Ik denk dat hij al best veel heeft geleerdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik snap niet dat hij aan zoiets als BB begint en waarom er niemand is geweest die hem tegen heeft gehouden.
Doet of ie ballen heeft, maar Danny was degene die de vorige keer zin had om een move te maken.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:51 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Glenn ergens nog steeds ballen heeft en geen Danny is en nomineert wie hij wil nomineren.
Oh jammer.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:51 schreef woxxel2 het volgende:
Glenn is een zeer trouwe hond.
Hij heeft het ook steeds over "een van ons"
Glenn zei 'Het is te vroeg maat', dus ergens weet hij wel dat het ooit moet. De vraag is wanneer bereikt hij dat punt. Hoeveel vertrouwen heeft hij dat als hij tegen Ashley stemt, de anderen hem er niet uitstemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:52 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Doet of ie ballen heeft, maar Danny was degene die de vorige keer zin had om een move te maken.
Glenn durfde niet mee
Precies. Glenn is gewoon slim en vaart zijn eigen koers.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:51 schreef -river- het volgende:
Ik denk dat Glenn ergens nog steeds ballen heeft en geen Danny is en nomineert wie hij wil nomineren.
Dat er twee kampen zijn is toch ook overduidelijk?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:51 schreef woxxel2 het volgende:
Glenn is een zeer trouwe hond.
Hij heeft het ook steeds over "een van ons"
Weinig ballen heeft hij, hij wilde niet mee met de nomimatie die Danny voor ogen had. Bang voor Ashquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:51 schreef -river- het volgende:
Is erg afhankelijk wie naast haar zit. Bij Glenn, Tom, Alice of Tyron (en dan ook nog afhankelijk welke 2 van deze 4) is het mogelijk.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:54 schreef -river- het volgende:
Hoe dan ook, als Aschley op de bank zit gaat ze er op zeker uit.
Dat denk ik ook....alhoewel tegen wat er nu speelde kunnen meerdere mensen niet tegen....dus kan me voorstellen dat het voor hem echt niet te doen is.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:51 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij al best veel heeft geleerdHij had gewoon veel beter meteen in de groep kunnen zeggen hoe en wat.. dan was het voor hem misschien een stuk makkelijker geweest.
Denk deze week nog niet. Denk eerder een week voor de finale. Dan heeft de groep nog ruimte en tijd om tot elkaar te komen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:54 schreef -river- het volgende:
Ik zou Ash, Karen en Danny er op willen zienquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:54 schreef lojanda het volgende:
Ik ben echt benieuwd hoe de bank gaat zijn deze week..
Voor mij zou het Randy Karen en Danny zijn en als er nog een vierde bij zou moeten dan Alice er nog bij. Wie er dan weg zou gaan is om het even
Durfde of wilde dat nog niet? Ik denk dat Glenn het wel degelijk durft maar ook weet nog niet te snijden in eigen vlees zodat de andere groep zeker niet de overhand krijgt want dan zijn de rollen omgedraaid en worden ze er één voor één uitgeknikkerdquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:52 schreef woxxel2 het volgende:
[..]
Doet of ie ballen heeft, maar Danny was degene die de vorige keer zin had om een move te maken.
Glenn durfde niet mee
quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zou Ash, Karen en Danny er op willen zien
Sluit ik me helemaal bij aan. Of ipv ash dan jimmyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet bang, hij vond het te vroeg en dat was het ook. Waarom die andere groep helpen? Die blijven ook elkaar steunen en zouden Glenn en Danny er zonder aarzelen uitstemmen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weinig ballen heeft hij, hij wilde niet mee met de nomimatie die Danny voor ogen had. Bang voor Ash
Tyron en vooral Randy staan erg slecht in de peilingen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Is erg afhankelijk wie naast haar zit. Bij Glenn, Tom, Alice of Tyron (en dan ook nog afhankelijk welke 2 van deze 4) is het mogelijk.
Bij Jimmy, Karen, Danny of Randy blijft ze, vrees ik.
Dat zou perfect zijn. Of ze gaan wieberen of raakt een 'soldaatje' kwijt.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ashley mag er volgende week op van mijquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tyron echt niet. Die is vorige week gered van de bank boven Danny, Alice en Dilano. En heeft deze week goede zaken gedaan volgens mij.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:58 schreef Harry het volgende:
[..]
Tyron en vooral Randy staan erg slecht in de peilingen.
Jimmy zou ik persoonlijk nog wel iets langer willen zienquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:57 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Sluit ik me helemaal bij aan. Of ipv ash dan jimmy
Hij was te bang een lange tijd met een boze Ash te b lijven zitten als ze mocht blijven.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:57 schreef mazaru het volgende:
[..]
Niet bang, hij vond het te vroeg en dat was het ook. Waarom die andere groep helpen? Die blijven ook elkaar steunen en zouden Glenn en Danny er zonder aarzelen uitstemmen.
Welnee joh. Ik geloof daar helemaal niks van. Dat wordt hier iedere dag geroepen en daarom denkt iedereen dat het zo is.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was te bang een lange tijd met een boze Ash te b lijven zitten als ze mocht blijven.
Plus haar loopjongen uithangenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weinig ballen heeft hij, hij wilde niet mee met de nomimatie die Danny voor ogen had. Bang voor Ash
toen de groep van ashley nog groter was, werd er hier in de Cos gesuggereerd dat het een gelopen koers was, omdat ze de andere groep 1 voor 1 eruit zouden werken. Nu zijn de rollen min of meer omgedraaid en is het ineens helemaal normaal.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:57 schreef lojanda het volgende:
[..]
Durfde of wilde dat nog niet? Ik denk dat Glenn het wel degelijk durft maar ook weet nog niet te snijden in eigen vlees zodat de andere groep zeker niet de overhand krijgt want dan zijn de rollen omgedraaid en worden ze er één voor één uitgeknikkerd
Dat betwijfel ik nog.....daarom moet de keus dicht bij elkaar liggen...Karen Ashley Glenn.....want als Karen er niet opstaat gaan alle fans op Ashley dus die moeten alletwee erop tegelijk. Glenn komt ook sympathiek over dus maakt een kans om te blijven....En Tyron zijn fans kunnen op Glenn stemmen als ze willen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:54 schreef -river- het volgende:
ik zie die angst echt nietquote:Op dinsdag 19 maart 2024 15:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij was te bang een lange tijd met een boze Ash te b lijven zitten als ze mocht blijven.
Hij heeft dat toch zelf gezegd toen hij met Danny is gesprek was. Ik heb het zelf gehoord.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Welnee joh. Ik geloof daar helemaal niks van. Dat wordt hier iedere dag geroepen en daarom denkt iedereen dat het zo is.
Ja, voor een keertje wel.....mag ook wel eens he. En ze hebben helemaal er zelf voor gezorgd.....quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
toen de groep van ashley nog groter was, werd er hier in de Cos gesuggereerd dat het een gelopen koers was, omdat ze de andere groep 1 voor 1 eruit zouden werken. Nu zijn de rollen min of meer omgedraaid en is het ineens helemaal normaal.
Nee, die hoeft hij nu ook niet te hebben omdat hij niet op haar gestemd heeftquote:
Dat gesprek heb ik ook gehoord en hij zei dat het te vroeg was. Waarom zou je iemand van je eigen groep nomineren? Dat slaat toch nergens op?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft dat toch zelf gezegd toen hij met Danny is gesprek was. Ik heb het zelf gehoord.
Ik heb juist het idee dat je er nu sterke spelers op moet zetten; Alice, Ashley en Tom. Dan gaat er iig 1 sterke speler uit en hebben de anderen een grotere kansquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik nog.....daarom moet de keus dicht bij elkaar liggen...Karen Ashley Glenn.....want als Karen er niet opstaat gaan alle fans op Ashley dus die moeten alletwee erop tegelijk. Glenn komt ook sympathiek over dus maakt een kans om te blijven....En Tyron zijn fans kunnen op Glenn stemmen als ze willen.
Lijkt mij een mooie kans.
Komt zo wel los wat ze gedaan hebben denk ikquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:03 schreef Koos1958 het volgende:
Beeld op 2. Zonnende tyron en glenn allebei zwijgen
Waarom wilde Danny dat dan doen, hij zit ook in dat groepjequote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat gesprek heb ik ook gehoord en hij zei dat het te vroeg was. Waarom zou je iemand van je eigen groep nomineren? Dat slaat toch nergens op?
Nou liever karen en ashley zodat 1 van die twee verdwijnt. Alice wint niet van ashleyquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:05 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik heb juist het idee dat je er nu sterke spelers op moet zetten; Alice, Ashley en Tom. Dan gaat er iig 1 sterke speler uit en hebben de anderen een grotere kans
Hoeft niet kruisje rechtsbovenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:06 schreef mazaru het volgende:
Nee he! Gaan we nou hele dagen naar volwassen mensen met dominosteentjes kijken?
Omdat hij bang was dat hij werd gezien als het slaafje van Ashley. Hij was gebrainwashed door Tiran ehhh Tyron. Die had dat zaadje in zijn hoofd geplant. Gewoon superstom van Danny om dat te geloven.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Waarom wilde Danny dat dan doen, hij zit ook in dat groepje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |