Ik keek van de week nog een buitenlandse YTber en die was bij Burgers op bezoek en kreeg een uitgebreide rondleiding achter de schermen van de Oceaan. Er interessantquote:Op zondag 17 maart 2024 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa, die waren echt giga, ik zag de eerste en vond hem al groot en toen zag ik er een heleboel die nog groter waren.
Die binnenruimtes vond ik zo leuk, vooral de mangrove met al die rondvliegende vlinders, betoverend.
Geloof dat er tegenwoordig vier zijn. Twee ouders en twee jonkies. De geboorte van die eerste was nog ooit op livestream te volgen.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaaa, die waren echt giga, ik zag de eerste en vond hem al groot en toen zag ik er een heleboel die nog groter waren.
Die binnenruimtes vond ik zo leuk, vooral de mangrove met al die rondvliegende vlinders, betoverend.
Ik was echt onder de indruk.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek van de week nog een buitenlandse YTber en die was bij Burgers op bezoek en kreeg een uitgebreide rondleiding achter de schermen van de Oceaan. Er interessant
Eerste of tweede grootste tank in Europapa geloof ik
Ze waren gigantisch, ik vond het echt een leuke dierentuin.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Geloof dat er tegenwoordig vier zijn. Twee ouders en twee jonkies. De geboorte van die eerste was nog ooit op livestream te volgen.
Vooruit dan... hier staan ze in de orangerie te wachten op de lente, de bananen waren kaal, nu in twee weken al flinke bladeren.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Leuk om te zien die seizoenswisseling, foto's zijn altijd welkom hier he
Die beesten stralen zo'n "Zen" uit.. heerlijk!quote:Op zondag 17 maart 2024 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Geloof dat er tegenwoordig vier zijn. Twee ouders en twee jonkies. De geboorte van die eerste was nog ooit op livestream te volgen.
Dat zijn inderdaad flinke bladeren, maar eigenlijk hoort daar wel minimaal één vogeltje rond te vliegen, of wil je dat niet meer?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Vooruit dan... hier staan ze in de orangerie te wachten op de lente, de bananen waren kaal, nu in twee weken al flinke bladeren.
[ afbeelding ]
Ja! Heeft wel ff geduurd.. maar ja wil ik wel weerquote:Op zondag 17 maart 2024 17:42 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat zijn inderdaad flinke bladeren, maar eigenlijk hoort daar wel minimaal één vogeltje rond te vliegen, of wil je dat niet meer?
Toevallig ga ik komende week achter de schermen kijken bij het Oceanium in Blijdorpquote:Op zondag 17 maart 2024 17:30 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik keek van de week nog een buitenlandse YTber en die was bij Burgers op bezoek en kreeg een uitgebreide rondleiding achter de schermen van de Oceaan. Er interessant
Eerste of tweede grootste tank in Europapa geloof ik
Wat gaaf! Maak je een vlog?quote:Op zondag 17 maart 2024 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig ga ik komende week ik achter de schermen kijken bij het Oceanium in Blijdorp
Ik maak sowieso video’s. Ik zal even vragen of ik het een en ander mag delen.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:34 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wat gaaf! Maak je een vlog?
Leuk hoor! Helemaal in jouw straatjequote:Op zondag 17 maart 2024 18:36 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik maak sowieso video’s. Ik zal even vragen of ik het een en ander mag delen.
Ja, dit is een buitenkans. Dankjequote:Op zondag 17 maart 2024 18:38 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk hoor! Helemaal in jouw straatjeGeniet ervan !
Wil je een linkje naar die ik gezien heb? Of wil je er "neutraal" in eerst?quote:
Oh, deel die link maarquote:Op zondag 17 maart 2024 18:42 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wil je een linkje naar die ik gezien heb? Of wil je er "neutraal" in eerst?
Vaarwel danquote:Op zondag 17 maart 2024 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig ga ik komende week achter de schermen kijken bij het Oceanium in Blijdorp
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap alles, begrijp er niets van.
Vergeet je zwembroek niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Toevallig ga ik komende week achter de schermen kijken bij het Oceanium in Blijdorp
Neem de Gouden Gids mee!!!quote:Op zondag 17 maart 2024 18:32 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Huppelbeertjequote:Op zondag 17 maart 2024 20:31 schreef marcb1974 het volgende:
https://www.nu.nl/buitenl(...)-slowaakse-stad.html
Dat filmpje![]()
Zegt mij niets iigquote:
Het woord "generatiekloof" wordt onjuist gebruikt meneer chufi. Het heeft te maken met een groot verschil in opvattingen en normen etc.quote:
Sow. Dat is lang geleden. Is ook uit mijn tijd, maar kan me er niet echt veel van herinneren. Volgens mij vond ik er niks aan.quote:
Dat liedje kan ik nog wel nazingen als het had gemoetenquote:
Hulloquote:
Wat schattigquote:
Die waant zichzelf koningquote:
Welkom terugquote:Op maandag 18 maart 2024 09:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, je kan het maar beter zeker weten.
Dankjewelquote:Op maandag 18 maart 2024 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welkom terugJou al een tijdje niet meer gezien hier
Haha wtf. Waarom heeft die gast geen shirt aan. Of het lijkt een soort schort ofzo.quote:
Oogt een beetje als van die haardvuur filmpjes die je op de tv kunt aanzetten tijdens de feestdagen. Krijgt t er wel lekker wamt van.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:05 schreef chufi het volgende:
Die scheur in IJsland sputtert toch nog behoorlijk door ..
@pullup was het warm in de buurt van de lava toen?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oogt een beetje als van die haardvuur filmpjes die je op de tv kunt aanzetten tijdens de feestdagen. Krijgt t er wel lekker wamt van.
Ik was zelf 2 jaar terug in IJsland en het was minder koud dan ik vooraf zou denkenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
@:pullup was het warm in de buurt van de lava toen?
Ah maar toen was er wel of geen uitbarsting?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik was zelf 2 jaar terug in IJsland en het was minder koud dan ik vooraf zou denken
Nee toen was het gelukkig rustig nogquote:Op maandag 18 maart 2024 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah maar toen was er wel of geen uitbarsting?
Nog in de Blue Lagoon geweest?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee toen was het gelukkig rustig nog
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 18 maart 2024 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha wtf. Waarom heeft die gast geen shirt aan. Of het lijkt een soort schort ofzo.
Ik ben niet zo dicht in de buurt geweest, de stromen waar ik langskwam waren al best wat ouder toenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
@:pullup was het warm in de buurt van de lava toen?
Bij mij hartje zomer motregen en 12 gradenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik was zelf 2 jaar terug in IJsland en het was minder koud dan ik vooraf zou denken
quote:
Doen ze goed jaquote:
Mooie van lava is dat je dat in het donker beter ziet dan overdagsquote:Op maandag 18 maart 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
Die vulkaan is wel aan het doorrazen zeg inderdaad
Die staat volgens mij nu te borrelen , alhoewel ze gesloten zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 22:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja die was bevroren en dus niet door mooie kleur 😅
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog eentje er bij
[ Bericht 6% gewijzigd door chufi op 19-03-2024 00:29:32 ]
Echte diehards zitten dan te kijkenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 12:56 schreef chufi het volgende:
[..]
Komend weekend idd op kuttijden, maar jij bent meestal wel vroeg wakker ... Zondag 5 uur
Kan ook. Ik denk gewoon op de bank met een bakquote:Op dinsdag 19 maart 2024 13:17 schreef chufi het volgende:
[..]
daar heb je een punt, maar denk wel vanuit mn bed..
Ik nietquote:
Afgelopen weekeinde was er wedstrijd volgend niet maar ik ben dan wel op padquote:
Jullie zijn keigoedquote:
Tsja, kan er niets aan doenquote:
Oh ja dat is waar ook natuurlijk. In Sevilla waren ze ook niet ontevreden met de regendagen van toen ik er wasquote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja ik zag het .. kunnen ze wel gebruiken
`Probleem is vaak dat het met bakken in een keer komt en dan stroomt de boel weer over met alle gevolgen van dien ...quote:Op dinsdag 19 maart 2024 16:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja dat is waar ook natuurlijk. In Sevilla waren ze ook niet ontevreden met de regendagen van toen ik er was
Dan hebben ze minder last van stekende vliegen.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
kan je dit uitleggen?
[ afbeelding ]
Iemand houd van zebra'squote:Op dinsdag 19 maart 2024 18:49 schreef marcb1974 het volgende:
@:Pullup,
kan je dit uitleggen?
[ afbeelding ]
Hebben ze dat ook met ander kleuren al geprobeerd?quote:
Dat klinkt ook logisch. En de Duitsers konden die koeien dan ook beter raken tijdens het bombarderenquote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:14 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik lees net dat ze het in Engeland tijdens WO2 ook deden om koeien beter zichtbaar in het donker te maken aangezien auto's met zeer gedemd licht reden.
[ afbeelding ]
https://www.ad.nl/buitenl(...)secten-aan~aa480e64/quote:Op dinsdag 19 maart 2024 19:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan hebben ze minder last van stekende vliegen.
[ afbeelding ]
Rennen voor je leven dan !!quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moest vanmorgen de trein naar mijn werk nemen. Helaas was er in die trein iemand overleden.
Ik zat nog even verder te zoeken. De vliegen gaan dus op temperatuur af. Door zwart/witte strepen raken ze in de war doordat er temperatuurverschillen zijn.quote:Op dinsdag 19 maart 2024 23:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/buitenl(...)secten-aan~aa480e64/
Was dat in Evergem?quote:Op dinsdag 19 maart 2024 22:59 schreef Superbadeendje het volgende:
Ik moest vanmorgen de trein naar mijn werk nemen. Helaas was er in die trein iemand overleden.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 06:55 schreef pullup het volgende:
Heeft een paar jaar geduurd en dan heb je ook niks![]()
https://www.at5.nl/artikelen/225673/
Ze waren een half jaar eerder dan gepland klaar.... misschien zijn ze iets vergeten?quote:Op woensdag 20 maart 2024 06:55 schreef pullup het volgende:
Heeft een paar jaar geduurd en dan heb je ook niks![]()
https://www.at5.nl/artikelen/225673/
Begint hier net te spetterenquote:Op woensdag 20 maart 2024 09:32 schreef StevenHyde het volgende:
Goedemorgen. Dagje kantoorwerken hier. Wel jammer met dit weer.
ik hoorde vanmorgen dat het later in de week weer wat minder wordt , dus nu nog maar ff van genieten.quote:
Zwart, zoals je ziel?quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Urk![]()
En ik ga gewoon naar Portugal
Urkquote:
Tijd voor een nieuwe monitor Dees! De achtergrond is zwart, Portugal is één van de 50 tinten grijs!quote:
Grijs, passend bij dit subforum.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:29 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Tijd voor een nieuwe monitor Dees! De achtergrond is zwart, Portugal is één van de 50 tinten grijs!
Hallo lieve FlippingCoin,quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Hallo lieve users
Jullie nemen user @:chevycaprice van ons over, hij is bij ons niet op zijn plaats en wil het ergens anders proberen.
Nee hoor het is een lieve jongenquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hallo lieve FlippingCoin,
Hartelijk dank voor deze gulle gift, @:chevycaprice is hier van harte welkom, zijn er nog bijzonderheden waar we rekening mee moeten houden?
Zijn mening is ook een mening en mag er ook zijn, wij zullen hem en zijn meningen omarmen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Nee hoor het is een lieve jongen
Soms een beetje obsessief met formule 1 games en zo maar kan je na een tijdje negeren als je het zat bent
Die wil nooit meer weg.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:42 schreef pullup het volgende:
We geven hem wel een warm badje en een spons
Ik zet de thermostaat wat hoger voor hemquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:42 schreef pullup het volgende:
We geven hem wel een warm badje en een spons
Doet ie aan korfbal?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:34 schreef FlippingCoin het volgende:
Hallo lieve users
Jullie nemen user @:chevycaprice van ons over, hij is bij ons niet op zijn plaats en wil het ergens anders proberen.
Netjes!quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag mijn kledingkast opgeruimd, winterse spullen hebben plaatsgemaakt voor voorjaars- en zomerkleding. Flink wat spullen op Vinted gezet, en al het één en ander verkocht. #ruimtzolekkerop
Ja maar.... het wordt over een paar maanden toch wéér winter?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:47 schreef Deisyy het volgende:
Ik heb vandaag mijn kledingkast opgeruimd, winterse spullen hebben plaatsgemaakt voor voorjaars- en zomerkleding. Flink wat spullen op Vinted gezet, en al het één en ander verkocht. #ruimtzolekkerop
Denk dat die dat wel kan eigenlijkquote:
En hij ruikt dan vast nog lekker ookquote:
Dit is het leukste korfbalteam, dus dat komt goed uitquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:50 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Denk dat die dat wel kan eigenlijk
Ja heerlijk, mijn kledingkast ziet er meteen fleuriger uitquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Netjes!Zal wel fijn voelen zo met het voorjaar in aantocht
Heb je de memo niet gehad?quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar.... het wordt over een paar maanden toch wéér winter?
* slik *quote:
Sauna in Finlandquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:45 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik zet de thermostaat wat hoger voor hem
Dan willen ze hem vast weer terug.quote:Op woensdag 20 maart 2024 18:50 schreef pullup het volgende:
[..]
En hij ruikt dan vast nog lekker ook
Dat begint morgen al weerquote:Op woensdag 20 maart 2024 18:48 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ja maar.... het wordt over een paar maanden toch wéér winter?
Toen liep ie naar zijn einde.quote:
Tough luck, eens gegeven blijft gegevenquote:
Hier kun je je postcode op de kaart zetten:quote:
Dan staan alle Fokkers op de stoep straksquote:Op woensdag 20 maart 2024 22:26 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Hier kun je je postcode op de kaart zetten:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
Nou echt mooi vond ik het niet ...quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:44 schreef Domnivoor het volgende:
Het is wel een mooi plaatsje.
[ afbeelding ]
En heb je ook daarna een appel gegeten?quote:Op donderdag 21 maart 2024 14:31 schreef chufi het volgende:
Dat ging makkelijk.. Snoep verstandig eet een appel hing er bij ons in de wachtkamer
Nee want eigenlijk was dat juist niet goed .... Of je poetst gelijk je tanden na het eten ervan ..quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:26 schreef Lovely het volgende:
[..]
En heb je ook daarna een appel gegeten?
Leuk! Heb je nog in de boekenkist gelegen?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:34 schreef Aoibhin het volgende:
Vandaag weer verder gegaan met het Westerborkpad. Van Weesp naar Muiden. Maar een korte afstand; bewust gedaan zodat we ook het Muiderslot nog uitgebreid konden bekijken. Was een leuke dag
Das toch een ander slot? Loevesteinquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk! Heb je nog in de boekenkist gelegen?
Bij ons ookquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:31 schreef chufi het volgende:
Dat ging makkelijk.. Snoep verstandig eet een appel hing er bij ons in de wachtkamer
Een appel eten niet?quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want eigenlijk was dat juist niet goed .... Of je poetst gelijk je tanden na het eten ervan ..
quote:
Ah zo..quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:53 schreef chufi het volgende:
[..]
zuur tast het glazuur aan , maar daar kwamen ze later pas achter
Ach ik geloof dit soort filmpjes niet. Laten we even filmen dat we een sandwich gaan eten, ja hoor, echt geloofwaardig. En ja hoor vrouwen zijn....quote:
sws geen toeval anders film je het niet ...quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach ik geloof dit soort filmpjes niet. Laten we even filmen dat we een sandwich gaan eten, ja hoor, echt geloofwaardig. En ja hoor vrouwen zijn........
Paddo!quote:Op donderdag 21 maart 2024 18:57 schreef Shii het volgende:
[..]
Ach ik geloof dit soort filmpjes niet. Laten we even filmen dat we een sandwich gaan eten, ja hoor, echt geloofwaardig. En ja hoor vrouwen zijn........
Zoals hierboven al gezegd; ander slotquote:Op donderdag 21 maart 2024 18:50 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk! Heb je nog in de boekenkist gelegen?
GOA!quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Paddo!![]()
En ja.. clickbait .. al die shorts tegenwoordig
Wanneer is dat feestje eigenlijk?quote:
Dat denk ik ook.. iig in NL zijn mensen het tegen die tijd zatquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:46 schreef pullup het volgende:
Ben een beetje bang voor te vroeg pieken van dat Europapa lied
Wel voor het eerst in jaren dat ik het een leuk en goed over nagedacht nummer vind dat we sturen.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:50 schreef Shii het volgende:
Mensen in Nederland kunnen zelf niet stemmen op dit nummer dus dat maakt niet uit of we het dan zat zijn. Ik denk ook wel een vroege piek, maar aan de andere kant geeft het al zoveel plezier en voorpret dat alles daarna meegenomen is. We gaan het zien.
quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:50 schreef Shii het volgende:
Mensen in Nederland kunnen zelf niet stemmen op dit nummer dus dat maakt niet uit of we het dan zat zijn. Ik denk ook wel een vroege piek, maar aan de andere kant geeft het al zoveel plezier en voorpret dat alles daarna meegenomen is. We gaan het zien.
Met VPN werkt ook niet meen ik me te herinneren van vorige editiesquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:50 schreef Shii het volgende:
Ja ik ben het met je eens hoor. Ik word er blij van en aan het eind weer wat verdrietig, maar blij is overheersend.. Als je die buitenlandse reaction video's ziet is het zo knap en opvallend dat de vibe, ondanks de Nederlandse taal, van happy naar sad gaat. Dat is wat muziek kan doen ongeacht de taal.quote:Op donderdag 21 maart 2024 19:51 schreef pullup het volgende:
[..]
Wel voor het eerst in jaren dat ik het een leuk en goed over nagedacht nummer vind dat we sturen.
Ik las erover in ESF maar zag geen link en bij Tammo zelf zag ik het ook niet op YTquote:Op donderdag 21 maart 2024 19:58 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Kwam het tegen op X, maar geen idee wie Tammo is
quote:
Neinquote:
quote:
Jullie moeten wat aan je timing doenquote:
Ik kan nog steeds Nein zeggen, klopt helemaal dan.quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[..]
Jullie moeten wat aan je timing doen
Spreek jij buitenaards dan ja?quote:Op donderdag 21 maart 2024 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds Nein zeggen, klopt helemaal dan.
Altijd leuk jaquote:
bij vlagen ...quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vannacht slapen geen optie voor je?
Ook datquote:
Ja hier eigenlijk ook wel ...quote:Op donderdag 21 maart 2024 21:42 schreef pullup het volgende:
Marianne Faithfull eigenlijk altijd wel leuk gevonden. Die begon ook een beetje als een tienerster overigens en zong even makkelijk in het Frans ( met een beetje een accent)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |