Ik geloof niet dat het inlegvelletje van Rutte veel indruk heeft gemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:40 schreef sp3c het volgende:
[..]
was dat militaire plaatje niet geschrapt uit dat verdrag?
en de militaire samenwerking tussen Oekrine en de NAVO is al een stuk ouder dan 2015, ik kwam ze persoonlijk tegen in Bosnie, dat was volgens mij 1998, dat maakt ze niet meer of minder een bufferstaat ... feit is nog steeds dat ze geen lid mochten worden en dat belangrijke wapensystemen niet aan ze verocht werden
quote:De overeenkomst verplicht beide partijen ertoe om een geleidelijke convergentie te bevorderen met betrekking tot het Gemeenschappelijk veiligheids- en defensiebeleid, het Europees Defensieagentschap. Ook verplicht ze tot ratificatie, uitvoering en/of het overwegen partij te worden bij een groot aantal verdragen.
Maw. ww3 confirmed ?quote:Op zondag 17 maart 2024 23:40 schreef Wantie het volgende:
[..]
Nou, als hij dat zegt gebeurt het dus niet.
Dan kunnen we weer rustig slapen vannacht.
Iedereen alvast welterusten.
Kon wel waar zijn, als zelfs @sp3c al door het slotje van het vorige topic door post.. Denk wel dat je een punt hebt.quote:
ik post regelmatig door slotjesquote:Op zondag 17 maart 2024 23:52 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Kon wel waar zijn, als zelfs @:sp3c al door het slotje van het vorige topic door post.. Denk wel dat je een punt hebt.
quote:Op zondag 17 maart 2024 23:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik post regelmatig door slotjes
shit is pas aan als de rest het ook gaat doen
Weg met die waanzin, ik wil later dit jaar die kant op gaan voorgoed. Laat Azië met rust ja!quote:Op zondag 17 maart 2024 23:54 schreef Candymannetje het volgende:
Denk niet dat WW3 hier uitgevochten gaat worden.
Daarvoor is Rusland niet gevaarlijk genoeg.
Dat zal eerder in Azië en het MO gebeuren.
Ook wel terecht want wij hebben er al 2 gehad.
Moet je bij de CIA zijn, heb ik geen zeggenschap over.quote:Op zondag 17 maart 2024 23:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Weg met die waanzin, ik wil later dit jaar die kant op gaan voorgoed. Laat Azië met rust ja!
Die pakken de foon niet op, klojo'squote:Op zondag 17 maart 2024 23:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Moet je bij de CIA zijn, heb ik geen zeggenschap over.
Je hoeft ze niet te bellen hoor, ze kijken gewoon hier mee.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:00 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Die pakken de foon niet op, klojo's
French fries, dus franse frietjes....... En niet te vreten daarquote:Op maandag 18 maart 2024 00:01 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Je hoeft ze niet te bellen hoor, ze kijken gewoon hier mee.
Maarre hebben ze friet of patat in Azië?
Is alsnog beter dan Franse patatquote:Op maandag 18 maart 2024 00:07 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
French fries, dus franse frietjes....... En niet te vreten daarDus geen goed discussiepunt.
Ben je wel eens in Thailand, Laos, Cambodja of Vietnam geweest? Ik zou er geen friet bestellenquote:Op maandag 18 maart 2024 00:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Is alsnog beter dan Franse patat
Nee niet mijn type landen.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:17 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ben je wel eens in Thailand, Laos, Camodja of Vietnam geweest? Ik zou er geen friet bestellen
Ook mooi hoor, maar ik spreek echt maar 2 woorden spaans ofzo dus Z-Amerika gaat best lastig worden voor mij aangezien ik juist graag alleen reis.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:18 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee niet mijn type landen.
Heb zelf meer met de Balkan landen en zuid-amerika.
Snap ik, kan mezelf goed verstaanbaar maken in zuid-amerika qua taal, zowel Spaans als Portugees.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:20 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ook mooi hoor, maar ik spreek echt maar 2 woorden spaans ofzo dus Z-Amerika gaat best lastig worden voor mij aangezien ik juist graag alleen reis.
Ik kan me beter verwoorden in het Thais en Khmer dan in Spaansquote:Op maandag 18 maart 2024 00:23 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Snap ik, kan mezelf goed verstaanbaar maken in zuid-amerika qua taal, zowel Spaans als Portugees.
Maar al die drugs man....
Oost Europa kan ik me niet verstaanbaar maken maar de sterke cultuur staat me wel aan, klimaat is dan weer ruk.
Denk er nu weer aan, Dada heette ze. Werkte in de beachclub vlak waar ik bij werkte.. 5 jaar ouder dan ik, halflang bruin haar, donkere ogen en zongebruinde huid. Daar heb ik heel veel van geleerd....quote:Op maandag 18 maart 2024 00:23 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Snap ik, kan mezelf goed verstaanbaar maken in zuid-amerika qua taal, zowel Spaans als Portugees.
Maar al die drugs man....
Oost Europa kan ik me niet verstaanbaar maken maar de sterke cultuur staat me wel aan, klimaat is dan weer ruk.
Mjah, het aanvallende land zou minstens 4x zo groot moeten zijn, anders verliest het. Kwam ergens voorbij net. Weet iemand meer te vertellen over deze "wetmatigheid"?quote:
Nou ik heb wat ervaringen in Oekraïne.....quote:Op maandag 18 maart 2024 00:33 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Denk er nu weer aan, Dada heette ze. Werkte in de beachclub vlak waar ik bij werkte.. 5 jaar ouder dan ik, halflang bruin haar, donkere ogen en zongebruinde huid. Daar heb ik heel veel van geleerd....
Ok hebben we nog wat Oekraine?
Aangezien zowel Oekraïne als Rusland in het offensief zijn geweest in dit conflict kan je daar niet meer van uit gaan denk ik.quote:Op maandag 18 maart 2024 00:40 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Mjah, het aanvallende land zou minstens 4x zo groot moeten zijn, anders verliest het. Kwam ergens voorbij net. Weet iemand meer te vertellen over deze "wetmatigheid"?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |