Ik was gisteren in Burgers Zoo, zo'n leuke dierentuin, vooral de bush en mangrove vond ik heel leuk, alsof je door de jungle liep in de bush en al die vlinders in de mangrovequote:Op zondag 17 maart 2024 17:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]![]()
Ik doelde meer op de weelderige plezante omgeving
Leuk!quote:Op zondag 17 maart 2024 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Burgers Zoo, zo'n leuke dierentuin, vooral de bush en mangrove vond ik heel leuk, alsof je door de jungle liep in de bush en al die vlinders in de mangrove
En het ocean onderdeel was ook gaaf, dan zwemmen er van die giga pijlstaartroggen over je heen.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:12 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Leuk!
Ook mijn favo zoo![]()
Als kind al met die eerste domes.. vond ik toen al fascinerend. Beter dan die op zich staande kooien.. en mini habitats.
Nog steeds eigenlijk, net zoals die Biosphere experimenten. I like that.
Wow!quote:Op zondag 17 maart 2024 17:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]
En het ocean onderdeel was ook gaaf, dan zwemmen er van die giga pijlstaartroggen over je heen.
Ja, doen! Ik help je wel herinneren.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wow!
Tis hier vlakbij, zou wat vaker moeten gaan( En vergeet dat vervolgens weer
)
Een heerlijke badkamer, met al die vogelgeluiden en lekker warm, ik zou er de winter doorbrengenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:16 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
Het zou wel een mooie badkamer zijn
Wel onthouden alleen te badderen na voedertijd
Idemquote:Op zondag 17 maart 2024 17:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Een heerlijke badkamer, met al die vogelgeluiden en lekker warm, ik zou er de winter doorbrengen
Ja vind het ook altijd heel leuk daar. En de zeekoeien in de mangrove ook.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was gisteren in Burgers Zoo, zo'n leuke dierentuin, vooral de bush en mangrove vond ik heel leuk, alsof je door de jungle liep in de bush en al die vlinders in de mangrove
Jij hebt ook vogeltjes toch?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:23 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Idem![]()
Goa kijkt opzij...en ziet zijn vijver en mini Jungle en is redelijk tevreden
Jaaa, die waren echt giga, ik zag de eerste en vond hem al groot en toen zag ik er een heleboel die nog groter waren.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:25 schreef engine het volgende:
[..]
Ja vind het ook altijd heel leuk daar. En de zeekoeien in de mangrove ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |