Het viel in de smaak zo te horen,. Geen idee wat het was eigenlijk.quote:
Ik weet ook niet wat het was maar iedereen zat te lekkerbekkenquote:Op zondag 17 maart 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Het viel in de smaak zo te horen,. Geen idee wat het was eigenlijk.
gedroogde tomaatjes (sud n sol tomaatjes)quote:Op zondag 17 maart 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Brood met gesneden zongedroogde tomaatjes doorquote:Op zondag 17 maart 2024 14:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
quote:Op zondag 17 maart 2024 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
gedroogde tomaatjes (sud n sol tomaatjes)
In brood gedaan
O lekker, en creatief van Jimmyquote:Op zondag 17 maart 2024 14:38 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Brood met gesneden zongedroogde tomaatjes door
en hij had er ook wat knoflook door en beetje peperquote:Op zondag 17 maart 2024 14:41 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
Ja, ik ga het volgende keer dat ik een brood bak ook eens proberen.
Thx!quote:Op zondag 17 maart 2024 14:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en hij had er ook wat knoflook door en beetje peper
graag gedaanquote:
Ik dacht mij te herinneren Libisch.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:56 schreef Snoozey het volgende:
haider is volgens mij van turkse afkomst.
Dat dus.Wat kan je hier verder op zeggen.quote:Op zondag 17 maart 2024 14:57 schreef Puzzie het volgende:
Vijf maanden is niets en zeker niet mvt tot haar voorgeschiedenis maar ik wens haar alle succes
Niet veel iddquote:Op zondag 17 maart 2024 14:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat dus.Wat kan je hier verder op zeggen.
Jimmy weet wel wat lekker is, kun je ook aan zijn omvang zienquote:
Snapte.quote:
Waarvan ze er drie in dat huis heeft gezetenquote:Op zondag 17 maart 2024 14:57 schreef Puzzie het volgende:
Vijf maanden is niets en zeker niet mbt tot haar voorgeschiedenis maar ik wens haar alle succes
Mooi dat je zo in een bubble kan leven.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Waarvan ze er drie in dat huis heeft gezeten
quote:
Ze zijn zielig. Dan mag dat.quote:
Zegt ze toch ookquote:Op zondag 17 maart 2024 15:15 schreef engine het volgende:
Ashley snapt niks van dat hele kippenhok elke keer.
Ze gilt het hardst en staat altijd vooraan
Dr borsten staan dr zelfs gewoon in de wegquote:Op zondag 17 maart 2024 15:15 schreef engine het volgende:
Grootste schreeuwlelijk en staat altijd vooraan als er wat te doen isquote:Op zondag 17 maart 2024 15:15 schreef engine het volgende:
IK BEN EERST.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:17 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Grootste schreeuwlelijk en staat altijd vooraan als er wat te doen is
Dat is echt haar kracht. Van de week gesprek met jimmy wat van beide kanten ook mooi om naar te luisterenquote:Op zondag 17 maart 2024 15:34 schreef Kajmu het volgende:
Wel fijn Dat Alice vaak hele leuke gesprekken begint. Geen gekonkel. Zo leer je ook de persoon beter kennen los van het spel. Heerlijk om de kijken.
Vrouwen zijn vaak heel romantisch zolang de man het maar wil regelen. 🤣quote:Op zondag 17 maart 2024 15:37 schreef Koos1958 het volgende:
Haha tyron zegt mannen zijn romantischer dan vrouwen. Oh dan moet ik dat na 47 jaar gaan oppakken. Gelukkig luister mijn vrouw niet mee.
quote:Op zondag 17 maart 2024 15:39 schreef mazaru het volgende:
Blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat
[ afbeelding ]
en ondertussen weer aan het eten....quote:Op zondag 17 maart 2024 15:39 schreef mazaru het volgende:
Blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat blaat
[ afbeelding ]
Wij ondernemen veel samen ook vroeger toen de kinderen nog klein waren samen weekend weg. Is dat romantisch ?quote:Op zondag 17 maart 2024 15:39 schreef marky het volgende:
[..]
Vrouwen zijn vaak heel romantisch zolang de man het maar wil regelen. 🤣
Kijkend naar de andere vrouwelijke mogelijkheden is dat ook een erg logische keuzequote:Op zondag 17 maart 2024 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en toch mijn favo dame van de 3
met STIP!!
Tuurlijk doen wij ook.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:42 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Wij ondernemen veel samen ook vroeger toen de kinderen nog klein waren samen weekend weg. Is dat romantisch ?
Ik zou gek worden van die meid. Het enige waar ze over kan praten is over mannen en ware liefde en wanneer ze kindjes neem met haar grote en enige (op die 8 exen na dan) echte ware liefde waar ze mee gaat trouwen. 20 jaar oud en zij vertelt wel even hoe alles in elkaar zit.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:41 schreef Giggio het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en toch mijn favo dame van de 3
met STIP!!
Moet je toch ook eens naar gesprekken van haar met bv jimmy luisteren.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van die meid. Het enige waar ze over kan praten is over mannen en ware liefde en wanneer ze kindjes neem met haar grote en enige (op die 8 exen na dan) echte ware liefde waar ze mee gaat trouwen. 20 jaar oud en zij vertelt wel even hoe alles in elkaar zit.
Komt veel meer verstandige praat uit dan bij Karen en Ashleyquote:Op zondag 17 maart 2024 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou gek worden van die meid. Het enige waar ze over kan praten is over mannen en ware liefde en wanneer ze kindjes neem met haar grote en enige (op die 8 exen na dan) echte ware liefde waar ze mee gaat trouwen. 20 jaar oud en zij vertelt wel even hoe alles in elkaar zit.
Vind ik niet.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:45 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Komt veel meer verstandige praat uit dan bij Karen en Ashley
Ik ook niet, altijd hetzelfde onderwerp en altijd hetzelfde riedeltjequote:
Magquote:Op zondag 17 maart 2024 15:46 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook niet, altijd hetzelfde onderwerp en altijd hetzelfde riedeltje
quote:Op zondag 17 maart 2024 15:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag
Maar Karen en Ashley zijn 80 procent bezig over het spel, ook altijd hetzelfde liedje dus
Joeh, ze zitten ook in een gameshow.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag
Maar Karen en Ashley zijn 80 procent bezig over het spel, ook altijd hetzelfde liedje dus
Danny wilde van dag 1 Tom al op de bankquote:Op zondag 17 maart 2024 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn heeft over duo of zo maar ik versta ze zo giga slecht. Danny voelde zich buitengesloten gister en toen tom niet met tyron overeen kon zat hij bij ons he. Dat is ook een man die blijft hangen in dingen. En allemaal omdat karen dingen wegliet na de stemming
Waarbij je 24 uur bij elkaar zit, er zijn ook nog andere onderwerpen tochquote:Op zondag 17 maart 2024 15:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Joeh, ze zitten ook in een gameshow.
Die worden ook wel gevoerd maar je kunt ook niet alles registeren op de streams.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarbij je 24 uur bij elkaar zit, er zijn ook nog andere onderwerpen toch
klopt en tom zat eerder bij die groep..danny bleef heen en weer gaan van groep... maar omdat tom niet deed wat ash wilde werd hij buitengesloten!quote:Op zondag 17 maart 2024 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
Danny wilde van dag 1 Tom al op de bank
Sorry maar je probeert nu recht te praten wat krom isquote:Op zondag 17 maart 2024 15:56 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die worden ook wel gevoerd maar je kunt ook niet alles registeren op de streams.
Sorry, not sorry....quote:Op zondag 17 maart 2024 15:57 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Sorry maar je probeert nu recht te praten wat krom is
Ze zaten vanmorgen nog te kaarten.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:52 schreef Koos1958 het volgende:
Glenn heeft over duo of zo maar ik versta ze zo giga slecht. Danny voelde zich buitengesloten gister en toen tom niet met tyron overeen kon zat hij bij ons he. Dat is ook een man die blijft hangen in dingen. En allemaal omdat karen dingen wegliet na de stemming
Ff hoor…..quote:Op zondag 17 maart 2024 15:50 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Mag
Andere onderwerpen dan kerels waar je mee gaat trouwen en kindjes mee gaat krijgen en die de ware liefde zijn en zo romantisch zijn en na een maand weet je best dat HIJ het is en wat je voor cadeautjes krijgt en hoe romantisch dat is en waar je met HEM allemaal romantisch naar toe gaat en blaat blaat blaat blaat blaatquote:Op zondag 17 maart 2024 15:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Waarbij je 24 uur bij elkaar zit, er zijn ook nog andere onderwerpen toch
Tja daar heb je het over als je 20 bent.Ik zou heel trots zijn als ik een dochter zou hebben die zo verstandig is.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoe mooi en groot zijn auto is….quote:Op zondag 17 maart 2024 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Andere onderwerpen dan kerels waar je mee gaat trouwen en kindjes mee gaat krijgen en die de ware liefde zijn en zo romantisch zijn en na een maand weet je best dat HIJ het is en wat je voor cadeautjes krijgt en hoe romantisch dat is en waar je met HEM allemaal romantisch naar toe gaat en blaat blaat blaat blaat blaat
die al voor dr 20e 5 keer heeft samen gewoond. trots jaquote:Op zondag 17 maart 2024 16:01 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Tja daar heb je het over als je 20 bent.Ik zou heel trots zijn als ik een dochter zou hebben die zo verstandig is.
Ik zou er niet trots op zijn. Een dag 20 jaar en hoeveel exen heeft ze al gehad?quote:Op zondag 17 maart 2024 16:01 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Tja daar heb je het over als je 20 bent.Ik zou heel trots zijn als ik een dochter zou hebben die zo verstandig is.
En dan sta je opeens achter een raam...quote:Op zondag 17 maart 2024 16:01 schreef Tuttebolleke het volgende:
[..]
Hoe mooi en groot zijn auto is….
quote:Op zondag 17 maart 2024 16:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En dan sta je opeens achter een raam...
* Ireth laat dit onderwerp links liggenquote:Op zondag 17 maart 2024 16:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zou er niet trots op zijn. Een dag 20 jaar en hoeveel exen heeft ze al gehad?
Jaa maar wat maakt dat nu uitquote:Op zondag 17 maart 2024 16:02 schreef Snoozey het volgende:
[..]
die al voor dr 20e 5 keer heeft samen gewoond. trots ja
quote:Op zondag 17 maart 2024 16:05 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Jaa maar wat maakt dat nu uitHoeveel meisjes van haar leeftijd laten zich pakken voor 1 nacht dat is pas iets wat niet spoort
Waarom is dat iets wat niet spoort? Als ze daar zelf voor kiezen en van genieten doen ze daar toch niemand kwaad mee?quote:Op zondag 17 maart 2024 16:05 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Jaa maar wat maakt dat nu uitHoeveel meisjes van haar leeftijd laten zich pakken voor 1 nacht dat is pas iets wat niet spoort
Ik bedoel met LATEN pakken dat het achteraf gezien niet hun keuze was triest maar dit gebeurd helaas heel vaakquote:Op zondag 17 maart 2024 16:08 schreef Ireth het volgende:
[..]
Waarom is dat iets wat niet spoort? Als ze daar zelf voor kiezen en van genieten doen ze daar toch niemand kwaad mee?
groep 8quote:Op zondag 17 maart 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
Alice heeft vanaf groep 8 altijd in een relatie gezeten. Zo dan was ze er al j ong bij
dacht ik ook aan inderdaadquote:Op zondag 17 maart 2024 14:56 schreef Snoozey het volgende:
haider is volgens mij van turkse afkomst.
Hoeveel 'ware liefdes' zou ze al versleten hebben?quote:Op zondag 17 maart 2024 14:55 schreef Dotteke het volgende:
Alice heeft vanaf groep 8 altijd in een relatie gezeten. Zo dan was ze er al j ong bij
ik hoop zo dat den dennie zaterdag mag wieberenquote:Op zondag 17 maart 2024 16:03 schreef OmaJacky het volgende:
Volgens mij is Karen nu weer aan het liegen. Zacht fluisterend tegen Danny: ik mocht er niet over praten, en dan met die rollende ogen ( wat ik me herinner dat ze daar al eens iemand van beschuldigd heeftbdat ze dat niet blieft).
Danny sneaky lachend .
Had gisteren al gemogenquote:Op zondag 17 maart 2024 16:14 schreef Giggio het volgende:
[..]
ik hoop zo dat den dennie zaterdag mag wieberen
ongelooflijk wat een eikel
ik hoop incl. de kijkers en dat zequote:Op zondag 17 maart 2024 16:11 schreef Jockari het volgende:
Ash is volgende week genomineerd. Iedereen tegen zich in het harnas gejaagd.
5 maanden in ''gevangenschap'' is niet echt te vergelijken vind ikquote:Op zondag 17 maart 2024 14:57 schreef Puzzie het volgende:
Vijf maanden is niets en zeker niet mbt tot haar voorgeschiedenis maar ik wens haar alle succes
wat mij betreft ookquote:
Lekker belangrijk tochquote:Op zondag 17 maart 2024 16:13 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hoeveel 'ware liefdes' zou ze al versleten hebben?
En de bechamelsaus hebben ze ook nog niet uitgevonden.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:17 schreef freaky40 het volgende:
Nooit geen saus of iets dergelijks bij die weekly basics.
Hij heeft zich er toch zelf uitgegooid Als jij vanaf week 2 samen een spel speelt hou jij je teamgenoten toch bij elkaar. En zet je die toch niet op de bank.quote:Op zondag 17 maart 2024 15:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze zaten vanmorgen nog te kaarten.
Ik snap dat Tom anderen op gaat zoeken als ze hem uit het leger gooien.
Het is BB waar er maar 1 kan winnen...quote:Op zondag 17 maart 2024 16:19 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft zich er toch zelf uitgegooid Als jij vanaf week 2 samen een spel speelt hou jij je teamgenoten toch bij elkaar. En zet je die toch niet op de bank.
Maar in het begin heb je een team nodigquote:Op zondag 17 maart 2024 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is BB waar er maar 1 kan winnen...
Geen "5 tegen 5" of "spel zonder grenzen"
Precies. er is er daar maar 1 die openlijk het spel speelt. En die word hier met de grond gelijk gemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het is BB waar er maar 1 kan winnen...
Geen "5 tegen 5" of "spel zonder grenzen"
danny kwam er later bij..en heeft tom vanaf het begin op de bank willen hebben..hij heeft veel betere band met jimmy en alice....ik zou precies hetzelfde gedaan hebben als tom!quote:Op zondag 17 maart 2024 16:19 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Hij heeft zich er toch zelf uitgegooid Als jij vanaf week 2 samen een spel speelt hou jij je teamgenoten toch bij elkaar. En zet je die toch niet op de bank.
Dat was toch karen.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:29 schreef Ireth het volgende:
Danny is undercover en jimmy ook. Jimmy weet de derde ook zegt ie.
Je hebt de kijker nodig, kijk maar naar Alice.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maar in het begin heb je een team nodig
Sja, de manier waarop vinden de meesten schijnbaar niet zo fraaiquote:Op zondag 17 maart 2024 16:29 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies. er is er daar maar 1 die openlijk het spel speelt. En die word hier met de grond gelijk gemaakt.
Dat is waarquote:Op zondag 17 maart 2024 16:31 schreef Ireth het volgende:
[..]
Je hebt de kijker nodig, kijk maar naar Alice.
Openlijk? Gekonkel tot en met en heel vaak fluisterend en achter de rug van de anderen om. Dat vind ikquote:Op zondag 17 maart 2024 16:29 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Precies. er is er daar maar 1 die openlijk het spel speelt. En die word hier met de grond gelijk gemaakt.
En terecht naar mijn mening want zij stamp met haar gemene karakter iedereen de grond in.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:29 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Voor de zoveelste keer. Hij zat niet in een bondje. Heeft nooit stemafspraken gemaakt.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:19 schreef maryo55 het volgende:
[..]
is undercover verkwanselen een nominatie?quote:Op zondag 17 maart 2024 16:39 schreef Ireth het volgende:
Dus karen moet nu iets geheim houden voor Ash??![]()
![]()
Ow Danny zegt het nu ook "ik hoop dat Karen slim genoeg is om niets te zeggen!"![]()
En Danny wil alleen een vrijstelling, verder wil ie niets. Nee hij zou weer eens moeten strijden om een ronde verder te komen
En die op haar 19 al 8 exen heeft?quote:Op zondag 17 maart 2024 16:01 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Oh en zij laat zich voor een paar maanden uitwonen,zoek het verschil.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:05 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Danny denkt een ponquote:Op zondag 17 maart 2024 16:41 schreef Giggio het volgende:
[..]
is undercover verkwanselen een nominatie?
go go den dennie op naar de bank
Zo dan, das een harde opmerking van een anonieme "internetheldje"quote:Op zondag 17 maart 2024 16:43 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
Oh en zij laat zich voor een paar maanden uitwonen,zoek het verschil.
Dat denken ze geloof ikquote:Op zondag 17 maart 2024 16:44 schreef Hznootje het volgende:
Ik begreep net dat als ze het goed doen Danny, Karen en Jimmy mogen nomineren
quote:
Die is er niet op zondagquote:Op zondag 17 maart 2024 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Misschien wordt het duidelijk in de uitzending van vanavond
Ohh dan moet Jimmy kleur bekennenquote:Op zondag 17 maart 2024 16:44 schreef Hznootje het volgende:
Ik begreep net dat als ze het goed doen dat dan Danny, Karen en Jimmy mogen nomineren
Woensdag weten we wie er gewonnen heeft de undercovers of de bewoners.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:44 schreef Hznootje het volgende:
Ik begreep net dat als ze het goed doen dat dan Danny, Karen en Jimmy mogen nomineren
Ja, dat is wat ze zei netquote:
Zal helemaal niets duidelijk worden in de uitzending vanavond, want die is er nietquote:Op zondag 17 maart 2024 16:46 schreef mazaru het volgende:
[..]![]()
Misschien wordt het duidelijk in de uitzending van vanavond
Jammer dan komt er weer geen Ash op de bank Het lijkt wel of ze het er om doenquote:Op zondag 17 maart 2024 16:44 schreef Hznootje het volgende:
Zegt ook wel wat over haar ouders vind ik. Als ik dat in mijn hersens had gehaald dan had mijn moeder me bij mijn haren naar huis gesleurd en die kerel aangeklaagd voor pedofilie.quote:
Weet niet , Karen kan niks geheim houden voor Ashleyquote:Op zondag 17 maart 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dan komt er weer geen Ash op de bank Het lijkt wel of ze het er om doen
Jimmy wilde toch op Ashleyquote:Op zondag 17 maart 2024 16:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jammer dan komt er weer geen Ash op de bank Het lijkt wel of ze het er om doen
Nee joh 20 tochquote:Op zondag 17 maart 2024 16:41 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
En die op haar 19 al 8 exen heeft?
Maar voor de verandering eens over andere dingen kletsend dan over het spelquote:
Mooi he, ze wilde als eerste maar toen Tom wilde gaan zitten ging ze steigeren.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ashley wil de volgorde bepalen maar het wordt niet gepikt
quote:Op zondag 17 maart 2024 16:55 schreef xdiashalizx het volgende:
Omg, Ash wilde als eerste, en Ty en Ran liepen er naartoe...ze had uiteraard commentaar dat er niet overlegd is.
Dit terwijl ze zelf gelijk liep dat ze als eerste wilde...
Tyron en Randy liepen er als eerste naar toequote:Op zondag 17 maart 2024 16:56 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi he, ze wilde als eerste maar toen Tom wilde gaan zitten ging ze steigeren.
Hij gaat zo maar zittenzonder overleg
Idd, want ZIJ wilde als eerste, wie denken die andere wel dat ze zijn!!!!quote:Op zondag 17 maart 2024 16:55 schreef engine het volgende:
Al meteen gedoe omdat er niks besproken wordt
De generaal not amused.
37 is ze toch, het lijkt wel een kindquote:Op zondag 17 maart 2024 16:56 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, want ZIJ wilde als eerste, wie denken die andere wel dat ze zijn!!!!
33 volgens mij...quote:Op zondag 17 maart 2024 16:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
37 is ze toch, het lijkt wel een kind
33quote:Op zondag 17 maart 2024 16:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
37?????quote:Op zondag 17 maart 2024 16:58 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
zij en Tyron zijn net zo erg want Tyron wil ook de eerste zijn was mijn vorige week opgevallen vandaar dat hij ook altijd zo reageert als zij als eerste isquote:Op zondag 17 maart 2024 16:56 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Idd, want ZIJ wilde als eerste, wie denken die andere wel dat ze zijn!!!!
Dit is echt te duidelijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:59 schreef Was-beer het volgende:
Ashley is duidelijk geen undercover want die bedenkt van alles zodat ze kunnen ontdekken wanneer er aan de ballen is gezeten
Jepquote:Op zondag 17 maart 2024 17:00 schreef Polleke1234 het volgende:
En wat Ashley zegt is logisch lijkt me handig om eerst te overleggen voor je wat gaat doen.
En moeten die bakken buiten staan eigenlijk?
Er zijn er maar driequote:Op zondag 17 maart 2024 17:00 schreef engine het volgende:
[..]
Dit is echt te duidelijk.
Alice trouwens ook niet.
Ja moest meteen. Je kan niet eerst uren overleggen.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:02 schreef mazaru het volgende:
Maar zo te zien hebben Tyron en Randy al besloten dat zij eerst zijn en liggen er al bij zonder overleg
Gelukkig deed Ashley dat niet, dan was het topic al vol geweestquote:Op zondag 17 maart 2024 17:04 schreef marky het volgende:
[..]
Ja moest meteen. Je kan niet eerst uren overleggen.
BB heeft bepaald dat er door twee bewaakt moet worden.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:05 schreef Polleke1234 het volgende:
Je kan ook zeggen er mag niemand alleen naar buiten hoef je ook niet te bewaken.
Anders kunnen de undercovers er nooit bij komenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:06 schreef Ireth het volgende:
Ze moeten letterlijk náást de bakken gaan zitten??? Wat overdreven
BB is helemaal niet duidelijk,wat als je een undercover betrapt.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:05 schreef engine het volgende:
![]()
Big Brother is duidelijk.....bewaken gebeurd buiten!
Komt omdat ze al buiten waren dus die zijn direct neergeploft omdat BB zei dat het per direct in ging.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:02 schreef mazaru het volgende:
Maar zo te zien hebben Tyron en Randy al besloten dat zij eerst zijn en liggen er al bij zonder overleg
Of je geeft je medebewaker heeeeeeeeeeel veel theequote:Op zondag 17 maart 2024 17:07 schreef spapaars het volgende:
Dit kan alleen lukken met 2 undercovers als bewaking.
Jaquote:Op zondag 17 maart 2024 17:07 schreef kater1 het volgende:
Geinig dit. Jimmy is volgens mij toch undercover? Hij doet er alles aan om speling te krijgen met het aflossen.
Weten de undercovers wel wie de andere undercovers zijn?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:07 schreef spapaars het volgende:
Dit kan alleen lukken met 2 undercovers als bewaking.
Ze wilde wel als eerste...beter voor haar dat andere haar voor waren..quote:Op zondag 17 maart 2024 17:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Gelukkig deed Ashley dat niet, dan was het topic al vol geweest
quote:Op zondag 17 maart 2024 17:08 schreef xdiashalizx het volgende:
[..]
Ze wilde wel als eerste...beter voor haar dat andere haar voor waren..
Jaquote:Op zondag 17 maart 2024 17:08 schreef Ebinas het volgende:
Weten
[..]
Weten de undercovers wel wie de andere undercovers zijn?
Dank je.quote:
Yepquote:Op zondag 17 maart 2024 17:08 schreef Ebinas het volgende:
Weten
[..]
Weten de undercovers wel wie de andere undercovers zijn?
Ashley is niet undercover als ik het goed begrijp...en zij weet niet dat Karen er eentje is.quote:Op zondag 17 maart 2024 16:54 schreef Koos1958 het volgende:
Undercover mogen stelen. Goh boft karen even die heeft goed kunnen oefenen de laatste tijd met eten stelen van de andere inwoners. En ashley ja hoor wij willen gaan beginnen
De undercouvers kan 1 team zijn natuurlijk.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:10 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Euh, je weet de betekenis van het woord undercover?😉
Dat constateerde Ty en Randy ook alquote:Op zondag 17 maart 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Daar pak je niet snel een bal uit uit die bakken
Daar zat ik ook al naar te kijken. Je moet er helemaal in duiken voor je bij die ballen kan komenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Kansloos dit…quote:Op zondag 17 maart 2024 17:10 schreef Dotteke het volgende:
Karen tuimelt voorover als ze een balletje wil pakken. Gillend met de pootjes in de lucht om hulp roepend...quote:Op zondag 17 maart 2024 17:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley is niet undercover als ik het goed begrijp...en zij weet niet dat Karen er eentje is.
Nee kan nog niet. Ze kunnen er nog niet bijquote:Op zondag 17 maart 2024 17:10 schreef Polleke1234 het volgende:
Nou weet niet welke twee er buiten zitten maar die hadden die bak al tot op de bodem leeg kunnen stelen als het undercovers zijn.
Maar dan weten de volgende gelijk dat hun het zijn en dat moet geheim blijven toch?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dank je.
Dan valt er idd wat af te spreken qua timing om samen te kunnen zijn.
Maar dan is die bak zo leeg als dat in de nacht gebeurd
Ik las de vraag verkeerd. Ik dacht dat je schreef weten de bewoners wie de undecovers zijn🤣🤣quote:Op zondag 17 maart 2024 17:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De undercouvers kan 1 team zijn natuurlijk.
Ow ja, ik ben ook niet een van de slimste blijktquote:Op zondag 17 maart 2024 17:12 schreef Xilia het volgende:
[..]
Maar dan weten de volgende gelijk dat hun het zijn en dat moet geheim blijven toch?
Nee. De undercovers weten het niet van elkaar.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:11 schreef Ebinas het volgende:
[..]
De undercouvers kan 1 team zijn natuurlijk.
Danny, Jim en Karanquote:Op zondag 17 maart 2024 17:13 schreef Kajmu het volgende:
Wie zijn de undercovers nu? Weet iemand dit? Of is dit nog niet bekend?
quote:
quote:
Nu weet ik het nog nietquote:Op zondag 17 maart 2024 17:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. De undercovers weten het niet van elkaar.
Jawelquote:Op zondag 17 maart 2024 17:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
ja hoe gaan ze het pakken eigenlijk?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Karen tuimelt voorover als ze een balletje wil pakken. Gillend met de pootjes in de lucht om hulp roepend...
Zo dacht ik over mijzelf 😂😂quote:Op zondag 17 maart 2024 17:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Karen tuimelt voorover als ze een balletje wil pakken. Gillend met de pootjes in de lucht om hulp roepend...
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op zondag 17 maart 2024 17:00 schreef spapaars het volgende:
Wat is nu precies de bedoeling met die balletjes in de tuin?
quote:Op zondag 17 maart 2024 17:07 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
BB is helemaal niet duidelijk,wat als je een undercover betrapt.
Ze weten niets eigenlijk
En mogen de undercovers het van elkaar weten of ook niet.....quote:Op zondag 17 maart 2024 17:07 schreef Polleke1234 het volgende:
[..]
BB is helemaal niet duidelijk,wat als je een undercover betrapt.
Ze weten niets eigenlijk
Die eweten het al van elkaarquote:Op zondag 17 maart 2024 17:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
[..]
En mogen de undercovers het van elkaar weten of ook niet.....
Maar Alice legt het wel even uit hoor.quote:
Als iemand gaat wisselen lijkt me duidelijk dat de groep daar nooit in mee moet gaan.quote:Op zondag 17 maart 2024 17:18 schreef mazaru het volgende:
Jimmy gaat wisselen. Dus als Jimmy vannacht met een van de andere undercovers gaat waken, dan kunnen ze hun slag slaan.
Maar dan is het wel slim om maar 1 of 2 balletjes te "stelen" om te voorkomen dat er direct verschil te zien is... anders ben je gelijk ontmaskerd..quote:Op zondag 17 maart 2024 17:18 schreef mazaru het volgende:
Jimmy gaat wisselen. Dus als Jimmy vannacht met een van de andere undercovers gaat waken, dan kunnen ze hun slag slaan.
Schreef karen die had al geoefend hahaquote:Op zondag 17 maart 2024 17:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley is niet undercover als ik het goed begrijp...en zij weet niet dat Karen er eentje is.
Ja, maar zo te horen krijgt hij voorlopig geen mede undercover. Ik hoorde de naam Randy, en nog Tyron geloof ik. Heeft hij niets aan. Of ze moeten dit spel echt tot dinsdag spelen?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:18 schreef mazaru het volgende:
maar dan kunnen de volgende wakers toch weten wie er undercover zijn?quote:Op zondag 17 maart 2024 17:18 schreef mazaru het volgende:
nee tuurlijk nietquote:
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op zondag 17 maart 2024 17:13 schreef Kajmu het volgende:
Wie zijn de undercovers nu? Weet iemand dit? Of is dit nog niet bekend?
Schreef karen die had al geoefend hahaquote:Op zondag 17 maart 2024 17:10 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wel Danny en jimmy al gezegd in de keuken en ook Danny met karenquote:Op zondag 17 maart 2024 17:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |