Dat is dan kut met peren...quote:Op maandag 18 maart 2024 14:40 schreef Kajmu het volgende:
Alle kwark is ook al op enkel nog brood en peren
Ik zag Tom net een hele kom vol kwark etenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:40 schreef Kajmu het volgende:
Alle kwark is ook al op enkel nog brood en peren
Jimmy zou toch pot apart zetten voor het sausje van vanavondquote:Op maandag 18 maart 2024 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Kwark is al op .. tegen de afspraak in.
Ashley : Ik bemoei me er ook niet mee..
Dat is ook voor het eerst geloof ik.
Ja, d'r zou een pot apart gezet worden. Lijkt erop dat dat niet gelukt is.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy zou toch pot apart zetten voor het sausje van vanavond
Alice net ook, toen ze de kwarksituatie aan het bespreken was met Ashley en Karen.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:41 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ik zag Tom net een hele kom vol kwark eten
Tom heeft blijkbaar alles opgevroten, het kind moet nog veel groeien hèquote:Op maandag 18 maart 2024 14:43 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, d'r zou een pot apart gezet worden. Lijkt erop dat dat niet gelukt is.
Alice heeft de laatste bak kwark gegeten. Dus als het op is, komt het door Alice.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:45 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Tom heeft blijkbaar alles opgevroten, het kind moet nog veel groeien hè
Hoe weet je dat?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:45 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Tom heeft blijkbaar alles opgevroten, het kind moet nog veel groeien hè
14.37quote:Op maandag 18 maart 2024 14:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Omdat iemand hem net nog een bak kwark heeft zien eten
Niet want Alice zat ook een bak kwark naar binnen te werkenquote:
Alice ook, dat betekent dus niet dat hij of zij alles heeft opgevrotenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:49 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Omdat iemand hem net nog een bak kwark heeft zien eten
Ik dacht het, jij zei het.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |