dan komen er mensen dingen in leggen en dat mogen de bewoners niet betrappen hahaquote:Op maandag 18 maart 2024 08:54 schreef Dotteke het volgende:
Waarom moeten ze toch steeds kijkjen of de deur van de de voorraadkamer dicht is?
Vind hetniet fijn naar deze twee te luisteren, ben nu ik Ran een tijdje in beeld heb blij dat hij niet vaak in beeld isquote:Op maandag 18 maart 2024 09:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dan komen er mensen dingen in leggen en dat mogen de bewoners niet betrappen haha
erg fijn weer een TwinStream
Ja vreselijk hequote:Op maandag 18 maart 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hetniet fijn naar deze twee te luisteren, ben nu ik Ran een tijdje in beeld heb blij dat hij niet vaak in beeld is
Gek bro, gek bro ja man
Erger mij zo aan dat gebro en geman
no span Bro krijgen zo weer 2 streamsquote:Op maandag 18 maart 2024 09:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind hetniet fijn naar deze twee te luisteren, ben nu ik Ran een tijdje in beeld heb blij dat hij niet vaak in beeld is
Gek bro, gek bro ja man
Erger mij zo aan dat gebro en geman
Ja man,quote:Op maandag 18 maart 2024 09:23 schreef Dotteke het volgende:
Bro hier man daar, bro hier man daar, bro bro man man bro bro man man shit man, weet ik niet meer man
Ik vind het fucktup. man vindt het gruwelijk man
Bro bro man man weet je bro, ja man
Bro heb je die gekkuh freestyel van hem gehoord
Ty en Ran in gesprek
quote:
Ja bro, niet normaal man, het is fuck up broquote:Op maandag 18 maart 2024 09:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
no span Bro krijgen zo weer 2 streams![]()
whahaha
Straattaal is wel een onderdeel van de Nederlandse cultuur.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:33 schreef KangaP het volgende:
In vorige edities van BB waren er deelnemers die een andere taal machtig waren zoals Frans, maar BB greep steeds in dat dit niet mocht.
Wat met ‘’street talk ‘’dan
Akkoord , maar het is op de duur ook een code waar je er niks van begrijpt,quote:Op maandag 18 maart 2024 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Straattaal is wel een onderdeel van de Nederlandse cultuur.
BB heeft dit jaar een klein rolletjequote:Op maandag 18 maart 2024 09:33 schreef KangaP het volgende:
In vorige edities van BB waren er deelnemers die een andere taal machtig waren zoals Frans,
maar BB greep steeds in dat dit niet mocht.
Ja en Belgisch.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:33 schreef KangaP het volgende:
In vorige edities van BB waren er deelnemers die een andere taal machtig waren zoals Frans,
maar BB greep steeds in dat dit niet mocht.
Vergeet Karen niet die is het meest onverstaandbare van de Belgen vind ikquote:Op maandag 18 maart 2024 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en Belgisch.
Als Tom en Danny en Glenn praten:
lksdjhf;i alee ewjs alee ksdfj alee jkshfvjdf alee ksjdfhigfu alee khjfv alee
Ik mute haar ze heeft een snerp stem.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeet Karen niet die is het meest onverstaandbare van de Belgen vind ik
Wij noemen die taal “Boers “vooral Glenn heeft ervan,quote:Op maandag 18 maart 2024 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en Belgisch.
Had hij net ook met Karin besproken zij gaat het bij anderen doenquote:Op maandag 18 maart 2024 09:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice en Tom handschudden erop dat ze allebei geen undercover zijn.
Jimmy probeert twijfel te zaaien
Dat hebben ze dan snel door en wat goed dat jij dat kan verstaan ik hoor niet eens wat ze zeggen zo fluisteren zequote:Op maandag 18 maart 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Tom en Alice zijn het er over eens dat Jimmy, Danny en Karen undercover zijn.
Hoe komen ze daar dan bij zo gauwquote:Op maandag 18 maart 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja dat begreep ik er ook uitquote:Op maandag 18 maart 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Heb oortje inquote:Op maandag 18 maart 2024 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat hebben ze dan snel door en wat goed dat jij dat kan verstaan ik hoor niet eens wat ze zeggen zo fluisteren ze
Over wie de undercovers zijn. Gisteravond tom tyron en randy al jimmy en Danny en nu denken ze dus ook karenquote:
Sinds ik een keer Ashley met haar slaaiemmer onverwachts op mijn oortje kreeg met volume voluit om een fluistergesprek te kunnen horen doe ik geen oortjes meerquote:
Heb ook een koptelefoon op maar hoorde niets Maar gelukkig jij welquote:
nou dan zijn ze exposed toch kost dan toch geldquote:Op maandag 18 maart 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Er is meestal wel een COSser die het kan duiden.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:37 schreef KangaP het volgende:
[..]
Akkoord , maar het is op de duur ook een code waar je er niks van begrijpt,
Net zoals een andere taal.
Sevin Dot.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
Seven was echt bro...............pffffffffff
Een rappert waar Bro en Bro het net over hadden.quote:
wow hoe zijn ze daar dan achter gekomenquote:Op maandag 18 maart 2024 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Met het domino spel. Dat hij hoopt dat als het mislukt dat ze niet nog een kans krijgen als er nog tijd is geloof ikquote:Op maandag 18 maart 2024 09:49 schreef Dotteke het volgende:
Ik hoor Danny fluisteren dat hij hoopt dat BB één kans geeft om ???????
Geen ideequote:Op maandag 18 maart 2024 09:50 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
wow hoe zijn ze daar dan achter gekomen
Over de undercover opdracht van zinnen door fluiteren en een woordje verkeerd zeggen en het balletje van de dominio stenen verstoppenquote:
Nee, straattaal is een exemplarisch voorbeeld van de teloorgang van de Nederlandse cultuur.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Belgisch bestaat niet.quote:
KLB / Nederlanders die praten als een mocroquote:Op maandag 18 maart 2024 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, straattaal is een exemplarisch voorbeeld van de teloorgang van de Nederlandse cultuur.
Taal is altijd aan verandering onderhevig.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:51 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nee, straattaal is een exemplarisch voorbeeld van de teloorgang van de Nederlandse cultuur.
aha okquote:Op maandag 18 maart 2024 09:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Een rappert waar Bro en Bro het net over hadden.
Die tactiek herkent ze natuurlijk uit haar eigen draaiboekquote:Op maandag 18 maart 2024 09:51 schreef OmaJacky het volgende:
Ashley, Karen, Glenn en Danny aan tafel en ja hoor het gaat weer over Tom.
Ashley weet waarom Tom zo doet.
Omdat hij een Belg is en Karen ook wil hij dat Karen slecht wordt gezien door de buitenwereld. Ja echt waar zei ze er nog achter.
Ze weet het zeker want vlak daarvoor praatte hij nog tegen Karen.
Het huis krijgt vandaag een nieuwe opdracht. Jimmy is als 1 van de undercovers al ingelicht door BB, zodat ze kunnen saboteren. Het wordt ze wel makkelijk gemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hebben de undercover nou nog een opdracht erbij iets met zinnen en dat ze dan de bewoners er 4 goed moeten hebben snap er niks van .
Hoor nu Danny en karen dat ze 1 woordje veranderen
Misschien, maar gibberish is geen taal, maar spraakgebrek.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Taal is altijd aan verandering onderhevig.
Ja omdat ze nu zeker weten dat jimmy undercover is en niet wil dat hij samen met karen gaat zittenquote:
Aha ok thnxquote:Op maandag 18 maart 2024 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het huis krijgt vandaag een nieuwe opdracht. Jimmy is als 1 van de undercovers al ingelicht door BB, zodat ze kunnen saboteren. Het wordt ze wel makkelijk gemaakt.
Ja ze zijn al ontdekt maar wordt niets mee gedaan.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:54 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Het huis krijgt vandaag een nieuwe opdracht. Jimmy is als 1 van de undercovers al ingelicht door BB, zodat ze kunnen saboteren. Het wordt ze wel makkelijk gemaakt.
1 zin four 1 woord veranderen? waar slaat dit op? , dit is toch geen opdracht en heeft niets met de ballen te makenquote:Op maandag 18 maart 2024 09:50 schreef Li0nHeart het volgende:
Over balletje verstoppen .. en zinnen fout doorfluisteren. 1 woord veranderen.
ja begrijp ik ook niet neequote:Op maandag 18 maart 2024 09:51 schreef Gerrie_55 het volgende:
Hebben de undercover nou nog een opdracht erbij iets met zinnen en dat ze dan de bewoners er 4 goed moeten hebben snap er niks van .
Hoor nu Danny en karen dat ze 1 woordje veranderen
Is ook geen saboteren als je mensen de tools gaat geven om dingen te doen. Is voordeel geven aan die drie.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:56 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
1 zin four 1 woord veranderen? waar slaat dit op? , dit is toch geen opdracht en heeft niets met de ballen te maken
en hoe is het mogelijk om bal te pakken uit de bak en over te gooien? gaat nooit lukken
ja die is echt nog erger dan Ashley als voorbeeld Ashley wilde gisteren het dus regelen enzo ja weet het als eerste maar ze werd door Alice gewoon zelfs overruled, dit was ook toen Ash en Alice een duo waren toen had Ash ook niet veel in te brengen hoor tegen Alicequote:
De jongste die haar de mond kan snoeren heerlijkquote:Op maandag 18 maart 2024 09:59 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja die is echt nog erger dan Ashley als voorbeeld Ashley wilde gisteren het dus regelen enzo ja weet het als eerste maar ze werd door Alice gewoon zelfs overruled, dit was ook toen Ash en Alice een duo waren toen had Ash ook niet veel in te brengen hoor tegen Alice
ze vergeten even met hun regel daarvoor deed hij nog gewoon ja en daarna hoorde hij hun geroddelquote:Op maandag 18 maart 2024 09:54 schreef Ireth het volgende:
[..]
Die tactiek herkent ze natuurlijk uit haar eigen draaiboek
Hij zegt precies wat ik hier steeds leesquote:
moeten ze doen dan ? vertellen kost geldquote:Op maandag 18 maart 2024 09:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja ze zijn al ontdekt maar wordt niets mee gedaan.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij zegt precies wat ik hier steeds lees
Dat Ash een front met belgen vormt om als enige Nederlander over te blijven
In een bepaalde groepquote:Op maandag 18 maart 2024 09:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jimmy heeft er baat bij om hem bij de belgen te houden.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:02 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy weer aandringen bij tom dat hij goed maakt met karen. Tom heeft er geen zin meer in.
Generatie eerder.quote:
Kom maar opquote:Op maandag 18 maart 2024 10:05 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy geeft advies aan Tom dat als hij zo door blijft gaan met zich distantiëren van die groep dat ze hem dan op de bank zullen zetten.
Anders ook wel. Tom zegt ik heb niet verkeersd gedaan en ik moet weer gaan goedmaken en niemand zegt iets tegen hun wat ze doen. Hoi heeft zo gelijk hiermee. Ook jimmy zegt niets tegen karen en ashleyquote:Op maandag 18 maart 2024 10:05 schreef OmaJacky het volgende:
Jimmy geeft advies aan Tom dat als hij zo door blijft gaan met zich distantiëren van die groep dat ze hem dan op de bank zullen zetten.
Feitelijk heeft hij gelijk. Tom loopt een veel grotere kans om genomineerd te worden op dit moment, dan wanneer hij het goed maakt, en wellicht een beetje toneel speelt.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy doet voorkomen dat Tom het goed moet maken omdat hij anders genomineerd wordt. Waarom geloof ik jimmy niet zo. Die heeft te veel en te vaak totaal verschillende dingen gezegd en gedaan.
Met dat gevoel zit ik ook te luisteren. Weet niet wat ik aan Jimmy heb.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
Jimmy doet voorkomen dat Tom het goed moet maken omdat hij anders genomineerd wordt. Waarom geloof ik jimmy niet zo. Die heeft te veel en te vaak totaal verschillende dingen gezegd en gedaan.
En dan nog,Tom op de bank gaat weer een overwinning zijn.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:05 schreef Koos1958 het volgende:
En ja hoor nu over Alice beginnen dat die maar 1 uur hoeft. Stoker jimmy. Tom antwoord het maakt mij niet uit he hier zittenquote:Op maandag 18 maart 2024 10:07 schreef marky het volgende:
Laat Tom het lekker op zijn eigen manier doen. Tom heeft zich afgelooen avond prima vermaakt met Randy en Ty. Hij was vrolijk en aan het lachen beetje gametalk maar geen gekonkel.
Ik zie een haar uittrekkende Karen nu voor me in een hoekje.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:08 schreef Ireth het volgende:
Ik ben eigenlijk wel heel benieuwd naar het in paniek ronddolen van Kaar als Ashley er niet meer zou zijn...
Maar hij heeft wel gelijk.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:08 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
En ja hoor nu over Alice beginnen dat die maar 1 uur hoeft. Stoker jimmy
Haar puzzel.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:08 schreef OmaJacky het volgende:
Niemand durft wat tegen te zeggen tegen Ashely, ze zei queen of puzzels dus Tom die dacht pak dan die power. Z'n puzzel was nog niet eens af en toen pakte Glenn hem.
Jimmy wil Tom zo niet zien, hij ziet gewoon dat hij gekwetst is.
(Nou Jimmy, misschien kan jij even aan Karen uitleggen waarom Tom gekwetst is en dat er zo over hem gelult wordt, maar dat durf je dus ook niet ) = mijn gedachten.
Liever trots op de bank dan in een vat van gif.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:05 schreef OmaJacky het volgende:
Haar puzzel was ook niet af dat klopt. Maar omdat ze zichzelf de queen op puzzelen noemde en Tom niet goed in z'n vel zat nadat hij de foto van z'n mama had gekregen gunde hij de power aan Asley. Ik heb het filmpje gezien en Tom had (expres) z'n puzzel nog niet af. En Glenn had 'm eerder klaar als Ashley.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ha
[..]
Haar puzzel.
Tom had hem allang. Hij wachtte totdat Ashley hem had, maar toen was Glenn eerder.
Voor een zinnetje doorfluisteren.... ze zouden toch inmiddels profs in fluisteren moeten zijnquote:
quote:Op maandag 18 maart 2024 10:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor een zinnetje doorfluisteren.... ze zouden toch inmiddels profs in fluisteren moeten zijn
Ja en een zin fluisterend door geven in een kring geeft altijd verwarring. Zelfs als je weet dat er een undercover naast je zit weet je niet welk woord fout is of welk woord is toegevoegd ( afhankelijk wat het doel is van de opdracht.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Voor een zinnetje doorfluisteren.... ze zouden toch inmiddels profs in fluisteren moeten zijn
Terwijl ze het wel best op zijn nederlands kunnen praten., endie enkele woordjes neem ik dan voor lief.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en Belgisch.
Ja dat kunnen ze heel goed want dat hebben ze op school geleerd en in hun werk zullen ze het ook veelal moeten doen en dus vind ik het disrespect naar de Nederlandse kijker.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Terwijl ze het wel best op zijn nederlands kunnen praten., endie enkele woordjes neem ik dan voor lief.
Terwijl ze het wel best op zijn nederlands kunnen praten.quote:Op maandag 18 maart 2024 09:38 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en Belgisch.
Inderdaad en dan het gehinik er tussen door waardoor het woord weer wordt afgebroken, vreselijkquote:Op maandag 18 maart 2024 09:38 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vergeet Karen niet die is het meest onverstaandbare van de Belgen vind ik
Wel in het programma......quote:Op maandag 18 maart 2024 10:59 schreef Snoozey het volgende:
half NL past zich niet aan in NL, en dan zouden belgen dat wel moeten doen
tja bitter is ook een smaak, dus misschien heb je een punt.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:00 schreef Pearlbitch het volgende:
De twee absolute smaakmakers van dit seizoen.![]()
[ afbeelding ]
Dat zal dan komen omdat zijn familie en vrienden ook Limburgs praten en als mensen waar je mee bent dezelfde taal spreken is een dialect geen probleem.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik heb een collega uit Limburg (bedrijf zit in Gelderland). Bij ons praat hij gewoon Nederlands (met zachte g uiteraard). Maar thuis met familie en vrienden alleen maar Limburgs. Hij zegt dat hij niet Nederlands kan praten met hen, dat klikt niet in z'n hoofd, gaat automatisch weer naar z'n eigen dialect omdat het zo onnatuurlijk voelt.
Zal voor de Vlamingen hetzelfde zijn.
drogredenquote:Op maandag 18 maart 2024 10:59 schreef Snoozey het volgende:
Nu begrijp ik ook waarom er zoveel belgische fans voor Nederlandse bewoners zijn en andersom dacht ik minder. Niet om de personen maar ik versta ze niet dus switch vaak weer over en begrijp hun grapjes e.d. ook niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:02 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dat zal dan komen omdat zijn familie en vrienden ook Limburgs praten en als mensen waar je mee bent dezelfde taal spreken is een dialect geen probleem.
Maar Tom, Karen, Glenn en Danny spelen mee in een programma waar Nederlands de voertaal is. Er had van te voren moeten worden afgesproken dat ze verstaanbaar blijven. Belgische woordjes zijn het probleem niet het zijn de toevoegingen en geluidjes die het onverstaanbaar maken.
Karen kan nog niet onthouden wat ze zelf heeft gezegd. Makkelijke opdracht voor ze.quote:Op maandag 18 maart 2024 10:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ja, Jimmy had gezegd om maar 1 woord in de zin te veranderen.. dat is een flinke opgave voor Karen, om maar 1 woord te veranderen.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Karen kan nog niet onthouden wat ze zelf heeft gezegd. Makkelijke opdracht voor ze.
9 zinnenquote:Op maandag 18 maart 2024 10:43 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dit iddquote:Op maandag 18 maart 2024 10:59 schreef Snoozey het volgende:
Dit is wel de tijd dat ik sowieso minder ga kijken ..het einde heb ik zelden gezien , vind ik ook weinig boeiendquote:Op maandag 18 maart 2024 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het geen spannende week.
Valt niets persoonlijks te winnen.
Geen PON of vrijstelling.
Enige zijn de gesprekken tijdens de wacht, maar doordat de duo's op Tom en Alice na ook niet echt verassend zijn, komt zelfs daar weinig uit.
Maar het blijft een mysterie hoe dat werkt .. lijkt me dat ze dan alledrie 1 iemand mogen nomineren .. of wellicht 2... Dan heb je geheid een gelijke stand ... vaag.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:42 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben benieuwd of een van die 3 undercovers nog gaat overwegen om Ashley een subtiele hint te geven dat het in haar belang is dat de undercovers het stemrecht moeten krijgen.
Ik lees op fb (staat wel meer onzin op ik weet het)quote:Op maandag 18 maart 2024 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar het blijft een mysterie hoe dat werkt .. lijkt me dat ze dan alledrie 1 iemand mogen nomineren .. of wellicht 2... Dan heb je geheid een gelijke stand ... vaag.
Klopt enkel stemrecht, en als je dan kijkt naar de voordelen van de undercovers,quote:Op maandag 18 maart 2024 11:38 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind het geen spannende week.
Valt niets persoonlijks te winnen.
Geen PON of vrijstelling.
Enige zijn de gesprekken tijdens de wacht, maar doordat de duo's op Tom en Alice na ook niet echt verassend zijn, komt zelfs daar weinig uit.
EN toevalig zijn de undercovers allemaal uit Team Ashquote:Op maandag 18 maart 2024 11:49 schreef cat123 het volgende:
[..]
Klopt enkel stemrecht, en als je dan kijkt naar de voordelen van de undercovers,
Hun mogen ballen stelen, de rest niet, spellen die makkelijk te saboters gesaboteerd kunnen worden.
lijkt het wel bijna voorspelbaar wat de rest van de week word, bij de undercovers 2 team Ashley,
nou wie zouden er allemaal op de bank komen als dat gebeurt, ben super benieuwd.
De verkiezingen in Rusland zijn eerlijker....quote:Op maandag 18 maart 2024 11:49 schreef cat123 het volgende:
[..]
Klopt enkel stemrecht, en als je dan kijkt naar de voordelen van de undercovers,
Hun mogen ballen stelen, de rest niet, spellen die makkelijk te saboters gesaboteerd kunnen worden.
lijkt het wel bijna voorspelbaar wat de rest van de week word, bij de undercovers 2 team Ashley,
nou wie zouden er allemaal op de bank komen als dat gebeurt, ben super benieuwd.
Maar wie weet valt het kwartje nog anders.
Jimmy is niet echt team Ashquote:Op maandag 18 maart 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN toevalig zijn de undercovers allemaal uit Team Ash
Weet het zo net nog niet. Weet momenteel echt niet aan welke kant hij staat. Hij praat een beetje met iedereen mee, ook met Ashquote:
Met iedereen meepraten zegt niet dat je dan team die of die bentquote:Op maandag 18 maart 2024 11:52 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Weet het zo net nog niet. Weet momenteel echt niet aan welke kant hij staat. Hij praat een beetje met iedereen mee, ook met Ash
Ja en die zetten Tyron, Alice en Randy er opquote:Op maandag 18 maart 2024 11:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
EN toevalig zijn de undercovers allemaal uit Team Ash
Jimmy is niet voorspelbaarquote:Op maandag 18 maart 2024 11:53 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ja en die zetten Tyron, Alice en Randy er op
ja maar waarom hoeft zij dan maar 1 uur ?quote:
Het is nu ieder voor zich en God voor ons allenquote:Op maandag 18 maart 2024 11:55 schreef Ireth het volgende:
Misschien kan Danny verrassend uit de hoek komen. Die lijkt af en toe ook anti-ashley te zijn. Afhankelijk van of het hem beter uit komt tenminste...
Oh ik dacht dat ze weer terug waren. Dan ga ik maar ramen zemenquote:
Ik las dat er gezegd is Stemrecht is in mijn huis nomineren. Ik heb dat zelf niet gehoordquote:Op maandag 18 maart 2024 11:53 schreef b_engeltje het volgende:
Wat houdt dat stemrecht precies in
Mogen alleen degene met stemrecht nomineren?
Of kunnen die mensen saven/wisselen
Stemmen is wat anders dan nomineren
Maar waar moeten ze op stemmen?
ja maar waarom wil hij zelf niet de pon dan waarom aan ash gevenquote:Op maandag 18 maart 2024 10:14 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ha
[..]
Haar puzzel.
Tom had hem allang. Hij wachtte totdat Ashley hem had, maar toen was Glenn eerder.
Ze zijn nu geregisseerde momenten aan het opnemen voor tv, spontaan doen die gasten te weinig.quote:
had zij er nog geen 1 gehad?quote:Op maandag 18 maart 2024 10:42 schreef -river- het volgende:
Onder voorbehoud zal aankomende vrijdag om 11:00 uur er een vliegtuigje voor Alice over het huis vliegen met op de banner: GO ALICE WE❤️U! FANPAGE BENL & FAM
heeft hij 2 keer de pon weggegeven dan?quote:Op maandag 18 maart 2024 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar waarom wil hij zelf niet de pon dan waarom aan ash geven
ja en dat BB dit toch ook gehoord moet hebben, dus dan moet er toch geld uit de potquote:Op maandag 18 maart 2024 10:53 schreef mazaru het volgende:
Ik vind het wel heel verdacht dat ze precies weten wie de undercovers zijn
Nou ..... dat is de draai die TeamRomanov eraan gegeven heeft. Hij heeft zelf dus een andere uitleg gegeven aan Danny.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:02 schreef Snoozey het volgende:
[..]
heeft hij 2 keer de pon weggegeven dan?
want weet dat hij hem 1 keer niet wilde, omdat hij niet wilde nomineren, omdat hij dan in slecht dagicht kwam te staan.
Omdat ze maar bleef pushen wie er op de bank moesten komen,quote:Op maandag 18 maart 2024 12:00 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar waarom wil hij zelf niet de pon dan waarom aan ash geven
dan weet ik het ook niet. het zal allemaal wel, want in woorden verdraaien zijn ze allemaal wel goedquote:Op maandag 18 maart 2024 12:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Nou ..... dat is de draai die TeamRomanov eraan gegeven heeft. Hij heeft zelf dus een andere uitleg gegeven aan Danny.
Durft hij vast niet waar ka bij isquote:Op maandag 18 maart 2024 11:55 schreef Ireth het volgende:
Misschien kan Danny verrassend uit de hoek komen. Die lijkt af en toe ook anti-ashley te zijn. Afhankelijk van of het hem beter uit komt tenminste...
Zou wel leuk zijn, Jimmy en Danny waren al verdacht😂quote:Op maandag 18 maart 2024 12:05 schreef BigBreg83 het volgende:
Zal de opdracht helemaal misgelopen zijn? Alle undercovers hebben zich verraden?
de afgelopen 4 jaar is er 1 x een tweetal weggegaan, verder nooit, dit was in 2022 Leroy en Vera . Wat ze op FB zeggen is een berekening van de poster 7+2=9 iemand heeft daar iets van gecreeerd, waardoor die som uit komt op deze week 2 wegmoetenquote:Op maandag 18 maart 2024 11:48 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik lees op fb (staat wel meer onzin op ik weet het)
Dat er as zaterdag 2 weg moeten
Was dat vorig jaar ook niet dat we eenmalig moesten stemmen wie we eruit wilde?
Er zijn twee bakken met ballen waar het van de week om draait. Één bak voor de bewoners en één bak voor de undercovers.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:53 schreef b_engeltje het volgende:
Die poster is onzin. Heeft nergens meer mee te maken. De poster die er eerst hing, met een foute som, wel. Die had te maken met een geheime opdracht van Tom en Ronahi Die allemaal dingen in het huis moesten opnoemen Die niet klopte.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:07 schreef rinardo het volgende:
[..]
de afgelopen 4 jaar is er 1 x een tweetal weggegaan, verder nooit, dit was in 2022 Leroy en Vera . Wat ze op FB zeggen is een berekening van de poster 7+2=9 iemand heeft daar iets van gecreeerd, waardoor die som uit komt op deze week 2 wegmoeten
wat ik hier lees was hij klaar met de puzzel maar heeft hem glenn laten pakken wilden voor ash gaan maar glenn was eerder klaarquote:Op maandag 18 maart 2024 12:02 schreef Snoozey het volgende:
[..]
heeft hij 2 keer de pon weggegeven dan?
want weet dat hij hem 1 keer niet wilde, omdat hij niet wilde nomineren. want hij zou dan in slecht daglicht komen te staan
je kan de volledige tekst hier horen , helaas het is een FB filmpje maar hier is door omstandigheden iedereen gestopt met filmpjes, dus ik moet roeien met de riemen die ik heb.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:53 schreef b_engeltje het volgende:
Jimmy deed raar tijdens het spel ofzo. En het balletje is kwijt. Die wilde hij gaan zoeken ofzo.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga hier niet alleen zitten. Ik ben verdacht nummer 1, dat snap je toch ook wel zegt Jimmy tegen Tom.
Denk dat Tom ergens boos over is, hij negeert een beetje Jimmy
Ja Jimmy, is nu wel steeds aan het pushen ja,quote:Op maandag 18 maart 2024 12:07 schreef Snoozey het volgende:
was wel mooi, tom vanmorgen een niet zo vrolijk gezicht en dan jimmie die een aantal keer zegt dat hij met karen moet praten
gister zat hij er toch bij als mediator, waarin tom zei dat hij gek werd van de mensen die zeiden dat hij met karen moest gaan praten
Jimmy is niet boos Tom is boosquote:Op maandag 18 maart 2024 12:15 schreef Was-beer het volgende:
Jimmy over de zeik omdat iemand niet wil gaan zitten beveiligen
quote:Op maandag 18 maart 2024 12:20 schreef cat123 het volgende:
Tom was bezig het balletje voor de start van de domino te zoeken?
Blijkt weg te zijn?
Tom wilde geloof ik een balletje zoeken die volgens hem bij hem is gestoken, maar hij moest nu ook weer beveiligen dus Jimmy riep heb al paar keer en toen kwam hij boos aanstormen en nu zegtt hij niets meerquote:Op maandag 18 maart 2024 12:16 schreef Dotteke het volgende:
Ik ga hier niet alleen zitten. Ik ben verdacht nummer 1, dat snap je toch ook wel zegt Jimmy tegen Tom.
Denk dat Tom ergens boos over is, hij negeert een beetje Jimmy
daar gaat het niet omquote:Op maandag 18 maart 2024 12:17 schreef Snoozey het volgende:
omdat jimmie het er niet mee eens is dat alice maar 1 uur gaat zitten bij de ballen
is tom's vriendin he
Danny gooit Karin nog even ondertussen onder de bus, nee jij bent de undercover😂quote:Op maandag 18 maart 2024 12:20 schreef kiki2024 het volgende:
Ty, alice en randy weten al dat het Danny, karin en jimmy zijn. het is al duidelijk zeggen ze
Mi gado, de pot verwijt de ketelquote:Op maandag 18 maart 2024 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Voor iemand die niet van roddelen houdt, doet ze het trouwens veel.
Tom : Wie?
Jimmy : Alice
Echt hequote:Op maandag 18 maart 2024 12:22 schreef Ireth het volgende:
De undercovers nog niet ontmaskeren. Ze hebben bij de febo dus spoedoverleg gehad...
"Shit, ze zijn al ontdekt, het spel loopt nu dus al stuk, wat nu???"
Ja alleen met mede bewoners mogen ze het erover hebben, die ze vertrouwen,quote:Op maandag 18 maart 2024 12:22 schreef Ireth het volgende:
De undercovers nog niet ontmaskeren. Ze hebben bij de febo dus spoedoverleg gehad...
"Shit, ze zijn al ontdekt, het spel loopt nu dus al stuk, wat nu???"
Ze zitten in het undercoverspel ,dus vrij logischquote:
Zo is dat, kut blaag.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Jimmy : Voor iemand die niet van roddelen houdt, doet ze het trouwens veel.
Tom : Wie?
Jimmy : Alice
Wat?quote:
Nee, gaat niet over Alice,quote:Op maandag 18 maart 2024 12:23 schreef Snoozey het volgende:
[..]
zeg niks kwaads over alice
dan gaat hij je negeren.
Undercoverquote:
Zou ze na dit erachter komen, dat Karin heel goed kan liegen?😂quote:Op maandag 18 maart 2024 12:25 schreef Ireth het volgende:
Ashley tegen Karen: "maar waarom zitten ze dan op jou???"
Die gelooft dus ook al niet dat Karen dit zou kunnen
raar als ze het al weten, ik dacht ook dat het dan geld zou kostenquote:Op maandag 18 maart 2024 12:23 schreef Dotteke het volgende:
Het is belangrijk voor de bewoners om undercovers te ontmaskeren.
Maar ze mogen het nog niet delen, ze moeten wachten tot het einde.
Want niets is wat het lijkt.
Het wordt steeds zwaarder, ook mentaal
Niets is wat het lijkt, alleen de sterktste halen de finale
Gedeeelte van wat BB zegt net tegen de deelnemers
Als ze zichzelf zouden ontmaskeren dacht ikquote:Op maandag 18 maart 2024 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
raar als ze het al weten, ik dacht ook dat het dan geld zou kosten
daar gaat het nogmaals niet omquote:Op maandag 18 maart 2024 12:23 schreef Snoozey het volgende:
[..]
zeg niks kwaads over alice
dan gaat hij je negeren.
O vind ik eigenlijk niet, vind het leuker dan vorig jaarquote:
De knikkerquote:Op maandag 18 maart 2024 12:28 schreef Ireth het volgende:
Misschien moeten ze dat balletje ff zoeken in een pot crème
Ik denk, dat als ze de undercovers ontdekken de bewoners mogen stemmen en de undercovers niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:26 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
raar als ze het al weten, ik dacht ook dat het dan geld zou kosten
Nee ze mogen niks zeggen eroverquote:Op maandag 18 maart 2024 12:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk, dat als ze de undercovers ontdekken de bewoners mogen stemmen en de undercovers niet.
Er kan nog van alles gebeuren, geen idee. Uiterlijk donderdag weten we het
Karen kan sowieso geen balletjes jatten, dan moet ze compleet in die pilaar duiken..quote:Op maandag 18 maart 2024 12:29 schreef Joyce-43 het volgende:
Karen kan nooit wat doen als undercover want die 2 zitten vast geplakt, daarom gelooft Ash het ook niet
Hij vindt het helemaal niet meer leukquote:Op maandag 18 maart 2024 12:30 schreef Koos1958 het volgende:
Wat is er nu met pesten Wat jimmy zegt.
Ik begrijp die woede heel goed. Ik ben zelf adhder en dan kan je zo woedend wordenquote:
neeeee haha Tom is boos Jimmy is daar door geiiriteerd geraakt en door het spel geloof ikquote:
Fixed.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:56 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het is nu ieder voor zich en God voor ons allen de Queen.
Volgens mij is Jimmy pissed dat hij en de anderen al ontdekt zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 12:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
neeeee haha Tom is boos Jimmy is daar door geiiriteerd geraakt en door het spel geloof ik
Ik ben ook AD(H)D maar het is een spel ,quote:Op maandag 18 maart 2024 12:31 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik begrijp die woede heel goed. Ik ben zelf adhder en dan kan je zo woedend wordenen je leert om je woede in te houden maar die zit er wel he...
Hij moet voor zijn act hele nummers onthouden...quote:Op maandag 18 maart 2024 12:32 schreef greysbones het volgende:
Jimmy vindt het echt niet tof
Hij vindt het moeilijk een complete zin te onthouden
En dan doet Tom nog zo
Is nie leuk hè
Het zit iets andersquote:Op maandag 18 maart 2024 12:33 schreef kiki2024 het volgende:
waarom maakt Jimmy ruzie om een spelletje ?
Gekrent in zijn eertjequote:Op maandag 18 maart 2024 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij probeert Jimmy gewoon de aandacht af te leiden, door te doen alsof hij boos is. Zodat ze er niet te veel over nadenken...
Was vanmorgen al toen hij die dominostenen zag en hoorde dat ty en randy plus tom die vanacht met die stenen bezig geweest....Dat vond hij belachelijk en het was voor negen man en niet voor drie en Tom moest ook herhalen dat het een proef was....toen trok Jimmy ook al zo tekeer.quote:
Ze zitten in een spel ik snap het probleem nietquote:Op maandag 18 maart 2024 12:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Volgens mij probeert Jimmy gewoon de aandacht af te leiden, door te doen alsof hij boos is. Zodat ze er niet te veel over nadenken...
Ik snap het ook niet. Ik vind dit een raar spelquote:Op maandag 18 maart 2024 12:03 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja en dat BB dit toch ook gehoord moet hebben, dus dan moet er toch geld uit de pot
Zelfde reden .. hij moet zich er tussen wurmen, anders kan hij niet saboteren.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Was vanmorgen al toen hij die dominostenen zag en hoorde dat ty en randy plus tom die vanacht met die stenen bezig geweest....Dat vond hij belachelijk en het was voor negen man en niet voor drie en Tom moest ook herhalen dat het een proef was....toen trok Jimmy ook al zo tekeer.
Allemaal onderdeel van zijn act.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:33 schreef freaky40 het volgende:
Jimmy is zijn eigen graf aan het graven, maar hij heeft wel gelijk in wat hij zegt.
Exact.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:34 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ze zitten in een spel ik snap het probleem niet
Klopt, maar daar zijn ze weer niet zo geprivilegieerd dat ze voor Ashley kunnen kiezen.quote:Op maandag 18 maart 2024 11:51 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
De verkiezingen in Rusland zijn eerlijker....
quote:Op maandag 18 maart 2024 12:13 schreef BigBreg83 het volgende:
undercovers hebben 50 ballen gewonnen!
Wat mij betreft niet.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Wat mij betreft zitten Karen, Ashley en Jimmy zaterdag op de bank. Danny mag ook.
Tom trekt teveel met Tyron en Danny op......quote:Op maandag 18 maart 2024 12:33 schreef kiki2024 het volgende:
waarom maakt Jimmy ruzie om een spelletje ?
Goed van ze maar ze hebben niet gezien dat 1 van die drie een balletje heeft zoek gemaakt.quote:Op maandag 18 maart 2024 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Terechte vraag wel van Tyron ... ze weten al lang wie de undercovers zijn. Maar wat moeten ze daarmee.
Daar hebben ze ook 100 jaar geleden al revolutie gehad en de koninklijke familie een kopje kleiner gemaakt....quote:Op maandag 18 maart 2024 12:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Klopt, maar daar zijn ze weer niet zo geprivilegieerd dat ze voor Ashley kunnen kiezen.
Ja weet ik net uit getyptquote:Op maandag 18 maart 2024 12:29 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee ze mogen niks zeggen erover
Pas eind
Zei BB net
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |