Alleen niet goed voor Noorwegen, die zit gesandwitch tussen Israel en de partynummerquote:
Jaquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:28 schreef Lamballert het volgende:
is over het algemeen als afsluiter gaan een goed teken? #durfttevragen
Misschien hopen ze dat daardoor Israël vergeten wordt?quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen niet goed voor Noorwegen, die zit gesandwitch tussen Israel en de partynummer
Dan moet je ze niet 8 minuten voor de stemlijnen open gaan programmeren.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien hopen ze dat daardoor Israël vergeten wordt?
Ik zou niet graag direct na Israël moeten. De vibe in de zaal is dan waarschijnlijk echt heel slecht.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
Misschien hopen ze dat daardoor Israël vergeten wordt?
Stel er gebeurt wat, dan kunnen ze schakelen naar de repetities zodat wij het in ieder geval niet meekrijgen en de aandacht niet compleet weg is bij de kijker. Maar voor Noorwegen is het daar wel echt minder ja.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:30 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik zou niet graag direct na Israël moeten. De vibe in de zaal is dan waarschijnlijk echt heel slecht.
Die haalt het welquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:27 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Alleen niet goed voor Noorwegen, die zit gesandwitch tussen Israel en de partynummer
Gewoon allemaal op Dons stemmen, ik ga ook op Letland stemmen in de halve finalequote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:33 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Die haalt het wel
Had gehoopt dat Israel en Letland zeg maar omgedraaid waren. Zo’n late running order voor Israel was echt niet nodig.
Voor mij wordt het Tsjechië en Noorwegenquote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:34 schreef Momo het volgende:
[..]
Gewoon allemaal op Dons stemmen, ik ga ook op Letland stemmen in de halve finale
God, kan die man niet weg. Er is echt niks absurdistisch aan. Behalve als je Suzan & Freek en Celine Dion gewend bent.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:41 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Dat is wel gunstig dan. Als we blijkbaar na een absurdistische inzending mogen.
Even gereageerd op deze take.quote:Op dinsdag 26 maart 2024 18:41 schreef Fred_B het volgende:
[ x ]
Dat is wel gunstig dan. Als we blijkbaar na een absurdistische inzending mogen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |