodig.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:13 schreef Verida het volgende:
altijd met haar, iedereen moet bij haar op audiëntie komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:21 schreef woxxel2 het volgende:
Ik snap niet waarom hij zich moet verantwoorden bij ash.
Zij heeft zelf ook iets anders gestemd
Ik denk niet dat er veel zijn die haar nog voor serieus nemen, maar je kunt er niet omheen, dus praat een beetje met haar.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoop dat Tom en er niet intrapt bij haar. Laat ze.nu maar een keer hangen groepje ashley
Nopequote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:19 schreef Paul het volgende:
kan ashley genomineerd worden deze week? Tot nu toe?
Omdat dat anders stemmen van Ashley ook helemaal berekent was....net zoals ze bij iedereen in haar groepje dat doet....Daarom was ze ook gelijk op de hoogte dat er wat fout was gegaan en iemand niet had gedaan wat zij wilde.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:21 schreef woxxel2 het volgende:
Ik snap niet waarom hij zich moet verantwoorden bij ash.
Zij heeft zelf ook iets anders gestemd
toen ze dacht dat de power bij karin of danny was had ze geen haast,quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:22 schreef KinKiJan het volgende:
Ashley had zondag al gezegd met Tom willen te gaan zitten. Denk dat dit dat gesprek is dat ze wilde voeren.
Inderdaad gisteravond in hottub van alles over hem zeggen vanmorgen ook weer heel lelijk praten en nu hij mag stemmen gaan pratenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:23 schreef cat123 het volgende:
[..]
toen ze dacht dat de power bij karin of danny was had ze geen haast,
zat ze hem nog de hele tijd achter zijn rug af te branden.
nu ineens wel praten?
valt gewoon op.
Ja, iedereen kan genomineerd worden enkel mogen Karen, Danny en Jimmy niet nomineren omdat hun taak mislukt is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:19 schreef Paul het volgende:
kan ashley genomineerd worden deze week? Tot nu toe?
echt zo walgelijk, en doorzichtig....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Inderdaad gisteravond in hottub van alles over hem zeggen vanmorgen ook weer heel lelijk praten en nu hij mag stemmen gaan praten
Zeker.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:26 schreef Snoozey het volgende:
met ashley valt goed te praten. duidelijk en niets schreeuwend
Nou, zekersquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:27 schreef cat123 het volgende:
hoop dat hij gewoon zijn eigen plan blijft trekken en die 2 troela's lekker wat meer links laat liggen.
Nee kwam ashley ook niet uit he.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:28 schreef Snoozey het volgende:
jammer dat hij het gesprek zolang heeft uitgesteld. had dagen genuk kunnen schelen
Ik gok op geluk of geneuk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:28 schreef Snoozey het volgende:
jammer dat hij het gesprek zolang heeft uitgesteld. had dagen genuk kunnen schelen
Bijzonder dat het ook alleen Tom wordt kwalijk genomenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:27 schreef Koos1958 het volgende:
Gaat ze beginnen over dat Tom tussen haar en karen komt. Dat Danny en glenn dat ook vonden. En dat ze samen zich afzonderen. Dus ook jaloers haha
gaat er iets mis in de big brother wereld?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Bijzonder dat het ook alleen Tom wordt kwalijk genomen
Vanmiddag mocht hij nog over het hek vliegen naar jong wat denk hij wel vraag gewoon vriendelijk of ik zijn stoel mocht....gaf hij me daar toch een bek terug belachelijk....niet normaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:26 schreef cat123 het volgende:
[..]
echt zo walgelijk, en doorzichtig....
als het haar uitkomt, alles voor de bühnequote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:26 schreef Snoozey het volgende:
met ashley valt goed te praten. duidelijk en niets schreeuwend
Ja he wat een raar gebeuren allemaal. Maar het allersmerigste vind ik de opmerkingen van ashley en jimmy over dat zijn zoontje gebruikt daarquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vanmiddag mocht hij nog over het hek vliegen naar jong wat denk hij wel vraag gewoon vriendelijk of ik zijn stoel mocht....gaf hij me daar toch een bek terug belachelijk....niet normaal.
Een paar uur geleden....
Mod edit, hou eens op iedereen mag van een bewoner vinden wat hij of zijn vindtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
als het haar uitkomt, alles voor de bühne
maar als de slabek opengaat....
Ik vond de opmerkingen van Tom over het vreemdgaan van Bart ook niet echt netjes.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he wat een raar gebeuren allemaal. Maar het allersmerigste vind ik de opmerkingen van ashley en jimmy over dat zijn zoontje gebruikt daar
Oh, dat heb ik dus weer niet gehoordquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he wat een raar gebeuren allemaal. Maar het allersmerigste vind ik de opmerkingen van ashley en jimmy over dat zijn zoontje gebruikt daar
tijd voor een troonswisseling #KingTy of #KingTomquote:
Zeker weten was ook minquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond de opmerkingen van Tom over het vreemdgaan van Bart ook niet echt netjes.
Deze queen is niet af te zetten, dus helaassss.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
tijd voor een troonswisseling #KingTy of #KingTom
Lekker thuis op dr porseleinen troon gaan zittenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Deze queen is niet af te zetten, dus helaassss.
Maak er maar staatsgreep van, gebeurt er tenminste nog wat.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:33 schreef Giggio het volgende:
[..]
tijd voor een troonswisseling #KingTy of #KingTom
echt wel - eerder dan jij denktquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:34 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Deze queen is niet af te zetten, dus helaassss.
Huisstofmijtquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:36 schreef Ireth het volgende:
Die dooie cavia heeft volgens mij vlooien...
dat gevoel had ik ook - puur voor de camera, berekenend en 'ik gooi iedereen voor de bus'quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:36 schreef cat123 het volgende:
vind ook dat ze er bij zit van nou we voeren even dit gesprekje,
en in dr hoofd een boodschappenlijstje maakt.
Als zij begon over dingen te vertellen die hij in vertrouwen tegen haar had gezegd had is het een heel kleine stap om dat terug te doen....ze kon duidelijk zien dat hij het niet leuk vond en dan met haar smalende smoeltje erbij maar door ging en wie de bal kaatst kan hem terug verwachten.....alleen had ze dat niet bedacht en ging toen janken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:33 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik vond de opmerkingen van Tom over het vreemdgaan van Bart ook niet echt netjes.
joh als ze hem niet vertrouwd moet ze gewoon lekker niet met hem omgaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
Begint ze weer over vertrouwen of het gespeeld was de afgelopen tijd. Tom zegt was oprecht. Maar ik kies voor alice ipv danny
Alice is een obsessie voor haar.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
Begint ze weer over vertrouwen of het gespeeld was de afgelopen tijd. Tom zegt was oprecht. Maar ik kies voor alice ipv danny
Oh, wat goed zei hij dat....kies voor Alice ipv Danny.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:37 schreef Koos1958 het volgende:
Dat denk ik ook wel, Danny is een ongeleid projectielquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
Nou ash
Jij ziet dat verkeerd
Hij gooit je erop als hij kan
Den Danny
13 april is het sprookjsboek dicht en is Ashley gewoon weer Ashley uit Skagen...quote:
Hij had helemaal niks met Tom.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:39 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat kan dat mokkel liegen.
Danny wil hem er al vanaf dag 1 uit!
Ze doet er alles aan om hem zwart te maken bij iedereen en nu weer zo praten.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:40 schreef Ireth het volgende:
Ik zou het echt jammer vinden als je de laatste weken zo slecht voelt...
Ze zei het écht
Haar grootste concurrent hé. Populair, mooi, vrouw en Nederlandsequote:
Wit voetje halen nu Tom mag nomineren (denk ik)quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:33 schreef Koos1958 het volgende:
Pfff de persoon die altijd fel reageert op alles verwijt tom dat hij ja blijkbaar had gezegd
Drinkt het niet tot haar door dat elke streamer dit ziet, En hoe kom je dan over....Wat een leuke meid is dat of wat .quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:40 schreef Ireth het volgende:
Ik zou het echt jammer vinden als je de laatste weken zo slecht voelt...
Ze zei het écht
Ik hoop het ik vind het zo verdacht dat ze nu in een keer zo tegen hem praatquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:38 schreef greysbones het volgende:
Nou ash
Jij ziet dat verkeerd
Hij gooit je erop als hij kan
Den Danny
Dat is wel het spel, en wat dat betreft speelt ze het goedquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:40 schreef cat123 het volgende:
word echt vermoeid van haar, mensen moetten gewoon zelf kunnen bepalen waar ze op stemmen,
en ze moet ook eens stoppen met mensen proberen te hersenspoelen.
Daar zijn ze allebei schuldig aan, Tom had het ook continu over (vooral) Karen en Ashquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:41 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ze doet er alles aan om hem zwart te maken bij iedereen en nu weer zo praten.
Ja joh is gewoon om te zorgen dat hij zelfde keus gaat makenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hoop het ik vind het zo verdacht dat ze nu in een keer zo tegen hem praat
Hie-laaaaa-rische griet!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Drinkt het niet tot haar door dat elke streamer dit ziet, En hoe kom je dan over....Wat een leuke meid is dat of wat .
Nou, ook niet echt, Danny zat tegen haar wil gewoon op de schopbankquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel het spel, en wat dat betreft speelt ze het goed
En jong....want zij is al een oudere vrouw zoals ze graag zichzelf zo noemt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Haar grootste concurrent hé. Populair, mooi, vrouw en Nederlandse
Dat idioot is ook een stopwoordje van je....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Voornamelijk van Tom uit in deze. Niet te vertrouwen deze idioot.
Ash alweer aan de oxa jaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:47 schreef Snoozey het volgende:
zo nep, hij heel normaal reageren. heeft denk iets kalmerends op
hoop t, maar ze doet wel weer heel glad.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:47 schreef -river- het volgende:
Tom trapt hier echt niet in en voor Dilano ging heeft hij Jimmy op de hoogte gebracht over As haar plannen en Jimmy heeft deze verteld tegen Tom.
Een keer geen tyron of Alice erop. Nu karen graagquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:47 schreef spapaars het volgende:
Hoop op een bank waar het onzeker is wie wel of niet kan blijven, het is tot nu toe altijd voorspelbaar geweest.
Nee hoor.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat idioot is ook een stopwoordje van je....
Yep, de "kijk mij eens goed bezig zijn"-propagandatour van de qeeun draait weer op volle toerenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:46 schreef kater1 het volgende:
Het is een mooi en eerlijk gesprek tussen die twee
En zelfs nu kan hij niks goed doenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:47 schreef Snoozey het volgende:
zo nep, hij heel normaal reageren. heeft denk iets kalmerends op
hun = klonk als een gesprekje DBKquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor Danny zeggen ik hoop niet dat groep op u gaan stemmen.
Lekkere steek onder waterquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:49 schreef Koos1958 het volgende:
Hoor Danny zeggen ik hoop niet dat groep op u gaan stemmen.
Dat gaat haar niet lukken, Tom heeft genoeg gezien.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:48 schreef cat123 het volgende:
[..]
hoop t, maar ze doet wel weer heel glad.
ze hoopt alles in een paar minuutjes weer even glad te strijken.
Tom, Ashley en Tyron/Jimmy zou een spannende bank zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:48 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Een keer geen tyron of Alice erop. Nu karen graag
dan gaan ty en Jimmyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Tom, Ashley en Tyron/Jimmy zou een spannende bank zijn.
Easy clap Ty exit.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ja en.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het al heel vaak gelezen bij je posts, maar goed dat mag waarschijnlijk .
denk eerder misschien dan jimmy en ashley eruitquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:50 schreef greysbones het volgende:
En direct met glenn lullen
[..]
dan gaan ty en Jimmy
Nee, Aschley gaat echt denk ik.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:50 schreef greysbones het volgende:
En direct met glenn lullen
[..]
dan gaan ty en Jimmy
Ben voor jimmy of Karen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:51 schreef Lonneke1983 het volgende:
Laat maar eerst een eerst de grootste Ashley supporters vertrekken Danny en Karen.
Welnee. De een op een 'uitpraat'gesprekken van de bewoners hier zijn meestal eerlijk en het leukst om naar te luisteren.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:48 schreef Ireth het volgende:
[..]
Yep, de "kijk mij eens goed bezig zijn"-propagandatour van de qeeun draait weer op volle toeren
Dan gaan Ty of Jim wsquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:50 schreef spapaars het volgende:
[..]
2 in de popi pollquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:52 schreef -river- het volgende:
Er zijn nu meer mensen tegen dan voor As.
Hij gaat uiteindelijk t zelfde doen als ashquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:54 schreef greysbones het volgende:
Glenn moet er nog eens overdenken
Op wie hij gaat stemmen
Die van Oli, op zijn facebook zitten enkel Trashleyfans.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
2 in de popi poll
Kan er ook niks aan doen
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ze staat in de meeste grote popi polls nog steeds stevig ergens bovenaan.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:52 schreef -river- het volgende:
Er zijn nu meer mensen tegen dan voor As.
Dat is hetquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:53 schreef OmaJacky het volgende:
Wel heel idioot dat ze tegen Tom zegt dat ze het vertrouwen in hem heeft verloren.
Hoe dan? Tom heeft nooit beloofd dat hij niet op Danny zal stemmen.
Dat is wat haar dwars zit, Tom heeft niet gedaan wat zij wilde.
En nu de lieve Ashely spelen zodat hij haar nietnzal nomineren. ( dat is spel en dat snap ik)
Tom heeft niets fout gedaan enkel in haar ogen omdat hij niet naar haar luisterde.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:53 schreef OmaJacky het volgende:
Wel heel idioot dat ze tegen Tom zegt dat ze het vertrouwen in hem heeft verloren.
Hoe dan? Tom heeft nooit beloofd dat hij niet op Danny zal stemmen.
Dat is wat haar dwars zit, Tom heeft niet gedaan wat zij wilde.
En nu de lieve Ashely spelen zodat hij haar nietnzal nomineren. ( dat is spel en dat snap ik)
Ook bovenaan met wie ze als liefste zien vetrekken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:55 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Daar zou ik niet zo zeker van zijn. Ze staat in de meeste grote popi polls nog steeds stevig ergens bovenaan.
ja tv gaat steeds harder haha maar denk dat ik zo de schrik hebquote:
ben zo blij dat jij het verstaat....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:55 schreef greysbones het volgende:
Glenn wil zelf bepalen
Hapt niet op ash haar verhaal
ja hij wil nu al apart stemmen maar ze draait hem om dat hij een goeie combo kan maken bla bla blaquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:57 schreef OmaJacky het volgende:
Ze probeert nu stemafspraken te maken met Glenn, maar als ik het goed door heb tuint hij daar niet in.
Ge moet gewoon stemmen op wie ge wil.
Ze is aan het uitvissen op wie Glenn gaat , maar die zegt tot nu toe nog niks.
Ashley vindt dat ze geen verloren stem mogen uitbrengen.
Dat zegt niets. De meest spraakmakende personen in RLSen hebben vaak de meeste haters.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:57 schreef -river- het volgende:
[..]
Ook bovenaan met wie ze als liefste zien vetrekken.
geen actieve herinneringenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:00 schreef OmaJacky het volgende:
Ik denk dat Glenn op Tom gaat.
Ashley zegt dat Tom zei dat Glenn 3x heeft gezegd ga met Karen praten.
Das niet waar zegt Glenn, was maar 1x samen met Danny.
Volgens mij heeft Glenn het wel een aantal keer gezegd hoor, is hij waarschijnlijk 'vergeten '.
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
Danny nu vragen of tom komt Rummicub spelen. Valt ook op he.
Een stem op Ashley is nooit een verloren stemquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:57 schreef OmaJacky het volgende:
Ze probeert nu stemafspraken te maken met Glenn, maar als ik het goed door heb tuint hij daar niet in.
Ge moet gewoon stemmen op wie ge wil.
Ze is aan het uitvissen op wie Glenn gaat , maar die zegt tot nu toe nog niks.
Ashley vindt dat ze geen verloren stem mogen uitbrengen.
ja nu ineens issie weer goed en interessant, queeen heeft met hem gesproken....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:00 schreef Koos1958 het volgende:
Danny nu vragen of tom komt Rummicub spelen. Valt ook op he.
Ze hebben permissies he om weer normaal te doen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:02 schreef cat123 het volgende:
[..]
ja nu ineens issie weer goed en interessant, queeen heeft met hem gesproken....
ja heel bijzonderquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:06 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley daarnet tegen Glenn : ik heb hem nooit genegeerd, ik was kortaf.![]()
![]()
![]()
Ze heeft zowat iedereen tegen hem op proberen stoken met vieze leugens over hem te vertellen.
Slijmen he hij is bang dat Tom op hem gaat stemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:02 schreef cat123 het volgende:
[..]
ja nu ineens issie weer goed en interessant, queeen heeft met hem gesproken....
en dat hij mag nomineren en danny niet, dat speelt totaaaaaaaal niet mee...![]()
Echt wel.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:02 schreef engine het volgende:
[..]
Een stem op Ashley is nooit een verloren stem
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:07 schreef Luna68 het volgende:
Ligt daar nou een bol knoflook op de vloer van de badkamer??
ja qua dattegaat zijn karin, ashley, en danny 1 pot nat.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:09 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Slijmen he hij is bang dat Tom op hem gaat stemmen.
Oh zo’n ballon gevuld met steentjesquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:09 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Lijkt er inderdaad wel op! Maar denk dat het zo'n zelfgemaakt balletje is
Als er iets binnenkomt, is het heel vaak Alice die het ophaaltquote:Op dinsdag 19 maart 2024 17:23 schreef Luna68 het volgende:
Poehhhhh Alice is ook ineens haantje de voorste. Er zijn buiten mensen, maar als de coins binnenkomen dan is ze er als de kippen bij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |