Ze mogen niet ontmaskert wordenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:49 schreef bull1966 het volgende:
nogmaals volgens mij ging het niet goed :
is er bij iemand bekend hoe de undercovers ontmaskerd zijn ?
ik heb de afgelopen cossen doorgelezen maar naar mijn weten staat dat nergens vermeld
Om te kijken wie dat niet willen zodat ze weten wie de undercovers zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 16:48 schreef mazaru het volgende:
Tyron beslist even samen met Alice en Tom dat iedereen het huis uit moet en zij alleen de dominostenen mogen doen. Zoiets moet in overleg met de rest van de bewoners stelletje arrogante kwasten
maar HOE zijn ze ontmaskerd is zijn vraagquote:Op maandag 18 maart 2024 16:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze mogen niet ontmaskert worden
Heeft echt al 10 x in de COS gestaan
Om te kijken wie dat niet willen zodat ze weten wie de undercovers zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 16:48 schreef mazaru het volgende:
Tyron beslist even samen met Alice en Tom dat iedereen het huis uit moet en zij alleen de dominostenen mogen doen. Zoiets moet in overleg met de rest van de bewoners stelletje arrogante kwasten
En niet goed zekerquote:Op maandag 18 maart 2024 16:51 schreef Snoozey het volgende:
alice heeft daar bijna alle weken voor spek en boon gezeten, oftwel konttraining en nu komt ze in een soort van actie. met wat mannen proberen te weet ik veel watten
nee, zo zit het niet. gaat om die steentjes te plaatsen zonder de restquote:Op maandag 18 maart 2024 16:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Om te kijken wie dat niet willen zodat ze weten wie de undercovers zijn
Vlgs mij gewoon door de reacties van de undercovers tijdens gesprekkenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:49 schreef bull1966 het volgende:
nogmaals volgens mij ging het niet goed :
is er bij iemand bekend hoe de undercovers ontmaskerd zijn ?
ik heb de afgelopen cossen doorgelezen maar naar mijn weten staat dat nergens vermeld
Als het niet magquote:Op maandag 18 maart 2024 16:51 schreef Snoozey het volgende:
[..]
maar HOE zijn ze ontmaskerd is zijn vraag
Zo moeilijk is dat niet op negen man. Ik vind het alleen niet helemaal kloppen vanuit BB zelfquote:Op maandag 18 maart 2024 16:51 schreef Snoozey het volgende:
[..]
maar HOE zijn ze ontmaskerd is zijn vraag
Ik vermoed tijdens die lange streamlock van straks, toen ze uit de gameroom kwamen noemde Tyron de namen van alle 3 de undercovers. Alice zei dat ze die 3 namen gisteren al door had gegeven in de DBK.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:54 schreef bull1966 het volgende:
ik bedoel idd
hoe zijn ze er achter gekomen ?
Hij wil weten hoe ze weten dat Karen en Jimmy en Danny de undercovers zijn. Die hebben zich om de een of andere reden verraden.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als het niet mag
Dan kan het toch nog niet zijn gebeurt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |