Wat schattigquote:
Die waant zichzelf koningquote:
Welkom terugquote:Op maandag 18 maart 2024 09:06 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ja, je kan het maar beter zeker weten.
Dankjewelquote:Op maandag 18 maart 2024 11:01 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Welkom terugJou al een tijdje niet meer gezien hier
Oogt een beetje als van die haardvuur filmpjes die je op de tv kunt aanzetten tijdens de feestdagen. Krijgt t er wel lekker wamt van.quote:Op maandag 18 maart 2024 16:05 schreef chufi het volgende:
Die scheur in IJsland sputtert toch nog behoorlijk door ..
@pullup was het warm in de buurt van de lava toen?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:36 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Oogt een beetje als van die haardvuur filmpjes die je op de tv kunt aanzetten tijdens de feestdagen. Krijgt t er wel lekker wamt van.
Ik was zelf 2 jaar terug in IJsland en het was minder koud dan ik vooraf zou denkenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
@:pullup was het warm in de buurt van de lava toen?
Ah maar toen was er wel of geen uitbarsting?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik was zelf 2 jaar terug in IJsland en het was minder koud dan ik vooraf zou denken
Nee toen was het gelukkig rustig nogquote:Op maandag 18 maart 2024 16:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah maar toen was er wel of geen uitbarsting?
Nog in de Blue Lagoon geweest?quote:Op maandag 18 maart 2024 16:42 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee toen was het gelukkig rustig nog
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op maandag 18 maart 2024 16:03 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Haha wtf. Waarom heeft die gast geen shirt aan. Of het lijkt een soort schort ofzo.
Ik ben niet zo dicht in de buurt geweest, de stromen waar ik langskwam waren al best wat ouder toenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:38 schreef chufi het volgende:
[..]
@:pullup was het warm in de buurt van de lava toen?
Bij mij hartje zomer motregen en 12 gradenquote:Op maandag 18 maart 2024 16:39 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ik was zelf 2 jaar terug in IJsland en het was minder koud dan ik vooraf zou denken
Mooie van lava is dat je dat in het donker beter ziet dan overdagsquote:Op maandag 18 maart 2024 21:52 schreef pullup het volgende:
Die vulkaan is wel aan het doorrazen zeg inderdaad
Die staat volgens mij nu te borrelen , alhoewel ze gesloten zijnquote:Op maandag 18 maart 2024 22:08 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Ja die was bevroren en dus niet door mooie kleur 😅
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog eentje er bij
[ Bericht 6% gewijzigd door chufi op 19-03-2024 00:29:32 ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |