Jimmy is nogal een jaloers type, die heeft echt vertrouwensissues en verlatingsangstquote:Op maandag 18 maart 2024 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Tom trekt teveel met Tyron en Danny op......
Mooi he, en zelf heeft hij voorgesteld om een woordje om te draaien of te veranderenquote:Op maandag 18 maart 2024 12:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy voelt zich aangevallen omdat hij zei dat hij niet goed zinnen woordelijk kan onthouden. Werd gelijk aangevallen zegt hij door oa Ty.
Met het balletje moeten ze de eerste steen laten vallen.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:35 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Goed van ze maar ze hebben niet gezien dat 1 van die drie een balletje heeft zoek gemaakt.
Wat voor balletje eigenlijk...wat heeft een balletje met domino te maken
![]()
Ja, wat is er niet geacteerd. Het is TV he.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:38 schreef marky het volgende:
[..]
Ja hoor het is van voor tot achter geacteerd.
Denk dat ze daar ernstig gaan verbloemen dat het een faal is.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het maar een kut opdracht, snap er niets van en hopelijk wordt dat in de TV uitzending meer duidelijk.
Wie heft dat balletje nu?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Met het balletje moeten ze de eerste steen laten vallen.
Eens, dat snap ik ook niet van hemquote:Op maandag 18 maart 2024 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tom maakt zo van zichzelf wel een makkelijk target om op de bank te komen. Nu boos op Jimmy en hem ook negeren. Dat is niet alleen heel kinderachtig, maar ook dom.
Mod edit doe maar nietquote:Op maandag 18 maart 2024 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Tom maakt zo van zichzelf wel een makkelijk target om op de bank te komen. Nu boos op Jimmy en hem ook negeren. Dat is niet alleen heel kinderachtig, maar ook dom.
Geen idee.. is foetsie .. wellicht over de schutting gegooid ... in de wc doorgespoeld.. .zeg het maar.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 12:35 schreef spapaars het volgende:
Mededeling voor alle bewoners
https://streamable.com/pyag9z
Moet met dat balletjequote:Op maandag 18 maart 2024 12:43 schreef BigBreg83 het volgende:
Maar ze kunnen toch de stenen gewoon met de hand omgooien? Of stond in de spelregels dat het perse met dat balletje moet?
Jimmy verweet hem van alles. Die sloeg beetje door.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik denk dat Tom heel hard aan het nadenken is waarom Jimmy zo uitvalt tegen hem en hem beschuldigd van negeren.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Aaah oke. Ik had ergens gelezen dat iemand gisteren al had gezegd om het balletje kwijt te maken. Was dat Danny? Weet het niet meer.quote:
Je verwacht het niet...quote:
Op de bank zitten zegt niet dat je naar huis moet. Ligt er aan met wie en ik denk dat Tom er goed voor staat.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:40 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ze mogen toch niet laten blijken dat ze weten wie het is?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:41 schreef zodeju het volgende:
Tyron en Randy hebben de grootste lol om.....en proberen de undercovers uit te horen en te kijken of die zich verspreken....
Dat kan, ze spelen een spel, maar Tom slaat ook een beetje door met het negeren van mensen. Je zit met een kleine groep en dat verpest zo de sfeer in het huis en dat is toch om die dat doet.. IK ga hem wel van een andere kant zien.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:44 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jimmy verweet hem van alles. Die sloeg beetje door.
Alweer? Ze mogen daar wel een mandenmaker in dienst nemen.quote:
Ja vind het echt laf om iemands tekortkomingen, waar je al vanaf weet,quote:Op maandag 18 maart 2024 12:44 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik denk dat Tom heel hard aan het nadenken is waarom Jimmy zo uitvalt tegen hem en hem beschuldigd van negeren.
Den Tom moet dat even verwerken dat zijn vriend Jimmy aan wie hij heel veel dingen heeft verteld dit zo doet.
Slechte act van Jimmy, veel te overdreven gespeeld.
MAND!quote:Op maandag 18 maart 2024 12:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Alweer? Ze mogen daar wel een mandenmaker in dienst nemen.
Max 2, min 1quote:Op maandag 18 maart 2024 12:44 schreef Snoozey het volgende:
ze moeten toch met 2 bij die palen zitten. of is 1 nu ook ineens ok
Die 3 hebben het balletje toch juist kwijt gemaakt.?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ook dom dat die 3 er niet aan gedacht hebben het balletje mee te nemen.
Klopt tom heeft uitgelegd ook aan jimmy dat hij altijd na moet denken voordat hij reageertquote:Op maandag 18 maart 2024 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat kan, ze spelen een spel, maar Tom slaat ook een beetje door met het negeren van mensen. Je zit met een kleine groep en dat verpest zo de sfeer in het huis en dat is toch om die dat doet.. IK ga hem wel van een andere kant zien.
Denk dat Tyron, randy Tom bedoelt word,quote:Op maandag 18 maart 2024 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die 3 hebben het balletje toch juist kwijt gemaakt.?
De drie die hem gemaakt hebben .....quote:Op maandag 18 maart 2024 12:47 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die 3 hebben het balletje toch juist kwijt gemaakt.?
Het is afsluiten. Anderen zien het als negeren.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:46 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat kan, ze spelen een spel, maar Tom slaat ook een beetje door met het negeren van mensen. Je zit met een kleine groep en dat verpest zo de sfeer in het huis en dat is toch om die dat doet.. IK ga hem wel van een andere kant zien.
Jimmy vertelde dat vanmorgen aan Karenquote:Op maandag 18 maart 2024 12:43 schreef mazaru het volgende:
Wat slim om dat balletje te pakken. Kudo's voor wie dat bedacht heeft
quote:Op maandag 18 maart 2024 12:43 schreef mazaru het volgende:
Wat slim om dat balletje te pakken. Kudo's voor wie dat bedacht heeft
heeft Jimmy hem gepiktquote:Op maandag 18 maart 2024 12:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy vertelde dat vanmorgen aan Karen
Vertrouwen van mensen naar anderen nog verder omlaag brengen?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
Waarom. Nog dit doorzetten als de.meeste al weten wie de 3 undercovers zijn.
Ja waardeloosquote:Op maandag 18 maart 2024 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
Nee echt niet Tyron Randy en Tom hebben die dominostenen gemaakt en dat balletje laten liggen en dat is dom vooral omdat ze wisten dat het balletje het begin was.....quote:
Luister naar het filmpje wat Papaars heeft gepost. Daar hoor je het BB uitleggenquote:Op maandag 18 maart 2024 12:49 schreef Koos1958 het volgende:
quote:Op maandag 18 maart 2024 12:35 schreef spapaars het volgende:
Mededeling voor alle bewoners
https://streamable.com/pyag9z
Mag ook niet meerquote:Op maandag 18 maart 2024 12:49 schreef BigBreg83 het volgende:
dan kunnen ze ook niet meer pingpongen!
Nee die doministraat zal ik maar zeggenquote:Op maandag 18 maart 2024 12:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
hebben ze dat balletje zelf gemaakt?
Dan maken ze toch een nieuwe
BB faalt gewoon keihardquote:Op maandag 18 maart 2024 12:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Luister naar het filmpje wat Papaars heeft gepost. Daar hoor je het BB uitleggen
Dat zeg ik.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee echt niet Tyron Randy en Tom hebben die dominostenen gemaakt en dat balletje laten liggen en dat is dom vooral omdat ze wisten dat het balletje het begin was.....
Nu snap ik...ja dat is best een beetje domquote:Op maandag 18 maart 2024 12:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee echt niet Tyron Randy en Tom hebben die dominostenen gemaakt en dat balletje laten liggen en dat is dom vooral omdat ze wisten dat het balletje het begin was.....
Of BB bewust het seizoen naar de knoppen wil helpenquote:Op maandag 18 maart 2024 12:53 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het niet meer zo leuk , nog meer beschuldigingen over vertrouwen in de mens maakt het wmb alleen maar erger
Ik haak wel een keer weer aan maar ik ben er voor nu ff klaar meequote:Op maandag 18 maart 2024 12:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Of BB bewust het seizoen naar de knoppen wil helpen
Heb hetzelfdequote:Op maandag 18 maart 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik haak wel een keer weer aan maar ik ben er voor nu ff klaar mee
We praten in een kringetje maar bedoelen het zelfde.....quote:Op maandag 18 maart 2024 12:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zeg ik.
Ze hadden dat balletje moeten pakken.
Dat weet ik niet, wel dat hij tegen Karen zei dat ze dit moesten doen En dat ze woorden in de zinnen die ze fluisterend door moesten geven aan moesten passenquote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Ik vind het maar een kut opdracht, snap er niets van en hopelijk wordt dat in de TV uitzending meer duidelijk.
De undercovers krijgen meerdere spellen om de boel te saboteren, de niet undercovers , dus de overige bewoners moeten dit voorkomen. de sabotages die we nu weten zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:39 schreef freaky40 het volgende:
Denk met Ashleyquote:Op maandag 18 maart 2024 13:02 schreef Koos1958 het volgende:
Tom moet weer praten van jimmy met karen. Hij deed zelf ook achterlijk tegen tom. Ashley nu over jimmy en tom. Jimmy gevoelig. Wie is er sneu.
Terecht ook wel, hij verpest de hele sfeer daarquote:Op maandag 18 maart 2024 13:01 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley: het is bij de beesten af
tom weer aanvallen achter zijn rug ( tegen Randy)
Ja klopt ook niet.tom en jimmy praten welquote:Op maandag 18 maart 2024 13:03 schreef cat123 het volgende:
Ashley vult alles voor iedereen in, heel opvallend ook.
Ben ik allang,meest vervelendste BB ooitquote:Op maandag 18 maart 2024 12:54 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik haak wel een keer weer aan maar ik ben er voor nu ff klaar mee
Zo frustrerend.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:03 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja klopt ook niet.tom en jimmy praten wel
Ja en ze zijn er daar ook echt op vooruitgegaan..quote:Op maandag 18 maart 2024 12:35 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Daar hebben ze ook 100 jaar geleden al revolutie gehad en de koninklijke familie een kopje kleiner gemaakt....
En iedereen vind hem zielig, want Tom is en doet raar, Tom moet het even een plaats geven maar krijgt nu zelfs van Jimmy geen tijd.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:05 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy doet echt ontzettend raar en manipulatief
nou idd ze moeten Tom ook altijd hebben lijkt het welquote:Op maandag 18 maart 2024 13:06 schreef cat123 het volgende:
[..]
En iedereen vind hem zielig, want Tom is en doet raar, Tom moet het even een plaats geven maar krijgt nu zelfs van Jimmy geen tijd.
En terecht. Deze 'prima donna' mag ook wel eens op zijn plaats gezet worden!quote:Op maandag 18 maart 2024 13:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nou idd ze moeten Tom ook altijd hebben lijkt het wel
Tom heeft ADHD die mensen denken en handelen andersquote:Op maandag 18 maart 2024 13:07 schreef lonneberga het volgende:
Tom is een zeikerd,en spoort niet helemaal,rare moeilijke man
Ja heel smerig wat hij allemaal zegt en alleen maar om niet op de bank te komenquote:Op maandag 18 maart 2024 13:09 schreef marky het volgende:
Nu weet Jimmy hoe Tom in elkaar zit en daar maakt hij nu misbruim van. Ik vind dat echt niet netjes.
Kan ook niet in groepsverband functioneren. Hoort daar totaal niet thuis.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:07 schreef lonneberga het volgende:
Tom is een zeikerd,en spoort niet helemaal,rare moeilijke man
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tom heeft ADHD die mensen denken en handelen anders
Sommige die dat hebben kunnen heel snel boos worden en dingen zijn dan heel moeilijk uit te leggen.
Tom weet dat hij snel boos wordt en dat wil hij niet daarom negeert hij om eerst zelf na te kunnen denken
Ging gister prima met Ty en Randy.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:10 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Kan ook niet in groepsverband functioneren. Hoort daar totaal niet thuis.
Fijn toch voor hem? Kan-ie weer gaan zitten pruilen.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:07 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
nou idd ze moeten Tom ook altijd hebben lijkt het wel
If you can’t stand the heat, get out of the kitchen…quote:Op maandag 18 maart 2024 13:08 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En terecht. Deze 'prima donna' mag ook wel eens op zijn plaats gezet worden!
Het zou zomaar kunnen zijn dat als Jimmy een rol mag spelen hij dan veel sterker en zelfverzekerder over komt.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:09 schreef zodeju het volgende:
Jimmy ging ook te keer vanochtend dat ze niet moesten denken dat ze het alleen recht hadden op die dominospel . En daar zou hij wel een stokje voor steken echt dat hij dat niet pikte....Tom stond hem echt met open aan te kijken....
Precies,hahaquote:Op maandag 18 maart 2024 13:11 schreef Luna68 het volgende:
[..]
If you can’t stand the heat, get out of the kitchen…
nooit problemen met Alice gehadquote:Op maandag 18 maart 2024 13:13 schreef Clasientjuh het volgende:
Ik vind het wel bijzonder dat Tom altijd problemen heeft met vrouwen in het huis.
Dat maakte het zo sneu, hij heeft met veel plezier die straat gemaakt en was trots dat het in 1keer goed ging....quote:
Hij heeft ze nodig omdat hij het bij de andere groep heeft verknald.quote:
Ach hou toch op, het is gewoon een vervelend verwend kind.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat maakte het zo sneu, hij heeft met veel plezier die straat gemaakt en was trots dat het in 1keer goed ging....
En dan Jimmy heel venijnig ter tegen in ging dat ze het niet konden maken en blablablabla......
En hele omschakeling voor Tom die een paar uur daarvoor nog zoveel plezier er in had.
Het zonnetje in huis.quote:
Dus iedereen moet het gedrag van Tom dan maar accepteren? Hij kan ook proberen aan te leren dat zijn gedrag voor anderen heel moeilijk te begrijpen is en het anders proberen te doen. Mensen zonder ADHD hebben ook gevoelens en daar houdt Tom te weinig rekening mee. Daar komt bij dat niet iedereen met ADHD zo denkt en doet. Mijn zoon heeft ook ADHD en kan ook heel snel boos worden, maar kan het ook snel weer loslaten. Niet iedereen met ADHD handelt hetzelfde, dus begin wel steeds meer te begrijpen dat Tom erg moeilijk is in de omgang.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Tom heeft ADHD die mensen denken en handelen anders
Sommige die dat hebben kunnen heel snel boos worden en dingen zijn dan heel moeilijk uit te leggen.
Tom weet dat hij snel boos wordt en dat wil hij niet daarom negeert hij om eerst zelf na te kunnen denken
hij wil zelf niks meer met Karin en Ashley van doen hebben...dus zijn eigen keus.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft ze nodig omdat hij het bij de andere groep heeft verknald.
Gaat misschien ook nog wel komen hahaha hij is een aparte man. Voor de rest met alle vrouwen heeft hij problemen daar.quote:
Dus dat, als je daar niet mee kan handelen had je niet aan deze show mee moeten doen, of je moet gewoon opstappen.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus iedereen moet het gedrag van Tom dan maar accepteren? Hij kan ook proberen aan te leren dat zijn gedrag voor anderen heel moeilijk te begrijpen is en het anders proberen te doen. Mensen zonder ADHD hebben ook gevoelens en daar houdt Tom te weinig rekening mee. Daar komt bij dat niet iedereen met ADHD zo denkt en doet. Mijn zoon heeft ook ADHD en kan ook heel snel boos worden, maar kan het ook snel weer loslaten. Niet iedereen met ADHD handelt hetzelfde, dus begin wel steeds meer te begrijpen dat Tom erg moeilijk is in de omgang.
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ach hou toch op, het is gewoon een vervelend verwend kind.
denk het niet...Alice is heel volwassen en ze kunnen het goed met elkaar vinden. hij heeft problemen met Ashley en karin...Ashley heeft met bijna iedereen gezeur gehad daar ( inclusief haar eigen groepje) en tja Karin volgt alles wat van Ashley moetquote:Op maandag 18 maart 2024 13:16 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Gaat misschien ook nog wel komen hahaha hij is een aparte man. Voor de rest met alle vrouwen heeft hij problemen daar.
Nee, maar Alice is ook het politiek correcte glijmiddel daar in huis.quote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
denk het niet...Alice is heel volwassen en ze kunnen het goed met elkaar vinden. hij heeft problemen met Ashley en karin...Ashley heeft met bijna iedereen gezeur gehad daar ( inclusief haar eigen groepje) en tja Karin volgt alles wat van Ashley moet
Joeh.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zit geconcentreerd te knutselen.
beter dan een viswijf die het hele huis naar haar hand wil zetten en waarmee niet te communiceren valtquote:Op maandag 18 maart 2024 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, maar Alice is ook het politiek correcte glijmiddel daar in huis.
Is een schat hoorquote:Op maandag 18 maart 2024 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Precies en nu herkennen mensen het gedrag van Tom als ADHD, maar de andere bewoners kunnen ook een rugzak hebben hè, alleen wordt dat niet herkend. Blijf erbij dat je dan niet aan dit programma mee moet doenquote:Op maandag 18 maart 2024 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dus iedereen moet het gedrag van Tom dan maar accepteren? Hij kan ook proberen aan te leren dat zijn gedrag voor anderen heel moeilijk te begrijpen is en het anders proberen te doen. Mensen zonder ADHD hebben ook gevoelens en daar houdt Tom te weinig rekening mee. Daar komt bij dat niet iedereen met ADHD zo denkt en doet. Mijn zoon heeft ook ADHD en kan ook heel snel boos worden, maar kan het ook snel weer loslaten. Niet iedereen met ADHD handelt hetzelfde, dus begin wel steeds meer te begrijpen dat Tom erg moeilijk is in de omgang.
Uitgeknutseld en nog steeds dezelfde kwaaie kopquote:Op maandag 18 maart 2024 13:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hij zit geconcentreerd te knutselen.
Nee, dat zeg ik niet, ik zeg alleen wat de reden is waarom hij negeert, iets wat hij zelf uitgelegd heeft.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat vraagt hij helemaal niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:13 schreef mazaru het volgende:
Iedereen moet maar rekening met Tom houden. Dat werkt niet in zo'n huis. Tom moet maar eens leren om rekening met een ander te houden en niet altijd met dat vingertje naar voren te wijzen maar ook eens proberen om zelf te veranderen.
Ja, die begrijpt ook dondersgoed dat hij daar niet meer welkom is, dus die houdt de eer aan zichzelf.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij wil zelf niks meer met Karin en Ashley van doen hebben...dus zijn eigen keus.
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:19 schreef freaky40 het volgende:
Oh god, die Alice gaat Jimmy aflossen....mute...
Raar dat voor een maand terug nog iedereen viel over Ty die gewonnen had en er toch iets van zei dat hij hem niet een hand wilde geven omdat hij gewonnen had en Saboo had genegeerdquote:Op maandag 18 maart 2024 13:14 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ach hou toch op, het is gewoon een vervelend verwend kind.
Ik ben geen Ruttefan, maar die kon in ieder geval nog lachen en een snedig antwoord geven als hij in een discussie zat waar hij geen gelijk kreegquote:Op maandag 18 maart 2024 13:20 schreef lonneberga het volgende:
Heb het al een keer gezegd,hij lijkt op Mark Rutte
Net zo'n autist...quote:Op maandag 18 maart 2024 13:20 schreef lonneberga het volgende:
Heb het al een keer gezegd,hij lijkt op Mark Rutte
Het valt me op als Tom het goed heeft met een dame dat hij later ineens zich afzonderd naar de dame. Ik weet niet wat hij mee gemaakt heeft met vrouwen maar ik merk het wel dat hij na een tijdje ineens raar doet.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
denk het niet...Alice is heel volwassen en ze kunnen het goed met elkaar vinden. hij heeft problemen met Ashley en karin...Ashley heeft met bijna iedereen gezeur gehad daar ( inclusief haar eigen groepje) en tja Karin volgt alles wat van Ashley moet
Hij heeft er zelf voor gekozen omdat ze zijn vertrouwen beschaamd hebben. Hij zei zelf dat hij zo’n leuke dag had eergister en niet steeds in dat gekonkel zat. Glenn, Ashley en Karen willen maar dat er gepraat wordt. Tom is er klaar mee.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:14 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Hij heeft ze nodig omdat hij het bij de andere groep heeft verknald.
Maar als het niet naar meneers luimen gaat, hoort God hem brommen.quote:
Uiterlijk bedoel ikquote:Op maandag 18 maart 2024 13:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben geen Ruttefan, maar die kon in ieder geval nog lachen en een snedig antwoord geven als hij in een discussie zat waar hij geen gelijk kreeg
Tom wordt nu afgefikt omdat Ashley haar hoofd op het hakblok ligt.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:21 schreef zodeju het volgende:
[..]
Raar dat voor een maand terug nog iedereen viel over Ty die gewonnen had en er toch iets van zei dat hij hem niet een hand wilde geven omdat hij gewonnen had en Saboo had genegeerd
Toen viel de halve Cos over Tyron heen....
Dat hadden ze vanaf het begin niet alles pikken van hem Donahi had moeite Tyron had moeite Karen had moeite en nu is het Jimmy die weet hoe hij is en een toneelstuk opvoert al undercover als de held.
Inderdaad......quote:Op maandag 18 maart 2024 13:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Tom wordt nu afgefikt omdat Ashley haar hoofd op het hakblok ligt.
Hoe kom je hier nu weer bij?quote:Op maandag 18 maart 2024 13:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:22 schreef happyme28 het volgende:
Hij heeft er zelf voor gekozen omdat ze zijn vertrouwen beschaamd hebben.
Het vergt wederzijds begrip maar ook aanpassingsvermogen aan beide kanten. Dat geldt ook voor Tom. Als je dan "ja ik ben nu eenmaal zo"-kaart trekt en zelf ook niet wil bewegen wordt het inderdaad een lastig verhaal. Je moet je aandoening niet altijd maar als excuus voor je gedrag gaan gebruikenquote:Op maandag 18 maart 2024 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ja dat zei Ashley.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:24 schreef Koos1958 het volgende:
Mannen zijn rare wezens sommige hebben een week nodig om na te denken.
Hahaquote:Op maandag 18 maart 2024 13:25 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja dat zei Ashley.
Klopt wel een beetje...
Hij loopt Alice vaak ook straal voorbij 's ochtends... is er dan met z'n hoofd helemaal niet bij.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:25 schreef cat123 het volgende:
Ook over slaapwel,
Volgens mij zegt hij sowieso geen goedemorgen of slaapwel.
Verstandige meid.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley en karen alweer over wie te nomineren. Ashley zegt randy tyron en alice. Nog niet in eigen groep snijden
Denk dat dat aan Tom zelf ligt, net als dat het aan Ash zelf ligt dat haar hoofd op het hakblok ligtquote:Op maandag 18 maart 2024 13:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Preciesquote:Op maandag 18 maart 2024 13:26 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij loopt Alice vaak ook straal voorbij 's ochtends... is er dan met z'n hoofd helemaal niet bij.
Maar hij kan er niks aan veranderen...zijn hersens werken zo..die kan hij niet uitschakelen he..quote:Op maandag 18 maart 2024 13:25 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Het vergt wederzijds begrip maar ook aanpassingsvermogen aan beide kanten. Dat geldt ook voor Tom. Als je dan "ja ik ben nu eenmaal zo"-kaart trekt en zelf ook niet wil bewegen wordt het inderdaad een lastig verhaal. Je moet je aandoening niet altijd maar als excuus voor je gedrag gaan gebruiken
Als Tom er klaar mee is en het nodig vindt de sfeer voor iedereen in het BB huis te verpesten en steeds meer mensen op negeerstand zet, moet hij lekker naar huis gaan.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Hij heeft er zelf voor gekozen omdat ze zijn vertrouwen beschaamd hebben. Hij zei zelf dat hij zo’n leuke dag had eergister en niet steeds in dat gekonkel zat. Glenn, Ashley en Karen willen maar dat er gepraat wordt. Tom is er klaar mee.
Goh toevallig weer 3 Nederlandersquote:Op maandag 18 maart 2024 13:23 schreef Koos1958 het volgende:
Ashley en karen alweer over wie te nomineren. Ashley zegt randy tyron en alice. Nog niet in eigen groep snijden
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:17 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Puur toeval ... ook compleet in het belang van Karen .... en totaal niet alleen maar in haar eigenbelang.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goh toevallig weer 3 Nederlanders
Klopt, het kan heel anders.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar hij kan er niks aan veranderen...zijn hersens werken zo..die kan hij niet uitschakelen he..
Hij trapt iiig geval geen gat in de deur..stoelen vliegen niet door de kamer![]()
Hij keert naar binnen en dat is knap van hem..
Dit met Jimmy komt echt van Jimmy af vanmorgen......quote:Op maandag 18 maart 2024 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Tom er klaar mee is en het nodig vindt de sfeer voor iedereen in het BB huis te verpesten en steeds meer mensen op negeerstand zet, moet hij lekker naar huis gaan.
Karen heeft een erg selectief geheugen.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:28 schreef Ireth het volgende:
Ik val net weer in en het eerste wat ik hoor...
Karen: "Ik heb ook nooit iets slechts gezegd hé..."
Is ook knap, hij weet dat hij snel boos wordt en heeft er voor gekozen om dan beter even ruimte te nemen.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Maar hij kan er niks aan veranderen...zijn hersens werken zo..die kan hij niet uitschakelen he..
Hij trapt iiig geval geen gat in de deur..stoelen vliegen niet door de kamer![]()
en 90K helpt...quote:Op maandag 18 maart 2024 13:29 schreef Snoozey het volgende:
ach hij is nog jong. en als hij thuis is gaat hij zelfhulpboeken lezen. met fil praten. hij komt er ooit nog wel
Deed-ie dat maar een keer, dan zat er nog enige smaak aan.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:27 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja of gelooft ze gewoon in haar eigen leugens?quote:Op maandag 18 maart 2024 13:29 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Karen heeft een erg selectief geheugen.
Maar dan is karen toch ook een stuk onbenulquote:Op maandag 18 maart 2024 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Puur toeval ... ook compleet in het belang van Karen .... en totaal niet alleen maar in haar eigenbelang.
In wezen is Ashley heel sociaal. Als ze 3 Nederlanders op de bank zet, gaat er 1 weg en daar profiteren de 2 die terugkomen ook weer van.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Puur toeval ... ook compleet in het belang van Karen .... en totaal niet alleen maar in haar eigenbelang.
Dat lijkt me wel bewezen.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:31 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Maar dan is karen toch ook een stuk onbenul
Ja 13 april met de pot.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Als Tom er klaar mee is en het nodig vindt de sfeer voor iedereen in het BB huis te verpesten en steeds meer mensen op negeerstand zet, moet hij lekker naar huis gaan.
Gelukkig mag hij dat gewoon zelf bepalen. En het publiek wil hem daar vooralsnog graag houden.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Mooie uitleg weer van je, maar wel het verhaal van 10 kleine negertjes (mag niet meer) 1 voor 1 weg.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:31 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
In wezen is Ashley heel sociaal. Als ze 3 Nederlanders op de bank zet, gaat er 1 weg en daar profiteren de 2 die terugkomen ook weer van.
Niks toevallig aan want ze hebben hun al wekenlang genomineerd.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Goh toevallig weer 3 Nederlanders
vraag me af of hij er wel eens voor behandeld is ik bedoel inde trant van soort psych ofzoquote:Op maandag 18 maart 2024 13:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hierna had Karen niet moeten gaan roddelen met Ash en zoquote:Op maandag 18 maart 2024 13:16 schreef Clasientjuh het volgende:
[..]
Gaat misschien ook nog wel komen hahaha hij is een aparte man. Voor de rest met alle vrouwen heeft hij problemen daar.
Sfeer voor iedereen verpesten word ook door anderen gedaan hè, er zijn meerdere personen voor nodig,quote:Op maandag 18 maart 2024 13:27 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
En wat als beide bewakers undercover zijn?quote:Op maandag 18 maart 2024 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Snap het nut niet van het bewaken van die 2 ballenbakken. Natuurlijk gaan Undercovers daar niets uit halen als het 24/7 bewaakt wordt.
Het wordt ook soms bewaakt door 2 undercovers was het plan. Ben benieuwd of ze de duo’s gaan aanpassen nu ze het denken te weten.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Snap het nut niet van het bewaken van die 2 ballenbakken. Natuurlijk gaan Undercovers daar niets uit halen als het 24/7 bewaakt wordt.
Die mogelijkheid is er als er 2 undercovers zitten of 1 undercover en 1 bewoner die dan weggestuurd wordt voor een theetje ofzo.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Je spreekt je tegen, juist door het bewaken kan er niets worden uitgehaald toch?quote:Op maandag 18 maart 2024 13:38 schreef freaky40 het volgende:
Die zijn dat niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:39 schreef czvt het volgende:
[..]
En wat als beide bewakers undercover zijn?
Nee ik spreek mij niet tegen, ik snap het nut niet. Je gaat er toch niets uit halen als je daar met zijn 2en zit.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:40 schreef spapaars het volgende:
[..]
Je spreekt je tegen, juist door het bewaken kan er niets worden uitgehaald toch?
Het nut van het bewaken.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:40 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee ik spreek mij niet tegen, ik snap het nut niet. Je gaat er toch niets uit halen als je daar met zijn 2en zit.
Nee nog nooit nooit iets slecht gezegdquote:Op maandag 18 maart 2024 13:28 schreef Ireth het volgende:
Ik val net weer in en het eerste wat ik hoor...
Karen: "Ik heb ook nooit iets slechts gezegd hé..."
Ja he en tom gaat teveel met anderen om dus dan stoken he. Deed hij ook met dilano toe die meer met anderen omgingquote:Op maandag 18 maart 2024 13:42 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Jimmy probeert uit alle macht te sturen en manipuleren.
Zuiver en alleen objectief bedoel je.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:45 schreef schizolientje het volgende:
als we zouden kijken, observeren, schrijven zonder oordeel of voorspellingen zou de COS er heel wat beter uit zien
Ja, zullen we de andere bewoners ook even gaan analiseren? wel zo eerlijk.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Voor Tom worden hier allerlei excuses gezocht voor zijn gedrag. Elk mens heeft een rugzak, wat soms hun gedrag kan verklaren. Tom is/was ook 1 van mij favo's. Maar andere bewoners, worden hier dan bv tokkies genoemd, stuk onbenul etc. Dat vind ik wel jammer.
Was vanmorgen alquote:Op maandag 18 maart 2024 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy probeert verwarring te zaaien over het rooster.
Ik zoek geen excuus hoor ik tik hier alleen wat hij zelf gezegd heeftquote:Op maandag 18 maart 2024 13:37 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Voor Tom worden hier allerlei excuses gezocht voor zijn gedrag. Elk mens heeft een rugzak, wat soms hun gedrag kan verklaren. Tom is/was ook 1 van mij favo's. Maar andere bewoners, worden hier dan bv tokkies genoemd, stuk onbenul etc. Dat vind ik wel jammer.
Hij blijft doorgaan..... terwijl iedereen weet dat hij er 1tje is.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy probeert verwarring te zaaien over het rooster.
Zijn hele gedrag, mimiek en energie is anders sinds Dilano weg is. Hij wordt gemeen naar/over anderen en de humor is wel. Het kan hem allemaal niets meer schelen.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja he en tom gaat teveel met anderen om dus dan stoken he. Deed hij ook met dilano toe die meer met anderen omging
Tyron heeft het werkelijk lopen roepen.. dat kan niemand gemist hebben.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:48 schreef Rhosyn het volgende:
Weten de undercovers eigenlijk dat ze ontmaskert zijn?
Niet toch?
Gemeen is hij altijd wel.met vlagen geweest. Hij is naar mijn mening nogal claimend in zijn gedrag naar mensen die dicht bij bij hem staan. Die mogen het niet leuk met anderen hebbenquote:Op maandag 18 maart 2024 13:48 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Zijn hele gedrag, mimiek en energie is anders sinds Dilano weg is. Hij wordt gemeen naar/over anderen en de humor is wel. Het kan hem allemaal niets meer schelen.
Klopt en geleerd heeft om niet direct te reageren maar over zijn antwoord na te denkenquote:Op maandag 18 maart 2024 13:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zoek geen excuus hoor ik tik hier alleen wat hij zelf gezegd heeft
Dat hij snel boos wordt en daarom zich liever eerste terug trekt
Oh zei hij dat tegen haar?quote:
Nee, tegen Jimmyquote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 13:43 schreef kiki2024 het volgende:
Tom vraagt aan Jimmy of hij Karin even kan gaan halen zodat ze kunnen praten.
Jimmy: moet dat nu ? kan toch ook als we klaar zijn?
Tom wil toch graag even praten.
Jimmy: Karin! KA
Jimmy: ze zit binnen ga haar zelf maar halen
maar voor alsnog dus niet gesproken nog met elkaar?quote:
Nope, Tom wilde voor hun shift erop zat nog wat tegen haar zeggen. Jimmy deed er wat moeilijk over en toen hij net zat kwamen Karen en Ashley hun al aflossen.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
maar voor alsnog dus niet gesproken nog met elkaar?
Wat weet en kan ze wel?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Karen weet niet eens de vlag kleurenvan haar land
"Da ga ik niet allemaal in munne kop steken", aldus Karin. Is zij echt een schooljuf?quote:Op maandag 18 maart 2024 14:04 schreef Dotteke het volgende:
Karen weet niet eens de vlag kleurenvan haar land
Nee ... kappersschool juf.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:08 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
"Da ga ik niet allemaal in munne kop steken", aldus Karin. Is zij echt een schooljuf?
Op een kapperschool toch??quote:Op maandag 18 maart 2024 14:08 schreef Donna1000 het volgende:
[..]
"Da ga ik niet allemaal in munne kop steken", aldus Karin. Is zij echt een schooljuf?
Kan dat alleen maar positief vinden.quote:Op maandag 18 maart 2024 13:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Klopt en geleerd heeft om niet direct te reageren maar over zijn antwoord na te denken
Nee, hij zei dat tegen Jimmyquote:
Dat wilde Jimmy zelf. Nou wordt ie helemaal mooi. Randy, Ty en Tom wilde alleen de baan leggen, maar dat wilde Jimmy niet. Dus was het alternatief iedereen krijgt een kleur want als ie dan ergens stopt, zal dat een undercover zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:15 schreef OmaJacky het volgende:
Ik hoor Jimmy zeggen iedereen een kleur , dat is wat ze willen.
Maar ik snap ff niet wie dat wil, BB of de bewoners?
Slim bekekenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat wilde Jimmy zelf. Nou wordt ie helemaal mooi. Randy, Ty en Tom wilde alleen de baan leggen, maar dat wilde Tommy niet. Dus was het alternatief iedereen krijgt een kleur want als ie dan ergens stopt, zal dat een undercover zijn.
Met Tommy bedoel je toch Jimmyquote:Op maandag 18 maart 2024 14:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat wilde Jimmy zelf. Nou wordt ie helemaal mooi. Randy, Ty en Tom wilde alleen de baan leggen, maar dat wilde Tommy niet. Dus was het alternatief iedereen krijgt een kleur want als ie dan ergens stopt, zal dat een undercover zijn.
Begrijpt hij niet dat het heel knullig overkomt en totaal niet charmant zoals hij waarschijnlijk denkt....althans ik hoef zo'n man niet terwijl hij er best goed uitziet.....quote:Op maandag 18 maart 2024 14:21 schreef Luna68 het volgende:
Glenn is echt te goed voor die meiden. Moet ie komen om dekentjes over ze heen te doen, ik zou zeggen sta lekker zelf even op
Was net verbaasd dat ze niet wisten hoeveel 90-68 was en hoeveel uur dat nog wasquote:Op maandag 18 maart 2024 14:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Karen heeft echt het buskruit niet uitgevonden...
Ashley : Wat zal dat lekker zijn.. straks lekker naar de supermarkt..
Karen : Wie?
Ashley : Wij
Karen : Hoe?
Ashley : Gewoon .. als je weer thuis bent...
Ja, foutje, aangepast. Jimmy zat te klagen dat 'de haantjes' het alleen wilde doen (wat ik snap aangezien hij undercover is) dus vond het wel een slim alternatief om dan per kleur te verdelen.quote:
Wat een zeikdoos zeg.....quote:Op maandag 18 maart 2024 14:28 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Ik heb geen zin om van drama naar drama naar drama te gaan... daar heb ik echt nul tijd voor.
Mooi. Kan ie iedereen naar huis spelen.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:30 schreef woxxel2 het volgende:
Ik denk dat Tom de volgende keer op de bank komt
Op zeker.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:30 schreef woxxel2 het volgende:
Ik denk dat Tom de volgende keer op de bank komt
Oké, dat heb ik dus gemist fat Jimmy dat zelf wildequote:Op maandag 18 maart 2024 14:18 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Dat wilde Jimmy zelf. Nou wordt ie helemaal mooi. Randy, Ty en Tom wilde alleen de baan leggen, maar dat wilde Jimmy niet. Dus was het alternatief iedereen krijgt een kleur want als ie dan ergens stopt, zal dat een undercover zijn.
En dat doet en deed hij met al zijn " vrienden"vals gedrag. En karen gelijk als je het zat bent kan je bij ons op de kamer he.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:29 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy zeiken bij Karen en Ashley over Tom. Ashley gooit graag olie op het vuur.
Was simpel voor Ash, 90 minuten das een voetbalwedstrijd dus dat is dan twee uur.quote:Op maandag 18 maart 2024 14:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Was net verbaasd dat ze niet wisten hoeveel 90-68 was en hoeveel uur dat nog was
Iedereen die het ook maar durft om lol te hebben met anderen dan Jimmy is meteen een probleem voor 'm. Eerst Dilano, nu Tomquote:Op maandag 18 maart 2024 14:33 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En dat doet en deed hij met al zijn " vrienden"vals gedrag. En karen gelijk als je het zat bent kan je bij ons op de kamer he.
Dit doet hij al zolang als hij er zit over mensen. Als ze met nog anderen mensen omgaan of even niet met hem eens zijn gelijk onderuit halenquote:Op maandag 18 maart 2024 14:34 schreef TheVulture het volgende:
Zou Jimmy denken dat je als Undercover ook meteen een enorm onsympathieke lul moet "spelen", want het is me nogal een karakterswitch
Ja echt he, wat een rekenwonders die beide damesquote:Op maandag 18 maart 2024 14:35 schreef Xilia het volgende:
[..]
Was simpel voor Ash, 90 minuten das een voetbalwedstrijd dus dat is dan twee uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |